Останні повідомлення

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
21
Проблеми Львова / Re: Як боротися з паркуванням на газонах
« Остання відповідь від saturn1993 12.11.2017 14:31:20 »
Ставити біля газону паркувальний стояк який не дозволяє автомобілю заїхати туди
22
Проблеми Львова / Re: Хороший Львів
« Остання відповідь від saturn1993 12.11.2017 14:30:40 »
у Львові добрі люди, є де посидіти, архітектура просто на вищому класі.
23
Проблеми Львова / Re: Поганий Львів
« Остання відповідь від saturn1993 12.11.2017 14:29:51 »
останє що мені не сподобалося і я бачив на власні очі, це сміття після матчу на стадіоні Арена Львів.Люди залишали сміття де попало.
24
Спорядження / Re: Ножі і холодна зброя
« Остання відповідь від saturn1993 12.11.2017 14:28:04 »
До холодної можна віднести будь-яке знаряддя, застосування якого потребує м’язової сили. А ось кухонний ніж чомусь вважають лише кухонним. Хоч ним і можна завдати смертельного удару.

Як досліджують холодну зброю? Чому на її носіння потрібно мати дозвіл та за якими ознаками можна відрізнити холодну зброю від ножів господарського призначення?

До холодної зброї належать не лише ножі, а і луки, арбалети, багнети, кастети та інші предмети, які виготовлені промисловим або саморобним способом та за своїм цільовим призначенням придані для нанесення тяжких тілесних ушкоджень або спричинення смерті. Холодна зброя повинна відповідати загальним техніко-криміналістичним вимогам.

Ось мінімальні вимоги для визнання ножів коротко-клинковою холодною зброєю:

«Довжина клинка, має бути не менша, ніж 90 мм. Найбільша товщина клинка – не менше ніж 2,6 мм. Крім того, руків’я ножа повинно бути міцно і надійно закріплено на хвостовику клинка, не допускається наявність люфтів. У місці з’єднання руків’я з клинком розташовується обмежувач або утик, що гарантує безпеку власникові під час використання чи застосування, вістря клинка повинне бути під кутом 40°, у звичайних ножах – лише 30°».

Існують спеціальні стенди для проведення статичних випробувань, за допомогою яких визначається відповідність міцностних характеристик конструкції ножа. Динамічні випробування, а також усі дослідження експерти проводять у відповідних лабораторіях. У разі невідповідності хоча би однієї з ознак досліджуваного ножа у відповідності до вимог методики проведення дослідження холодної збої, такий ніж не визнається холодною зброєю.

Для торгівлі звичайними ножами необхідно мати сертифікат якості. А холодною зброєю торгувати можна лише з відповідною ліцензією. Придбати холодну зброю абияк теж не можна.

«Якщо людина не має дозволу на право зберігання та носіння зброї, немає мисливської рушниці або іншої зброї, то може придбати холодну зброю, тільки після отримання відповідного дозволу. Якщо мисливець, наприклад, має уже рушницю і має дозвіл на неї, то він може купити холодну зброю в магазині. Цей вид зброї ми вписуємо в його документ і повідомляємо про покупку дозвільну систему», – розповів власник магазину зброї В’ячеслав Козярчук.

Крім того за носіння, виготовлення, ремонт або збут кинджалів, фінських ножів, кастетів чи іншої холодної зброї без передбаченого законом дозволу є кримінальна відповідальність. Найсуворіше покарання – позбавлення волі на строк до трьох років.
25
Звіти / Re: Львівська залізниця
« Остання відповідь від VeNick 11.11.2017 21:35:30 »
http://dsbt.gov.ua/storinka/informaciya-pro-dtp-np-ta-incydenty-na-zaliznychnomu-transporti-58  17.04.2017 04:36  При прибутті вантажного поїзда №2323 2М-62 (930) в складі поїзда 31 вагон вагою брутто 2826 тон допустив проїзд забороненого показання маршрутного світлофора Ч-33 з послідуючим порізом СП 322, допустив зіткнення з локомотивом ЧМЕ-3 (3479) і електровозом ВЛ-80 (1823) на 23 колії другого парку станції. Внаслідок чого допущено схід двох секції електровоза ВЛ 80 (1823) та 12 вагонів. Схід з рейок 14 одиниць рухомого складу
26
Звіти / Re: Львівська залізниця
« Остання відповідь від Vasi4 11.11.2017 14:43:55 »
То не просто задвірки, а здається паливний склад, режимний об'єкт!)) А сталося то 17 квітня цього року, прибув поїзд на станцію, в голову поставили ЧМЕ3 щоб витягти електровоз через неелектрифіковану горловину зі сторону Стрия. А в цей час із Ходорова прибував вантажний під 2М62, точно не пам'ятаю причин, але проїхали вони забороняючий сигнал і вліпились в той ЧМЕ3. У одної секції 2М62 погнуло раму, на чмусі тільки пару дверцят на кузові повідлітало, а другу секцію електровоза видавило на вантажні вагони, результат бачимо на фото вище) Ось так це все виглядало вдень: https://lviv.vgorode.ua/news/sobytyia/326659-masshtabna-dtp-u-merezhi-ziavylys-foto-zitknennia-poizdiv-na-lvivskii-zaliznytsi Ну а розгрібали наслідки аварії до пізньої ночі:



27
Всяке-Різне / Re: Де Дешево і Смачно пообідати у Львові
« Остання відповідь від Roy 11.11.2017 14:03:42 »
+ до Талінської

Смачно, здорово і не дорого





І олдскульно, для тих хто в темі)

28
Звіти / Re: Львівська залізниця
« Остання відповідь від STALKER 11.11.2017 14:00:47 »
Нічого собі- вїхав моцно такий агрегат.
29
Звіти / Re: Львівська залізниця
« Остання відповідь від Roy 11.11.2017 13:46:02 »
Десь на задвірках Депо Захід був виявлений ось такий ВЛ з сильно "розвальцованою" кабіною.
Поки фоткали, підійшов з тачкою п'яний в хлам залізничник, і на питання наше "Що сталося з локомотивом, коли і чи постраждала локомотивна бригада" - сказав "шо то на верблюда задом наїхали"))














А якщо серйозно, нам дуже цікаво що сталося, пошкодження якісь дуже дивні, я б сказав.
30
Ггг, паровозам можна, а ВЛам значить ні))
Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »