Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Теми - HardaleX

Сторінок: 1
2
 Цегельний завод потужністю 30 млн. шт. цеглин в рік, Україна, Львівська область, м.Жовква.


 Цегляний завод проектною потужністю 30 млн. шт. умовної цеглини в рік. Площа земельної ділянки - 5 га. Об'єкт знаходиться у власності ТОВ СП " Тристалко"(г.Жовква, Львівська обл., Україна). Завод робить порожнистий керамічний блок(поротон). В якості сировини служать відходи вуглезбагачення шахт Львівсько-волинського вугільного басейну. Нині завод знаходиться в режимі пусконаладки. Частина устаткування вимагає заміни або модернізації. Устаткування місцеве і частково імпортне.
Комунальні об'єкти:

    в наявності під'їзні шляхи (з твердим покриттям (гравій, бетон) до Об'єкту, відстань до асфальтованого шосе - 2,5 км;
    в наявності власна електропідстанція для енергопостачання Об'єкту;
    в наявності власна свердловина для водопостачання Об'єкту а також система водоочистки;
    в наявності система газопостачання
    в наявності система зв'язку;

Є договір оренди земельної ділянки під Об'єктом. Можливе придбання цієї земельної ділянки в приватну власність.

Базисні дані Об'єкту.
Об'єкт розташований на північний захід від Львова(м.Жовква). Відстань до відомих міст(км) : Львів - 30, Київ - близько 550. Відстань до кордону з Польщею - біля 30 км. Найближча залізнична станція знаходиться на відстані 3 км.

на карті

 Переважно завод закритий та охороняється, але якось буває він доступний для відвідувачів, тобто там були якісь збори і пускали всіх.

При вході починається довгий коридор з технікою.




І де не де з нього можна зайти у кімнату завелену брухтом, або з напів рзібраним трактором.






Ось і техніка яка стоїть у коридорі.




Пройшовши коридором ми зайшли у цех з обладнанням.






Конвеєр.


Вагонетки з цеглою.


Піч для випалювання цегли.




Та пульт управління розвантажувачем вагонеток.


Я у ще одному коридорчику.


Ще один пульт управління.




Мостики для обслуговування.




І ще один цех, у якому розчин для цегли відправляли конвеєром до печі.


Тут розливався розчин.


І конвеєр.


Від якого ще валяються деталі.


І пульт керування конвеєром та сортувальною машиною.


Та пульт електропостачання заводу.


І попрямували ми на вихід через цей коридор.


І ще робили пару експлорерських фото з моєю участю.


Біля заводу ще стояв стояв старий УАЗ)))


І фотки заводу з вулиці.









3
Будова біля "Орнави", у Терноплі

Недалеко від ТЦ "ОРНАВА" почали будувати будинок. Але згодом будова припинилася, часом туди приходить сторож.
Побудували всього фундамент і частинки стін зі сходами. Площа на якій він будується маленька, але по висоті має мати 14 поверхів.
Жаль що будова не зупинилася коли б він був майже готовий. У деяких місця після дощу збирається вода глибиною десь
до 3 метрів. І стоїть довго. На початку літа вона була хорошим місцем де можна було робити що хочеш не заважаючи
і не завдаючи шкоди нікому. Але потім вона заросла бур'янами, бомжі понищили огорожу, яку ми раніше перелазили.
P.S. Може ця стаття і не дуже, але я не мав просто що робити.

Обговорення:

На початку будівництва вона виглядала так.


А потім так.


І стояв там такий екскаватор.


А зараз дійшла до такого.


На початку минулої весни вона виглядала десь так. І тут ще я на фотці.


А як я ходив туди не давно то там було так.


І там один дослідник ось так розважався.


Повсюди там є такі колони.


Одна із сходових секцій які там є.


А ось і друга.


Такий вхід у майбутню шахту ліфта (ліфт).


І ще там є таке.


На карті.

4
Подорож до Львова.

Якось ми вирішили поїхати до Львова, оскільки я чув, що там є дуже багато цікавих об'єктів, парків, гір, споруд...
Я у Львові був два рази, але у цій статті склав разом те, що я там бачив і відвідав.

Ми приїхали електричкою на станцію ПідбірціНаша електричка рухається у сторону Львова.


На станції.


Трошки відпочивши ми пішли за таким маршрутом.


Оскільки ми йшли у ночі, отже через те, що було важко користуватися штативом упродовж всього маршруту. Ми фоткали лише міст.
Найвищий у Львові міст.


Також цей міст.


Наступного дня ми вирушили на станцію Личаків, а далі на Кайзервальд.
Станція Личаків, дивний гараж до якого ведуть незрозумілі рейки.


Я на колії, станція Личаків.


А колія іде у сторону пішохідного мосту, який загороджений з одного боку.


Ось такий він боком :).


Станція Личаків.


Цей самий міст.


Фарфоровий завод.


Круті схили кайзервальду.


Підйомник на лижній трасі, ще під травою видно залишки штучного покриття.


Спуск.


Табличка...


Лижна база, через вікно видно лижі відомих фірм.


Телевежа.


Лиса гора, ратуша, Індія.

Про ратушу, крім годинникового механізму нічого цікавого розказати не можу.


Бар на даху.


Вигляд на Личаківську.


Потім ми пішли на лису гору.
Лиса гора, вигляд з Високого замку. Сфотографував іншого разу.


Панорами з лисої гори. Можете побачити знизу по центру трамвайне депо.


По центру-Львівська міська клінічна лікарня швидкої допомоги, побудована після 1960-го року.


Новий житловий район, колись там ніби була військова частина, можна побачити міняючи дату зйомки у Google Earth.


Загальна панорама.


Я...


Шукаючи нові місця.


Я, телевежа, високий замок.


Дивлячись на схили лисої гори.


Ремонт Личаківської.


Труби над долиною що на півночі Львова, на схід від Щурата.


Будинки на Топольній.


Лиса гора, вигляд з Топольної.


Там само.


Лікарня, досить цікаво на її території.


Готель "Опера". Якось я жив у цьому готелі, от і пофотографував з нього Львів.
Вигляд з мого номеру на проспект Чорновола (уночі).


Зранку.


Готель "Львів".


Управління земельних ресурсів.


Перед театром.


Львівський державний академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької.



От і все, моя розповідь закінчилась.
Більше фотографій на пікасі.
Планую ще досліджувати Львів.
Обговорення

5
Місто Тернопіль, район Дружба, вул. Львівська.

Я вирішив поїхати до друга у його район, я чув що там є багато цікавих споруд. Не буду казати, що я вражений, проте щось цікаве там є.
Переважно це територія ТНЕУ, та гуртожитків. Там нічого такого я не помітив. Спершу ми пішли на будову.
Там цілий квартал нових будинків. Колись будова припинилася і можна було полазити, але зараз знов їх будують.

Ось це закинута частинка цієї будови, залізли через дірку в огорожі.


Фотки зроблені у різний час, оскільки ми туди ходили два рази. Якість погано, бо фотографували телефоном.
Вигляд на перший поверх.


другий поверх.


А ось і я.


Вигляд на будову, яка довгий проміжок часу стояла закинута.


А ось це балкон недобудованого будинку, стрілкою позначено як ми стрибали.


Друг, який запросив мене досліджувати ці об'єкти.


На першому поверсі будівлі.


Там само.


І там теж.


Ще нижче там є підвал, необхідно туди спускатися по стіні. Там темно і мало що видно. І ми світили спалахом.


Дальше там є будка сторожа. Вже у кепському стані.


Пізніше ми пішли до гуртожитків. Якісь дивні сходи.


А ось такий там спуск у підвал.


Один із гуртожитків.


Ми вже віддалилися від гуртожитків. У цій дивній хаті дуже багато дощок.


Там багато будівельного сміття.


 А на споруду ззаду кажуть "Конструкція".


Всередині у конструкції, а ця іржава коробка кажуть, що не так давно лежала біля конструкції.


Така будка стоїть при справжньому вході у конструкцію, говорять, що там були полички з дисками чи то платівками.


Щось для машин.


Склотара. Якщо підняти рол-ставні то є невеличке вікно через яке можна пролізти в середину, там мало скла і багато розібраних телевізорів.


Будинок на дах якого можна залізти по драбині, що на стіні.


Поволі почали спускатися у сільський, приватний район (вул. Куток). А у зеленому будинку живе хлопець,який говорить як стара бабця.


Підозріла машина.


Теж вона (з переду).


Фундамент не добудованої хати.


Ми там лазили і стрибали.


Міст, у якому з іншого боку є дірка яка веде у велику кімнату, висота якої сягає десь 1м 40см. Колись там було 9 котів, а сьогодні 3 собаки.

Я ще маю відео з собаками, але розміщу пізніше. Хоч аккаунт на youtube.com маю.

От і все більше фоток на пікасі.
На карті

6
  Про шлюзний міст на греблі, що  у Тернополі

У Тернополі є штучна гребля, яка розділяє озеро та парк Топільче (гідропарк) одне від одного.
І через шлюзи вода стікає з озера у штучне русло р. Серет. Шлюзи розташовані під мостом.
Цей міст був реконструйований у 1979 році, і не змінювався до цього часу.

Вигляд на міст з сторони озера.


Ось так виглядає міст з іншого боку. Проте з парку його таким не побачити, оскільки алея по якій прогулюються люди розташована вище і щільний ряд дерев закриває міст.
А щоб його так побачити спустись до річки.


З парку видно лише так, а щоб побачити шлюзи необхідно спуститися до мосту. Так зробили і ми.


А ось і ми вже спустилися під міст і побачили як вода спадає з озера у річку.


А ось такий шлях веде під міст.


А ось і я. Там де сиджу я шум води чути набагато слабше ніж там де "фотограф", що мене фотографує.


Такий вигляд на міст відкривається з іншої сторони парку.


Можливо ви помітили ці графіті. Цікаво як їх там намалювали. Моя думка така - зимою коли лід була закрита якась секція і можна було пройти до опори по льоду.
Але малюнки є на кожній з опор.

Ось так виглядає русло Серету, якщо дивитися на нього з мосту. Може здатися що шлюзи видно з алеї, але це не так, Щоб їх побачити треба спуститися на ці бетонні бортики,
що на берегах русла.


Ще частинка інформації на фото про греблю за цим посиланням.

На карті


Я не зміг знайти статтю про цей міст у Вікіпедії, якщо хтось знайде киньте ссилку буду вдячний!

обговорення тут

7
Дослідження руїн заводу будівельних матеріалів (цегельний завод), що у Тернополі.



Один із корпусів, який на половину опустився під землю.


На половину закритий вхід у систему ходів, що під цим заводом, та один із корпусів на задньому плані.


Вигляд на територію з, якої можна зайти у будь який з корпусів та цехів заводу.


Один із дослідників.


Цех, який відсторонився від заводу на декілька метрів. У середині він надзвичайно цікавий, щоб увійти у нього необхідно вилізти на його дах по сіні, і через дірку залізти у середину. також це найбільший цех на виробництві.


Вигляд на на пів завалений цех без підлоги у середині, і звідти можна добратися у підземелля найкомфортнішим шляхом. Він є найвищий на заводі  його поверхи завалені, проте є цілі сходи щоб вийти на дах з якого відкривається панорама на парк "Топільче".


Вигляд на руїни.


Вхід у корпус з невеличкими кімнатами.


Труби які відходять від невеличкої котельні, що розмістилася у корпусі виробництва.


Розвалене покриття.


Розвалена кімната, що нижче рівня землі, у ній сортували цеглу перед випалюванням, та вхід у тунель, що веде аж під котельню.


Сходи у низ.


У низу все затоплено.


На жаль фотографій мало, тому що ми не дуже багато фотографували, оскільки нас переповнювала жага дослідження.

На карті

Обговоренні

Сторінок: 1