Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Sergolev

#1
Цитата: swj від 09.02.2010 00:47:18
за самим комплексом існують ще бомбіки під багатоповерхівками.причому в досить непогано стані здається (правда був там давно).хтось щось чув за їхнє призначення?...чи це стабільні цивілки?

Це напевно малось наувазі?? http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,3279.0.html
#3
За 30 грн. Горний вазон для квітів)) Я б купив!
#4
Знахідки / Re: Знахідки
20.10.2010 01:17:33
як вам така книжка в pdf.
#5
Подальший розвиток трамваю
Навесні 1909 р. почалося прокладання других колій на лініях колишньої кінки (на вулицях Городоцькій та Жовківській), а також переобладнання кінної лінії по вул. Карла Людвіга (нині пр. Свободи). Рух вагонів трамваю було пущено тут 25 червня 1909 р. Одночасно з цим було відкрито однобічний кільцевий рух у центрі міста по нинішньому пр. Свободи. Через те, що в той час у Львові (як і по всій Австро-Угорщині) було прийнято лівосторонню систему руху, вагони трамваю в північному напрямку рухалися по лівому боці бульвару (від пл. Міцкевича), а в південному напрямку - по правому боці (від оперного театру до пл. Міцкевича). У районі пл. І. Підкови і на кінці вул. Гнатюка було влаштовано два поворотних півкола: одне для вагонів, що прибували з півночі, інше - для південних. Нова кінцева отримала назву "Гетьманські вали" і позначалася літерою "Н". З цих півкіл стали відправлятися вагони майже усіх радіальних маршрутів (така система діяла до 1951 р.) http://daily.lviv.ua
#6
Дуже --Дуже вибачаюся, я мав на увази V11
З першою можл. кіну фото ..
#7
Біля Лошини є вийскова частина, Туда точно мае бути прохид!! Бункери охороняються !! Перевіренно!!
А на рахунок виходу V12 - Так він виходить (виходив) перд великою тополею, поруч з гаражем і забором війскової частини. Якшо звернути увагу , зимою там витаюе сніг ..