Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - stinger

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »
1
Вирішив зробити огляд на два ліхтарика, які я привіз з Ізраіля. Ці ліхтарики продаються в будівельних супермаркетах і позиціонуються як допоміжний  інструмент монтажників та будівельників.



Перший ліхтарик має червоний колір та зроблений з пластику



На корпусі присутня кліпса та магніт для кріплення. А також має два ліхтарика та три режими







Живиться від 3 х ААА



Перший режим - звичайний ліхтарик на торці зі світлодіодом до 3 вт



Другий режим - білий ліхтар-лампа з боку на корпусі



Третій режим - червоний ліхтар-лампа зі стробоскопом частотою 1 гц в тому ж корпусі що і білий





Другий ліхтарик має корпус з чорного матового пластику та два ліхтарі



З заду на корпусі присутній магніт для кріплення та карабін з боку







Живлення від 3 х ААА



Перший режим це яскрава лампа



Другий режим - світлодіод з торця потужністю 1 вт


2
+1 на п'яницю

3
Скоріше Інтроверт

4
На суботу я мінусуюсь :(

5
Давайте в неділю в лощину підемо? Я в суботу не зможу

6
Скоріше фотодрочерство)) Роя треба з фотіком і гоу в лощину! Заодно кажанів провідаємо, привіт Руфусу ;)

7
Прикріплю відоси :)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=_XlYIeyZWBw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=_XlYIeyZWBw</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xmi-A5be2qc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xmi-A5be2qc</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=mztoo4dN1mc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=mztoo4dN1mc</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZpyW-HsQmkw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZpyW-HsQmkw</a>






8
Вирішив продовжити тему Зіфів своїм екземпляром :)

Мотовелосипед Зіф-77 (а точніше легкий мопед) випускався Пензенським заводом ім. Фрунзе з 1978 по 1987 роки і прийшов на зміну застарілій моделі МВ-18. Двигун Д-6 або Д-8, потужність 1 к.с.



Зіф-77



На сьогодні живих апаратів є досить мало, по Львову бачив всього 1 на продаж і по Україні всього 4 апарата, це тепер раритет.

Одже дістався мені цей раритет від одного друга, в розібраному вигляді













Рама була на ньому з відпиляним підсидільним, і помальовано було якоюсь грунтовкою, а ще не було нормального керма і частини запчастин вилки та іншого. Почав я ритися на Лохє і знайшов за 200 грн от такий металобрухт, десь в якомусь Кислодрищінську на сході, купив його.







З нього я взяв вилку (до речі довшу ніж в оригіналі, певно якась варіація була), багажник і кріплення переднього крила.
З цього всього я почав шось мудрувати







Виходила якась явна хрєнь, 28 колеса там не до місця, плюс знову ж таки не вистачало запчастин, і знову пошуки... Нарешті ще один донор, з батьківщини батька Махно ;D



Забрав, котив, тягнув...





Паралельно докупив ручки Гальм і щеплення



Зробив вихлопну (не вистачало флейти)





Почав далі ліпити... Попередня сідушка була відновлена, але забракована, і взята інша основа з пружиною







Колеса виявились в хорошому стані, навіть зберіглись одні барабанні гальма, другі гальма відновлював власноруч













Перебрав підшипники



Для початку вирішив зібрати без мотора, та перевірити як воно їздить









Таким мене бачив Зеля :)



Перший виїзд був досить вдалим







Далі була встановлення мотора та решти навісного









Вийшло шось таке





Світло робив з білого 3 ваттного світлодіода













В такому вигляді я виїхав перед самим новим роком на Критичну массу ;)



Далі був новий рік і наступного разу я виїхав вже весною







В літку було фарбування, фарбував я на роботі, пульвіком, звичайною фарбою ПФ-115 і балончиковим лаком
Процесу не знімкував, бо не було дуже шо фоткати, потім то все почав знову збирати













І перший виїзд на Високий замок  ;)











































9
Звіти / Re: Львівська ТЕЦ-1
« : 30.01.2017 22:31:56 »
Вирішив продовжити тему і накатати звітик зі своєї літньої екскурсії на Тец-1. Екскурсія відбувалась в рамках тижня європейської спадщини у Львові в вересні 2015 року.

Одже буду описувати своїми словами, бо в термінології я не розбираюся, якщо шо - поправте в обговоренні :)
Багато фоток!

Прохідна. На прохідній ні кого не перевіряли, а просто завели великим натовпом на територію



На прохідній бачили от такі великі автоматичні рубильники



Територія і труби













Зал з котлами





Я так розумію це кімната контролю за котлами



Котли, котли, котли











Якісь насоси





















Перехід в машинний зал



В цьому залі зберіглося дуже багато раритетів та предметів старовини мабуть ще з часів Австрії



















Старовинні сходи застали ще парові машини





Генератори



























А ось це така собі камера схову, де ховалися працівники під час авіанальотів в часи війни (здається казали з ПСВ лишилася)













Сецесійна плиточка











Ящик з інструментами



Парова мінора :)











Далі був зал електроустаткування, де нам розповідали про роботу станції і як відбувається перетворення електроенергії від генератора до загальної електромережі





Стеля















Багато "історичного" обладнання та фурнітури















































Далі пішли на заднє подвір"я, але по дорозі заскочили на 2 поверх в зал зі старими рубильниками на мармурових дошках















Заднє подвір"я





Я так зрозумів з розмови, що ці котли на вулиці призначені для нагріву води для опатення і працюють тіки як водогрійні

















Ставок

















Пан екскурсовод показував нам шлях у світре електрифіковане майбутнє :)



Прямо туди



Всюди прохдять газові труби



















Стружка металева... веселі серпантини)

































Бомбіків на території помічено не було...




















10
Де ви там плавати зібралися? Там гумаків з головою вистачає то гімно місити, але правда ліпше в бахілах

11
Народ, а давайте зберемось хоча б на 11 ранку, а ліпще на 12, а то неділя, хочеться поспати ::)

12
І цей чудо-діггерський напій потрібно закусити "паштетом", який добувається методом зішкрябування з підошви бахіл і намазуванням на хліб ;D

Певно пан має великий досвід у вишуканих закусках ;D

14
На кайзері єдиною військовою частиною зв'язку була частина біля лисої гори, там як раз зв'язок кдб був, були антени на поверхні, але антени не могли працювати без апаратури, а то всьо було певно під землею, певно всі ті легенди є правдою... Зараз там почали будівництво якогось готельного комплекса, але на поверхні входу в бункер немає, я особисто там все облазив в минулому році, а ось тижня два назад ми там ходили навколо паркану і бачили якісь бетонні плити внизу під схилом, плюс то будівництво не повністю обгороджене і ззаду вхід вільний...

15
Ну так це велика максиміліанівська вежа, ми ж в цитадель інн були, там будова однакова, а з малої вежі на рахунок ходів то це точно не зі сходів тре шукати, бо сходи ми вже одного разу розкопали і вперлись тупо в землю, де вже нема сходів, а тільки пісок і глина йде, але хід має бути як раз з того колодязя на підлозі, я читав що там є маленький такий тонельчик, куди може дитина залізти і що там знаходили гільзи і ще якійсь шмурдяк типу капсул з листами військовополонених, справа в тому що за весь час практично ні хто з нас той колодязь не досліджував і на дно не спускався, тепер в нас є і світло і інструмент і бажання, тож треба вжухнути то сміття в колодязі як ми колись вжухнули сміття зі сходів (хто був, той пам'ятає ;) )

16
Маю кілька фото на телефоні. Двійка проклеймлена на всіх деталях








17
А в якому стані цей агрегат,на фото не дуже видно.Чи можна реставрувати?
І що збираєшся з ним робити?

Агрегат достатньо живий, що правда усм має не всі деталі, немає спускового гачка і дужки яка прикриває спусковий гачок, бойова пружина робоча, барабан обертається, іржа майже не поїла, місцями навіть зберігся рідний хром, всі деталі розбираються, гвинти викручуються, на данний момент відправлений на роботу в майстерню, де проходить повну чистку, відмочується в керосині та кислотах, в подальшому скоріш за все буде відновлено спусковий гачок і доведено до робочого стану

18
Інколи чердачний коп приносить дуже цікаві знахідки, особливо в старій частині Львова. Трапилось якось знайти схованку в стіні, а в ній ось цей екземпляр бельгійського Бульдога, судячи по клеймам був випущений до 1893 року :)






19
+1, пропоную в неділю

20
можна було ще далі піти, на висотку львівхімсільмаша :) я до вас не приєднаюся, буду десь на кайзері спостерігати

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »