Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Теми - _Tarik_

Сторінок: 1
1
Пропоную на наступних вихідних зібратися та прибрати там

2
Краса. Треба з'їздити

МІГ-3 коло Львова

Відомо що Сталін готував потужний наступ на Європу. Тому на західних кордонах СССР було зосереджено величезну кількість військової техніки, в тому числі і літаків. Гітлер не став чекати поки ця орда все замете на своєму шляху і напав першим. Більшість літаків навіть не встигли взлетіти і були знищені ще на землі. Та кілька повітряних боїв між Союзом та Люфтваффе все ж таки відбулося. І сталося це неподалік Львова

Зі сторони Люфтваффе були легендарні Мессершміти BF-109, одні з наймасовіших літаків за всю історію авіації. Їм назустріч піднялися совкові МІГ-3. Вони «славилися» поганою керованість, повільним набором висоти та ресурсом двигуна… лише 20 мотогодин. Доволі типово як для пролетарської техніки того часу. Хто ж переміг у цьому повітряному бою… ?

Нас захопила ідея знайти найперший збитий радянський літак часів ДСВ над Україною. Місцеві мешканці одного з львівських сіл розповідали про літак що впав у болото в 1941 році. Він ще деякий час там проплавав і потім його засмоктало. На наступний день військові спробували дістати літак, але безрезультатно. Через кілька днів тут уже були німці.



Пошуки цього літака розпочалися ще минулого року. Це є описано в нашій книжці. Навколо болота було знайдено кілька уламків алюмінію. Але точну модель літака но них тоді встановити не вдалося. Судячи зі шлейфу уламків, літак справді мав лежати десь у болоті. На жаль болото це немале. То ж нам потрібно спочатку знайти точне місце падіння, а вже потім думати як його звідти діставати.

Наше болото


І уламки на березі


Спеціаліст по уламках може дуже багато чого сказати. Що це був за літак, як він падав, чи горів і так далі...


Робимо меч дослідника


Це звичайний щуп примотаний до кутника. Щоб глибше діставати у воді


Ми спробували поплисти болотом на човні. Але це виявилося не так легко як спочатку здавалося. Очерет та кущі сильно ускладнювали пересування. Тому де мілкіше ми йшли в «забродах». А де глибше чи засмоктує - забиралися в човен. Після години проЩупування дна «мечем дослідника» та підводним металошукачем ми засмучені вернулися на берег. Можливо ми або пропустили літак, або він заліг глибше наших приладів. Нагадаю що МІГ-3 сам по собі достатньо компактна машинка, лише три метри у висоту і вісім у довжину.

Спелеолог у човні шукає збиті літаки на болоті


Великий плюс що можна сюди під’їхати машиною і не потрібно це все волочити на собі


Одіваємо заброди щоб можна було стати у воду


Готові!


А це виявилося складніше ніж я думав


Ловись алюмінька велика і маленька


Ми дослідили оцю ділянку аж до того лісу на горизонті


Місцями було не дуже глибоко, але цілком залипабельно


Після повернення на сушу нам усміхнулася удача. Андрій, що вперше був на подібних пошуках, знайшов цілу гору уламків. Гарно все відмивши ми, з допомогою спеціалістів, змогли точно визначити модель літака. Це був МІГ-3! То ж усе починає сходитися. Дуже ймовірно що нам попався той самий МІГ на якому відбулася перша повітряна дуель Олійник vs Горбатюк. Час, місце і тип літака співпадають. Також відомо що до 1944 року МІГ-3 не дожили. Тому цей літак точно з самих початків війни. Можливо найперший збитий радянський літак в принципі.

Скарб!


Деталь йшла за деталлю


У хлопців золоті руки. Викопали пів літака!


Десь так




А це вже після миття. Можна знати який завод робив, порівняти з іншими моделями літаків












Обнадієні ми продовжуватимемо пошуки. Адже це ж цілий літак там повинен лежати у болоті! На разі ми розпитуємося місцевих за точніше місце падіння. Якщо нічого не вдасться вияснити то працюватимемо з архівною аерофотозйомкою Люфтваффе за 1941 рік.

Характерна деталь від Міг-а


Ось тут вона стояла. Фото Євгеній Онищенко


МІГ-3


Десь в такому стані ми його найдемо ☹


Якщо ви впізнали це болото то будь ласка не пишіть у коментарях про це. Щоб не було металхантерів. Краще порозпитуйте дідусів та бабусь, може хтось щось пам’ятає. Будемо дуже вдячні за будь-яку інформацію. Також дякую Андрію Кірянову, Андрію Сенишину і Михайлові Палюху за чудову вилазку! А Євгенію Онищенко за допомогу в ідентифікації літака.


Андрій Риштун, Андрій Кірянов

Джерело www.Explorer.Lviv.Ua


3
Круто,  відпочили напевно наславу.  ;)

4
Споруди коло Миколаєва: Білі Хорвати чи Австрійські Військові?

Під час карантину хочеться кудись виїхати, провітритися. Щоб не було людей, але не в ліс і не в парк, бо оштрафують. То може поїдемо у поле з підземними тунелями? В законі про це нічого не сказано.


Входи зі сторони стрільбища


Австрійські поттерни всередині. Навіть тепер чистота і акуратність


Пази для дверей на вході


1912 і 1933 роки


В кінці одного з них нора.


Я проповз пару метрів. Якщо розчистити то можна ще повзти і повзти. Напевно в кінці буде якась порожнина.

Ви напевно вже чули вже про австрійські потерни коло Миколаєва, 40 км від Львова. А хто не чув, то це ціла мережа підземних ходів та коридорів між ними. Вони видовбані у скелях і вражають як своєю загадковістю, так і масштабом.


Карта укріплень 1913-14 років :)


Акуратні австрійські тунелі


навіть з "військовою прийомкою"


Всередині Австрійських тунелей


Вид на Миколаїв

Ці тунелі облаштували ще австрійці. Вони їх використовували як гаубичні потерни у першу світову війну. Зараз це просто сухі симпатичні підземні ходи з пісчаним дном. Існує думка про значно раніше походження цих споруд, ще з часів Білих Хорватів. А австрійці їх тільки пристосували для своїх потреб. Схоже як і повстанці УПА пристосували печери під криївки. І це твердження може мати під собою підґрунтя. Глянемо на один з об’єктів


Обєкт №1 на сучасній карті


Вхід окультурений австрійцями. Але тільки вхід…


Ось тунель ліворуч від входу, наче якась каменоломня


Імітація давньогрецького храму в печері?


Продовження ходу після колони


Тут можна стояти в повний зріст


Ось і весь тунель. За спиною фотографа вже вихід назовні


Одна з бокових ніш і дивні царапини на скелі


Вид з ніші на вхід


«Стіл» з колонами кимось мурований. Напевно підпирає стелю щоб не впала


Рукотворна підпірка для стелі. Вхід праворуч


Ось і вхід. Це вже австрійці робили. Але зброю на колесах сюди не заженеш.


Тепер перепочинок перед пререходом до тунелю праворуч


Тунель праворуч. Вид з кінця тунелю на вхід


Колись тут можна було стояти в повний зріст. Але зараз дно засипане піском


Ну і в принципі все. Виходимо на поверхню.


Хід праворуч мав в кінці другий вихід, але він зараз засипаний.


Сучасна карта укріплень

Попасти до потерн просто, вони навіть нанесені на гугл карти. Якщо їхати зі Львова то минувши заправку Глушко повертаємо ліворуч коло характерних бетонних кілець. Ну а далі маршрут маркований. Ми опиняємося коло дев’яти красивих тунелей з синьо-жовтим прапором над ними. Ці потерни лише одні з багатьох. Побродивши по пагорбу можна надибати кілька менш відомих, але не менш цікавих комплексів.


Поворот до потерн


2 хв на авто


Опинимося біля візитівки цього комплексу

Об’єкт номер один особливий, бо підживлює теорію про стародавнє походження комплексу. Якшо усі попередні тунелі мали +- однаковий план викуття, акуратні стінки та переходи, то цей – кардинально інший. Два великих ходи перетинаються під прямим кутом. Стінки нерівні і з перепадом висоти, склепіння неправильної форми, геометрії ніхто не дотримувався. Припускаю що їх робили інші люди ніж всі решта тунелі. І, що найголовніше, туди не можна заїхати гаубицею. 😊


Австрійський тунель коло Миколаєва


Теж тунель, також коло Миколаєва. Але техніка обробки та спосіб викуття інший.

Історики стверджують що цей тунель просто не встигли добудувати, тому він такий «дикий». А прихильники Білих Хорватів кажуть що це їх рук робота. Одним словом тут є де полазити і над чим поміркувати.



Ну і наостанок гарне відео з оглядом комплексу Миколаївських укріплень
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=It60YZCK_TI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=It60YZCK_TI</a>

Мене вразило як можна мати такий туристичний комплекс прямо попри трасу і на нього забити. Особливо на фоні Львова, Дрогобича, Калуша та інших міст які в туризм вкладають величезні зусилля та кошти.

Андрій Риштун, www.Explorer.lviv.ua

5
Міг-3 на Захід від Львова.

Відомо що Сталін готував потужний наступ на Європу. Тому на західних кордонах СССР було зосереджено величезну кількість військової техніки, в тому числі і літаків. Гітлер не став чекати поки ця орда все змете на свому шляху і напав першим. Більшість літаків навіть не встигли взлетіти і були знищені на землі. Та кілька повітряних боїв між Союзом та Люфтваффе все ж таки відбулося. І сталося це на захід від Львова

Нас захопила ідея знайти перший збитий радянський літак часів ДСВ. Місцеві мешканці розповідали про літак що впав у болото. Він деякий час там ще проплавав і потім його засмоктало. Військові спробували його дістати але безрезультатно. Через кілька днів тут вже були німці.



Пошуки цього літака розпочалися ще минулого року. Це є описано в нашій книжці. Навколо болота було знайдено кілька уламків алюмінію. Але точну модель но них тоді встановити не вдалося. Судячи з розкиду уламків, літак справді лежить бути десь у болоті. На жаль болото це немале. То ж потрібно спочатку знайти точне місце, а потім вже думати як його звідти дістати.

Наше болото


І на березі уламки


Спеціаліст по уламках може дуже багато чого сказати. Що це за літак, як він падав, чи горів і так далі...


Йому не нудно. Він просто ніч не спав


Робимо меч дослідника


Це звичайний щуп примотаний до кутника. Щоб глибше діставати


Ми спробували проплисти болотом на човні. Але це виявилося не так легко як здавалося. Очерет та кущі сильно ускладнювали пересування. Де мілкіше ми йшли в забродах. Прощупуючи дно спеціальним щупом та металошукачем ми так нічого і не виявили. Значить або ми його пропустили, або він достатньо глибоко.

Спелеолог у човні шукає збиті літаки на болоті


Великий плюс що можна сюди підїхати машиною і не треба це все волочити на собі


Вдіваємо заброди щоб можна було у воду стати якшо шо


Готові!


А це виявилося складніше ніж я думав


Ловись алюмінька велика і маленька


Оцю ділянку ми дослідли аж до того лісу


місцями було не дуже глибоко, але залипабельно


Після цього нам усміхнулася удача. Андрій, що вперше був на подібних пошуках, знайшов цілу гору уламків. Гарно все відмивши ми, з допомогою спеціалістів, змогли точно дізнатися модель літака. Це був МІГ-3! Все починає сходитися. Цілком може бути що це той самий МІГ на якому відбулася перша повітряна дуель Олійник vs Горбатюк.

Клад!


Деталь йшла за деталлю


У хлопців золоті руки. Викопали пів літака!


Десь так




А це вже після миття. Можна знати який завод робив, порівняти з іншими моделями літаків












Обнадіяні ми продовжуватимемо пошуки. Адже це ж цілий літак там повинен лежати! На разі розпитуємося місцевих за точніше місце падіння. Якщо нічого не вдасться то працюватимемо з архівною аерофотозйомкою Люфтваффе.

Характерна деталь від Міга


Ось тут вона стояла


МІГ-3


Десь в такому стані ми його найдемо


Якщо ви впізнали це місце то будь ласка не пишіть у коментарях де це. Щоб не було металхантерів. Краще порозпитуйте дідусів та бабусь, може хтось щось пам’ятає. Будемо дуже вдячні за будь-яку інформацію. Також дякую Андрію Кірянову, Андрію Сенишину і Михайлові Палюху за чудову вилазку!

6
п"ян або накурені особи в яких починається роздвоєння особистості,нормальна спить а чудлива чудить, а чого не прийшла думка бобік з-під райвідділу сперти?
А коли заламають - спробувати пояснити, що ти всього лише катався і тут нічого страшного немає. Або ще краще - сказати, що то твій і поїхати в дурку  ;D ;D ;D

7
Всім привіт ! В мене назбиралося декілька фото з Парусу на Кульпарківській, якими хочу поділитися. Наперід вибачаюся за якість   :-\ бо фоткав на телефончик














Сторінок: 1