Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

1061
Volkswagen T1. Гарно відновлений, бачив!

1062
Приєднуюсь до привітань, всього тобі найкращого! ;)

1063
Цитувати
Питання: як Пан був так довго читачем eXplorer'a? Багато встигли перечитати? Це я тому, що усі посилання на форумі лежать із сивої давнини...2011 рік та ще давніше. Чи то читали Ви мало, чи магічна кніпка ПОШУК не відображається взагалі?

Та думаю, ніц страшного, то ж посилання лише. От, до речі в цій темі посилання на славнозвісний Кавес чомусь не було. ;D
Най все ж тут буде ;)

1064
Пропоную поставити пошту explorer.lviv.heads@gmail.com, куди можна звертатись.

А нижче контакти адмінів/модерів + іхня пошта по бажанню. Типу нікнейм+поштова скринька.
Що скажете?

1065
 Про всяк створив explorer.lviv.heads@gmail.com

Пароль в ОП

1066
Гадаю explorer.lviv@gmail.com добре буде? Які пропозиції. Зараз створю.

Upd/ Ха..Не так й вже просто

1067
В мене єдине зауваження щодо цієї адреси:  bottlehunterexplorer@gmail.com То ж є якийсь сугубо твій акаунт.

Хотілось щоб всі адміни, модератори мали спільний акаунт, таким чином мали б можливість спілкуватись з гостями, пресою, отримувати скарги/пропозиції та ін..

А так, гарно все подано.

1068
Плани / Re: Євромайдан
« : 01.03.2014 01:05:38 »
   Чесно кажучи, дуже не сподівався на таку шалену кількість дописів у відповідь на мій. Дякую Le-i-3o та Машиніст'у. Ніколи б навіть і не подумав, що нас так багато...

Ну..., це ж допис. Я підтримую ідею цілковито, ІМХО таке навіть не обговорюється. Гадаю, у зв'язку з останніми сумними подіями, відсутність реакції лише тут, а не в головах.
Та й, думаю, не один я підтримаю гідну пропозицію!

1069
Нещодавно побували на одній з найвищих залізничних станцій України - Бескид.

Цитувати
Бескидський тунель  — другий за  довжиною  залізничний тунель  в  Україні. Тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії, 1886 року, і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів), оскільки це єдина одноколійна дільниця на усій його довжині.

Під час Другої світової війни було зруйновано обмурівку тунелю і порталів, що призвело до обвалу північної і центральної частин штольні. Це зупинило рух потягів на лінії Стрий–Мукачево на два роки. Упродовж двох наступних років залізничники спільно з інженерними військами тунель відремонтували, і в липні 1946 року тут вдалося відновити залізничний рух.

Враховуючи тривалий термін експлуатації, внесення конструктивних змін при електрифікації дільниці Мукачево–Лавочне (1954-1956 рр.), деформацію та руйнування дренажної системи, тунель знаходиться на останній стадії зносу.

 За технічним станом діючий тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс і  вимагає постійної уваги працівників магістралі. Найбільша проблема – ґрунтові води, які проникають через його стіни.  Взимку волога перетворюється у лід, а це загрожує безпеці руху. Відтак, щодня залізничники змушені колоти кригу і вивозити за межі штучної споруди. Тут потяги рухаються із мінімальною швидкістю, крім того, одноколійний тунель зменшує пропускну здатність ділянки і всього транспортного коридору. Розвиток міжнародних транспортних коридорів Уряд України визначив пріоритетним напрямком інтеграції транспортної мережі нашої держави до європейської. Одним із бар’єрів поки що залишається одноколійний тунель Бескид, технічний стан якого щороку погіршується.

Щоб забезпечити безперебійний та безпечний рух, а також збільшити пропускну спроможність цієї (поки що проблемної) ділянки, залізничники взялись за реалізацію одного із наймасштабніших будівельних проектів України. Розпочали будівництво нового, двоколійного Бескидського тунелю. Він пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Нова штучна споруда, довжиною 1764,5 м, проляже на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря). Його обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення  рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих відповідно через 60 м та 300 м у шаховому порядку з кожної сторони по усій довжині тунелю. Для проходу обслуговуючого персоналу та можливої евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних збійок (переходів).

Після будівництва нового двохколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

Згідно з календарним графіком  будівництво Бескидського тунелю має закінчитися у 2016 році

Взято звідси



Будучи на місці, побачили на власні очі всю організовану інфраструктуру.

Гадали, що там буде на пів-розруха, а ні, побачили організованість, чистоту, порядок. На момент проходження 50-ти метрового відрізку, все для повноцінної роботи вже було (гуртожиток, техніка, бетонний завод, під'їзні дороги, охорона), тощо.


Побачивши це, подумали згодом напроситись на офіційну екскурсію, при завершенні будівництва, чи хоча б на половині етапу.



Бетонозмішувальний вузол






Техніка


А от сама станція Бескид виглядає дещо скромніше


Старенький тунель






Що цікаво, коли  в електричці,  ми піднімались до станції, буксувала одна, а може й більше колісних пар. Швидкість була не більше 10км/год. Помічник машиніста весь час бігав, що перевіряв. І як стало відомо, в електричці такого типу не має механізму піскоподачі під колеса.


1070
Перечитав, передивився...Фанатичне відношення до справи, що тут скажеш.

А від біди було не далеко. :-\

1071
На рахунок пам"ятника http://alex-shutyuk.livejournal.com/122101.html#

Дякую, бачив, вже посилання є в цій темі. Не найкращий проект...

1072
Забудовники відмовилися від зведення бізнес-центру на Святоюрській горі
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?zabudovniki_vidmovilisya_vid_zvedennya_biznestsentru_na_svyatoyurskiy_gori&objectId=1302396

Це дуже тішить. Те, як громада об'єдналася, дало такий результат.
Тепер, цікаво що буде далі там? Головне, що прибудинкова територія залишилась за мешканцями.

Думаю, місце колишньої лічниці було б ідеальним для зведення пам'ятника Андрею Шептицькому.

1074
І на Підзамче, і вище палацу Сапєг. Багато де ще є у Львові.

1075
Зацікавило, проте наразі 50/50.
Минулого року прогулялись гарно.

1076
На цих ваших природах з наметами і чашліком буде зачодніше + собівартість хороша + на 2 доби. Тако якраз в ту пору коли вже в спальнику спати комфортно,але ше комарів і інших пернатих не спостерігається.

Та, я завжди хотів такої події на природі, простір для маневрів значно більший + весняна природа!
Комарі нє, хіба поні шалені будуть. :)

1077
Ну що, як на рахунок святкування річниці?
З'явилась ідея перенести святкування до теплих весняних днів, але до того часу можна загубитись у весняній суєті. Хоча...Можна було б на свіжому повітрі.
Або ж тепер. Що скаже Шановне товариство?

1078
Дякую linuxoid!
Щодо  Trustfire, виглядає по характеристикам непогано.

А тепер питання:
1) Чи можна знайти теплий діод температурою починаючи від 3000к?
2) З потужністю до 1000лм?
3) Чи відпрацює на такому діоді безперервно хоча б 30 хвилин роботи?
4) А як, якщо взяти то всьо та засунити в ліхтар D-формату, чи було б тобі складніше це до роботи? І чи доцільно, порівняно.




1079
Друзі, потрібний ліхтарик з такими характеристиками:
- два чи три режими освітлення (або ж більше),
- діод теплого спектру, по температурі як криптонова лампочка,
- з можливістю регулювання фокусу,
- алюмінієвий, водозахищений  корпус
- живлення будь яке, проте бажано акумулятор.

порадьте, де можна придбати, або сайти, де можна такі замовити?
Буду супер вдячний.  :)

1080
Повіяло теплом...
Файний звіт. +