Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Bottlehunter

1
Новий сервіс на MyHeritage - анімація старих портретів. Спробуйте, результат вражаючий

https://www.myheritage.com.ua/deep-nostalgia

2
Сім років тому, в ніч з 18 на 19 лютого, у Львові відбулися події, які пізніше отримали назву "Ніч гніву".

Цитувати
Невідомі особи захопили всі райвідділи поліції Львова, будівлі прокуратури, податкової, Франківського суду, розбій був у приміщенні СБУ, була підпалена військова частина Національної гвардії. У ніч сталося дев'ять пожеж, знищене майно і численні кримінальні справи.

Розслідування по цій справі і досі триває. Якщо чесно, думаю, що імена організаторів та їх справжні мотиви ми ніколи не дізнаємося.

Знайшов свої фотки, зроблені зранку 19 лютого. Виглядало все просто епічно. Якщо маєте ще десь в архівах, поділіться, будь ласка, для історії.




































3
Дякую, що пофоткав. Ящо не дуже пошарпані, я б взяв
- Міська Джексона
- Смерічка
- Сандра
- Dancing party

Друга у верхньому ряду - це Duran Duran? Якщо так, то її теж.




4
"Щасливе дитинство". Район Іскра, 2017р.



5
Клімат в Празі м'якший від львівського. Тут менша вологість та менші перепади середньорічних температур. А справжня зима, з морозом та кучугурами снігу, буває приблизно раз в десять років. Зараз якраз настав той час, попередній раз був в 2009 році. Нападало неймовірних 15-20см снігу, озера позамерзали, народ використовує можливість на повну - всі катаються на санках, лижах і ковзанах. Автомобілісти бідкаються і не знають як відшкрябати замерзлі шиби зранку  ;D

Замерзла і затока Влтави, де зазвичай пришвартовані кораблики місцевого яхт-клубу. Ось як це місце виглядає влітку (фото Роя, 2019)



Зараз тут суцільна ковзанка. Товстий лід витримує ковзанярів різного віку, роззяв типу мене і хокеїстів. Хокей в Чехії національний вид спорту, національна збірна - одна з найсильніших в світі. Одного разу співробітник розповів: "На кожному чемпіонаті, де грає збірна Чехії, найголовніша задача - виграти в збірної Росії. Загальний результат в змаганнях аж такого значення не має  :D". Зараз всі з нетерпінням чекають чемпіонату світу, що має відбутися в Ризі в травні.

Сьогоднішні фото:











































6
Мені, будь ласка, зарядку для 18650. І якщо є для телефону на 2А, то теж одну.

Віддячу пивом.

7
Круте місце, а фотки просто бімба.
Це ви десь восени там були?

8
Перебирав старі фотки на компі. Ремонт початку вул. Б. Хмельницького та прилеглих вуличок, 2013р. Хай буде тут, для історії.
























9
Ще одна умовно-прохідна підземна річка в Дніпрі - Жабокряч. Цікава тим, що в колекторі збереглися старі мости, що були збудовані у 19 столітті, коли ще річка текла по місту.



<a href="http://www.youtube.com/watch?v=BN51Y_4uB5Y" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=BN51Y_4uB5Y</a>

10
Ніфіга собі, ви пройшли ЯЙЦЕ!!!!11

То крутіше, ніж знайти прихований рівень в Супер Маріо🤩
Яку воно приблизно довжину має? І як вам вдалося там не скупатися?)

11
Не переживай, зараз практично все можна підлікувати/реабілітувати, головне твоє бажання. Тут на форумі є історії схуднення від Голема і Зєлі, може щось звідти почерпнеш для себе.

Про платівки - якщо там є в доброму стані якийсь рок чи танцювальна музика, з радістю куплю або на щось заміняю.

12
Привіт. Бажаю якнайшвидше прийти в форму та купити собі ще кращу спорягу.

Хочу спитати чи то в ящику платівки? І якщо так, то чи є щось цікавішеш за Аллу Пугачьову?

13
Гумор / Re: Смішні фотки пять(5)
« : 09.02.2021 16:13:33 »
Один відомий львівський сайт не перестає дивувати. Виявляється, що на Добротвірській ТЕС сьогодні аварійно відключили один з реакторів.



Наш спеціальний кореспондент Рой доповнив статтю актуальними фото з місця події, а також додав, що інші три реактори в Добротворі працюють в штатному режимі.



14
Якщо ви претеся від коліЇ і всього, що з нею пов'язане, чи просто любите витріщатися на великі залізні машини, мусите виділити собі день для душі і поїхати до залізничного музею в містечко Лужна У Раковніка.

Ось їх сайт: https://www.cdnostalgie.cz/muzeum-luzna/muzeum/-32734/

Найбільше мені сподобалося те, що всі машини тут живі. Їх люблять, за ними доглядають, і постійно відновлюють нові й нові експонати. Наприклад, паровози з музейної колекції регулярно по відправляють кататися, щоб не заіржавіли і веселили людей.

На фотках світить сонечко і є зелене листя. Це тому, що зроблені вони в травні минулого року. Тоді тільки послабили карантин, і залізничний музей наважився відкрити літній сезон. Всі ходили в масках і лякалися від новин типу "вчора в Чехії було виявлено 71 випадок коронавірусу, з них 20 в Празі". Зараз те саме, тільки з показниками більшими в двісті раз, жодних емоцій вже не викликає.

Музейні експонати починаються ще на парковці



Відразу йдемо до ангару, де стоять паровози. Їх тут біля 15, різних епох. На кожен можна вилізти пофоткатися, діти в захваті. Оскільки паровози робочі і регулярно "заводяться", притулятися до них дуже не рекомендується)))





















Менші паровози стоять надворі. Оскільки моделі паровозів в ті часи називали не дуже мальовничо - просто цифрами - залізничники придумували їм ласкаві назви. Наприклад, "Млинок", "Всудибув", "Коцур", "Папужка", "Вухатий"











Один вже пихтить, шипить і свистить на поворотному колі, готовий везти пасажирів







Інші жителі музею. Маленький маневровий тепловоз з ласкавим прізвиськом "Поросятко"





Один з перших ЧМЕЗів, ці легендарні машини родом з Чехословаччини. На табличці біля нього написано, що з народженням ЧМЕЗів закінчилася ера паровозів. Хоча я не впевнений - сама закінчилася чи "ШОК! СЕНСАЦІЯ! ЧМУХА ВБИЛА ПАРАВОЗИ!!!"



Ще кілька експонатів.









Гість з України - Луганський локомотив М62, який в Чехословаччині чомусь називали Т 679 і дали кличку "Сєргєй".









Всередині пасажирської автомотриси 50-х років







Люксусна швидкісна автомотриса "Срібна стріла". Вироблена 1938 року. На жаль, через війну та технічні недоліки так ніколи регулярно і не поїздила.







Експозиції в приміщенні не менш цікаві. Чого варті тільки працюючі моделі залізниць! При нас діти працювали над одною з них, що не менш цікаво, ніж дивитися на готовий результат.









Залізничні квитки. Пам'ятаю, що Рой викладував на форумі схожі зі Львова, але не можу знайти



В музеї є ще дуже багато цікавого, але в цьому дописі і без того вже вийшло забагато фоток. Напишіть, будь ласка, про свої враження, якщо коли-небудь тут були або будете.
Наостанок солянка з різних залізничних артефактів.

























15
Терезін - це місто-фортеця в Чехії, недалеко від Літомеріц, приблизно за 60 км від Праги. Заснував його наприкінці 18 століття цісар Йозефом II і назвав на честь своєї матері, Марії-Терезії.

Будівництво було закінчене через десять років. Основною задачею було забезпечення оборони від військ Прусії. Фортеця оточена валами і ровами, і з висоти має фантастичний вигляд.





Під час Другої світової війни тут було розміщене єврейське гетто. Нацисти намагалися зробити з Терезіна показушний концтабір, щоб показати як начебто добре живеться тутешнім мешканцям. Ось пропагандистський фільм тих часів

З огляду на тяжку історію - табір для військовополонених, військова фортеця, концтабір, в'язниця Гестапо, в'язниця для нацистів, знову військова частина - Терезін доволі похмуре та депресивне місто. В доковідні часи сюди хоча б приїжджали туристи, зараз і тих нема. Справжнє тобі місто-привид.

Вхідні брами, Річка Огрже, та старий млин біля дамби















Заходимо в місто





Брами, будинки та вулиці























Гарнізонний храм Воскресіння Христового. Виглядає вражаюче.





І потворна совкова будівля, що примістилася за ним



Розвалений будинок, де колись була військова частина соціалістичної Чехословаччини. Вицвілий напис: "Варшавський договір - щит соціалізму"







Видираємося на вали, щоб розглянутися навколо.









Йдемо шукати підземелля. Тут був мабуть якийсь віддалений пост, де вартові не мали роботи і малювали карикатури на своїх камарадів











Бінго! Одна з дощок, що закривають численні входи, віддерта, і ми всередині.





















Ходи є різні, більші і менші. Деколи трапляються просторні приміщення, а деколи ракоходи. Сміття всередині нема взагалі, цегла акуратно поскладана на купки вздовж ходів.
Вікна-бійниці, що виходять в рів.







Виходимо в рів через отакий мальовничий залаз.





Терезін крутий. Не зважаючи на жахливу історію, це дуже цікаве місце з точки зору військової фортифікації та архітектури.




16
Знайшов отаку алюмінієву банку, з написом "Цукор" німецькою мовою. Ніяких інших клейм, позначок і т.д. немає. Кажуть, що період Австро-Угорщини.
порадьте, будь ласка, якщо бачили щось схоже.




17


Для любителів залізниці та архітектури, Головний вокзал в Празі (чеською - Hlavní nádraží) - обов’язковий для відвідування. Я трохи повештався тут недавно.

Центральна будівля вокзалу - це один з найвідоміших в світі прикладів архітектури сецесії (модерну). Всередині можна знайти, окрім всього іншого, дуже гарно відреставрований центральний зал очікування та затишну кав’ярню, названу на честь архітектора - Фантова кав’ярня.













Модель вокзалу з кубиків лего. Більше про це тут



Поїзди та колії

















Останні приготування перед дорогою



Навіть каналізаційні люки тут фірмові



Пам’ятник на першій колії встановлений в честь сера Ніколаса Вінтона,який вивіз 669 дітей з окупованої нацистами Чехословаччини до Великобританії. Це були переважно діти єверїв, тобто таким чином він фактично врятував їх від смерті в концтаборі. У пам'ятника регулярно крадуть окуляри і так само регулярно роблять нові  :D



<a href="http://www.youtube.com/watch?v=T5C-tO-IuWY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=T5C-tO-IuWY</a>

Відразу за пам’ятником є вхід до будівлі вокзалу, через який можна потрапити то пишно оздоблених “салонків”, тобто таких віп-залів очікування. Свого часу тут чекали на поїзд Чарлі Чаплін, Едісон, Кім Ір Сен; окремий кабінет для прийому гостей мав перший президент Чехословаччини Томаш Масарик. Час від часу салонки відкривають для відвідування, наприклад, під час фестивалю Open House Praha чи Дня Архітектури.









Парк перед вокзалом трохи контрастує зі спокоєм та чистотою всередині. Він має народну назву Шервуд, мабуть в честь легенд про Робін Гуда. Це надзвичайно веселе місце, де щоденно розважаються десятки волоцюг та безхатьків. Вони сплять на траві, курять драп, посеред білого дня на лавках “дають по вені”, сваряться і б’ються між собою, деколи бігають за поліцією або ж поліція за ними. По-всякому буває, одним словом, але завжди цікаво та креативно. Спостерігати за цим бедламом краще з висоти парковки, що розміщена над терміналом метро; звідти вам буде видно все, але вас не буде видно нікому. Міська влада довгі роки намагається очистити парк, але поки що без особливих результатів.



Оскільки ми вже згадували про архітектуру, тут же в парку, на розі вулиць Оплеталова і Болзанова, стоїть єдиний в світі кіоск в стилі Кубізм. Походить він з 20-х років 20-го століття.





З колії 1А якраз відправлявся Празький моторачек (Pražský motoráček). Це дизельна автомотриса моделі М 262.0, які вироблялися з 1949 по 1960 рік на трьох різних заводах. Вагон кілька років тому пройшов лагідну реконструкцію зі збереження всіх історичних деталей, для любителів історичної залізниці буде на що подивитися. Моторачек їздить по вихідних, за винятком різдвяного періоду, з Головного вокзалу Праги до зупинки Прага-Злічин з кількома зупинками по дорозі. Розклад руху можна глянути <a href=”https://pid.cz/zabava-a-zajimavosti/prazsky-motoracek/”>тут[/url]. Оскільки поїздка триває в межах Праги, тут діє квиток міського транспорту. Тобто якщо ви вже купили собі проїзний на трамвай на кілька днів, тут можете їхати безкоштовно. Якщо ні - не біда, можна розрахуватися всередині. Головне прийти вчасно, мотриса має тільки 56 сидячих місць і не факт, що пан кондуктор захоче брати стоячих.



Поїздка до кінцевої триває півгодини. Якщо їдете в напрямку з Головного вокзалу, рекомендую сідати з правого боку. По дорозі ви проїдете через Віноградський тунель, що має більш ніж кілометр довжини та проходить під історичним центром Праги, потім історичним залізничним мостом через Влтаву, через знаменитий височенний віадукт, який називають Празький Земмерінг. Потім колія петляє між скелями, а після зупинки Жвагов відкривається чудова панорама на все місто. По приїзді на кінцеву можна трошки почекати та повернутися назад, або погуляти в околицях і подивитися як виглядають панельні райони Праги. А потім сісти на 9 чи 10 трамвай та повернутися в центр.

Празький моторачек не єдиний історичний потяг, який можна зустріти на регулярних пасажирських маршрутах. Більше їх можна знайти, включно з фотографіями, історією та розкладом руху, на сайті історичних поїздів. Можна навіть орендувати собі поїзд для покатушок; історичний чи вантажний локомотив. Також рекомендую фейсбук-сторінку
Клубу залізничних мандрівників, тут дуже багато залізничної інфи та анонсів подій на поїздату тематику.

















18
Я б хотів додати для всіх, хто ходить в печери зимою і бачить кажанів, що там зимують:
Ніколи не беріть їх в руки. Той бідолашний кажан запасає поживних речовин рівно настільки, щоб перебути зиму. Коли ви берете їх в руки, кажан просинається, а потім йому треба трохи часу, щоб знову перейти в "режим гібернації". Відповідно, запасів не вистачає до весни, і кажан гине. В Європі печери і штольні на зиму закривають спеціальними засувками, з діркою для рукокрилих. Приклад з Праги.

Крім того, кажани переносять сказ. Ви ж не хочете сказитися, правда?

19
UPD: Тема закрита. Дякуємо всім, хто долучився!


Наш камарад Бобер потрапив в невелику халепу і тепер потребує нашої невеликої допомоги 8)

Опис події від metalhead:
Цитувати
26.01 зранку поблизу н.п. Дубровиця ми потрапили у дтп. Внаслідок заледенілої траси і відсутності відбійника - злетіли з дороги у кювет і перевернулись на дах. За кермом був наш хороший друг, Подолян, на передньому пасажирському - я, на задніх - Орест з Бобром. Подолян, я і Орест народилися в броніках, тому маємо тільки пару синців і поламаний ніготь :smile:.
Бобру на жаль повезло менше, він серйозно травмував ключицю. На місці дали йому знеболююче, зафіксували постраждалу руку і одразу ж з допомогою небайдужого чоловіка поїхали в медпункт села а звідти вже в лікарню швидкої допомоги у Львові, де після обстеження та рентгену був поставлений діагноз: закритий перелом правої ключиці зі зміщенням. Мішу госпіталізували. Для повноцінного відновлення необхідна операція - остеосинтез ключиці з допомогою титанових пластин та гвинтів. Вартість набору - 14746 грн з комісіями), плюс 2000 грн за роботу хірурга та анестезіолога. Додаткові витрати типу ліків, рентгенів, перебування в лікарні вже не рахуємо... В Бобра на даний момент таких коштів нема, оскільки буквально два тижні назад він вийшов з карантину (корона). А взагалі дядько займається висотними роботами (промисловий альпінізм) і найближчі 1,5 місяці йому ніяка робота не світить, хоча жити на щось треба :pensive:.


Наперед дякую всім за допомогу!











20
BBC виклали у вільний доступ величезну бібліотеку звукових ефектів, яку збирають вже більше, ніж сто років.
Тут є все, що тільки можна придумати: звуки різних машин і механізмів, натовпу, спортивних змагань, звуки моторів літаків часів Першої світової, кроки людини, що йде по печері, шлюбні крики птахів і багато-багато іншого.

Доступна за посиланням: https://sound-effects.bbcrewind.co.uk/

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=-JqimrkNSUU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=-JqimrkNSUU</a>