Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Теми - Roy

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
82
Добре, що ми маємо можливість гарного трансферу від Прикарпаття до Закарпаття, завдяки електричці Львів - Мукачеве. Саме нею, зранку я, Drusja+Женя, Marichka, Rufus, Inkognito та ще двоє друзів Друсі Юра та Марічка відправились на оглядини маловідомої раніше нам радіолокаційної станції.



Приїхавши в Мукачеве, вирішили зайти на місцевий ринок, щоб скуштувати місцевих смаколиків та вина. А мені ще була задача купити якийсь светр, бо з погодою не розрахував, Закарпаття зустріло холодом.

Запаковані вином, веселі, відправляємось в на "Шипку", так називається військове містечко поряд з станцією.


Вхід на територію РЛС, в принципі як можна було очікувати був з солідним КП, рядами колючого дроту, і псами, котрі вчувши ковбасу в наших наплічниках вмить подобріли.
Чи то в нас харизма така, чи досвід, нас впустили на територію для споглядання. Познайомились з майором, який там несе службу. Він нам все показував, правда виключно те що було ззовні, приміщення були опечатані і законсервовані, як до речі і весь об'єкт.


Станція до 2006 року була на бойовому чергуванні, в її функції входило "пеленгування" повітряного простору на чималих територіях, для країн СНД включно з Україною. Згодом, об'єкт був переданий в "Державне космічне агентство України". Ціни, на користування змінились відтоді і Росія відмовилась в наших послуг. Відповідно, скоротився штат працівників, робота призупинена, об'єкт законсервовано.
Дотепер, все тримається на певній межі, або повне виведення з ладу РЛС або ж, суттєва модернізація (яка можлива) і вихід на чергування.
Тому, комплекс охороняється та доглядається.

Отже, кілька світлин, по ту сторону огорожі.

Біля КП, красуються знаки часів совєцьких часів


Антена, ретранслятори сховані під банальним шифером, а от з іншої сторони вигляд зовсім інший - там спеціальні металічні жалюзі, які, якщо не помиляюсь керовані.
В приміщення ЕОМ зразка 50-60-тих років, які працювали дотепер. Ясна річ це вже архаїка, і потребує заміни. В цьому приміщенню пульти управління також. Все ще ціле.




Ясна річ, це все потребувала відповідного живлення. В останні роки роботи, місяць роботи такої антени вартувало 500 тис. гривень.


Звісно, це все потребувало охолодження. Тому на території комплексу є градирня. Поряд, доволі велика пожежна водойма.

Вирішили піднятися на ліве крило антени, щоб зацінити краєвиди














Ось і градирня


Всі в купі


Бачачи такі речі, свідчить те, що тут є господар


Вся територія прорита спеціальними каналами, для того щоб вода ніде не застоювалась.


Присутній автопарк





Гарно подякували за екскурс об'єктом та зібрались назад у Мукачеве, ще залишалось кілька годин до електрички на Львів.

Що можна зробити з 3 години вільного часу? Підкріпитись, випити місцевого трунку та податись містом, споглядаючи на незвичні особливості.


В спеціальному місці для підвішування


Експлорери покиряли  :)


Далі, перед нами відкрилося місто у всій красі.


З гарними меморіальним дошками


З сімейним АВС. Чому АВС називаються продуктові магазини, мені поки не зрозуміло


З електричними дротами вздовж стін


З замурованими ластівчиними гніздами


З ратушею, вхід до якої схожий до входу у м'яке місце, яке є в кожного




З незвичною зовнішньою рекламою






З найдешевшим секонд-хендом


З затишними, милими двориками


Де на кожному вільному клаптику землі обов'язково росте виноград






І чомусь постійно складалось враження, що ми в Ужгороді. Насправді, дуже схожі міста.

Цікаво, що в багатьох будинках є багато ролокасет та захисних жалюзів від сонця. Вбачається вплив країн, що близько.


Наостанок, коло вокзалу був досліджений вагон, стратегічного значення  ;D










Дякую учасникам за гарно проведений день. По плюсику в карму+

Всі фотки тут
Обговорення тут

83
Маю на меті у найближчі вихідні (26-27 квітня) туди відправитись на легкий експлор, а може й не дуже легкий.

Що планують побачити очі дослідника:

- В першу чергу колосальний по розмірам об'єкт РЛС "Днепр", який функіонував на користь Росії до 2008 року. Сьогодні не працює.


- аеродром Мукачеве, сателіт Стрийського, правда значно меншого по розмірам. Як зараз можна побачити, він розбирається.
- Пістрялівська РЛС. Схоже що вже повністю розібрана, тому -1.
- Мукачево на залишок часу.

Найбільш бажаним є побачити могутню РЛС. І невідомо, як доведеться її побачити, чи тихенько пробратись кущами через периметр огорожі, чи зайти через КП. Тому, ці моменти варто враховувати.
Можна також і на 2 дні відправитись в подорож, суботу-неділю, переночувати близько села Косинь, там же й скупатися в термальних водах.

Добирання.
Поїзд Львів - Мукачево, відправлення о 07:02 прибуття о11:03. Назад, тим же, відправлення о 17:38, прибуття у Львів о 23:10. На запас є поїзд на дев'яту вечора.
Також, варіант добирання своїм транспортом є імовірним.

Варіанти, пропозиції, корективи вітаються. ;)



84
Запустили доволі потрібний, на мою думку проект, карта проблем Львова.

Будуть збиратися різні проблемні місця Львова, опрацьовуватися та таким чином доноситись до громадськості і далі.
Проект на стадії розвитку.

87
Доволі корисний сайт, з багатьма тлумачними словниками - http://slovopedia.org.ua/

Думаю згодиться. Хай тут буде.

88
Ось так, був присутнім процесу вилову гадюк у селі Гребенові, що в рідних Карпатах.

Згадуючи передачі з Стівом Ірвіном, Роб Бредлом,  завжди мріяв побачити цей процес наяву. Завдяки спільним друзям, вдалось познайомитись з фахівцем тієї справи, змієловом - Ігорем Хомою.
В перші теплі березневі дні гадюки виповзають зі своїх нір, голодними та агресивними, грітись на сонечку. І не зовсім бажано турбувати їх, власне, якщо не пощастить, то концентрація яду в цей час в них дуже висока.

Важливою умовою щоб побачити гадюку, це сонце. На жаль, його в цей день було дуже мало. Все ж, коли сонечко усміхалося, ми встигли впіймати кілька особин :)



Змія береться голими руками, за хвіст.


Потім запихається у спеціальний полотняний мішечок.


А тут вже гадик в мішечку. Думає як ядик спустити :)


Гадюку можна побачити зазвичай в низинах, галявинах, недалеко від води, серед каміння, пеньків, старого сміття.
Перевіряли велике каміння, під ними теж можуть бути.




Дещо знаходилось протилежне  ;D


Бульк..


Часто гадюк можна побачити і біля колії. Каміння за день нагрівається,  і воно приваблює їх.


Там же була зловлена маленька особина. Незважаючи на розмір, слід боятися отрути - її небагато, проте вона високої концентрації.

Тому, потенційна небезпека для здоров'я та життя людини від укусу подібної змії, є.

Поляна біля річки, поряд з базою "Зелемянка". Там і проводились вилови.
Цікаво, що метрів з 50 від нас, гуляли мами з дітьми. Побачивши свіжоспійманих гадюк юні мами остовпіли ::)


Ще одна, з яскраво-вираженим зигзагом.




Була чемно відправлена у пакунок, до своїх подружок. Не конфліктували там. Мабуть тому що самця не було.  :)


Взявши з собою зміючок, пішли далі на пошуки. Але позаду змієлова на пару кроків.






Милує око природа, яка прокидається.


Мурашки-ковалі будують собі нове житло. Приставивши руку ближче, можна відчути тепло від них.




Для кількох світлин була впіймана ящірка, яка згодом була відпущена на волю.




Наостанок була впіймана чорна Карпатська гадюка.


Як не дивно була найбільш агресивною, шипіла та кидалась.


Ніяк не хотіла залазити в мішок. Дуже вже енергійна була.


Потім гадюки були переміщенні у харчовий контейнер, для транспортування.


Так краще. Чесно кажучи, при всій сміливості, так і не наважився взяти в руки гадюку. Дуже вже вона непередбачувана.  ;)


Сонечко почало ховатися, шанси знайти ще змій зводились до нуля. Вирішили збиратись.
По дорозі зайшли на опустілу "Зелемянку"


Там чиясь кохана так і не отримала перші весняні квіти.. :(


Зате тепер можна відчути ще більший дух патріотизму та.партизанщини)


На станції Гребенів нічого не змінилось...Все той же касир/черговий/начальник.
Який до того ж з радістю впускає змучених мандрівників, та дає напитися свіжої джерельної води


На будівлі станції була замічена цікава табличка часів Польської окупації..


Ну а ми, додому...


Дякую всім за увагу.
Сподіваюсь, продовження буде.  ;)


P.S. В когось стальні нерви. Рука Ігорка  ;D

89
Доволі цікава збірка про історію вулиць та будинків центрального Львова.
Відсканував, тому хто цікавиться темою - насолоджуйтеся :)


(клікабельно)



































































90
Нещодавно побували на одній з найвищих залізничних станцій України - Бескид.

Цитувати
Бескидський тунель  — другий за  довжиною  залізничний тунель  в  Україні. Тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії, 1886 року, і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів), оскільки це єдина одноколійна дільниця на усій його довжині.

Під час Другої світової війни було зруйновано обмурівку тунелю і порталів, що призвело до обвалу північної і центральної частин штольні. Це зупинило рух потягів на лінії Стрий–Мукачево на два роки. Упродовж двох наступних років залізничники спільно з інженерними військами тунель відремонтували, і в липні 1946 року тут вдалося відновити залізничний рух.

Враховуючи тривалий термін експлуатації, внесення конструктивних змін при електрифікації дільниці Мукачево–Лавочне (1954-1956 рр.), деформацію та руйнування дренажної системи, тунель знаходиться на останній стадії зносу.

 За технічним станом діючий тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс і  вимагає постійної уваги працівників магістралі. Найбільша проблема – ґрунтові води, які проникають через його стіни.  Взимку волога перетворюється у лід, а це загрожує безпеці руху. Відтак, щодня залізничники змушені колоти кригу і вивозити за межі штучної споруди. Тут потяги рухаються із мінімальною швидкістю, крім того, одноколійний тунель зменшує пропускну здатність ділянки і всього транспортного коридору. Розвиток міжнародних транспортних коридорів Уряд України визначив пріоритетним напрямком інтеграції транспортної мережі нашої держави до європейської. Одним із бар’єрів поки що залишається одноколійний тунель Бескид, технічний стан якого щороку погіршується.

Щоб забезпечити безперебійний та безпечний рух, а також збільшити пропускну спроможність цієї (поки що проблемної) ділянки, залізничники взялись за реалізацію одного із наймасштабніших будівельних проектів України. Розпочали будівництво нового, двоколійного Бескидського тунелю. Він пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Нова штучна споруда, довжиною 1764,5 м, проляже на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря). Його обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення  рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих відповідно через 60 м та 300 м у шаховому порядку з кожної сторони по усій довжині тунелю. Для проходу обслуговуючого персоналу та можливої евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних збійок (переходів).

Після будівництва нового двохколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

Згідно з календарним графіком  будівництво Бескидського тунелю має закінчитися у 2016 році

Взято звідси



Будучи на місці, побачили на власні очі всю організовану інфраструктуру.

Гадали, що там буде на пів-розруха, а ні, побачили організованість, чистоту, порядок. На момент проходження 50-ти метрового відрізку, все для повноцінної роботи вже було (гуртожиток, техніка, бетонний завод, під'їзні дороги, охорона), тощо.


Побачивши це, подумали згодом напроситись на офіційну екскурсію, при завершенні будівництва, чи хоча б на половині етапу.



Бетонозмішувальний вузол






Техніка


А от сама станція Бескид виглядає дещо скромніше


Старенький тунель






Що цікаво, коли  в електричці,  ми піднімались до станції, буксувала одна, а може й більше колісних пар. Швидкість була не більше 10км/год. Помічник машиніста весь час бігав, що перевіряв. І як стало відомо, в електричці такого типу не має механізму піскоподачі під колеса.


91
Друзі, потрібний ліхтарик з такими характеристиками:
- два чи три режими освітлення (або ж більше),
- діод теплого спектру, по температурі як криптонова лампочка,
- з можливістю регулювання фокусу,
- алюмінієвий, водозахищений  корпус
- живлення будь яке, проте бажано акумулятор.

порадьте, де можна придбати, або сайти, де можна такі замовити?
Буду супер вдячний.  :)

92
Вчора відбулась вилазка в сховище, з новачком форуму Fozi, котрий люб'язно запропонував старому Рою подихати запахом доторканого сховища.

А що, я скучив за тим запахом, як і за перелезами по ракоходу від ВШ...в чистому одязі. :)



Всередині безлад, причому залишений там років з пятнадцять тому, відданий на розтерзання водою, плісінню та часом.


Всередині

Всередині, класичний набір речей по ГО. Але кожне місце має мати щось особливе, хоча, напрочуд вони одинакові.
Тут були практично найменші дитячі протигази. Мені принаймі тільки раз попадались в поле зору.


І ізолюючі фільтри. Фозі пробував деякі з них запускати. Незважаючи на вік, а це 70-ті роки, щось там шипіли і подавало ознаки життя.










Fozi власною песоною


Дизель-генераторна затоплена. Доречі, впереше бачу що вона знаходиться не в приміщенні сховища, треба вийти з нього на сходову клітку і звідти вже через ряд герм попадаєш туди.




Є каски


Протигазів і фільтрів неміряно


Сотні непридатних вже елементів живлення


Сотні гумок до фільтрів


Актуальні слова, на сьогоднішній день. Чи то так свідомість працює?  :)




Натюрморт з умивальником


КИД


А тепер цікавий момент: Зліва мої фотки, зправа фотки з теми "бункер на Садовій". Описане вище мною сховище на Садовій не знаходиться.
Як це зрозуміти?  :) 



93
Смітник / Re: Велокур'єр
« : 18.01.2014 18:22:33 »

[/quote]

Куди, ти вважаєш, слід перенести цю теми?
[/quote]

Дякую)
Може хочаб рівнем вище, у всяке різне.

94
Шановне товариство!
24 січня, у п'ятницю, в закладі паб Берлін-Лємберг, що на Чайковського 18 відбудуться урочисті напивання святкування річниці нашого форуму, спільноти, товариства.
Дійство розпочнеться о 18:30

Запрошуємо всіх бажаючих, кому близьке наше хобі та діяльність.

Для всіх гостей буде безкоштовне пиво!


Попередньо домовившись, придумали меню на кожну особу з трьох закусок, а також гарячих мисливських ковбасок та різноманітних наїдків до пива.




Прошу підписуватись нижче, хто буде.

95
Плани / Водохреща 2014
« : 14.01.2014 13:14:16 »
Я от подумав, а чому б нам не зібратись дружнім товариством, та зануритиссссь...,брррр..., у якусь холодну водицю?

Або, у не зовсім холодну.
Наприклад, у Новому Милятині, що за 40 км від Львова. Там є озеро, з чистою, теплою сірководневою водою. В якому також б*є природній фонтан.
Вода дуже чиста, бачив на власні очі. Пишуть, що має лікувальні властивості.




Інфа про озеро та Новий Милятин, тут і тут.

Я б не проти туди махнути. Запах сірководню люблю. ;)

Або, можна кудись інше.

96
Друзі, потрібний військовий намет, з можливістю встановлення в нього буржуйки.

Приблизно ось такий:


Де можна придбати, взяти в оренду? Хто матиме подібну інфу, буду дуже вдячний.

98
Хто плекає особливу любов та захоплення до кар'єрів, вам сюди.
Доволі старий, та великий за розмірами кар'єр в Скалі-Подільській, дуже близько межує з трасою. Тому, з легкістю можна спуститися та оглянути його.
Добувають в ньому будівельний та декоративний камінь.



Щоб підсилити техногенні відчуття, поряд розташоване сміттєзвалище, яке тліє та дарує чудові аромати.


Кар'єр має гарні відвали породи, виступаючі її частини.


Спустившись до серпантини, в очі кинулись кабелі, як тільки подумав про охорону такого лакомого шматка для металхантерів, одразу прибіг сторож.
Бідний, думав що кабель його красти будемо. Заспокоїли його та відправили назад до будки.




Добряча довжина його, через весь кар'єр "шурує"


В куточку собі стоїть такий жовтий скромняшка, "котрой без тих во-во кабелів ніц не годен працювати", - як кажуть тут в краях :) 






А от центральна, затоплена частина кар'єру нагадувала локацію "Болота", знаменитої гри Сталкер.




Вдалині виднівся комбінат кар'єру, але туди вже не було часу заступати.


Найкольоровіша річ після цієї сірості - кущик шипшини на схилі.


А це, як орієнтир, освітлювальна вежа. Одразу справа від траси.

100
Нещодавно, повертаючись з Завалля (печери Атлантида), попередньо пропеленгувавши вікімапію, запримітили ось такий ареал, посеред чималого лісового масиву.
Цікаво ж, що це таке?


Під'їхали. А там шлагбаум, знак стоп.


Собаки на території, одразу нас почули. Кілька псів, підняли гавкіт, тим самим випробовуючи нерв сторожа.
Ми таки спробували пройти на територію.

Спочатку відвідали чималу котельню, в якій було збережене обладнання. Ну майже.


Двері в котру були щільно закриті підручними засобами


Вийшли на плац, звідки відкрився краєвид на комплекс.


Дивно так. Пусто, чисто, залишки старої фарби, будівлі безлюдні...


Місцина дуже настроєва. Погода цьому сприяла. І відсутність вандалізму, сміття. Пусто, безпредметно, але гарно. Сподіваюсь світлини трохи передадуть той стан.




Корпуси підписані). Всередині чисто, акуратно проте весь пожиток винесений. Повністю.








Футбольне поле, яке вже давно ним не є.


Le-i-3o(Міша), поки лазили, весь час говорив про терен. Думаю, про який терен? Причому каже їстівний!
Виявляється там було повно кущів з плодами терену))


Є на території і фундаменти будівель




Спальний корпус




Є і недобудований корпус


В ньому найцікавіше є те, як після побудови будинку, вирішили комунікації прокладати  ;D
В даному випадку каналізацію продовбували. Труби ще на місці.


і гніздо пташок :(


Комплекс поряд має водонапірні вежі, які рвуться в небо.


За пів кілометра розташовані доволі серйозні очисні споруди, КНС, відстійники, аерація, все як має бути. І здивувало, що метал зовсім не порізаний.








Ось такі explored places.
Дякую за компанію.
Обговорення тут

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »