Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - HardaleX

Сторінок: 1 2 »
1
    Доречі, чому не зафоткав склад самої цегли та сировини?

 Справа у тому, що із сировини там і нічого не лишилося, а цегла тільки та, що на вагонетках, ну і ще у печі.

4
 Цегельний завод потужністю 30 млн. шт. цеглин в рік, Україна, Львівська область, м.Жовква.


 Цегляний завод проектною потужністю 30 млн. шт. умовної цеглини в рік. Площа земельної ділянки - 5 га. Об'єкт знаходиться у власності ТОВ СП " Тристалко"(г.Жовква, Львівська обл., Україна). Завод робить порожнистий керамічний блок(поротон). В якості сировини служать відходи вуглезбагачення шахт Львівсько-волинського вугільного басейну. Нині завод знаходиться в режимі пусконаладки. Частина устаткування вимагає заміни або модернізації. Устаткування місцеве і частково імпортне.
Комунальні об'єкти:

    в наявності під'їзні шляхи (з твердим покриттям (гравій, бетон) до Об'єкту, відстань до асфальтованого шосе - 2,5 км;
    в наявності власна електропідстанція для енергопостачання Об'єкту;
    в наявності власна свердловина для водопостачання Об'єкту а також система водоочистки;
    в наявності система газопостачання
    в наявності система зв'язку;

Є договір оренди земельної ділянки під Об'єктом. Можливе придбання цієї земельної ділянки в приватну власність.

Базисні дані Об'єкту.
Об'єкт розташований на північний захід від Львова(м.Жовква). Відстань до відомих міст(км) : Львів - 30, Київ - близько 550. Відстань до кордону з Польщею - біля 30 км. Найближча залізнична станція знаходиться на відстані 3 км.

на карті

 Переважно завод закритий та охороняється, але якось буває він доступний для відвідувачів, тобто там були якісь збори і пускали всіх.

При вході починається довгий коридор з технікою.




І де не де з нього можна зайти у кімнату завелену брухтом, або з напів рзібраним трактором.






Ось і техніка яка стоїть у коридорі.




Пройшовши коридором ми зайшли у цех з обладнанням.






Конвеєр.


Вагонетки з цеглою.


Піч для випалювання цегли.




Та пульт управління розвантажувачем вагонеток.


Я у ще одному коридорчику.


Ще один пульт управління.




Мостики для обслуговування.




І ще один цех, у якому розчин для цегли відправляли конвеєром до печі.


Тут розливався розчин.


І конвеєр.


Від якого ще валяються деталі.


І пульт керування конвеєром та сортувальною машиною.


Та пульт електропостачання заводу.


І попрямували ми на вихід через цей коридор.


І ще робили пару експлорерських фото з моєю участю.


Біля заводу ще стояв стояв старий УАЗ)))


І фотки заводу з вулиці.









5
 Ну і ще пару моїх фоток, зроблених біля МЕТРО .

Будівля навпроти МЕТРО.






І ще один об'єкт. Ще й продається.





6
 Якось мені довелося побувати в Брюховичах, проте відвідати ВЧ не дозволяв час.
Але я був на колії де відходить гілка до ВЧ, від головної колії.
Ось фото.
Зліва гілка до ВЧ.


Колія зліва - до ВЧ.


І ще розгалуження колій.


Також я чув, що звідти вивозили снаряди поїздами впродовж кількох днів.


Ось вежа, що знаходиться на території ВЧ.


Вона і колія в одному кадрі.


Також, не далеко звідти можна знайти багато коробок з під зброї.


Навіть один дивак з них спорудив у себе на ділянці тубзік)))

7
Також Тут є якісь труби.











Ну і ще звідти відкриваються такі краєвиди.






8
 Довжина залізничних колій у Тернополі, вони теж належать до Львівської залізниці.

Довжина залізничних колій у межах міста 17 042 м.
Головна електрифікована: 10 024 м.
На Чернівці: 2 359 м.
На Збараж (через ПромЗону): 4 717 м.
Тут враховані тільки ті колії, які щоденно експолуатуються. А ще є близько 10 тис. під'їзних колій до певних об'єктів.







PS Цікаво було б знайти детальні підрахунки Укр залізниці по всій Україні, зокрема містах.  Колись вони звучали у сюжеті ТСН.

9
Пару фоток із станції Личаків, через яку проходить фантомна залізниця.

На станції.


Упродовж всієї гілки, часом між шпал дерев'яних, з'являються бетонні.


Вигляд на станцію із мостика, який неподалік.


   


Також на станції був дивний гараж.


Міст.


   


Ось так закінчується міст.


І найвищий у Львові міст.



10
Ще у мене знайшлося 3 фотки, з того часу як я був у Львові, на яких перекрито Личаківську перед ремонтом.





11
Як ви дізнавалися висоту житлових будинків, тих що побудовані в СРСР?
Просто я хочу скласти такий список по Тернополю, якщо хтось щось знає, то прошу кидати інформацію, або ссилки на неї мені у приват.

12
Натрапив на сайт: http://www.flightradar24.com/
Де в реальному часі відображаються літаки.


Цікаво, хто має відношення до УкрАероРух, наскільки правдиво відображається інформація?
Про цей сайт мені відомо давно, він має ще таку функію, і якщо ти наводиш на літак, пасажир якого нею користується то висвітлює його.
А тепер ближче до теми, флайтрадар має деякі недоліки. Він показує лише деякі моделі літаків. І дуже часто з ними пропадає зв'язок (зникають з мапи).
І діє лише на деяких ділянках планети. І я помічаю очима, що над моєю головою літає значно більше літаків, ніж є на мапі. А на рахунок розташування, то усе правильно.

13
Будова біля "Орнави", у Терноплі

Недалеко від ТЦ "ОРНАВА" почали будувати будинок. Але згодом будова припинилася, часом туди приходить сторож.
Побудували всього фундамент і частинки стін зі сходами. Площа на якій він будується маленька, але по висоті має мати 14 поверхів.
Жаль що будова не зупинилася коли б він був майже готовий. У деяких місця після дощу збирається вода глибиною десь
до 3 метрів. І стоїть довго. На початку літа вона була хорошим місцем де можна було робити що хочеш не заважаючи
і не завдаючи шкоди нікому. Але потім вона заросла бур'янами, бомжі понищили огорожу, яку ми раніше перелазили.
P.S. Може ця стаття і не дуже, але я не мав просто що робити.

Обговорення:

На початку будівництва вона виглядала так.


А потім так.


І стояв там такий екскаватор.


А зараз дійшла до такого.


На початку минулої весни вона виглядала десь так. І тут ще я на фотці.


А як я ходив туди не давно то там було так.


І там один дослідник ось так розважався.


Повсюди там є такі колони.


Одна із сходових секцій які там є.


А ось і друга.


Такий вхід у майбутню шахту ліфта (ліфт).


І ще там є таке.


На карті.

14
Дуже цікавий і детальний звіт. Також достатній фотоматеріал.
Справді круто.

15
Цікава вежа, хотів би якось туди піти. І звіт детальний, достатній фотоматеріал, щоб уявити якою вона є насправді.
Дуже цікаво. Такі звіти справді подобається переглядати.

16
Так, ось.
І ще, якщо фотки поганої якості( у моїх статтях) то їхнє розташування є на пікасі, бо телефон сам визначає розташування.
Туди треба добиратися по стежці, або по стіні недобудованого будинку, як робив я.

17
Я ще вчора ходив туди знов і дослідив, що там є вхід у колектор, який розташований під усією територією ТНУ.
Ось фото входу.


Також там є багато вузьких стічних труб. Вода звідти текла у Кутківецький ліс, а потім мабуть в озеро.
Проте там зараз ведеться будова, і вода мабуть обтікає. Але там було мало води, майже сухо.
Я чув, що після дощу там дуже сильний потік води.

18
Так, фотки мої.
А фотографував я їх з готелю "Опера".
Театр це з ресторану на верху, а проспект Чорновола з номеру у готелі.
P.S. Ще є фотки на пікасі.

19
Подорож до Львова.

Якось ми вирішили поїхати до Львова, оскільки я чув, що там є дуже багато цікавих об'єктів, парків, гір, споруд...
Я у Львові був два рази, але у цій статті склав разом те, що я там бачив і відвідав.

Ми приїхали електричкою на станцію ПідбірціНаша електричка рухається у сторону Львова.


На станції.


Трошки відпочивши ми пішли за таким маршрутом.


Оскільки ми йшли у ночі, отже через те, що було важко користуватися штативом упродовж всього маршруту. Ми фоткали лише міст.
Найвищий у Львові міст.


Також цей міст.


Наступного дня ми вирушили на станцію Личаків, а далі на Кайзервальд.
Станція Личаків, дивний гараж до якого ведуть незрозумілі рейки.


Я на колії, станція Личаків.


А колія іде у сторону пішохідного мосту, який загороджений з одного боку.


Ось такий він боком :).


Станція Личаків.


Цей самий міст.


Фарфоровий завод.


Круті схили кайзервальду.


Підйомник на лижній трасі, ще під травою видно залишки штучного покриття.


Спуск.


Табличка...


Лижна база, через вікно видно лижі відомих фірм.


Телевежа.


Лиса гора, ратуша, Індія.

Про ратушу, крім годинникового механізму нічого цікавого розказати не можу.


Бар на даху.


Вигляд на Личаківську.


Потім ми пішли на лису гору.
Лиса гора, вигляд з Високого замку. Сфотографував іншого разу.


Панорами з лисої гори. Можете побачити знизу по центру трамвайне депо.


По центру-Львівська міська клінічна лікарня швидкої допомоги, побудована після 1960-го року.


Новий житловий район, колись там ніби була військова частина, можна побачити міняючи дату зйомки у Google Earth.


Загальна панорама.


Я...


Шукаючи нові місця.


Я, телевежа, високий замок.


Дивлячись на схили лисої гори.


Ремонт Личаківської.


Труби над долиною що на півночі Львова, на схід від Щурата.


Будинки на Топольній.


Лиса гора, вигляд з Топольної.


Там само.


Лікарня, досить цікаво на її території.


Готель "Опера". Якось я жив у цьому готелі, от і пофотографував з нього Львів.
Вигляд з мого номеру на проспект Чорновола (уночі).


Зранку.


Готель "Львів".


Управління земельних ресурсів.


Перед театром.


Львівський державний академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької.



От і все, моя розповідь закінчилась.
Більше фотографій на пікасі.
Планую ще досліджувати Львів.
Обговорення

20
Місто Тернопіль, район Дружба, вул. Львівська.

Я вирішив поїхати до друга у його район, я чув що там є багато цікавих споруд. Не буду казати, що я вражений, проте щось цікаве там є.
Переважно це територія ТНЕУ, та гуртожитків. Там нічого такого я не помітив. Спершу ми пішли на будову.
Там цілий квартал нових будинків. Колись будова припинилася і можна було полазити, але зараз знов їх будують.

Ось це закинута частинка цієї будови, залізли через дірку в огорожі.


Фотки зроблені у різний час, оскільки ми туди ходили два рази. Якість погано, бо фотографували телефоном.
Вигляд на перший поверх.


другий поверх.


А ось і я.


Вигляд на будову, яка довгий проміжок часу стояла закинута.


А ось це балкон недобудованого будинку, стрілкою позначено як ми стрибали.


Друг, який запросив мене досліджувати ці об'єкти.


На першому поверсі будівлі.


Там само.


І там теж.


Ще нижче там є підвал, необхідно туди спускатися по стіні. Там темно і мало що видно. І ми світили спалахом.


Дальше там є будка сторожа. Вже у кепському стані.


Пізніше ми пішли до гуртожитків. Якісь дивні сходи.


А ось такий там спуск у підвал.


Один із гуртожитків.


Ми вже віддалилися від гуртожитків. У цій дивній хаті дуже багато дощок.


Там багато будівельного сміття.


 А на споруду ззаду кажуть "Конструкція".


Всередині у конструкції, а ця іржава коробка кажуть, що не так давно лежала біля конструкції.


Така будка стоїть при справжньому вході у конструкцію, говорять, що там були полички з дисками чи то платівками.


Щось для машин.


Склотара. Якщо підняти рол-ставні то є невеличке вікно через яке можна пролізти в середину, там мало скла і багато розібраних телевізорів.


Будинок на дах якого можна залізти по драбині, що на стіні.


Поволі почали спускатися у сільський, приватний район (вул. Куток). А у зеленому будинку живе хлопець,який говорить як стара бабця.


Підозріла машина.


Теж вона (з переду).


Фундамент не добудованої хати.


Ми там лазили і стрибали.


Міст, у якому з іншого боку є дірка яка веде у велику кімнату, висота якої сягає десь 1м 40см. Колись там було 9 котів, а сьогодні 3 собаки.

Я ще маю відео з собаками, але розміщу пізніше. Хоч аккаунт на youtube.com маю.

От і все більше фоток на пікасі.
На карті

Сторінок: 1 2 »