Explore Lviv and Around

Форум => Всяке-Різне => Тема розпочата: Alter від 02.05.2013 18:30:37

Назва: Розподіл телефонії
Відправлено: Alter від 02.05.2013 18:30:37
Цікавить таке питання - є інтернет-магазин і декілька чувіх, що дзвінки приймають і обробляють. Проблема в тому що в них по мобільнику, і часто клієнти дзвонять або одній (в якої перший номер по списку в контактах), або знову ж таки коли одна зайнята, до неї знову поступає дзвінок. питання - яким макаром перекидати ці дзвінки очікування із зайнятого оператора на вільного? Може встановлення міні-АТС все вирішить?... ??? Цікавить технічна сторона питання.
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: inkognito від 02.05.2013 19:10:41
}{то оператор дебільників? Нумери операторів pre-pay чи корпоративні?
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: Alter від 02.05.2013 20:47:22
Оператор кажись киїСРАР, а нумери тупо персональні)
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: Stinger від 02.05.2013 20:58:29
та просто настроїти в мобільнику переадресацію на інший номер при умові зайнятого абонента
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: Alter від 02.05.2013 22:46:50
та просто настроїти в мобільнику переадресацію на інший номер при умові зайнятого абонента

Гмгмгм... Спасибі!
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: inkognito від 02.05.2013 23:31:53
та просто настроїти в мобільнику переадресацію на інший номер при умові зайнятого абонента

Дякую, посміхнуло  ;D ;D ;D
Аlter, звони - побалакаємо.
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: Alter від 03.05.2013 00:21:18
Ок, всім спасибі!
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: YserL від 03.05.2013 12:42:13
Подивися до Zadarma, послуга віртуальної атс. Або дивитися до послуги "багатоканальна лінія".
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: Drusja від 03.05.2013 22:20:45
В себе на офісі подібну проблему вирішив поставивши Asterisk (халявна софтова АТС з величезними можливостями) на старенький комп і підключив SIP-транк на десять ліній. Якщо зацікавить пиши.
Назва: Re: Розподіл телефонії
Відправлено: inkognito від 03.05.2013 22:33:48
В себе на офісі подібну проблему вирішив поставивши Asterisk (халявна софтова АТС з величезними можливостями) на старенький комп і підключив SIP-транк на десять ліній. Якщо зацікавить пиши.

Ймовірно Asterisk (http://uk.wikipedia.org/wiki/Asterisk) тут і не знадобиться. Залежить від вимог та кількості кінцевих операторів. У нас Asterisk рулить over 80 операторів КАЛ (http://lurkmore.to/%D0%93%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE)-центру, накручена 1С зверху і ще всяческі фічі. Гадаю, якщо кількість операторів невелика, то тут можна обійтись корпоративними фічами КучмаСтару.