Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - manfred

#1
А де можна знайти карту або схему діючих і розібраних вузькоколійок
#2
Колись на базах запасу знаходилося в резерві дуже багато паровозів. Але після ряду аварій на паросилових установках залізниць України, в яких використовувалися паровозні котли, було прийнято рішення порізати всі паровози. На базі в Хирові не залишилось ні одного, на базі в Снятині не знаю, на базі в Стрию ні одного. База запасу ст. Долинська під Кривим Рогом повністю ліквідована. А там зберігалося близько сотні паровозів. Залишився від неї тільки паровоз серії Э на постаменті. Навіть колії розібрали. До недавна ще були діючі паровози в депо Щорс. Звідти пригнали в музей натурної техніки на приміському вокзалі ст. Львів танк-паровоз Ь-2137.  Паровоз Л-3535, який був в діючому стані, перегнано в музей залізничного транспорту в Києві. А зараз з його допомогою проводять 2-ох годинні ретропоїздки навколо Києва. В сусідній Росії на базах запасу є ще досить паровозів, які стараються не нищити. В нас їх ріжуть-бо це більше сотні тонн готового металобрухту. База запасу ст Чорний Острів П.Західної зал ще було до недавна 6 паровозів серії Э. Наприклад, в сусідній Польщі досі діє залізничний вузол у Вольштині повністю на паровозній тязі. Ще пройде трохи часу і для ретропоїздок на паровій тязі в УКраїні будуть запоршувати машиністів із Росії. В нас їх ні в жодному залізничному ПТУ не готують. В Німеччині, наприклад, історичний локомотив ,, АДЛЕР'' знаходиться в робочому стані. На вузькоколійці в Варнегороді працює 5 паровозів 1895 року випуску. На російському заводі ,,Луганськтепловоз,, в Луганську могли б для ретропоїздів виготовляти паровози. Але тільки для Росії, а нам зась.
#3
На сторінці 2. Це мотриса начальника залізниці. Пересувний пункт управління залізницею. Придбана ще коли начальником залізниці був Г.М. Кірпа. Обладнана компютерною технікою і системами супутникового зв'язку. Дозволяє здійснювати управління залізницею під час інспекторських поїздок. Місце постійного базування ТЧ-2 депо Львів-Захід, за головним двірцем станції Львів.

На фото на ЛЛРЗ - кузов промислового кар'єрного електровоза типу Д100 або секцій  кар'єрного тягового агрегата. Докладніше - дивіться книгу Ракова локомотиви і МВПС залізниць СРСР.

Дуже вдячний хлопцям за цікаву інформацію.

А де можна скачати книгу ,,Історія Львівської залізниці ''.