Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - _BuR_

#83
ASUS P4R800-V Deluxe + P 2.40 GHz 512+256 mb + БЖ 300вт
(з оновленим біосом))
(відео інтегроване)
Все працювало до сьогоднішнього вечора :)
435грн.











#84
Ще одна типова ситуація, це таки давно налагоджена схема, і відмовитись від неї ніхто мабуть не збирається.
http://bigbord.net/stati/nzd/10582.html
#85
А ось і  фіктивна причина відсутності квитків
"З 27 травня 2012 року Державне територіально-галузеве об'єднання «Львівська залізниця» відмінить курсування єдиного поїзда, що напряму сполучає Луцьк із обласними центрами: Львів, Івано-Франківськ та Чернівці (поїзд № 668 Ковель-Чернівці та № 667 Чернівці-Ковель). "
читаємо більше тут
#86

Хто їздив той знає, а хто ні - я напишу кілька слів. Справа не стільки у потязі, вагонах - мова не про це. Хочу написати про залізничні каси, квитки та головного героя провідника 8го вагону поїзда №667/668 Ковель - Чернівці Антонюка Віталія Анатолійовича.
Невеличка передісторія: даний поїзд облюбований студентами, туристами, різного роду бабцями з торбами так як їде вздовж всієї західної України з Ковеля до Чернівців, у своєму складі має один(чи навіть два?) загальні вагони, плацкартних кілька та навіть купейний. Вартість квитків у загальному вагоні зі Львова до Франківська 11грн.(повний), що є привабливою ціною для відстані в приблизно 170км. Так як і туристи і студенти їдуть цим поїздом до Франківська то відповідно квитки слід брати завчасно. Для прикладу плануємо їхати у п,ятницю ввечері (23:44) йдемо у касу за квитком у вівторок - квитків уже немає - ЖОДНОГО в жодній касі.Ні в середу, ні п,ятницю, ні перед самим відправленням їх у касу не завозять, не добавляють і самі вони не з,являються.


Поїздка перша: оббігавши каси, шукаючи квитки через друзів, на форумах(можливо хтось взяв квиток і передумав чи не виходить їхати - таке іноді буває) залишився з невтішним результатом, добратись у Франківськ якось потрібно - крайній вихід - дати гроші провіднику(в три рази більше!) і спробувати запхатись у вагон - адже всі квитки розкуплені, людей має бути "повний вагон". Кілька хвилин до відправлення, загальний вагон, заходжу з думкою про задуху, відсутність хоч одного місця і тут - сідай не хочу, нагліші бабці взагалі лежать на лавках де може сісти три людини, одним словом ніякого аншлагу.
Поїздка друга: ситуація не міняється, квитків як не було так і немає, ні у вівторок, ні у центральних касах ні вокзальних. У четвер таки вдалось купити один останній квиток(за словами касира), радості не було меж. Можливо у неї був настрій хороший, а можливо вона щойно з обіду - квиток я таки придбав, на цей раз у плацкартний вагон, у восьмий(то й що на фото).
Заходжу, вагон заповнений в кращому випадку на половину, у кожному купе є одне два, три місця вільних. Де ж поділись ті пасажири які розкупили квитки ще у вівторок, середу і четвер???Запізнюються, передумали, не захотіли...?
Дія перша: Львів 07.04.2012 8мий вагон поїзда №667/668 Ковель - Чернівці з доблесним, совісним, чесним, порядним провідником на ім'я Антонюк Віталій Анатолійович.(на фото нижче).

23:44 поїзд  відправляється, закривається тамбур, він знімає свій бушлат (все стандартно) і виходить зі свого купе у майже темний вагон до пасажирів але замість квитків він збирає, що б ви думали?, не замовлення на чай/каву, не що інше як гроші за проїзд, як у київських маршрутках, не соромлячись і не ховаючись, злегка шепчучись з пасажирами. Таких пасажирів не один не два, всіх не запам,ятаєш, їдуть не тільки зі Львова і не тільки до Франківська, щоб все це не перемішалось у його здоровезній голові та кишенях він старанно це все записує на кавалку паперу, це навіть не старий квиток, щось середнє між туалетним папером і касовим чеком із супермаркету. Всі оквитковані, їдемо.
Дія друга: за хвилин так 35-45 Антонюк Віталій Анатолійович робить обхід по вагону і будить мало не кожного і запитує чи він/вона не до франківська, все таки за дві години все переплуталось, не допомагає ні папірчик з записами ні стаж роботи на залізниці. Так як у вагоні стоїть майже темрява, то на поміч Антонюк бере з собою китайськи світлодіодний ліхтарик. Світить на шмат паперу з своїми записами, а потім вам поміж очі.
Це стало останньою краплею, стиснувши зуби, закривши очі, кажу: "так я до франківська, я не сплю", Антонюк: "а ця жінка?" світить своїм ліхтарем на верхню полицю, кажу "я не знаю". Будить, тормошачи за плече, жінка їхала у Чернівці. Проходить 10хв., і старанно дотримуючись інструкцій, щоб бува ніхто не проспав - ще один обхід.І знову світло в очі і в грубо наказовій формі
-"вставай!"
-"Я знаю коли вставати, я не сплю, не треба світити в очі"
потім було, щось на зразок, що у нього робота така і він повинен за годину до прибуття(!) всіх підняти, питаю чи світити в очі він теж повинен?.огризається і йде у своє купе.
Дія третя: приїхали, виходжу з вагону, начитую ім,я прізвище з бейджа на диктофон, пробую фотографувати, фотографую. Такої реакції на камеру я ще не бачив:

Кинувши сумки пасажирів, не дочекавшись поки всі вийдуть бігом забіг у вагон і в своє купе. Потім тільки заглядав зза дверей вагону чи я ще там є. Потім таки набрався мужності, згадав мабуть, що він все таки провідник, він на роботі, поправив свого укрзалізничного картуза  і вийшов, на спробу ще раз його сфотографувати  - реакція очікувана і передбачувана - почав бігти на мене і простягати руки - без результатно, стандартні питання/відповіді чого я його фотографую? довелось пояснити, що він на роботі, є особа публічна в межах свого вагону і біля нього то ж немає чого переживати, "чи все таки є?" після чого почались виправдання і наміри залагодити все спокійно, так як все було на підвищених тонах. Ключова фраза "ви робите свою роботу , а я свою")))провідник замовк, закрив східці тамбуру і тільки злісно не задоволений погляд видавав його.

Осьо він Антонюк Віталій Анатолійович провідник хабарник №1 на львівській залізниці, з своїм вірним другом ліхтарем.

Так до чого це все, і ця вся історія з квитками: виникають припущення, що це свого роду замкнене коло, у касах квитків начебто немає, зате вони завжди є у провідників. Всі все знають, всі в долі, всі щасливі, нещасними залишаються тільки пасажири.

#87

24.04.2012. Львів. вул.Городоцька 5. Ситуація наступна: близько 18:30 виїжджаю я з магазину горгани, і бачу, як хлопака років 18, ледь досягаючи до цього знаку, навшпиньки активно клеїть рекламу, пробую хоча б зловити погляд - ноль, повний ігнор на людей і впевненість у нормальності своїх вчинків. Наступною була будка таксофона, потім профрозмова. Хлопчина клеїв все і скрізь, дали роботу але не сказали як клеїти, де можна, де не бажано, де ефективно, а де.самі бачите де. Судячи з логотипів, організатори цього заходу "автономний опір" Заклеювання знаків, таксофонних будок, та хто зна ще чого - мабуть таки і є "...НОВІ МЕТОДИ БОРОТЬБИ З СИСТЕМОЮ.", а ще це не що інше як ".головні цілі нашої ідеології – це виживання і розвиток народу."
Звертаюсь до відповідальних саме за таку рекламу та таке її втілення(сподіваюсь ці рядки найдуть вас), якщо не робите це самі(розклейку), то не полінуйтесь довести до відома "розклейщика" де і як, що до чого, наголосіть!!!, якщо він сам не соображає і йому плювати на вигляд міста, навіть якщо він не чекає на євро), він забере своїх 20 чи 25 грн. і все, а ця наклейка висітиме, вицвітатиме, потім її спробують обдерти, але ж липка основа зроблена на совість, і ще до наступного року збиратиме пил і бруд на себе, аж поки хтось не в'їде у цей нещасний знак, і можливо тоді його замінять для нових рекламних агіток.
Парад вишиванок це добре, це варто, але не такими методами. Яка цільова аудиторія цього сміття поклеїного вздовж і впоперек, яка ефективність? не якістю, а кількістю? "...НОВІ МЕТОДИ.???"
Особисто мені було б приємніше взяти таку ж листівку у панночки у цій же ж вишиванці, чи сорочці справжній, лляній, витканій не спопсованій, деталі мають значення, не вже це з області фантастики???
п.с. хлопчина з червоним рюкзаком, сині джинси, куртка-олімпійка чорна з червоним, 1.70см.

А це різновид рекламки, уже поклеєний попередниками, але наш смикалистий хлопака не розгубився і свою приклеїв з іншого боку, а то ж виходить не справедливо - люди котрі йдуть в центр знають про парад, а ті що повертаються пропустять.
#88
Невеличке оголошення: з 7.04.2012 по 12 квітня, а то й до обливаного понеділка включно кур'єр бере відпустку. Вибачайте за незручності, в майбутньому думаю буде гідна підміна.
#89

"Вночі з 11 на 12 березня у Сокільниках викрадено велосипед Garry Fisher. Advance. Рама кремового кольору з чорним. Якщо хтось бачив чи має якусь інформацію прошу задзвоніть 063-235-78-67. Перепостіть будь-ласка."
Сокільники - район Ашану.
#90
Теж маю лише позитивні враження.
Зранку там тренуються спортсмени, краще не попадатись під їх руки)))але одна дві доріжки вільні є.
#91
Кому забракне часу, сміливості, доки ви будете сидіти у офісі на роботі - ВЕЛОКУР"ЄР зможе відвезти, подарувати, купити.квіти,валентинки, що там хто дарує. Телефонуйте з самого ранку 063 154 33 22, 096 154 76 28
#92
Я колись свого шосейного тритижні шукав, просто сідав на ровер і їздив містом, придивлявся, їздив по всіх районах, питав таксистів, показував фото, але все таки воно попалося мені ввечері, почув хаарктерний шелест ланцюга, наздогнав.
#93

"INVICTA"
Made in china, 100% poliestere.
Розміри зовнішні д/ш/в 35/9/30
Кількаразове б/у
125грн.










#95
Ще є кілька штук, забирайте!!
#96
Дякую Ромку, чекав тіє фотографії, а потім забув. Ті -14, що були то була хіба підготовка, їздити не припиняв усі ці дні, зараз уже відлига можна сказати)).
Можливі заїзди і у Брюхи, Винники, Зимну воду, Дубляни...
Ще раз дякую.
#97

Я здається говорив про доставку квітів?Це виглядає десь так
#98
18(решту обіцяю мати))
#99
#100
Обмежень немає, хіба це буде неймовірний тундершторм, або -20(що не дуже схоже на те).
Звичайно мені краще їхати в суху і добру погоду, і для ровера це краще в першу чергу, але всяке буває, і якщо людина телефонує, бо їй потрібно саме зараз чи напротязі години-двох, я не можу казати зачекайте бо дощ, бо..., бо.., вона телефонує вперше, вона зателефонувала саме мені - і я в цьому зацікавлений як ніхто, про хороші відгуки, рекомендації і виконану роботу. Загартування від шосейних гонок, гонок в непогоду, різних мтб змагань,"Боярка 24 - доба до фінішу", Горгани рейс, та ін. тортури над психофізичним станом свого тіла - дозволяють їздити по рівному асфальті в будь-яку погоду, та й в ночі можете турбувати, зрештою.