Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Topics - inkognito

#141
    Рився я шойно в неті на предмет супутникового зображення околиць Червонограду - і на надибав на чудову програму (халявну), що ся кличе SAS.Планета. То є таке саме як Google Earth, але може працювати не тілько з Гуглом - а ще із великою купою подібних сервісів наприклад від Yahoo, Microsoft, NASA, Yandex, Kosmosnimki.ru тощо. Дуже зручно працювати - не треба шаритись по купі сервісів та сайтів - просто вибрав джерело та завантажив карту, при потребі перемкнувся на інше джерело (а може там є карти із більшою роздільною здатністю?), працює як із растром, так і з векторною графікою ітд ітп. Одним словом юзайте - єдиний недолік --> у москалії зроблена, тому си викачав англійську версію  :)

   P.S. Як поставите собі цей софт - не забутьде переключити джерело карт із Сache (Alt+C) по дефолту на Internet (Alt+I) чи на Internet+Cache (Alt+B). Для тих хто ненавидит клавіатуру - усе це саме можна зробити щуром у меню Source  :). Ще троха правіше на панелі інструментів є вибір джерела карт - всяких там мікрософтів, гуглів ітд ітп.

#142
Здибав цікаву статтю, рекомендую усім до прочитання
#143
   Нагадую, остатня п'ятниця липня є Міжнародним Днем Адміна! Вітаю усіх колєг із св'ятом, бажаю усіх благ, широкої смуги пропускання, відсутності шумів, багів та глюків ітд ітп. Із св'ятом друзі!
#144
   По-суті ніц розказувати, але є декілька гарних фото. Просто вирішили погуляти зраня із Зелею по Підзамче-Новознесенській-Б.Хмельницького. У мене як завжди трабли із акумулятором в зеркалці, тому чекайте від Зелі більше фото  :) Добрий пан машиніст за станцією "Підзамче" пустив нас у кабіну маневрового тепловозу і дав можливість досхочу пофоткати усередині. Напевно без проблем і покатав би, але вирішили піти далі оскільки йому стояти було ще декілька годин  :)
#145
Плани / Черляни
21.07.2009 21:14:28
  Хто зголошується на вилазку в Черляни на закинутий військовий аеродром(декілька км. від Городка) у цю п'ятницю, числа 24 року 2009 A.D.?
#146
      І так, поїхали. В суботу зраня зустрілись коло "Скрині" на Городоцькій, дочекались Golem'a котрий зазичив Зелі спальника та килимка, і потому трішки скупившись сіли на маршрутку на New Розділ. Транспорт стає коло приміського вокзалу коло кінцевої маршруток №29-а(б). Вартість становить 10 гривень, час в дорозі від 1,5 до 2 год - в залежності від кількості пасажирів, що мають бажання покакатись від села до села. Бидловоз натуральний я вам скажу. Шлях пролягає через виїзд на кільцеву на Стрийській, потому Миколаїв, Розділ (він же Старий Розділ), Малехів (так, так саме Малехів) та Новий Розділ. Власне Малехів та Новий Розділ розділяє смуга особняків та дестрой дуже схожий на такий, що коло Метро на Городоцькій. Коло дестроя маршрутка завертає різко наліво і тут треба вийти і йти прямо (не звертаючи наліво) коло пів-кілометра - буде прохідна на завод.

     Оскільки бидловоз вибирає часто маршрут через Малехів та Новий Розділ по свому бажанню - питайте людей де вам краще вийти щоб попасти на "комбінат "Сірка" або юзайте координати повороту, про який я писав вище - N 49о28.378' на E 024o07.193', координати прохідної - N 49о27.969' на E 024o06.969'. А також координати найближчого магазину із бухлом (та усім іншим необхідним) - N 49о28.545' на E 024o07.008' - то десь коло 2,5 км якщо рахувати від прохідної, працюэ здається до 20-00 кожного дня. Зауважу, що координати тут дані у форматі Garmin Mobile XT (Nokia N79 тепер у мене  :D ) і можуть не підійти до Google Earth чи карт Nav'N'Go (не знаю тому, що не перевіряв ще - але перевести думаю не проблема).

     Підходячи по прохідної по лівій стороні зауважуємо законсервовану будівлю якогось інституту мінеральних добрив (працює тілько пару кімнат на першому поверсі, є своя охорона), а по ліву 4-ох поверховий будинок де колись сиділа очевидно адміністрація комбінату - там ми і заночували, якщо це можна назвати ночівлею (про це пізніше).

     Ось і ми підійшли до прохідної = там чергує охоронець із ДСО, взагалі їх на території постійно 4-ри людини. Охорона дуже привітна та адекватна і почувши шо ми приїхали із Львову робити фото залюбки пропустила нас на територію. Згодом згадавши у розмові із охоронцем прізвище мого колєги-співробітника - той взагалі розцвів і коли ми разом там бродили залюбки пояснював, що де було і у якій будівлі, що було. Просто спочатку охорона прийняла нас за "локальний негативний елемент", що краде металобрухт із заводу і здає його у пункти прийому котрих тут до слову аж три штуки - прямо через дорогу по другій стороні вулиці на відстані 10 метрів від парканів комбінату --> як зручно придумано. Увага!!! Багато тих асоціальних елементів є кругом, особливо багато циган (десь табір неподалеку) - ми власне із Зелею таку групку із 10-ти чоловік і зустріли. До нас не приставали, але хто його зна - поки би 2-ох поклав, то інші восьмеро мені б хребет поламали. Тому зовсім не лишнім виглядає бальончик або (та) травматична зброя.

    Як виявилось, хоча сам комбінат розвалюється на очах як сам по собі, так і завдяки старанням метал-hunter'ів - проте частина його працює!!! Чим власне і пояснюється наявність ДСО на об'єкті. Працює власне ТЕЦ, котра раніше продукувала перегріту пару для виплавки сірки (хоча кар'єрним способом її тут також добували - про що свідчать затоплені кар'єри по периметру заводу, їх тут аж 3 штуки здається - до них ми не дойшли), а зараз гріє воду для New Роздолу. Наявність ТЕЦ передбачає подачу води, тому зразу за прохідною є підземне сховище води та насосна станція де завжди можна взяти свіжу воду. Також на межі комбінату є родовище вапняку, де його власне видобувають навіть по вихідних днях і зразу вантажать у вагони - є працююче відгалуження від колії.

   Зразу скажу, що ми не облазили й половини всього чого є там - тому це тема для наступної вилазки, і бажано на два дні. Побували ми у 3-ох цехах де відбувалась процедура збагачення сірчаної руди (висота коло 7-8 поверхів, у довжину 6-7 хв. інтенсивного ходу, один цех законсервований - але туди попасти цілком реально - не було інструменту, справляє епохальне враження), на молотилці руди (де-не-де шафи із вцілилими перемикачами на 1000 кВт), компресорній станції (цілі амперметри на 300 А), на полі де зливали чисту сірку у воду для охолодження (після чого її дробила спецмашина і вантажила у вагони), сотні метрів ремонтних майстерень та гаражів. Із слів охоронців розуміємо, що на території як мінімум є два бомбіка - входи в один закриті (але є незакрита ВШ), другий затоплений - тому не йшли досередини (no bakhillaz, sorry). Дуже здивувало нас наявність "рудого лісу" (прямо як в Чорнобилі) коло місця зливу очищеної сірки в - токсичне середовище, але не настільки шоб зажовтів гектар лісу. Тут знову нам допомогла охорона - виявляється за тиждень до нашого приїзду зайнялись залишки сірки (причому МНС встановило, що то було самозаймання - а таке можливо) - гасили все це пекло три дні страшна купа пожежників.

   Оскільки був тілько Зеля та я --> були змушені тягати по усій території свої рюкзаки та запас води у 6-літрів (про наявність води і дружніх охоронців ми взнали уже пізніше коли їх здибали; я спеціально описував усе не так, як ми пройшли, інкше було б значно тяжче для сприйняття та написання) під чистим небом у 35-градусну жару, то вже коло 17-00 втікли на матрац у будинок адміністрації заводу, перед цим набравши доволі зимної води.

   Місце для ночівлі супер, 4-ох поверхова будівля, є декілька кабінетів де навіть уцілів паркет - звісно ми зупинились у найкращому "номері" і за відсутності прибиральниць мусіли там троха прибрати. Далі був матрац, і літра 40% С2H5OH в H2O виявилось нам мало -->  поки я пішов за горівкою та Pepsi, Зеля розвів зачотне вогнище на сходовій клітці (тут можна, адмінбудинок поза межами території дії ДСО) на котрому потому зготували собі гречки із цибулею та тушонкою(вогнище потому звісно погасили природнім способом  :) ).

  Був у нас трафарет YserL'a - чудово себе виправдав, за що йому МЕГО-ЗАЧОД. Замалювали купу стін у адмінбудинку, зняли троха відео на мій телефон, поматрацували і лягли спатки. Вночі Зеля зловив навіть пташку котра ночувала у сусідній кімнаті. Познімали та відпустили звісно. А ось поспати не вдалось, просто рої комарів оточили нас і нестерпно гризли. Тому для ночівлі на об'єкті у майбутньому 100% треба брати антимоскітну сітку, репеленти та мазь від зуду (бомків там не меньше ніж комарів - кругом болота та кар'єри - ідеальне середовище для тої зарази). Як тілько небо посіріло - зразу встали, пішли троха пофоткати об'єкт і на маршрутку. Знову ж таки назад вона їхала не тією дорогою, що туди - тому тим хто добиратиметься бидловозами власне варто на перехресті (координати я вже давав) на зворотньому шляху завернути направо, дойти метрів із 300 до базару, перед ним завернути на вул. Чорновола і піднятись до перехрестя із вул. Шевченка (питайте місцевих).

  Р.S. Викладу далі декілька фото своїх (більше нема, батарки помилково на розрядку замість зарядки наніч поставив, зеркалку із собою не брав...), тому усі зачотні фотки зробив Зеля (шо не дивно - він завжди такі робить  :), СУПЕР-МЕГА-ЗАЧОД колєзі), він згодом докине їх на форум. І це буде шось     
#147
"граница на замке" - бомбік закритий на ключик (правда замок не full-тру- але респект колєгам, шо його завішали) - ключі у Акели, Зелі та мене. Згодом замок замінимо.
#148
     Наступні суботу, липня 18 2009 року A.D. планую їхати в New Розділ на ДГХП "Сірка", про нього писалось уже тутка, координати там же.  При потребі і наявності бажання можна затриматись і до неділі, 19 липня - для мене не проблема. Нагадую, що об'єкт вельми цікавий, сірку там добували кар'єрним способом, але на відміну від Яворівської Сірки кар'єр незатоплений і має дуже багато ходів під землю (по словам бувшого місцевого опера, одного із моїх найкращих друзів) - є багато чого досліджувати, в тому числі багацько Крокуючих Екскаваторів. Маршрутки їдуть із Львову від приміського, коштують пару гривень - відстань не більше 40 км від міста Лева. + до цього всього колєга (він зараз у відрядженні у Харкові) обіцяв посприяти у тому, щоб нас не затримували і пропустили де це можливо - це його рідні краї.

  Тому прошу конструктиву від вас та звісно зголошень на поїздку. Не проти також і на машині(-ах) поїхати, якщо є така можливість у когось.
#149
    Бажаючих перевірити  об'єкти, прохання зголошуватись та узгоджувати дату тут.
#150
  Якщо хто з лопатою - то можу сьогодні-завтра-позавтра залізти у бомбік із зеркалкою та штативом зробити більш якісні фото, ніж у нас є. Дописуйте, мені зручно практично будь-коли (взяв відпустку до кінця тижня).
#151
Усе тут, 13 фото. Коменти рулять як і назва теми  :) 21-км довжини по колу
#152
   Знайшов у москаликів гарний звіт із купою цікафих фоток.
#153
  Якщо комусь потрібен сабж відповідної ємності  та вольтажу, можу зазичити зарядженими і заряжати у подальшому. Вага одиниці - 2,4 кг здається (зато смакує довше  :) ), розміри приблизно В х Д х Ш = 10х15х5 см.
#154
    А ось і обіцяне продовження:

   Спустились донизу на Коперніка, взяли собі поїсти попити і залізли у трамвайне депо, що на Сахарова-Гвардійській-Вітовського, одразу навпроти зупинки трамваю через невеликий такий собі парканчик - і одразу до бомбіка, котрий виявився зачиненим на нещасну колодку, але мав люк ззаду - чим ми і скористали - зробили фото. Не спускались, бо шнурів не мали взагалі, а дестрой ми вже у п'ятницю робили. Цікаво, що коло бомбіка є щось схоже на залишки крану, яким ймовірно у бомбік щось завантажували через оний люк. А, забув сказати - вже як виходили зафоткали план об'єкту і бомбік значиться там як "підземний склад лакофарб."

   Зауважу, на території нас ніхто не ганяв (та й нікого не було в принципі), але оглядаючи бомбік коло нас пройшла дама (нуль реакції на нас), відкрила ключиком си двері у сусідній будівлі (було видно), що вона йде на роботу.  Перефоткавши бомбік ззовні ми вирішили йти ва-банк і попросити ключів чи екскурсію у бомбік, тому власне зайшли на цією панею у двері.

   Ми чесно перестукали усі двері, сходили до кльозети і помили си руки - але нікого небуло. Потому піднялись по крутих сходах на другий поверх будівлі і знайшли там "відпочинковий зал" - диваничики та тенісний стіл, а також купу старого джеліза і робочий (на око) ксерокс.  Оскільки нікого просто небуло ми пішли далі, побачили відкриті великі двері - щось типу проходу довгого де стояло два Запора 968М та мотори від них. Відкривши другі внутрішні двері увійли у невеликий дворик із мийкою для рук, люком у землі (де очевидно заюзане масло зливалось), і бункером опилок. Далі пройти не змогли і виріши повернутись.
 
   Зайшовши в чергові двері ми побачили закриту машинну залу (двері із вікнами, проте замкнені, фото робилось через брудне скло - далі на фото). Повернулись до того місця де пані заходила (до кльозету хтілось) і таки вже вона була на місці, проте просила не фотографувати, бо можуть бути у неї проблема. Для фотографування радила звернутись у будні дні до керництва, що сидитись навпроти...Із 09-00 до 18-00. Чому так цікаво? У цій великій кімнаті міститься пульт керування (здоровенний такий) усіма тяговими підстанціями трамваїв міста Лева. На око таке враження як опинився у центрі керування ядерним реактором.

  Виходивши вже на перехрестя Сахарова-Гвардійської-Вітовського ми по дорозі залізли у ремонтний трамвайчик, що мирно дрімав на колії. Двері були відкриті, тому ми без проблем перефоткались усередині усі та й вийшли на охорону, де ще мирно із сторожем перекинулись парою-другою слівець (там і зафоткали план об'єкту). Тут нас покинув Стінгер (ну мусів чоловік тікати), а ми зауважили ще один відкритий вхід у будівлю, у великий ангар - там власне ремонтна машина приїхали і робітники відкрили бокс. Недовго думаючи, ми попросились всередину де наробили ще фоток гарних, в тому числі 4-ох котів. Потому пішли із Зелею на пиво та розбіглись.

  Це мабуть і усе, фото із коментами буду вставляти нижче.

  P.S. Усі фото із вилазки тут
#155
    Плануємо методом локального неінвазійного дестроя відкрити останню закриту кімнату в "Лощині", поки що нас тілько двоє - Зеля та я. Потрібна додаткова сила у пятницю в обід! Прохання зголошуватись друзі!!!
#156
    Підбірка сканів (DJVU та DOC) книг Цивільній Обороні, нормативно-технічна документація, бомбіки, гідромеханіка та гідравліка тощо. Знайшов на caves.ru і перезалив сюди поближче (+копія на рапідшарі). Розмір 158,18 Мбайт, паковано WinRAR v.3.71 -  індекс книг прикріплений до цього повідомлення.  Особливо сподобалась книга "Эксплуатация убежищ гражданской обороны", зараз читаю. Must Have!
#157
Гумор / FunStuff в тему
28.05.2009 19:28:59
   Пропоную тут дописувати анегдоти в тему форуму
#158
    Знайшов на закутках одного угорського сайту. Карта клікабельна, розмір кожного сектору по 2,5-3 Мбайти, загалом усі карти важать 935 Мбайт.
#159
     Як я вже писав тут, було знайдено два цікаві обєкти для дослідження - частина А2021 та Закинута Військова база у рідних горах.  Після довгих мук із Google Earth, координати баз було встановлено - читати можна (і треба) тут.

    Нас із Зелею цікавить потенційний круг учасників вилазки на ці об'єкти, на машинах на два дні. Прикидуємо розклад орієнтовно так:

    День №1:  прибуття Космач (власне на базу А2021), розбиття табору (машина туди заїде легко, по фото із  GE видно[на одному фото, що цього року зроблено видно кавалок транспортного засобу, котрий навіть до паркетників не відноситься], що там проїхати можна легко при стабільно бездощовій погоді), дослідження прилеглих територій, матрац увечері.

    День №2: дуємо у Івано-Франківськ (точніше не доїжаючи до него 17-20 км на об'єкт №2), пробуємо купити сторожа і досліджуємо. Не купимо - заліземо самі звісно якщо вийде, а як вже не вийде = то тоді one way - Сан-Франциско (місцеві об`єкти - треба буде до вилазки визначитись, із місцевими контактувати) та тоді назад до Славетного Міста!

   Остаточної дати виїзду не видно поки, навіть плани ще не складені = прохання писати, зголошуватись, уточняти!
#160
  Усім рекомендую до прочитання, правда блог не соловїною мовою та троха кацапський якийсь чи що... Але поміж того всього можна багато чого почерпнути із історії міста часів 2-ої світової--совіцького часу, де що було. Навіть в одному подальшому пості згадали про славетну кнайпу "Унітаз", що коло "Політехніки"(була нажаль), а також про "Катрусин Кінозал" що недалеко від неї. Зверніть увагу на переміщення між постами внизу сторінки, там їх на даний момент 22 штуки. Багато букв  :)