Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

2841
А якого кольору твоя?
Зелений, якраз той що на першій картинці.

2842
Ідеальний рюкзак для подорожей, зручний, є окреме місце для ноутбука (до 17 дюймів), куди також влізуть шнур та мишка і навіть ще щось)). Є окреме місце для фотоапарата та 4 обєктивів, в боксі також мають місце захисні подушки. Є також третє віділення, доволі вмістиме для інших речей, з міні кишенями для ручок, карточок, гачком для ключів та іншого. Віділення доволі вмістимі, можна запакувати багато речей, за відстутності ноутбука - ще більше. Фляшка, їжа, светр, футболки все спокійно вміщається разом з фотоапаратом з 4 обєктивами.  У рюкзака водовідштовхуючий матеріал All Weather Cover™. Користувався ним зрідка, стан ідеальний, без надривів та слідів зношування. Колір чорний з зеленими смужками.
Продаю за 250 гривників. Ціна нового стартує від 550.



2843
Гарно! Можна з якогось ракурсу його зняти.
А з тим тунелем в мене є історія одна. Мав нагоду стояти на мості в той час, як проїзджали два товарні потяги на швидкості немалій. Був якраз між двома коліями, ні вліво, ні вправо, діватись нікуди, ліг між коліями, тримаючись руками за шпали. Отримав порцію адреналіну тоді потужну...! Добре що хоч порція в штани не пішла)))

2844
Сюди обов'язково треба навідатись. Бомбосховище трьох-рівневе, всередині зараз знаходиться дизельна установка. Всередині завжди сидить дизеліст, і як казав знайомий, котрий працює на швидікій, за флєшку можна домовитись та зайти туди. Так що найближчим часом туди треба зробити вилазку з фотіками.

2845
Насправді це є класичний "дойчляндський" бомбік, до того ж завалений хламом з лікарні. Повідав мені про то знайомий, який там колись працював. Так що вже не обовязково туди докопуватись спеціально.

2846
година 22, не раніше, бо точно спалимось. тре щоб хтось в полтві знімав ще.
Знімати буде мій кулєґа та напарник Назар, якщо шось в нього не виканає тоді вже я.

2847
пропозиції є, це година десь 22:00, не раніше. На будь-який день.

2848
Та що, тільки чекаю на суху погоду. Можна лізти. Курча, з тою львівською погодою вилазки в колектор стають просто святом! :)

2849
Ага..., тоді -3.

2851
По якій ціні?

2852
Хто знає, що за вхід у пагорбі, вище від стадіону, де корти? А за ним в землі отвір з цегляної кладки, засипаний.
Пасувало б туди навідатися, глянути що й до чого.

2853
Тут результат вилазки

2854
Мали бути на місці табору ракетні шахти, як гадалося. Але не сталось як гадалось.  :)
Перевірити інформацію мусіли, отож зібралися зраненько Зеля, Інкогніто, Ромчик, Ростислав та я. Ганебний дощовий ранок...купуємо бастурму, воду сідаємо в сраковоз Зелі та відчалюємо в напрям Бібрки. З основної дороги звернули наліво, залишили машину. Спочатку бетонна дорога нас обнадіювала на наявність чогось військового там в лісі, далі та ж дорога була всіяна зрубаними деревами та кущами, спеціально мабуть думали, щоб не шастали туди всякі)) Пробирались через лісові баталії, топтали болото, мокли, а тоді вже вийшли на рівненьку чисту дорогу, яка огортала пагорб.







Далі, остання надія, виходимо з-за повороту та бачимо залишки будівель:


Все, тут зрозуміли що й до чого й трішки розчарувалися. Хоча настроєва погода та гарна природа цієї місцини нам то компенсувала:














Далі потому, змарнілі такі, захотіли ше якихось пригод, подалися в Старе Село. Але замок нас не цікавив, цікавив нас асортимент продуктів в місцевому магазині))). Плюнули на той асортимент збідований та й поїхали в Брюхляндію на чебуреки смаченькі...
Поїли.

Та зігрілись)





 

2855
Цитувати
Залізниця розташована на верхній терасі Стрийського парку, колії прокладені вздовж периметра парку від вулиці Івана Франка до входу в парк з боку вул. Стрийської (біля парку ім. Б. Хмельницького)
хм... Це напевне якась помилка - які ж колії біля парку культури ? Крайні станції це Сонячна - в районі податкової, назву іншої не пам"ятаю, але вона теж ніби дуже далеко від парку культури.
Це не помилка. До 1976 року існувала станція Дитяче містечко, яка відповідно розташовувалась ближче до входу в парк ім. Б. Хмельницького. Вище це описано.

2856
Гумор / Re: Смішні фотки 3
« : 27.06.2010 03:55:40 »
Доволі смачно :)


2857
Залізниця розташована на верхній терасі Стрийського парку, колії прокладені вздовж периметра парку від вулиці Івана Франка до входу в парк з боку вул. Стрийської (біля парку ім. Б. Хмельницького). При побудові залізниці використали колію, що існувала ще з часів Загальної крайової виставки 1894 р., а в міжвоєнний період з’єднувала станцію Персенківка з товарними залізничними платформами павільйонного містечка Східних Торгів. Початкова довжина дитячої залізниці становила 1850 м, на лінії було збудовано три станції, маршрутом курсував потяг, що складався з паровоза та чотирьох дерев’яних вагонів. У 1960-х роках старий потяг замінив тепловоз із металевими вагонами.Під час реконструкції вулиці Стрийської у 1976 р. довжину колії скоротили до 1200 м, в цей же час була ліквідована одна зі станцій.

Після розпаду СРСР станції ДЗ були перейменовані Комсомольська в Паркову (Паркову), а Піонерська - в Сонячна (Сонячну).

У перші роки роботи дитячої залізниці парк рухомого складу був укомплектований одним паровозом Кч4-027, чотирма двовісними дерев'яними пасажирськими та трьома вантажними вагонами.

Наприкінці 60-х - початку 70-х років рухомий склад був оновлений - ДЗ отримала в своє розпорядження нові суцільнометалеві вагони Pafawag і ТУ2-087, ТУ3-039, ТУ3-040. ТУ2-087 отримав вельми незвичайне оформлення, зроблене за мотивами стандартної розмальовки перших випусків ширококолійного електровоза ВЛ8.

Деякий час у середині 80-х років на Львівській залізниці застосовувалася дещо незвичайна технологія керування поїздами. До поїзду з обох кінців чіплялися тепловози ТУ3 і з кінцевої станції поїзд повертався без обгону локомотива.

У 1989 році тепловоз ТУ3-040 був списаний, і сьогодні ТУ3-039 залишився єдиним на території колишнього СРСР тепловозом цієї серії, експлуатація якого продовжується до цих пір. Усвідомлюючи унікальність цієї машини, керівництво дитячої залізниці приділяє особливу увагу її збереження. В даний час ТУ3-039 використовується лише в особливих випадках - на свята та за спецзамовленнями. В основному для водіння поїздів використовується ТУ2-087


Фото представляє урочисте відкриття Львівської дитячої залізниці 8 листопада 1951 р. – популярного дитячого атракціону та навчальної бази для майбутніх залізничників.
(c)Олег Введенський

Повністю вичерпний історично-технічний опис Львівської Дитячої Залізниці є тут (рос.)



Недавно проходив з другом поряд станції "Сонячна". Друзяка мені заявив, що ніколи не катався на дитячій залізниці. Хм...подумав я, глянув на годинник...ок, тоді пішли на станцію. Якраз в голові поїзда був ТУ 3 039. От і супер, підійшов, на прохання проїхатися усередині тепловозу отримав згоду. Краще все ж таки, ніж в вагоні, серед дітей. Хоча діти й в тепловозі були, і діти машиністи.

Юний машиніст самостійно зрушив потяг з місця, як і керував ним в подальшому. Проте під пильним наглядом старшого.

Кабіна ТУ 3. Простора, правда шось крісел я не замітив. Хіба відкидні були.

Панель приборів. Все тут дуже просто


тумблери зі світловою індикацією

А скоростемір знаходиться позаду машиніста

Пронто...просто пронто, мабуть талісман)))

Тумблер який відповідає за очисні щітки на склі

Сподобалась мені технологія обігріву лобового вікна

V12 у всій красі


Вітерець бере старт

А тут "стрєлачнікі стрєлкі перєводят"

Та невже? :)

Курсуємо в депо

Так всередині. Видно трубу для вихлопу тепловозу.

ТУ 3 у всій красі

ТУ 2 йде на посадку

кабіна в ньому низька та тісна. Зате сидіти можна

Дані ТУ 3

решта фоток тут

2858
Годинка так 10 ранку, на ДСК. Добре всім буде? Ну і взагалі хто ще буде, зголошуйтесь!

2859
Та, закрити на колодку. Ну і бажано чим швидше, завтра, позавтра. Заодно й роздивитися детально об'єкт. То як?

2860
Було б добре якщо б хтось знайшов фотографії закладу ще радянського часу, щоб порівняти як то воно колись було там.