Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

1101
Плани / Re: Євромайдан
« : 01.03.2014 01:05:38 »
   Чесно кажучи, дуже не сподівався на таку шалену кількість дописів у відповідь на мій. Дякую Le-i-3o та Машиніст'у. Ніколи б навіть і не подумав, що нас так багато...

Ну..., це ж допис. Я підтримую ідею цілковито, ІМХО таке навіть не обговорюється. Гадаю, у зв'язку з останніми сумними подіями, відсутність реакції лише тут, а не в головах.
Та й, думаю, не один я підтримаю гідну пропозицію!

1102
Нещодавно побували на одній з найвищих залізничних станцій України - Бескид.

Цитувати
Бескидський тунель  — другий за  довжиною  залізничний тунель  в  Україні. Тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії, 1886 року, і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів), оскільки це єдина одноколійна дільниця на усій його довжині.

Під час Другої світової війни було зруйновано обмурівку тунелю і порталів, що призвело до обвалу північної і центральної частин штольні. Це зупинило рух потягів на лінії Стрий–Мукачево на два роки. Упродовж двох наступних років залізничники спільно з інженерними військами тунель відремонтували, і в липні 1946 року тут вдалося відновити залізничний рух.

Враховуючи тривалий термін експлуатації, внесення конструктивних змін при електрифікації дільниці Мукачево–Лавочне (1954-1956 рр.), деформацію та руйнування дренажної системи, тунель знаходиться на останній стадії зносу.

 За технічним станом діючий тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс і  вимагає постійної уваги працівників магістралі. Найбільша проблема – ґрунтові води, які проникають через його стіни.  Взимку волога перетворюється у лід, а це загрожує безпеці руху. Відтак, щодня залізничники змушені колоти кригу і вивозити за межі штучної споруди. Тут потяги рухаються із мінімальною швидкістю, крім того, одноколійний тунель зменшує пропускну здатність ділянки і всього транспортного коридору. Розвиток міжнародних транспортних коридорів Уряд України визначив пріоритетним напрямком інтеграції транспортної мережі нашої держави до європейської. Одним із бар’єрів поки що залишається одноколійний тунель Бескид, технічний стан якого щороку погіршується.

Щоб забезпечити безперебійний та безпечний рух, а також збільшити пропускну спроможність цієї (поки що проблемної) ділянки, залізничники взялись за реалізацію одного із наймасштабніших будівельних проектів України. Розпочали будівництво нового, двоколійного Бескидського тунелю. Він пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Нова штучна споруда, довжиною 1764,5 м, проляже на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря). Його обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення  рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих відповідно через 60 м та 300 м у шаховому порядку з кожної сторони по усій довжині тунелю. Для проходу обслуговуючого персоналу та можливої евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних збійок (переходів).

Після будівництва нового двохколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

Згідно з календарним графіком  будівництво Бескидського тунелю має закінчитися у 2016 році

Взято звідси



Будучи на місці, побачили на власні очі всю організовану інфраструктуру.

Гадали, що там буде на пів-розруха, а ні, побачили організованість, чистоту, порядок. На момент проходження 50-ти метрового відрізку, все для повноцінної роботи вже було (гуртожиток, техніка, бетонний завод, під'їзні дороги, охорона), тощо.


Побачивши це, подумали згодом напроситись на офіційну екскурсію, при завершенні будівництва, чи хоча б на половині етапу.



Бетонозмішувальний вузол






Техніка


А от сама станція Бескид виглядає дещо скромніше


Старенький тунель






Що цікаво, коли  в електричці,  ми піднімались до станції, буксувала одна, а може й більше колісних пар. Швидкість була не більше 10км/год. Помічник машиніста весь час бігав, що перевіряв. І як стало відомо, в електричці такого типу не має механізму піскоподачі під колеса.


1103
Перечитав, передивився...Фанатичне відношення до справи, що тут скажеш.

А від біди було не далеко. :-\

1104
На рахунок пам"ятника http://alex-shutyuk.livejournal.com/122101.html#

Дякую, бачив, вже посилання є в цій темі. Не найкращий проект...

1105
Забудовники відмовилися від зведення бізнес-центру на Святоюрській горі
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?zabudovniki_vidmovilisya_vid_zvedennya_biznestsentru_na_svyatoyurskiy_gori&objectId=1302396

Це дуже тішить. Те, як громада об'єдналася, дало такий результат.
Тепер, цікаво що буде далі там? Головне, що прибудинкова територія залишилась за мешканцями.

Думаю, місце колишньої лічниці було б ідеальним для зведення пам'ятника Андрею Шептицькому.

1107
І на Підзамче, і вище палацу Сапєг. Багато де ще є у Львові.

1108
Зацікавило, проте наразі 50/50.
Минулого року прогулялись гарно.

1109
На цих ваших природах з наметами і чашліком буде зачодніше + собівартість хороша + на 2 доби. Тако якраз в ту пору коли вже в спальнику спати комфортно,але ше комарів і інших пернатих не спостерігається.

Та, я завжди хотів такої події на природі, простір для маневрів значно більший + весняна природа!
Комарі нє, хіба поні шалені будуть. :)

1110
Ну що, як на рахунок святкування річниці?
З'явилась ідея перенести святкування до теплих весняних днів, але до того часу можна загубитись у весняній суєті. Хоча...Можна було б на свіжому повітрі.
Або ж тепер. Що скаже Шановне товариство?

1111
Дякую linuxoid!
Щодо  Trustfire, виглядає по характеристикам непогано.

А тепер питання:
1) Чи можна знайти теплий діод температурою починаючи від 3000к?
2) З потужністю до 1000лм?
3) Чи відпрацює на такому діоді безперервно хоча б 30 хвилин роботи?
4) А як, якщо взяти то всьо та засунити в ліхтар D-формату, чи було б тобі складніше це до роботи? І чи доцільно, порівняно.




1112
Друзі, потрібний ліхтарик з такими характеристиками:
- два чи три режими освітлення (або ж більше),
- діод теплого спектру, по температурі як криптонова лампочка,
- з можливістю регулювання фокусу,
- алюмінієвий, водозахищений  корпус
- живлення будь яке, проте бажано акумулятор.

порадьте, де можна придбати, або сайти, де можна такі замовити?
Буду супер вдячний.  :)

1113
Повіяло теплом...
Файний звіт. +

1114
Ну і в Прип'яті поріг вищий, що не мало важно.
А так, користуюся обома. Мінус в Прип'яті її розміри..

1115
Однозначно тепер не час для святкування. Стрічку зараз нанесу на банер.

1116
Вчора відбулась вилазка в сховище, з новачком форуму Fozi, котрий люб'язно запропонував старому Рою подихати запахом доторканого сховища.

А що, я скучив за тим запахом, як і за перелезами по ракоходу від ВШ...в чистому одязі. :)



Всередині безлад, причому залишений там років з пятнадцять тому, відданий на розтерзання водою, плісінню та часом.


Всередині

Всередині, класичний набір речей по ГО. Але кожне місце має мати щось особливе, хоча, напрочуд вони одинакові.
Тут були практично найменші дитячі протигази. Мені принаймі тільки раз попадались в поле зору.


І ізолюючі фільтри. Фозі пробував деякі з них запускати. Незважаючи на вік, а це 70-ті роки, щось там шипіли і подавало ознаки життя.










Fozi власною песоною


Дизель-генераторна затоплена. Доречі, впереше бачу що вона знаходиться не в приміщенні сховища, треба вийти з нього на сходову клітку і звідти вже через ряд герм попадаєш туди.




Є каски


Протигазів і фільтрів неміряно


Сотні непридатних вже елементів живлення


Сотні гумок до фільтрів


Актуальні слова, на сьогоднішній день. Чи то так свідомість працює?  :)




Натюрморт з умивальником


КИД


А тепер цікавий момент: Зліва мої фотки, зправа фотки з теми "бункер на Садовій". Описане вище мною сховище на Садовій не знаходиться.
Як це зрозуміти?  :) 



1117
Інженерні Споруди / Re: Полярон
« : 22.01.2014 00:06:14 »
Шановний rodiy, не томи душу, можна ще фоточок?  :)

1118
Привіт.
Попробую дати трошки відповідей.
Отже, річка Зубра ніяк не пов'язана з Полтвою, це навіть річка іншого басейну - Чорного моря, а Полтва, Балтійського. Зубра також не являється фекальним колектором, а власне є невеликою річкою (дощовим колектором), яку закрили в 70-80х роках минулого століття, в зв'язку з будівництвом 200 тис. спального мікрорайону "Сихів". Особисто я там не лазив, але відомо, що форма колектора округла, діаметром прибл. 2 м.
Можливі також де-не-де фекальні врізки. Гадаю, STALKER може скаже щось більше про нього, а також Explorer.

А фекальні води, через межу європейського вододілу, з цього мікрорайону попадають таки в Полтву. Для того, в обхід висот, на яких стоїть Львів, було споруджено колектор тунельного типу "Південно-Західний", глибина котрого в кількох місцях сягає 30 метрів. Доволі небезпечний, за браком повітря, а також не дуже придатних шляхів інсталів та евакуації з нього.
Впадає в Полтву в тому місці колектора , де він прямокутний (ви там пропливали, мали бачити потужну притоку по ліву сторону).

Від притоки Пасіки, далі проти течії є дуже красиві два відгалуження, в сторону вулиці Стуса (потік Залізна Вода) а також вулиць Зарицьких-Вітовського-Сахарова (потік Сорока). І обидва прохідні та цікаві, в ріст людини. Але з човном там не поміститесь.)) Варіанти інсталу і координати можу скинути в ОП.

Виникатимуть питання - звертайся.

Думаю, інші користувачі щось доповнять.

1119
Можу припустити, що відсутність останньої цифри в даті - це не брак штампу, а результат дії корозії. Один раз я з подібним стикався, на одній знайденій мною монеті теж не було цифри. Коли відчистив від окислів і роздивився через лупу, стало зрозуміло, що цифру "з"їла" ржа рівно по поверхні поля, залишився ледве замітний в лупу слід. Можливо і тут так само..., бо навряд чи на виробництві допустили б вихід в світ монет з таким браком.

Та, швидше за все так. Пост створювався з початку пошукової кар*єри, тому зробив такий висновок.
Корозія, нічого більше.

1120
Плани / Re: Євромайдан
« : 21.01.2014 00:16:30 »
Пиши, бо  подібній розмові пасує приват.