1
Інженерні Споруди / Вітряк у Зборові!!!
« : 27.02.2021 20:54:59 »
Побачивши фото інших руферів з вітряку, ми зрозуміли що треба робити!
На перші ж вихідні вирушаємо в Зборів на вітряки
Приїхавши в обід побачили відкритий вітряк.
Ідемо на перевірку
![]()
Чоп не обнаружен
![]()
Подумали що хтось забув закрити, але не тут то було в середині був робочий який лагодив сам вітряк, розказали йому чим ми займаємось з того розрахунку що він нас пустить на верх, на що він категорчино відмовив я сказав що відповідає власною дупою за вітряк, і не дай Боже би з нами щось сталось. Всі питання та прохання до начальства.
Км-ки є?
![]()
Сьогодні ми сюди полізем😎
![]()
Соснувши бібу ми вирішили перечекати цей момент як він лагодить вітряк, і в вечері на нього залізти, поїхали в Золочів по бомбарям.
![]()
![]()
Захопившись бомбарями ми профукали закат і поїхали по темному на вітряк.
Підїжаємо до вітряків, вирубаємо фари і обережно прямуємо до нього. Вспомнивши що на вітряку не має датчика руху, заїхали прямо на верх.
Магічним чином ми в середині, витираємо ноги об шмату на підлозі аби не засрати друг друга поки лізеш
Ще одна крапля з твоєї ласти і будеш крутитися разом з лопастью👺
![]()
Шлях на верх по драбині взагалі не відчувався, із за адреналіну в крові і величезного бажання як найшвидше побачити що до чого за 5-10 хвилин ми на горі. На кінцівці вітряку в машинному відділені достатньо тепло та надзвичайно шумно, аби почути собесідника потрібно кричати зі усих сил!
Фото з обладнанням
![]()
Вікно в рай
![]()
В пошуках км-ок
![]()
Ооо!! знайшов!!
![]()
Знайшовши км-ку вирішив вшидео втікнути через люк аби не ділитися, але мене швидко зловили
![]()
Покриття вітряку з верху шершаве аби не було слизько, і по периметру «криші» вітряка встановлені перила висотою 3-5 сантиметрів за які можна триматись у випадку чого.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Nz8VVRDnasY
![]()
Із за погодніх умов та темряви, в повний ріст на верху не вставали, тому чекайте найблищим часом фото в день і в повний зріст з самої верхівки! Якщо буде штіль, то наліплю навіть наліпку на лопасть🤩
Пофотографувавшись та назнімавшись відео було вирішено що поки до нам не приїхали - злазимо
Спуск був ще швидший, спустившись закрили за собою та подякували за гостинність!
http://www.youtube.com/watch?v=CDCZVkWytH8
Скороставшись надзвичайними властивостями Suzuki Jimni швиденько звалили з поля та поїхали до Львову
![]()
Поради та лайфками наступним хто полізе на вітряк:
1. Якщо збираєтесь різати колодку - не ріжте!
2. Обов‘язково струсіть ноги та одягніть рукавиці, бо все болото вашого товариша буде у вас на голові
3. В машинному відділені не вздумайте доторкатись аби яких кнопок та не задіньте все що бачите, тим більше давач вібрації який зупинить вітряк!
4. як будуте вилазити на верх тримайте мійно люк, бо потоком вітру його вирве!
На перші ж вихідні вирушаємо в Зборів на вітряки
Приїхавши в обід побачили відкритий вітряк.
Ідемо на перевірку

Чоп не обнаружен

Подумали що хтось забув закрити, але не тут то було в середині був робочий який лагодив сам вітряк, розказали йому чим ми займаємось з того розрахунку що він нас пустить на верх, на що він категорчино відмовив я сказав що відповідає власною дупою за вітряк, і не дай Боже би з нами щось сталось. Всі питання та прохання до начальства.
Км-ки є?

Сьогодні ми сюди полізем😎

Соснувши бібу ми вирішили перечекати цей момент як він лагодить вітряк, і в вечері на нього залізти, поїхали в Золочів по бомбарям.


Захопившись бомбарями ми профукали закат і поїхали по темному на вітряк.
Підїжаємо до вітряків, вирубаємо фари і обережно прямуємо до нього. Вспомнивши що на вітряку не має датчика руху, заїхали прямо на верх.
Магічним чином ми в середині, витираємо ноги об шмату на підлозі аби не засрати друг друга поки лізеш
Ще одна крапля з твоєї ласти і будеш крутитися разом з лопастью👺

Шлях на верх по драбині взагалі не відчувався, із за адреналіну в крові і величезного бажання як найшвидше побачити що до чого за 5-10 хвилин ми на горі. На кінцівці вітряку в машинному відділені достатньо тепло та надзвичайно шумно, аби почути собесідника потрібно кричати зі усих сил!
Фото з обладнанням

Вікно в рай

В пошуках км-ок

Ооо!! знайшов!!

Знайшовши км-ку вирішив вшидео втікнути через люк аби не ділитися, але мене швидко зловили

Покриття вітряку з верху шершаве аби не було слизько, і по периметру «криші» вітряка встановлені перила висотою 3-5 сантиметрів за які можна триматись у випадку чого.


Із за погодніх умов та темряви, в повний ріст на верху не вставали, тому чекайте найблищим часом фото в день і в повний зріст з самої верхівки! Якщо буде штіль, то наліплю навіть наліпку на лопасть🤩
Пофотографувавшись та назнімавшись відео було вирішено що поки до нам не приїхали - злазимо
Спуск був ще швидший, спустившись закрили за собою та подякували за гостинність!
Скороставшись надзвичайними властивостями Suzuki Jimni швиденько звалили з поля та поїхали до Львову

Поради та лайфками наступним хто полізе на вітряк:
1. Якщо збираєтесь різати колодку - не ріжте!
2. Обов‘язково струсіть ноги та одягніть рукавиці, бо все болото вашого товариша буде у вас на голові
3. В машинному відділені не вздумайте доторкатись аби яких кнопок та не задіньте все що бачите, тим більше давач вібрації який зупинить вітряк!
4. як будуте вилазити на верх тримайте мійно люк, бо потоком вітру його вирве!