Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - siuhin

Сторінок: 1 2 3 »
1
Витаю ми нетам шукали (((

5
пожарний кран.  неясно

трошки далі був лаз.

бильше похоже на завод хид

8
не колектор сухий . без сторонього запаху .

https://www.google.com.ua/maps/@49.8366262,24.0636638,3a,15y,191.38h,90.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sb2fS6hPB16jBQFCre4o5OQ!2e0!7i13312!8i6656

пид даною дорижкою . страва був вхид закустами .

в земли сув плити.

10
Хід підземний е сам лазив. При вході з личаківської  зроблений зігзігом під 90 градусів. Заходили через лаз від гранати. з правої сторони дорошки  спиною до личаківської. Проходить під самою пишеходною  доріжкою (спиною до личаківської)

12
Львівська міська рада
//
Громадське обговорення проекту реконструкції стадіону СКІФ на вул. Черемшини, 17 як тренувального поля до Євро 2012
ГоловнаКонтакти

З 23 січня по 25 лютого 2009 року триватиме громадське обговорення проекту реконструкції стадіону СКІФ на вул. Черемшини, 17 як тренувального поля до Євро 2012.
Із проектами містобудівної документації можна ознайомитись за адресою вул. Костюшка, 11, тел. 272 68 56
Просимо пропозиції подавати у відідл громадського партнерства управління "Секретаріат ради" за адресою пл.Ринок,1 каб. 539, тел. 297 57 63
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ст.30-3 Закону України " Про планування та забудову територій" , "Пропозиції (зауваження) громадськості мають бути обґрунтовані, а також містити посилання на положення відповідних законодавчих та інших нормативно-правових актів, державних стандартів, норм і правил".


Містобудівне обґрунтування на реконструкцію стадіону комплексно-спортивної бази ЛДУФК на вул. Черемшини,17 в м. Львові
Замовник: Львівський держуніверситет фізичної культури
Розробник: ТзОВ ”Арка Моріс”, Ліцензія АВ №391050

Директор ТзОВ «Арка Моріс» С. Іваночко
Керівник ВКП Ю. Мельник

Головний архітектор проекту І. Максимюк


Зміст тому:
Обкладинка
Титульний аркуш
Зміст тому

А. Пояснювальна записка

1. Загальна частина
2. Загальна характеристика складених містобудівних умов
а) характеристика місця розташування
б) аналіз сучасного стану території
3. Обгрунтування реконструкції комплексно – спортивної бази ЛДУФК
4. Висновок

Б. Вихідні дані:
1. Лист-замовлення від 27.05.08р №142/ГКД
2. Завдання на проектування
3. Лист управління архітектури департаменту містобудування
Львівської міської ради від 28.05.08р. №2-6811/2401.
4. Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою.



В. Креслення:


арк. ГП – 1 – Ситуаційна схема

арк. ГП – 2 - Опорний план М 1: 1000

арк. ГП – 3 – Схема генерального плану М 1: 1000

1. Загальна частина

Містобудівне обґрунтування на реконструкцію комплексно – спортивної бази ЛДУФК на вул. Черемшини, 17 в м. Львові розроблено на основі вимог
ДБН В.1.1-4-2002 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження містобудівного обґрунтування», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських та сільських поселень», ДБН В.2.2-13-2003 «Будинки і споруди. Спортивні та фізкультурно-оздоровчі споруди»
2. Загальна характеристика складених містобудівних умов

а) характеристика місця розташування

Ділянка комплексно - спортивної бази ЛДУФК знаходиться в східній частині м. Львова, та обмежується вулицями Личаківською, Черемшини, Цетнерівка. Із східної сторони до ділянки примикає Личаківський парк. Дана земельна ділянка розміщена в кварталі житлової та громадської забудови.

б) аналіз сучасного стану території

Площа ділянки 4,9681га. Основну частину ділянки займає стадіон з легкоатлетичними доріжками та трибунами. Північно – східна частина ділянки зайнята зеленими насадженнями та спортивними майданчиками. Також на ділянці розташовані споруди навчального та господарського призначення. Трибуни знаходяться в зруйнованому стані. В північній частині ділянки, при вході з вул. Личаківської, є підземні споруди невизначеного характеру які потребують окремого дослідження.
Основний пішохідний зв’язок здійснюється з вул. Личаківської. Під’їзд до ділянки є можливим з вулиць Черемшини та Цетнерівка. Між парковою частиною ділянки та стадіоном є значний перепад висот – 15,0ч16,0м.


3. Обгрунтування реконструкції комплексно – спортивної бази ЛДУФК


Містобудівним обгрунтуванням передбачається реконструкція існуючого стадіону з влаштуванням восьми легкоатлетичних доріжок, будівництво нових критих (3600 місць) і відкритих трибун (до 5000 місць) та корпусу загального призначення з вбудованим паркінгом. Також для обслуговування команд заплановано окремий корпус з відповідними приміщеннями.
В корпусі загального призначення плануються приміщення кафе, залу для пресконференцій, пункту медичної допомоги, кімнати схову та ін. допоміжні приміщення.
Передбачається реконструкція існуючого футбольного поля з розмірами 105мх68м. Планується виконати весь необхідний обсяг робіт з дренажу, освітлення та влаштування нового спортивного газону. Також плануються сектори для штовхального ядра, для стрибків у висоту та довжину.
Для будівництва корпусу загального призначення та паркінгу у двох рівнях необхідно демонтувати три зблоковані будівлі (котельна, гараж, навчальні приміщення). Заїзд та виїзд в паркінг буде здійснюватись з вулиці Черемшини з півночі та із заходу. Головним в’їздом на територію залишається існуючий заїзд з вул. Черемшини. При в’їзді, перед існуючим спортивно-навчальним корпусом (спортманеж), також передбачається тимчасова стоянка автомобілів.
В зоні критих трибун передбачається корпус для обслуговування команд, місця для представників преси (ложа преси), місця для суддів (ложа суддів). Підтрибунний простір може використовуватись для роздягалень команд гравців, технічних та службових приміщень, та ін.
У найбільш видимих місцях встановлюються флагштоки для вивішування прапорів.
Передбачається повний благоустрій території. Покриття проїздів – асфальтобетонне. Доріжки та тротуари – з покриттям декоративною бетонною плиткою (ФЕМ ). Існуюче зруйноване покриття проїздів необхідно замінити.
Реконструкцію стадіону планується проводити відповідно вимог УЄФА до тренувального табору команд-учасниць ЄВРО – 2012.
· Інженерне забезпечення
В зв’язку з пропонованою концепцією архітектурно – планувального вирішення реконструкції стадіону необхідно демонтувати існуючу котельну. .
Теплопостачання передбачається локальне, від дахової котельні.
Забезпечення водопостачанням та водовідведенням передбачається від існуючих мереж, які проходять по ділянці комплексно–спортивної бази та по вул. Черемшини.
Остаточні рішення по забезпеченню інженерною інфраструктурою приймаються згідно техумов відповідних служб міста.

Складені містобудівні умови: наявність розвинутих транспортних та пішохідних зв’язків, добрий стан існуючого стадіону, сприяють влаштуванню тренувального табору для ЄВРО=2012 та створення сучасної спортивної бази для Університету фізичної культури.

4. Висновок:
1. На пропонованій ділянці може вестись реконструкція стадіону комплексно-
спортивної бази з врахуванням містобудівних умов, які викладені в даному
обґрунтуванні.
2. Дане містобудівне обґрунтування підлягає погодженню у встановленому
порядку згідно вимог ДБН В.1.1-4-2002.



Зав. гр. ГП С.Явдошин

ГАП І. Максимюк

 
 
 



 


 


 

 



14
Це  висота виживання .  В карпати не можна ( молоді гори ) . Десь рядом шукаю укриття .




16
Обминаюсь лителатура виживание файли
справочники  и т.д.

Дякую Святодію за наводку. Ці каменюки пролежали в його звіті чотири роки аж поки не потрапили мені на очі. 😊 Щойно їх там побачив одразу загорівся провідати. Я не боюся що описавши їх в інтернеті знищу об’єкт. Навпаки, розвину! Попри них все рівно проходить стежка і ніхто досі не звертав увагу. А вартувало би! Простояли стільки століть то ще простоять. Зрештою, кількатонну каменюку вниз в рюкзаку не понесеш. Сподіваюся що цей пост приверне увагу до ще однієї цікавинки Карпат яку потрібно розгадати.

Коло знахідки


Той самий камінь. 1639рік!


Зразу поруч є гарна галявина для перекусу в стилі Експлорер


Ще камені з надписами розкидані по вершині


Це я не свої шкари рекламую, а для масштабу


На горі Зелемінь коло Сколе є каміння з історичними надписами. Найстаршому з них 400 років! Знаходяться вони лише в кількох хвилинах ходьби від маршруту Сколе – Лопата – Зелемінь – Сколе. Трішки звернули зі стежки, а тут таке! Не часто в Карпатах можна зустріти наскельні надписи латинкою яким 400 років!

Los Seiamed Doctor 1794 EIZNECK 1639


Це той самий камінь з надписом 1639. Тільки в куті. Я троха розчистив від моху. Але все рівно ніц внятного не прочитав


А це вже сучасний, Україна, 1973 і тризуб. За тризуб, тоді, могли і посадити. 


Пошевич Сер


Bazchzjkow 1832


Jan Putyc


Widzniew 1803


Не впевнений чи напис чи природньо


ZR WC 1898


Ну і головна каменюка для масштабу


Хто були ці люди, для чого вони залишали тут свої автографи, що хотіли цим сказати? А можливо це лише «тут був Вася» тодішніх туристів? Тоді Зеленянка - це найстаріший туристичний маршрут Карпат. 😊 Тут потрібне фахове дослідження. Цілком ймовірно що десь під мохом є навіть старіші написи. Наприклад автограф самого князя Святослава…

Ми автограф не залишаємо, нам достатньо фото


EIZENECK 1639


Іван йшов попереду і першим натарпив на цей камінь. Вершина Зелемянки на задньому плані


Ви це бачили, 1639!


Радянська україні, 1979 рік і сучасний прапор


Гора Зелемянка знаходиться в годині ходьби від гори Лопата, «Говерли» місцевого значення. Це популярний одноденний кільцевий маршрут. Старт зі Сколе від озера, підйом на Лопату, перехід на Зелемянку і спуск до озера. Але якщо йти ціленапрямлено на камЕні, то краще зі Сколе напряму. За мостом коло озера повертаємо праворуч і в кінець аж до шляк-бауму. Від нього до вершини пішки йти дві години. Проте є нормальна лісовозна дорога, навіть без колії. Поруч живе лісник. Якщо ви серйозні науковці, а не лісокради - то шляк-баум він відкриє. Але не забудьте бензопилу, нещодавній буревій повалив кілька дерев на дорогу.

Підйом на Зелемянку. По дорозі можна підійти під саму вершину. Але останніх 300м треба буде йти напролом. Або стежкою що на фото прямо. Вона вийде зразу на вершину. Але трішки довше йти


Це фото для оцінки якості дорожнього покриття


Сколе і Корчанка


Це вже майже класична фотка


Закінчення лісовозної дороги.


Далі напряму. Виламує дрина шоб побити проводиря


Слід від мотоцикла на вершині


А ось і вершина!


Вид з Зелемянки на Боржаву


Фуд Блоггер


Так як вчора була Паска, в нас все по святковому


Гендальф на спуску вниз


Вниз йдемо стежкою. Для різноманітності


Ну і Сколе на обрії


Вершина гори Зелемянка є круглою і з заглибленням. Немов міні-кратер вулкану. По ній розкидані камені з надписами.

Одне з заглиблень на вершині, прямокутної форми


Друге, більше заглиблення. Тягне на артилерійську установку або криївку.


Менші шанці на підходах до вершини


Для масштабу


Я маю кілька версій хто і для чого їх робив:

1)   «Тут був Вася» - біда сучасного туризму. Не виключено що ці написи позалишали такі самі «Васі» багато років тому. Тобто тут колись проходив один з найстаріших туристичних маршрутів Карпат
2)   Військові. Звідси прекрасний вигляд на усі під’їзні дороги що ведуть до перевалів на Угорщину. Тут розташовувалися військові чатові і від нема чого робити…
3)   Картографи. Тут була їх база звідки вони змальовували навколишні вершини. От від нема що робити в погану погоду і царапали свої імена
4)   Ну і зовсім фантастична – усі написи часів ПСВ. Солдати, що тут розташовувалися, підробили ці написи по приколу. На самій вершині та хребті видно старі шанці. Також на сусідній Лопаті відбувалися серйозні бої. Але ця версія найменш імовірна. Занадто багато праці як для «по приколу»



Ці надписи можуть стати ще одною принадою для розвитку туризму в регіоні. Відомо ж що гірські походи загартовують і тіло, і душу. Тому ніякий коронавірус потім не візьме.

У пошуках нових абуктів!


І все це завдяки Експлореру!


Як бачите, не тільки літаками, ДОТ-ами та печерами цікаві Карпати 😊 Їм є ще чим нас здивувати. То ж досліджуймо далі!

ПС: На самій вершині Зелемянки ми бачили сліди мотоцикла. Також лісник казав шо зі сторони Гребенова шляк-баум відкритий. Для тих хто не любить ходити пішки.

17
+ фантомная железная дорога

+ канистра страная ровненькая для везда

+ поздний ход скиф

+ https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,42.0.html

 це карер https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,7573.0.html

+ https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,866.msg17435.html#msg17435

иншу фотку бачив

18
Биля першої фотки и треба шукати. я надав инфу очивидця який там був . Камни откуда ? камни не большими кусками. Больше акуратними. Зачем тогда взривали. Могли дальше добивать ?   Карер в центре Львова ?

Братская могила есть !!! И на карте есть

Лес молодой
 
Нафига карер фотографувати з литака ?

А писля вийни розкопувати ?

Будинки небудують !!!!!

Може спочатку оглянути каминня. Метало шукачь непомишав.

Сторінок: 1 2 3 »