Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - inkognito

2401
    Зважаючи на чудову погоду та наявність вільного часу у неділю спонтанно вирішили прогулятись по "закинутих дачах", що знаходяться в районі вул. Вінниця. Довго не чекаючи зібрались коло церкви Анни (Venick, YserL, Kivi, Марічка & я) та за двадцять хвилин були вже на кінцевій трамваю №7. Відси рушили вулицею Тарбунарською по коліях до старого трамвайного депо - охорони нуль, песики трішки погавкали на на нас але вже за декілька хвилин здружились із нами. Користуючись нагодою підійшли майже до колючого дроту, що обмежує зону. Моцно кричав "тюрма, тюрма дай мені кличку. Стаття 117, путьовий" але ніхто ніц не відповідав  :).  Круто завернувши із депо направо у сторону Варшавської, обійшли Кортумову гору і вийшли на вул. Єрошенка за метрів 300 від входу на стрілецьке поле. Знайшли дивну будівлю, очевидно старі військові склади - Venick оповідав, же у дитинстві тут було дуже багато вати, котра моментально згорає (піроксилін здається). Цю версію також підтверджує те, що склад обнесений із усіх сторін височезним земляним валом висотою метрів зо 6 + досі стоїть височезна щогла із громовідводом.

    Перетнувши стрілецьке поле спустились до колій вулицею Купчинського та завернули наліво по коліях в сторону вул. Шевченка. Із цікавого, що бачили на Купчинського - стара водокачка (не діюча) та не меньш старий будинок коло неї (№16). Мабуть таки самий старий будинок на цій вулиці.
    
    Йшли коліями в напрямку вул. Шевченка, коло озера (по праву руку) спустились до лісу, де також нічого цікавого не знайшли. Повернулись на колію, пройшли міст під Шевченка і опинились на території депо. Вразило те, що ніхто тут ніц не охороняє. Першою "здобиччю" став дизель "Львів-Ковель" (ДР-1А), що мирно відпочивав на запасному шляху. Усі двері відкриті навстіж - і у салон, і у машинне відділення, і у кабіну водія. Користаємо із нагоди і фоткаємо усе те щастя (у мене тілько N79 нажаль). Вражень - море, словами описати - дуже тяжко. Відчув себе маленьким хлопчиком, котрий отримав бажаного цукерка.

    Але затримуватись на місці не можна - тому далі. За сотню метрів бачимо на коліях 6 тепловозів 2М62, двері звісно відкриті чим знову користаємо. Словами неможливо описати той дизель, що усередині 2М62 стоїть - електрогенератор, компресори...Сам мотор має довжину на око більше 3-метрів!!!.

   У цьому місці ми і спалились...Підійшли два інтелегентного вигляду дядечки, троха посварились, що ми без дозволу шастаємо у забороненому місці. Ніц не зробиш - довелось просити пробачення і пояснювати причину свого перебування тут. Мабуть через побоювання за нас, охорона попросила одного із майстрів провести нам екскурсію! Ми на таке щастя навіть не розраховували!
  
   Коло поворотного колу у депо є ангари, де ремонтують рухомий склад. Нас пропустили туди і дозволили усюди полазити і помацати. Із найцікавішого - два паровози, менший із яких відновлений на 100% і може рухатись сам. Другий, більший (на жаль не пригадую його марки - але усі його пригадують по старих совіцких фільмах - великий, чорний та із звіздов спереду. можливо то Л-0009) буде скоро готовий до самостійного руху. У планах керівництва є відкриття музею рухомого складу, будемо сподіватись на швидку реалізацію цього проекту. Також бачили станцію де колеса потягам фрезують та девайс, котрий гне шпали. А також 200 метрів різного роду майстерень - тут їх насправді багато, кожна має свою вузьку спеціалізацію.
    
   На території депо є бомбосховище, ми навіть його бачили зверху. Воно у чудовому стані, усе гарно помальоване, підведене світло та (думаю) сигналізація. Плекаю надію, що незабаром вдасться попасти у депо ще раз - але цього разу уже із штативом, зеркалкою та відповідним освітленням. Дуже дякую колєгам та коліжанкам за приємно (а головне із користю) проведений час!

   Р.S. Усі мої фото, що зроблені мобілкою лежать тут. Сподіваюсь, що Venick доповнить цей звіт своїми фото!
  

2402
курда, тут шось R забагацько...

2403
так, але панство чомусь не зауважило, що дане фото має відношення до лембергського танкового приблизно так, яко я -  до балету.

2404
 радіатор шось допоміг?

2405
  Який саме дозиметр таке усе може?  Якщо гамма-фон можна оперативно оцінити, то як ця справа виглядає із бета?...Про альфа я уже просто мовчу, цілком достатньо гуглянути на предмет альфа-детектора від нашого рідного львівського "Спаринг-Вісту". А також його ціни та масо-габаритних характеристик. Чому кілометрівка недоречна не розумію...

2406
   Гамма фон звичайно важливий, але куди важливішим є за умов походу поверхневе забруднення. Це основне, що визначатиме як йти і де спати...А мну здавалось, що поверхневе забруднення переважно бета-активне...

2407
ходило за те, що б хтось зробив усереднену карту із усіх доступних. Же би знали як йти, оминаючи потенційно кепські місця.

2408
2 Fetole:

  Молодець, що зробив, на тобі +. Але ніхолєри із тої карти не розумію. Дивлячись на карту складається враження же я наївся галюциногенних грибів, усе таке красиве, яскраве і неповторне. Як флюорисцентні фарби у 6-му клясі же під кінець совка з'явились. Не вижу границь зон забруднення, де яка із них є, де легенда? Як по такій карті взагалі можна йти кудись?
  Мої скромні поради на майбутнє = кілометровка на котрій зони забруднення виділені пунктирною лінією, причому для кожного ізотопу колір пунктиру різний (але такий, що читається на карті чітко).
  Чекаємо на конструктивні ідеї дописувачів. 

2409
Спорядження / Re: Дозиметрія
« : 27.11.2009 10:10:22 »
Цитувати
А Прип"ять нормальний вимірювач?
    Прип'ять поганий, старий і неточний вимірювач. Але звісно краще ніж нічого.

Цитувати
то безпечне в ренгенах яке облучення в годину

   Во тут є гарна стаття про випромінювання (необхідна реєстрація), окрім того в Інтернеті дофіга інформації про допустимі дози та рівні. Природнім фоном вважається (згідно НРБ) 0,11 - 0,57 мкЗв/год (воно ж 12-60 мкР/год). Якщо у тебе радіація почне уже Ренгенами вимірюватись, то можеш сміло закутуватись у простиньку і повільно повзти у сторону кладовища (повільно тому, щоб не сіяти паніку серед населення).  :) Жартую звісно, але здається від 10 Р/год вже будеш мати першу стадію променевої хвороби.

2410
  Гарно. Треба буде відкрити якось

2411
Посилання / Re: Захисні костюми
« : 25.11.2009 21:24:27 »
    Як виявляється львівська контора НВПП "Спаринг-Віст" (ТМ "Екотест" - усі ж знають дозиметри Терра та Терра-П?!) тепер приторговує ще протигазами ГП-7, АП-7, ГП-7В). Деталі тутко. Навіть кажуть, що надають сертифікати УКРСЕПРО (Укр-Це-Що?  :) )

2412
Плани / Re: Лощину затоплює!!!!!!
« : 25.11.2009 20:47:24 »
я без шансів, знову ж таки через роботу...

2413
  Там у вас на кафедрі здається не компутери, а тонкі клієнти HP? Ловіть адміна & мучайте його пивом же б термінальний сервер правильно налаштував у плані використанні напису explorer.lviv.ua на бекграунді  :)

2414
+1, в суботу було б файно

2415
вах, гарно і з душов написано! привіт Марічці!

P.S. #1 на ваше щастя, із вами не було куманди радіотехнічного Львівської Політехніки...певно би ГафтоСтопом добирались додому тоді  :)
P.S. #2 таки дійсно на щастя..  а де пісок із Торієм для калібровки дозиків?

2416
   Щира то правда! Explorer.Lviv.Ua дбатиме про своїх щирих дописувачів, аби вони дурі та блуду не творили. А як творитимуть - ну наші вам співчуття...

2417
   Якось традиційно тут виходить усіх дописувачів вітати із отриманням статусу "Дослідник". Вітаємо Зелю з новим статусом!!! Із чим кулєгу щиро вітаю! Ти уже третій, бажаю бачити у цьому статусі більше дописувачів форуму.

2418
   Та хоть рожевий в emo-style! А на рахунок об'єму ти стопроцентно правий - у даному випадку такий об'єм надто великий, пересуватись незручно буде. ІМХО треба почати із приблизної дати подорожі, складу команди, запасу того самого броцика. Хтось може прораховував то? Fetole & Pasja в груди сі били при останній зустрічі, ще за два тижні конкретно свій план викладуть. Ще до наступної неділі час залишився, то будемо їх візію чекати

2419
добре я буду стратися..

молодець! респект та уважуха! + за старання

2420
   Не зрозуміло чого ви так машини злякались? Об'єкт давно покинутий та free 4 all. Коли ми там були, декілька раз коло нас проїжали машини та роверисти. Все нормально і без жодних проблем. Зрештою хто би вам міг які претензії висунути?