Усім дякую за компанію, отож починаємо розповідь.
Відповідно до теми Екскурсія аеродром Jagellon ці вихідні (9 або 10 липня) (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,7455.msg49099/topicseen.html) зібралися,
Zelya, Drusja, Блондинка в кедах, STALKER, ІНТРОВЕРТ 997, bodyabighit, Андрій і YserL. Пізніше приєднався до нас, пройшовши весь аеродром, Electri4king.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0152)
Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом. Назва взята від короля Ягайла, серце якого згідно легенди поховане у цих місцях.
На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!
Тут має бути групове наша фото( може в когось є
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0162)
На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт
Злітно-посадкова смугадалі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0167)
Всередині краєвид теж супер:
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0188)
Панорама смуги
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/panorama_135%5C.900)
Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0182)
В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році заміряли таврією (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.msg8364.html#msg8364) довжина була 2 км.
На взліт готові!
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0171)
Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0172)
Вітровказівник
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0191)
Фотосесія Aquila A210 далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак Aquila A210 (https://en.wikipedia.org/wiki/Aquila_A_210). Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0159)
Решта займають фотозйомкою
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0196)
Серцем є чотирьох поршневий Rotax 912 (https://en.wikipedia.org/wiki/Rotax_912) потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0198)
Амортизатор
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0197)
Проблискові маячки
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0200)
Диспетчерська вежаОскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0157)
Робоче місце диспетчера:
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0208)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0211)
Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0205)
Спотерам: частота вежі 135.900 МГц
Ангари для зберігання і обслуговування літаківІснуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/11807667_112151935798283_4298450608759759152_o.jpg)
Фото із будівництва: https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893 (https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/11754873_112153042464839_8504316486472826387_o)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0158)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0212)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0213)
Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0223)
Залишки старої інфраструктуриКолишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009
(http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?action=dlattach;topic=500.0;attach=1987;image)
тепер
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0231)
Ідемо по руліжній доріжці
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0233)
Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0228)
Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0229)
Такий непримітний холмик
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/DSC_0226)
Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):
- Початок парашутних стрибків
- Відкриття готелю для любителів авіа теми
- Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
- Авіаційний сервіс
Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам політати на літаку (http://jagellon.com/main/widgets/gift/certificate-5) це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.
Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport
Посилання:
Тема про військову історію аеродрома explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.html (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.html)
Запис у нашій базі http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.html (http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.html)
Офіційний сайт Lviv Jagellon Airport http://jagellon.com/ (http://jagellon.com/)
Офіційна сторінка у FB Lviv Jagellon Airport https://www.facebook.com/jagellon.airport/ (https://www.facebook.com/jagellon.airport/)
Мінісайт Черляни http://cherliany.at.ua/ (http://cherliany.at.ua/)
Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (NATO Alphabet (https://en.wikipedia.org/wiki/NATO_phonetic_alphabet) , раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/e828fe5dd0a19dcb9c3f56876afe2891)
До речі, до 15 числа маєте шанс виграти ознайомчий політ у розіграші "ХОЧУ В НЕБО!". Для цього потрібно вподобати сторінку Lviv Jagellon Airport (https://www.facebook.com/jagellon.airport/) у FB, лайкнути пост, і написати комент до поста.
Цікаві блоги пов'язані із авіацією:
Із сторони пілота http://denokan.livejournal.com/ (http://denokan.livejournal.com/)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/0_1548c3_a297496c_XXL)
Із сторони технічного персоналу http://lx-photos.livejournal.com/ (http://lx-photos.livejournal.com/)
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/7467/49116/0_78288c_184f5f_orig)
Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав :)
обговорення http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=7468
Інтроверт-там відиво дофіга тобі яке скинути то шо яи зняв у Зеліній машині чи безпосередньо з аеродрому? шо там шо там відео веселі))))))