Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Теми - YserL

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
1
Про explorer.lviv.ua / Нові віяння
« : 25.01.2017 11:55:49 »
Я тут так щось подумав, і пропоную:
1. Викинути авторизацію через мейли і т.д., залишити тільки через OATH через G+, Facebook, або дуже сильно заховати.
2. Переробити базу обєктів, додати інтеграцію із постом, позначки "Я тут був" і "Я хочу тут побувати".
3. Швидке створення вилазки по події (інетграція із G календарем) із нотифікацією по мейлу тих хто має позначку "Я хочу тут побувати" із пропозицією відвідати.
4. Ресерч нового CMS оскільки дана система не підтримується із 2010 року.

2
Якщо Ви ще не відвідали дендропарк Софіївка, Вам варто запланувати і відвідати його. Природа вражає!

Фото Drusya
В межах нашої мегапоїздки після музею Ракетних військ по дорозі до Києва ми заїхали у Національний дендрологічний парк «Софіївка», який розміщений біля Умані у Черкаській області.
Фотографій зробили мало, дощ в перемішку із вітром не дуже хотів сприяти фото ласканню.
Історична довідка: парк заснований 1796 року, періодично щось оновлювали, додавали, і відновлювали. Детальніше є у вікіпедії.
Після насичених днів і теплого автобуса всі виглядали приблизно так. Алея біля входу із різними палатками виглядає як краківський. Варто зробити стилізовані будки у дусі епохи 19 століття. Тут і кава, чай, глінтвейн, подарунки і, увага, дощовики! За це їм жирний плюс, а то довелося б мокнути під дощем.

Фото Andriy Royuk
Фото біля фонтану "Змія", вода йде самопливом із верхнього озера. Перепад рівнів верхнього і нижнього озер до 2,5 метрів, завдяки звуженню сопла вода викидується на висоту до 16 метрів.

Фото Andriy Royuk
Обов'язково варто включити у програму поїздку на гондолі підземним водяним тунелем (річка Ахеронт) довжиною 211 метрів, ширина 3 метри.

Фото Drusya
Ходили, роздивлялися, пили чай, періодично слухали гіда і історії. Давно всі знають що гіди розповідяють всякі АХ історії, щоб чимось забити час, і однією із таких була історія про радіоактивний камінь. Но не тут то було, в мене із собою був дозиметр Терра-П. Камінь не був радіоактивним, але природній фон значно вижчий ніж по Укрраїні через наявність гранітного щита під землею. Середній фон у парку 0,23 мкзв/год.

Тут не буду розміщувати безліч фото, яких є в інтернеті предостатньо, просто виділіть день і приїдьте із сімєю, повірте тут є що оглядати і захоплюватися технічними ріщеннями.
Фото із пташиного польоту:

Оригінал статті

3
Оригінал: http://blog.uaid.net.ua/weekend-in-vilnius/

Якось спонтанно із співробітниками вирішили купити квитки у Литву за дуже смачною ціною від МАУ. Нас зібралося п'ятеро хто мав діючу шенгенську візу.

По дорозі у аеропорт сфотографував літак Антонов, який вивантжував 2 гелікоптери U.N. Фото на телефон на вулиці і на GoPro із терміналу.





Пройшли митний і паспортний контроль. Останні 3 роки питають по батькові і місце народження, через однофамільця/іменем/року. Народ заправився спиртним у дюті-фрі, при купівлі товарів сканують шрихкод із посадкового талону: PDF417, який називають BCBP, який містить прізвище, ім'я, референс замовлення, код аеропорту вильоту і посадки, номер рейсу, дату вильоту, клас, для доступу у лаунж зони, ряд і місце, номер пасажира на реєстрації, і службову інформацію. У нових версіях вже присутній цифровий підпис щоб унеможливити підміну інформації і відвідання зон бізнес класу.
M1PUPKIN/VASYA        EX7RMTN LWOVNOPS 0167 352S008F0067 31C>2080      B0E             0

M1PUPKIN/VASYAMR      EX7RMTN VNOLWOPS 0168 353T017B0057 13B>10B0  6353BPS 2956624042409280

Після посадки лишаються тільки корінці, дехто їх колекціонує.



Вилетіли рейсом PS167 Lviv (LWO) - Vilnius (VNO) на Boeing 737-8Q8, бортовий номер UR-PSP, летіли на ешелоні 350 (~10,7 км), тиск в салоні був на рівні 2,3 км.





При взльоті через поворот і нахил літака були відчуття як на атракціоні:



Прибули в аеропорт Вільнюса, вигрузили через трап і в автобуси. Різниці у часі немає. В однаковий час прибули літаки Lufthansa і руссофлоту.



Доки стояли в черзі з годину встигли зачекінитися, благо є wifi. Тихо завидували citizens-ам які проходили без черги. Пройшли паспортний контроль назвавши ціль візиту, показавши палець, бронювання готелю і зворотні квитки. На виході зловили таксі мінівен, і за 20 євро похали в готель Florens Boutique біля залізничного вокзалу.

Оцінили джакузі у номері і лягли по 2 ночі спати. Інтернет так собі.

Достатньо виспавшись почали досліджувати місто у суботу по 11-дцятій. Більша частина команди пішла у заклад для веганів Holigans, а я традиційно у McDonalds. Біг тейсті меню і є запас енергії на день. Також файний інтернет для IP телефонії.

Зразу на вокзальній площі розміщено несподівано залізничний вокзал.



В холі зліва розміщено макет реконструкції привокзальної площі. Дуже добре що зразу біля вокзалу розміщено автобусну станцію.



Справа макет якоїсь складної інфраструктури.



На станції чисто, купа інформаційних повідомлень.



Є каса міжнародного сполучення, каси у яких можна розраховуватися банківськими картками.



Є інформаційна служба із розкладами рухів, зокрема і в аеропорт, а в холі гарна ялинка.



На другому поверсі варто відвідати музей залізниці, який був закритий через корпоративи.

В країні дуже поширені банківські рішення для вендінгу від Nayax.



і Ingenico



Також є комплексні рішення для бізнесу на базі iPad від Revel.



Цікаво що у терміналах не дуже поширена підтримка NFC.

Гуляти містом, розглядали цікаві місця. Місто як місто, можете подивитися Орел і решку.



Дуже сподобалася ялинка із ярмарком.



Освітлення у формі шалаша робить приємну атмосферу.



Зразу на площі можна піднятися на дзвіницю.



У закордонних поїздках при відвідуванні музеїв дуже економить бюджет посвідчення журналіста.



Подивився на ярмарку/ялинку з висоти голубиного польоту.



На проміжній зупинці є атракція у вигляді поворотної камери із гарним зумом, можна заглядати у вікна.



Поруч розміщена вежа Гедиміна, і є фунікулер, який не працював.



Піднялися пішки.



Із середини фото не буде, не мають знижок для преси.



Краєвиди гарні, особливо вночі.



Далі вирішив прогулятися до хмарочосів.



Повечеряли, і на наступний день по обіді вирішили поїхати у Тракай подивитися на замок. На автовокзалі зразу біля залізничного голуби в перемішку із ручними воронами і горобцями клянчили перекус.



У середині автовокзалу інформативна дошка і графік руху.



На автовокзалі у Тракаї сподобалася ручний графік. Олдскул.



Ось і Тракайський замок.



Літом тут напевно дуже гарно. Лебеді і качки.



Зала, у якій 2 музиканти грали на музичних інструментах.



Дуже сподобалася експозиція печатей особливо із мінералів.



Атракція, яка дозволяє зачекінитися печаттю.



Була ідея пропечатати закордонний паспорт.



На вечір завітали у Акрополіс, найбільший торговий центр. Із вокзалу їздить швидкісний трансфер.



Вирішили із торгового центру їхати на таксі у аеропрот. Викликали Uber. Встигли.

В місті працює злагоджено система громадського транспорту. Для турсистів можна купити одноразові квитки в кіосках або у водія дорожче. А для жителів є безконтактна карта Vilniečio kortelė. Сайт доступний лише литовською мовою. Молодці. Купив собі сувенір за 1,5€, колекціоную проїзні nfc карти.



На зупинках встановлені інформаційні монітори із часом прибуття транспорту. Також продубльовані номери на паперовій інфотаблиці.



На жаль, не вдалося покататися і скористатися валідатором.



Як вирішують проблему голольоду: на зиму встановлюються контейнери для піску, яким посипають тротуари.



Актуальна тема для Львова: сортування сміття. Там цим займаються давно, навіть у торговому центрі 4 смітника: сміття, пластик, скло, папір.



На вулиці встановлені великі смітники:



При купівлі у супермаркеті продукції у пластику чи жестяній банці, до чеку плюсується депозит 0,1€, які можна повернути у пунктах збору.



Відволікся, приїхали ми у аеропорт. Пройшли реєстрацію. На митному контролі забрали старий талін (не можна провозити більше 100 мл в одній упаковці у ручні поклажі), посадка у літак. Випускали через гейт поруч із туалетом і гейтом на москву. Ну й контингент туди летів. Завантажилися у два автобуси і похали на стоянку літака. Простояли 20 хвилин, помилувалися аеропортом, і сіли у літак. Вилетіли із затримкою.

Верталися рейсом PS168 Vilnius (VNO) - Lviv (LWO) на Boeing 737-8HX, бортовий номер UR-PSC, летіли на ешелоні 300 (~9,1 км), тиск в салоні був на рівні 1,6 км.





Точка повороту біля Бібірки:





По прибутті паспортний контроль і похід з аеропорта додому.

4
Маю книжку
Сучасний Львів
Олена Степанів
Путівник Львова. Перевидання з 1943 р. Стереотипне. - Львів. Видавничий центр "Фенікс". 1992.-144 с.
ISBN 5-87332-004-7

думав сканувати років з 5, але натрапив на текст книги: http://www.lvivguide.info/sources/stepaniv1.html
Тепер думаю чи сканувати чи ні  :)

5
Смітник / Re: Покрови 2016 (14.10.2016)
« : 14.10.2016 10:26:07 »
на яку годмну можете бути?

6
Плани / Покрови 2016 (14.10.2016)
« : 12.10.2016 18:57:11 »
Отож в продовження традиції років 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.
Вибераємо місце і час. Відписуємося у темі.

7
Прохання не постити контент до переїзду на новий сервер.
Новий сервер: http://178.62.200.97/forum/index.php

8
Electri4king - попередження

9
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZE86wj6pX2E" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZE86wj6pX2E</a>
ТОВ "Самбірська сонячна станція" ЄДРПУО 36808350
Максим Козицький, 0977506145, 0673421833
https://www.facebook.com/maks.kozytskyy
Написав у фейсбук, ifno подзвоню.

10
Смітник / Re: Кулінарія
« : 12.08.2016 11:53:58 »
Скіко коштує і де можна взяти?

11
Дуже цікава подорож. Жирний плюс!

13
Усім дякую за компанію, отож починаємо розповідь.
Відповідно до теми Екскурсія аеродром Jagellon ці вихідні (9 або 10 липня) зібралися,
Zelya, Drusja, Блондинка в кедах, STALKER, ІНТРОВЕРТ 997, bodyabighit, Андрій і YserL. Пізніше приєднався до нас, пройшовши весь аеродром, Electri4king.
Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом. Назва взята від короля Ягайла, серце якого згідно легенди поховане у цих місцях.
На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!
Тут має бути групове наша фото( може в когось є

На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=IekxIzuCbD4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=IekxIzuCbD4</a>

Злітно-посадкова смуга
далі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VTsqblmvAwc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=VTsqblmvAwc</a>

Всередині краєвид теж супер:

Панорама смуги

Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.

В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році заміряли таврією довжина була 2 км.
На взліт готові!

Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги

Вітровказівник

Фотосесія Aquila A210
далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак Aquila A210. Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.

Решта займають фотозйомкою

Серцем є чотирьох поршневий Rotax 912 потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.

Амортизатор

Проблискові маячки

Диспетчерська вежа
Оскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.

Робоче місце диспетчера:


Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив

Спотерам: частота вежі 135.900 МГц
Ангари для зберігання і обслуговування літаків
Існуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.

Фото із будівництва: https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893





Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.

Залишки старої інфраструктури
Колишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009

тепер

Ідемо по руліжній доріжці

Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)

Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару

Такий непримітний холмик


Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):
- Початок парашутних стрибків
- Відкриття готелю для любителів авіа теми
- Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
- Авіаційний сервіс

Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам політати на літаку це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.

Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3uI0ZZM6qNY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3uI0ZZM6qNY</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=F6epNTO4AcQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=F6epNTO4AcQ</a>

Посилання:
Тема про військову історію аеродрома explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.html
Запис у нашій базі http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.html
Офіційний сайт Lviv Jagellon Airport http://jagellon.com/
Офіційна сторінка у FB Lviv Jagellon Airport https://www.facebook.com/jagellon.airport/
Мінісайт Черляни http://cherliany.at.ua/

Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (NATO Alphabet , раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)


До речі, до 15 числа маєте шанс виграти ознайомчий політ у розіграші "ХОЧУ В НЕБО!". Для цього потрібно вподобати сторінку Lviv Jagellon Airport у FB, лайкнути пост, і написати комент до поста.

Цікаві блоги пов'язані із авіацією:
Із сторони пілота http://denokan.livejournal.com/


Із сторони технічного персоналу http://lx-photos.livejournal.com/


Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав  :)

14
Запрошую на екскурсія на аеродром Jagellon (Черляни) на ці вихідні: 9 або 10 липня, час 16:00. День підберемо коли кому підходить.
В вихідни активний аерорух, тому буде що подивитися.
Доїзд своїми машинами, або маршруткою.
Зголошуємося коли кому підходить, вистарчає плюсика, якщо немає різниці по часу.

15
Потрібно 2 рації на 15 липня.

16
отож, вчора усі зірки сходилися, і все йшло по плану.
Зустрілися, zelja, Блондинка в кедах, я, сіли у електричку, оплатили за проїзд цілих 14 грн  :)
Попробували покемарити.
В мостиськах2 приготувалися до виходу, і тільки вийшовши з елекрички дали газу і поїхали на кордон. Людей із електрички було небагато. Тільки 2 бусіка везли людей.
На кордоні ні черги машин ні на пішому черг не було.
Погода була ідеальна.
Проходячи український кордон, мені звернули увагу що я не маю діючої візи...
Виявляється в мене віза починається 24.06 і не травня як я писав в анкеті і виробив страхівку. От такий нежданчік. Забравши візу півтора місяці тому не подивився на дати  :) Такого epic fail зі мною давно не було. Розділивсшися на 2 групи, я так і залишився в україні.
В Шегинях побачив такий значок і поїхав на Поповичі.

Поперше, Поповичі до форта не мають відношення, подруге ніхіра там не 8 км а 12 км.

Скажу вам дорога просто ппц. не ппц а ПЗД! На сітібайку їхати трохи напряжно.
Виїхавши в Поповичах на газову станцію, виявив що форти в тій стороні звідки я приїхав, причому знаків до фортів не було.


Було лінки крутити педалі назад, і я поїхав на Мостиська.
По дорозі підкрипився шоколадкою:

По дорозі проїжав через Мишлятичі, все село в борщовику сосновського.

В Мостиськах 8 із 10 людей давали неправильни напрям на залізничну станцію, напевно через обилия машин на польських номерах.
Велотранспорт для собачки:

Також я бачив ладу на польських номерах  :o

У мостиськах-1 сів на електричку і поїхав додому то засинаючи то прокидаючись.
Основна проблема україни: дороги а точніше їх стан, відсутність нормальних вказівників, пофігізм усіх, і те що всі вміють пі$діти і пи$дити!
Вдома на спідометрі було 53 км. Було скаладно їхати бо релєв посійно то вгору то вниз.
Усім дякую за компанію, і вибачайте що Вас так підвів.

17
Спроба №2 (спроба 1) апгрейту заднього ліхтаря bumm 339.

Куплено червоний світлодіод PM2B-1LRE-S1
, почаджено на радіатор,

стабілізація струму на базі AMC7135.

Додано на всякий випадок стабілітрон 6V8.

Покрито лаком, спереду встановлено оргскло товщиною 10мм де врезою вибрано місце під діод для матування.

Світить дуже яскраво від 4 км/год. Передній фарі у не вистарчає енергії, нормально світить від 12 км/год. Натрапив на проект апдейті фари: http://www.standlicht.rnolde.de/html/baugruppe.html

18
Привіт, планую завтра катнутися велосипедлом у Польщу. План:
1. Приміський вокзал 05:00
2. Електричка 6105   Львів – Мостиська-2 (кордон)   05:17 - 07:30
3. 07:30 виїзд із Мостиська-2 на кордон, 10 км
питання чи така траса, чи можна їхати в напрям озера і зекономити час і не їхати по трасі?
4. Перейти кордон
5. Медика - Перемишль 14 км.
6. Покататися по Перемишлю, позаходити в магазинчики, доки в 12:00 не закрилися. На виїзді заїзд в Castorama.

Питання по екіпіровці: жилет, велоаптечка, аптечка, насос, освітлення.
Чи потрібно шолом, якщо так де у львові купити по співвідношенні ціна/якість.

19
Додати відео на сайт embened із vimeo

20
Дуже зацікавила ота велика маска чи як там правильно,де можна придбати теке диво???
Прошу писати в приват))
дякую.

Велику маску можна придбати в Інтернеті, спеціально для цього YserL навіть дописав як вона зветься.Але це лише для тих, хто читати вміє(хоче,може)
Кому потрібна така маска? можу продати в хорошій ціні,плюс багато фільтрів до неї

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »