Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Golem

#1941
Плани / Re: Луцьк - Львів
11.08.2011 17:27:16
По дорозі мож глянути на Форт Тараканів. Також по дорозі є купа старих замків, типу Олеського і так далі.

Ну і це не зовсім автостоп, але тим не менше. Я теж їду на той фест в суботу ранком. Якшо хоч - підвезу.
#1942
Колись в цій темі ми розглядали потрібність використання літійових батарейок типу Energizer Ultimate Lithium в ліхтариках. Виробник пише шо вони служать до в 8 разів довше. Але при тому не вказує яка їх ємність.

Нарив документацію на ці батарейки. Виявляється ,шо їх ємність ТОЧНІСІНЬКО ТАКА САМА як і в звичайних алкалайнових батарейок. Різниця лише у внутрішньому опорі. Тобто якшо запхати дві такі батарейки в годинник - обоє прослужать однаковий час. Зате якшо поставити в якусь машинку чи камеру, які споживають багато струму - ефект буде відчутний. Бо літійові батарейки мають менший внутрішній опір, відповідно менші втрати на ньому при великих струмах і, відповідно, довший час життя батарейки.

Резюме таке: батарейки вигідно брати лише якшо Ваш ліхтарик споживає струм понад 400 мА. Тоді вони прослужать втричі довше і виправдають свою дорогу ціну. У всіх інших випадках вигідніше взяти кілька комплектів звичайних батарейок. Якшо ліхтарик споживає в районі 100мА або менше (а більшість портативних ліхтариків саме стільки і споживають) сенсу брати літієві батарейки немає жодного.
#1943
Знайшов в себе ще одну цікаву фотку з того музею.
#1944
Дякую! маєш першого заслуженого плюса :) від мене. Просвітив, дякую. Якшо ше шось цікаве знаєш чи маєш про паровози - викладай, буду вдячний!
#1945
Так, він. Яка його роль? Нашо пару під тиском ще стискувати? Вікіпедія не дала зразу відповіді :(
#1946
Маю багато різних білоруських рублів (читай "фантіків"). Обміняю, кому треба, на пиво.
#1947
- на фото P8040634.JPG нашо котел ставилим так високо, які переваги над низько розташованим котлом?
- на наступній фото з зеленим локомотивом, останнім радянським - нашо спереду два вертикальні крила? захищати потяг від бруду?
- на всіх паровозах є якась кругла штука під котлом, з ребрами радіатора як на двигуні мотоцикла і купою трубок. ШО то таке?
- Чому менші і легші німецькі паровози їздили швидше за більші і тяжчі радянські? :) Це жарт
#1948
Соррі шо троха багато фоток і мало тексту. В поїздах я шарю не дуже сильно. А от знавцям думаю фото будуть цікавими, то й викладаю. Та й в неті з того музею їх особливо багато не найдеш. Булорусь все таки.
#1949
Єдиний мінус шо стояли вони дуже близько і важко було зробити нормальні фото. А так - дуже цікаво, особливо з інженерної точки зору, дивитися шо і як там зроблено :)
#1950
Відпочиваючи в Шацьку гріх було не зїздити поффтикати в Білорусь. Найближче велике місто - Брест. ОТ туда і поїхав. Кордон - формальність, все просто. Дороги в них дійсно супер, тож заїхав швидко. Замок в Бресті - руїна, переобладнана під пропаганду перемоги в ВВВ. Повне фуфло. А от зовсім поруч є музей старих поїздів під відкритим небом. Дуже цікаве і пізнавальне місце. Походили пообзирали все з задоволенням. В деякі з них навіть всередину пускали. Ну і виглядало всьо робочим, ніби щойно з залізниці :) Фото паровозіків долдаю. То ж якшо будете там - заїдьте обовязково, знаходиться він зразу біля "Крепості" недалеко центру міста.
#1951
Соррі, забув попередити шо не покосив там траву (себто кропиву) :) Був далеко, в Шацьку. Та й дошки не повиносив, так шо вільного місця спарвді було небагато :(
#1952
Соррі, я неуважно подивився на модель. Та, що мав на увазі я Midland GXT760VP4 36-Mile 42-Channel FRS/GMRS Two-Way Radio
#1953
В звіті Далі буде писалося шо вони з хребта середній звернули на Перекоп, бо на Параску завали були. І я двічі пробував з Параски йти, обоє разів збивався без ЖПС і скочувався вниз в крушельницю. Тобто чи правда шо проблемна ділянка тільки при переході між хребтами?
#1954
Дякую! Зверну на це увагу. Дати можеш брати з відповідних альбомів на Пікассі А до яких оповідей не буде ілюстрацій - питай в приват.
#1955
Маю ше знайомого Андрія з Карпат який заправляє. Але він людина зайнята, йому треба багато балонів за раз нести і чекати потім довго. Також Тарас Глобетроттер заправляє, але то в приватному порядку, бере по собівартості газу. Не думаю шо він захоче робити на тому комерцію і заправляти всі підряд.

Якщо точитимеш перехідник - я б підписався також. Там складність в тій насадці що йде на балон від пальника. Має бути посередині язичок який натискатиме клапан в балоні аби туда перетікав газ.  Ну і допуск на насадку доволі строгий, інакше травитиме.

Зараз масово продають балони з газом, по 20 грн. Розмір і вміст такий же як в туристичних, але нема різьби, треба проколювати. Тобто одноразові. Хто шо про то чув і чи можна їх пристосувати до звичайного пальника?
#1956
Дані які потрібні рідко і які мають лежати довго, як ото "сімейні фото" нема сенсу зберігати ані на компактах, ані на дисках. Тому що через років 10-20 дуже важко буде знайти чим їх зчитати. Вже зараз практично не найти дисководів, нові ноути часто не обладнуються CD читалками, та й флешки витісняють диски по обємам і ціні мегабайту. А років через десять USB розєм застаріє і зникне з компів, як зникло багато інтерфейсів до нього. І навіть флешки не буде чим вичитати. Звісно, залишаться музейна експонати, але хто захоче з тим морочитися?

Дані які потрібно часто як ото проекти по роботі чи документація найкраще роззосереджувати по різних компютерах як ото системах контролю версій, поштових скриньках своїх начальників, онлайн сховищах, форумах і так далі. Ну і робити це автоматично щодень. Тобто якщо хтось викраде твій ноут чи заллє водою робочий комп - втратиться зовсім небагато інфоормації і завжди можна буде все відновити. Чи то з своєї гмейл пошти, а чи попросити колег по роботі пеерслати тобі твій старий лист, чи попросити адміна закинути тобі проект з сервера.

Ну і зрештою, невже так багато інформації потрібно зберігати? Фільми, музика, книжки, програми - все можна вільно скачати з нету. Пригадую як колись в гуртязі нарід записував це все на компакти, аби в старості переглядати :) Я з них сміявся, а вони з мене :)  Лишаються лише фото, кращі з яких ітак вартує мати роздрукованими ну і різні кількохрічні "тимчасові "файли, як ото дипломи, курсові і так далі. З часом потреба в них відпаде ітак і просто жаль буде витерти.

Для мене цінними є мої звіти і фото. Вони є на багатьох інтернет форумах і компютерах моїх друзів. Так шо випадково не зникнуть. А у випадку ядерної війни ітак буде не до того :)
#1957
Місце справді гарне і затишне. Там зручно зупинятися з наметом при дводенній мандрівці тернопіллям. Був там кілька раз. Фото тут і тут На жаль місце доволі відоме. Влітку доволі багато туристів.
#1958
LXT480 юзаю доволі довго. Спочатку брав їх в знайомого, потім купив свої. Проста і надійна штука. Звязок тримала між Бистрецем і Ільцями, це кілометрів 20 поміж горами. Користувався в вологій печері під Петросом. В занйомого була впала зі скель, метрів так 7 за його словами, відледіла ручка гучності, але звязок тримала далі.  Сам бачив.
#1959
Йоу, круто живеш. Як на рахунок пригод з випадковими перехожими і просто биками?

Також напиши шось про ночівлю на Яворівській, чому знесінню зрадив, як спалося під звуки залізниці?
#1960
Ну і знаючи Тараса - він з усього шукає вигоду. Яка вигода тут?