Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Johnny

Сторінок: 1 2 3
1
Натхненний нещодавньою барахолкою від akazukr, вирішив перебрати й свій хлам та віддати добрим людям те, що вже не потрібно чи не використовується.
Буду вдячний за смачний квас/смаколики/дріт USB-C <-> USB-C або USB-A <-> USB-C. Лишайте повідомлення що хочете забрати і пишіть в пп свої контакти.

Фото:


Перелік:
 - телефон Xiaomi (втоплений)
 - телефон Motorola старого зразка (не смартфон)
 - бездротові навушники budz (робочі, один розклеюється)
 - дріт 220V, до блоку живлення ПК з перехідником
 - гітарний тюнер Fzone FT-21
 - розумна кнопка flic для IoT
 - ремінець з концерту Coldplay (має всередині схему віддаленого керування кольором)
 - бенгальські вогні
 - кейс для картки
 - кейс для картки клейкий (можна наклеїти на задню частину телефону, не був у користуванні)
 - USB-A флешка на 32 ГБ, повільна
 - механічний годинник Jaques Lemans з автопідзаводом, треба замінити ремінець. Має подряпини на склі.
 - великий шкіряний гаманець
 - мишка Logitech M175
 - моно гарнітура
 - прикраси для ялинки (вогники, стрічки, і т.і.)
 - нові не користовані дюбелі 5х35 та менші
 - накладка на стілець для спини
 - велошолом Kellys, вицвіла фарба
 - вентилятор для витяжок (неробочий, імовірно запобіжник)
 - електромоторчик склоочисника з авто
 - плата з машинки для стрижки з 2 акумуляторами, кнопкою, зарядкою на 15V і моторчик
 - кейс для ноутбука
 - подушка для подорожей з защіпкою
 - пляшки для води (не термо)
 - неробочий стабілізатор (причина не відома)
 - дроти з авто
 - дроти microUSB x 3 (один тільки для живлення), USB-A <-> USB-A (тато-мама)
 - блок для зарядки 5V, 500 mA

2
Діло було восени 2019 року. Я вирішив відвідати славетне місто Гетеборг в Швеції.
Саме це місто є батьківщиною автомобілів Volvo. Штаб-квартира досі знаходиться тут.
Історія Volvo бере початок в далекому 1927 році, саме тоді вони випустили перший автомобіль в серійне виробництво, хоча компанія почала працювати трохи раніше.

Пару слів про Швецію восени:


Ось так починалась їхня історія. A180, потомок PV4:


Один з перших грузових агрегатів, 1928 рік. LV4 Buss:


PV444, 1946:


PV61, 1949:


Для тих хто не знайомий з Volvo треба відмити що їх автомобілі, особисто для мене, завжди вирізнялися з-поміж інших.
У них завжди були цікаві та чудернацькі дизайни, ідеї що не вкладаються в голову і багато прогресивних думок.
Ось тут, наприклад, поворотник на дах, який в народі називали "Кукушка":


Старі спортивні моделі. Volvo Sport, 1956:


P1800, 1969:


А ось вам те що досі не на всіх мащинах ставлять, але в 1972 році вже було в концепт-карі. Volvo Vesc:


Щоправда тоді плоскопанельних дисплеїв ще не було в масах:


А от з найбільш масовими автомобілями завжди щось було не так з виглядом :-) 240 GT, 1974:


480ES, 1986:


Це мабуть машина Джеймса Бонда, ще й з правим кермом. STI (P1800S), 1967:


Йдемо в інший відділ де є трохи ралійних варіантів. PV544, 1965:


C303 "Dakar", 1975:


Знаменитий Polestar:


Зручність і комфорт.


142 Racing, 1973:


Не питайте чому в тої машини жовті заглушки замість фар. Volvo 'Amazon' 122S, 1970 та 343:


Йдемо у відділ концептів. Яка естетика. Volvo Philip, 1953:


1800 ES Prototype, 1967:


От тут вже трохи намудрили:


480 Cab, 1985:


На жаль, не зміг його побачити вживу. Volvo YCC, 2004:


Щось схоже на Polestar:




Дуже цікавий варіант. Концепт шин повністю без повітря. DC1, 2000:


Якісь оптичні штуки замість дзеркал, всередині можна розгледіти таку саму:


І крісло що розвертається:


SCC, 2001:


Епоха CD-програвачів. Дивно що вона досі не завершилась.


Здається це той концепт що передував появі S40-S60. 3CC, 2005


Маю надію що в S60 ручка перемикання передач трохи зручніша.


Зовсім небагато кухонного дизайну:


Оце вже цікавіше. Хіба не знаю навіщо там виріз в сидіннях посередині.


А далі вже пішли найкращі експонати. Volvo-кінь наприклад:


Volvo-гітара:


Euro 6 на 750 кінських сил. Шо скажете, пацани на гаражах поставлять газ?


Ухх! Золота магнітола!


The car, affordable by anyone. Volvo Elbil, 1976. Між іншим, електромобіль.


Отут здається водневий двигун мав бути, можу помилятись:


Наче машина баби Гані:


Вродь нормальна, пацанська тачка. LCP4, 1983:


Тільки пациків прийдеться в багажнику садити:


В самих кутах новітні розробки телепузиків:






Колеса норм, чи на ходу?


І наостанок трохи футуристичного. XC-серія:


Моделька:


Загалом можу сказати що я був дуже приємно здивований відвідинами даного музею. Я би сказав що враження від музею BMW, що в Мюнхені в мене були в рази менші.
Всім рекомендую сюди завітати якщо часом будете в Швеції.
Також в Гетеборзі є підземний музей-авіабаза (на місці колишньої реальної авіабази), непрацюючий порт, трохи індастріалу (якщо вас місцеві зводять) і загалом приємне місто.
Поряд також є невеличке гарне місто Тролльгеттан (Trollhättan). Тут зародився SAAB, котрий виготовляв автомобілі, винищувачі, зброю та всяке-різне. Але саме в цьому місті є тільки музей автомобілів SAAB.
Музей повітряної оборони знаходиться по дорозі на Стокгольм в місті: Лінчепінг (Linköping).

3
Кому цікаво, зараз там буде проходити табір. Можливо я приєднаюся на вихідні

"
Бажаєте із користю провести час в Карпатах? Тоді приєднуйтеся до Волонтерської акції, під час якої буде проводитись розчищення стежок та маркування туристичних маршрутів.
ПРОЖИВАННЯ ТА ХАРЧУВАННЯ БЕЗКОШТОВНЕ!!!
Місце проведення: Карпати, Сколівські Бескиди, с.Ямельниця, кемпінг "Готар".
ДАТИ: 2-6 вересня 2020. Можна приїхати як на увесь період, так і на певні дні! За бажанням можна залишитися на довше!
ПРОЖИВАННЯ: у власних наметах на території кемпінгу "Готар" - є душ, туалет, альтанка з електрикою, вогнище. Або у гостьовому будинку у власних спальниках на ліжках (при наявності місць).
ХАРЧУВАННЯ: організатори забезпечать учасників акції гарячим харчуванням. Страви туристичної кухні будемо готувати разом на вогні: супи, каші, макарони і т.п.
ЯК ДІСТАТИСЯ?
Зі Львова до Стрия - автобусом або потягом. Зі Стрия до Ямельниці - прямим автобусом о 13:00. Або власним авто.
ЩО З СОБОЮ МАТИ?
Все необхідне для життя у походних умовах. А також:
одяг та взуття, у якому зручно ходити по горах, та який не шкода трохи забруднити під час акції, робочі рукавиці.
ЯК ПРИЄДНАТИСЯ?
Повідомити про своє бажання організаторів у будь-який зручний спосіб: телефоном, електронною поштою або у приват.
Андрій: 0972463504 https://www.facebook.com/profile.php?id=100004586509152
Сергій: 0671538415 https://www.facebook.com/profile.php?id=100007085528402 пошта: dalekygory@gmail.com
"

Лінк на ФБ

Я би приєднався на вихідних, якщо їдеш своєю машиною резерв на одне місце, як ні то матиму 4 місця вільні в своїй. То треба їм обов'язково повідомити про наміри?

4
+1 якщо на вихідних

5
За рік майже нічого не змінилось. Навіть відпавша штукатурка  співпадає на фото.



Є великі просторі підвали:


В яких є залишки транспортної магістралі пивогону Радехів-Львів :) :


Знайшли на горищі хлорку:




В адмін будівлі є купа залишених паперів, які легко читаються, а також етикетки продукції:






І навіть газовий лічильник з пломбою!


Справжні чоловіки пили радехівське пиво з чобітків.


6
В Червонограді, в палаці Потоцьких, в підвалі є невелика виставка цегли:







7
Були недавно там з Lesyk. Польске паньство взялося за реконструкцію.
Але видно через карантин і потенційну кризу наразі призупинили роботи.








Повністю зробили новий дах, з вікнами.





Всередині поки нічого ще не починали робити. В підвалах значно додалося сміття.





8
Тепер там є дві собаки і будматеріали, можливо й сторож.
Природа там дійсно непогана:








На подвір'ях купа будматеріалів накритих від дощу. Дивно з якого перепугу їм захотілось це все реанімувати.
Мабуть генералам ніде стріляти свиней.





На трансформаторі наклеїли нові наліпки про небезпеку. А от прибрати дроти з гілля не додумались.
Як горітиме ліс в тій стороні, будем знати що то воно було.


Заправка набрала трохи індустріального шарму. Резервуари ще не викопали.
В одному навіть є суміш води з чимось горючим певно.



11
В 2020 майже все що залишилось від Сірки можна описати оцим фото:



На охороні злий пес:





Пару вагонів з нафтопродуктами (здається):


Більшість будівель виглядають так:


 І власне, сірка:


А ось кілька світлин з повітря:






Відео тут.

12
І я би може приєднався. Якщо назбирається народу то можу авто взяти.

Було б супер! Напиши будь ласка скільки місць вільно.

Якщо Цезар їде тоді я + до нього, як ні то в мене 4 місця вільні. Одне Саннімену буде, лишиться три

13
І я би може приєднався. Якщо назбирається народу то можу авто взяти.

14
Забули ще на маршруті вказати Hunedoara. Саме там, в замку Корвінів, був у в'язниці Влад ІІІ Цепеш.
Додам ще трохи фото від себе.

Соляна шахта в місті Турда:





Замок Корвінів:






Південні Карпати:


Радянська статуя біля дамби Відрару:


Замок Пелеш:





Вид на гірський масив Бучеджі:


Файні клумби біля замку Бран:


Ось так розправляються зі сміттям у Ришновській цитаделі:


І наостанок флора у місті Ришнов:

15
71 рік?



Та сама TESLA на вітражі на ринку в Празі:


16
Озеро:





17
Я б на неділю попередньо підписався до тебе штурманом. Але виклади будь-ласка якісь лінки і маршрут що і куди ми їдемо. Попередньо, бо є інший план який переноситься вже невідомо скільки. Якшо знову перенесеться то я вільний їхати.
На неділю прогноз погоди невтішний, тому давайте перенесемо на наступні вихідні.

Якби на наступних вихідних, я б долучився. А на цих буду в Заваллі.
Перенесли.

18
Привіт усім. Пропоную 13 або 14 зганяти подивитися на волинські ДОТи (ті, що біля Нововолинська і оборонний пункт "Устилуг"). Також там поряд є недобудовані очисні, залишки старовинних кладовищ, заводи, шахти, тощо. Я буду на авто.

19
Круто! Дякую що розвиваєш тему Дрогобичини. ІМХО: в головному залі можна наробити купу класних урбан фоток :) Але треба відповідну техніку і підсвітку
Так, звісно, якщо взяти нормальну техніку то можна зробити гарний фотосет.

На скільки я зрозумів Johnnyєвий допис, то він говорить про те, якого буя на покинутих об'єктах можна зустріти побутове сміття, котре явно треба було тащити туди.
Саме так.

20
Колективне підприємство курортний кіноконцертний зал "Мир". Збудований у 1986 році. Станом на 2012 рік закинутий з розбитими вікнами.
Так палац культури описує wikimapia.org.

Палац був досить великим: "08.1986 р. Відкрився Палац культури "Мир" на 1000 місць".

Коли саме занепав цей палац точно невідомо. Перед цим його продавали:
"Те саме зробили з Палацом культури "Мир". Міська рада у 2003 році продала його приватній структурі, забравши з Палацу культури ім. Т. Г. Шевченка навіть деякі музикальні інструменти та штори.
За незначний проміжок часу Палац культури "Мир" зовсім занепав і його було закрито."

Востаннє його продавала міська громада:
"Три минулі роки свідчать, що, на превеликий жаль, комунальною власністю міська влада нині розпоряджається сумнівно і малоефективно.
Продано стратегічні запаси землі, які потрібні для розвитку курорту, забудова міста ведеться хаотично, без генерального плану, за принципом "шанхайських" поселень.
Земля і об’єкти комунальної власності продаються за заниженими цінами, без тендерів.
Дійшло до того, що палац культури "Мир", який ми передали міській громаді за символічну ціну 1 млн. 20 тис. грн. (коштує він, щонайменше, 15 млн. грн.),
був негайно проданий місцевій комерційній структурі за таку ж символічну ціну."
(дані з 2005 року)

Місцевий медіа ресурс повідомляє, що в 2011 році звідти намагалися винести плитку:
"Учора, 14 червня, о 15.20 у місті Трускавець, що на Львівщині, двоє невідомих осіб, розбивши вікно,
проникли в приміщення палацу культури "Мир", звідки намагались викрасти плитку в кількості 270 штук."

На знімках Google Street за 2015 рік будівля виглядає зачиненоню. Проте видно старання щодо її збереження.





Зараз вона виглядає так:


Як то кажуть, театр починається з гардеробу. На жаль, відвідувачів було не багато, а прийняти верхній одяг було нікому.


Здається тим панам вже не бракує плиточок, бо їх тут більше тисячі:


Мала зала:


По всьому приміщенні можна знайти залишки паперових елементів антуражу:


Ба, навіть залишки більш-менш сучасних сантехнічних рішень є:





В корпусах для колонок навіть дротів не лишилось:


А от плакати ніхто не забирає:


І запрошення на дискотеку. Сьогодні в клюбі будуть танці :)


В багатьох кімнатах є опис майна. Був і кабінет цивільної оборони:


Запрошення:


Вперше бачу щоби написи про Васю були в такому стилі:


Реклама літаків від фірми "Сарай":


Тут навіть вибори проводили:


Що це? Тирісторна? Поясніть мені...


Куток охорони праці на кухні ресторану:


Тепер в холодильних камерах охолоджуються сидіння крісел після невдоволених останньою виставою:


Вигляд зі сцени. На превеликий жаль, мій калькулятор при відсутності нормального освітлення фотографує не дуже гарно, але хоч щось розгледіти можна:


Сама ж сцена виглядає отак:


Мережа ходів над сценою та залою. Ходити по них не бажано, оскільки метал та дерево, з якого вони зроблені, мають властивість трухнути.


Колись тут пафосні дамочки з собачками виказували своє "фе" заморившимся офіціантам:


Вигляд з даху. У частини будівлі його вже немає.





Тут і фонтан у подвір'ї був:


Поки я бродив по залишкам колись популярного культурного центру мені спало на думку, ви колись задумувалися,
чому закинуті будівлі перетворюються на смітники? Як це відбувається? Невже людям так катастрофічно не вистачає смітників?
Чому весь цей непотріб вони несуть не до смітника у себе вдома, контейнера на вулиці, стихійного чи офіційного звалища, а саме сюди?
Поки що схоже на те, що можна зробити наукову працю на цю тему :D

Знайти даний об'єкт легко, він є помічений на багатьох мапах. З цікавинок можна побачити як влаштована сцена, конструкції для її освітлення та різні реквізити.

Сторінок: 1 2 3