Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

1401
Плани / Re: Грот Прийма 24.02.13
« : 24.02.2013 18:24:22 »
Та, та, вшистко було люкс. Дякую за кУмпанію. +
Марічка правильно все зробила, у вільному падінні  ;) (p.S. Дайся чути)

Згодом докину фотки в основну тему.

1402
Молодець дігер Вуді, але на майбутнє, трохи читай форум, перед тим як створювати тему.
Ставлю плюса. Цікаво почитати враження молодшого покоління.
P.S. Як ви кажанчиків зустріли? Вони були вже в польоті до вашого приходу?

1403
Щойно вертались, "траса" Тернопіль -Львів.  :o

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=eHii9iEbXHc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=eHii9iEbXHc</a>

1404
Плани / Re: Грот Прийма 24.02.13
« : 23.02.2013 15:20:11 »
+2 на завтра :)

Ковбаски беремо?

1405
Бомбосховища / Re: Лощина
« : 22.02.2013 11:51:32 »
що значить "ремонтувати"? піском засиплять нафіг і все?

Наскільки я зрозумів - відновлювати. Хоча, хто його знає, як виглядатиме це відновлення, поживемо побачимо.

1406
Болторіз туди пролізе.
Але, думаю хрін з тим бомбіком. Були, бачили, тусувались там. Є ще повно інших.
"Неофіційно" нема чого туди лазити, вже.

1407
Плани / Re: Грот Прийма 24.02.13
« : 20.02.2013 17:29:26 »
Наразі 50/50

1408
Київські дослідники
http://www.acis.org.ua/index.shtml

Хух... ::) Золотий боян  :D

1409
Трохи моїх фоток з костелу:

Шамотна цегла






Склад нових підошв в костелі  :)






Вхід в підвали


Знайдена каска радянського солдата


Автентика


Правда понищена часом, зокрема "совком"




Кімната, присвячена облицювальній плитці


Розписи, які видніються на сонці










Колись тут жили монахи (чи монахині)




Горище гарне






Надпис на стіні - 1939 рік. Саме тоді була остання реконструкція костелу














Розписи і фрески дуже красиві. В роки окупації костел використовувався як склад.






Всі фото тут

1410
Повністю брендук можна переглянути тут

Дуже цікава річ, з детальними описами, раджу подивитись.

1411
Собор св. Юра з висоти пташиного польоту


Львівський вокзал 1941р.


Продукція горілчаної фірми Бачевського 1938р.


Парад з нагоди візиту губернатора Ганса Франка 1941р.


"прикрашений" універ 1941 р. :)


1941 р.


готель Брістоль


Щойно збудовані будинки в стилі функціоналізму, вул. Стрийська (р-н Чортового колеса)


пл. Григоренка


1939 р.


Будівництво Опери




вокзал 1941 р.


охмадит



Німецький Інститут Праці на Сході 1940-1944р. (вул. Матейка)


вул. Федьковича




пл. Ринок



"Замкові руїни" в Стрийському парку








Ярмарка біля св. Юра


сад А. Шептицького


Гранд готель


Наслідки повстань, квітень 1936 р.


Будинки залізничників навпроти приміського вокзалу






пл. Митна


вул. Краківська


"Бранка"


Інтер'єр номера Жорж готелю.


вул. Наливайка


1943 р.



Перший електричний трамвай 1894 р.


вул. Личаківська, зліва Винниківський базар




"Роксі" 1938р.


Стіна собору св. Юра






1412
а якщо розкопати, подивитись-фотографувати, оцінити об'єкт, і знову засипати...?
"Игра не стоит свеч"
Так можна і парку Франка подивитись-фотографувати, ці сховища практично ідентичні і навряд чи ви щось там цікаве знайдете.

1413
Варіанти два. Перший - лишити цю затію, а другий - це домовлятися з кимось з ЖЕКу, переконати їх у доцільності ваших дій. Йти до кінця, так сказать.

1414
Змініть постановку питання. Не розкопки бомбосховища, а очищення та прибирання від сміття і бруду сховища, на громадських засадах. Для чистоти міста і збереження культурної спадщини, на прикладі цього сховища.

Треба подумати про вивіз сміття та про двері, щоб не шастали там всякі, бо засипали саме тому, щоб не збирались усілякі негативні соціальні елементи.
Знаєте як воно робиться, грошей на двері і замок немає, тому поступають просто - засипають сміттям, і більше жильці району не жаліються на наркош і алкогіликів, які там тусили.

1415
Як це буває приємно, писати звіт під щойно отриманими враженнями, в даному випадку з відвідин печери Атлантида.

Вже в котрий раз переконуюсь, на скільки в житті все швидкоплинне  - стереотипи, звички та уявлення мають здатність непогано мінятись та перевтілюватись. Так і в випадку з печерами.
Признаюсь чесно, ніколи не сповідував якоїсь, хоча б елементарної зацікавленості у сторону природних печер. А тут бац, з'явився такий собі Le-i-3o, який дав змогу нам проникнутись духом справжньої печери, та отримувати насолоду, тим самим задовольняючи наший експлорерний інстинкт, у дослідженні нового роду об'єкту.
Що ж, наш ресурс працює гарно, люди знайомляться, спілкуються, дружать, тим самим отримують новий простір для досліджень.

Село Завалля. Нас восьмеро, Le-i-3o, gribkoff777, Rufus, Dexter, Блондинка в кедах, Deadmeat, Цезар і я.
Отримавши від клубу "ХСК Атлантида" спеціальні зручні комбінезони ми зрадили нашому рідному зеленому, на користь червоного.




Хатинки в селі Завалля виглядають доволі убого, якщо порівнювати їх з нашими, сільськими, западенськими...


Доволі стрімкий підйом угору, до входу в печеру




Завалля розкинулось у мальовничому місці, на берегах Збруча. Гадаю літом тут дуже гарно.




Ось ми і дійшли до входу в печеру


Міша піднімається, закріплює мотузку


Куртки, теплі речі та інше запакували у пакети та підняли. В печері не змерзнеш, постійних+12 зігрівають тіло і дух.




Le-i-3o наш командир і досвідчений провідник у печері, дає команду на підйом. Також, слід відзначити Цезаря, він був замикаючим у нашому живому ланцюжку, теж мав певний спалеодосвід.


Якась коротка мить і ми вже всередині Атлантиди. Нове середовище, це завжди цікаво.


Я на жаль забув взяти штатив, тому тру фоток з підсвіченням простору нажаль не зробив. Ще й лінза довго розпотівала.
Ось, Le-i-3o на розпорі.


Вода, за еннну кількість літ повимивала в породі красиві переходи, хвилеподібні чи то краще сказати лекалоподібні коридори, тунелі, лабіринти. Лазити по них одне задоволення!
А от заблукати - що два пальці...
Один з гарних таких, для прикладу, схожий на отвір замка:








Кристали. Їх там безліч












Кристали, які нагадують зуби




Сплячий кажанчик. Їх там було повно.




Перша година екскурсії. Ще чистенькі всі.






Далі було найцікавіше. Вузькі, довгі залази. Найкраще даються не фізично сильним чи худим, а правильно буде сказати людям, які гарно відчувають своє тіло.
Ну і якщо з'являється хоч маленький відсоток паніки, можна трохи застрягнути.



Gribkoff777 підкорює одне з таких вузьких місць




Інколи від напруги можна було моцно пуркнути  ;D


Що аж ніяк не засмучувало


Руфус тут виглядає як першовідкривач або як король всіх кажанів  ;D






Мегазахищений Пентакс Цезаря пройшов гідне випробування, так що чекаємо ще знимок і відео




Найцікавішим моментом в печері - було наше друге народження, під пильним наглядом та інструкціями Le-i-3o. Все зробили правильно і всі отримали від того моральне задоволення.


Руфус молодчинка, нас тоді потішив :D






Да, дєтка!  ;D


Він зробив це!


Дякую всім, а особливо Le-i-3o!  Це було незабутньо.


Всі фотки є тут

Обговорення







1416
Світлодіодні ленти забрав би. Обмін в пивничці)

Я незнаю правда на скільки вони ще живі
Роки два перекидувались у шухляді

Принось, там вже розберемось.  ;)

1417
Ось шукав в неті певну інформацію про поїзди Хюндай, і натрапив на цікаву інформацію про те, як - Двоповерхові поїзди курсували між Ковелем та Львовом ще в 1961 році.  Причому тягнув ті вагони радянський паровоз.  :)


Нижче копіпаст з сайту ПроКовель.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=z4agdpNJIP0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=z4agdpNJIP0</a>

Цитувати
Ковельська залізниця багата на свою історію, адже побудували її ще в далекому 1870 році. Однією із складовий найстарішої Львівської залізниці Ковельська магістраль стала в 1953 році. А вже через вісім років у 1961 на станцію Ковель прибув перший і єдиний в тодішній Україні двоповерховий пасажирський поїзд.

Курсував він лише між двома містами: Львів та Ковель, але один раз на тиждень, у неділю, обов’язково вирушав у передмістя Львова, адже саме цього дня люди прагнули після важких робочих буднів відпочити у мальовничих куточках нашого краю. До речі, у вагонах були лише сидячі місця, а другий поверх ще й обладнаний столиками. Поїзд з багатьма двоповерховими вагонами німецького виробництва тягнув за собою радянський  паровоз-трудяга. Саме такий зараз знаходиться на постаменті, як пам’ятник, в районі привокзальної площі Ковеля.

 
Двоповерхові вагони Німецька Демократична Республіка передала тодішньому Радянському Союзу у формі репарації, тобто компенсації за нанесену шкоду чи збитки державі. Такі ж вагони ще курсували на Уралі та між Москвою і Рязанню.

 З часом (а це лише кілька років) вони були зняті з маршрутів. Один з тих німецьких чудо-вагонів, які жодного разу більше не експлуатувалися у СССР, зараз знаходиться на збереженні в одному із депо Челябінська (Російська Федерація).

І ось лише тепер після майже 50-річного забуття щось подібне з’явилося вже в незалежній Україні. В кінці травня дві швидкісні двоповерхові електрички курсують маршрутами: Дніпропетровськ-Донецьк та Дніпропетровськ-Харків. Виробили їх у Чехії. Поїзди розвивають швидкість до 160 км / год, складаються з 6 вагонів по 126 місць у кожному. В електричці передбачені  місця першого та другого класів – другі поверхи двох вагонів є першого класу, а решта – другого. А ще – вони обладнанні місцями для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями.




1418
Проголосував. Цікаво, яку загалом кількість голосів ви набрали, і яка різниця була між вами і переможцем?

1419
Світлодіодні ленти забрав би. Обмін в пивничці)

1420
Привіт всім. Пікажіть будь-ласка по пломбі:

Привіт. Це звичайна товарна плобма, кінця ХІХ та початку ХХ століття або більш пізній час.
Переважно такі пломби цінності ніякої не представляють.