Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

3061
Найс, + обом від мене!

3062
Однозначно +1!

3063
Та, без тру девайсу тут не обійтись...  :) Треба таки втілити цю пропозицію в реальність.

3064
Цікавий задум. Варто спробувати.
На рахунок встановлення камери в салоні, думаю простіше домовлятися безпосередньо з водіями.

3065
В ту дзюру залазив Стінгер, ніц там цікавого не було. Звичайний підвал. Цікаві є азбестові труби, які ведуть з-під землі. І їх там кілька на території, так що може й під землею там щось і є.

3066
За легендами, які я чув будинки перестали добудовувати через те, що матеріали, які використовувались при будівництві були радіоактивні. Цікаво наскільки це правда і всеж таки чому їх ніхто не береться завершити.
Ооо, це цікава легенда. Треба перевірити, якщо так)

3067
Взяв собі Garrett ACE 250, як для початківця апарат супер, задоволений. Сьогодні вперше вирішив спробувати трохи покопати, з Стінгером пішов на вул. Старовознесенську. В лісопарку, що одразу за Кайзервальдом помітили залишки окопів. Попались 2 гільзи та патрон. По фото, 1 патрон - по моєму австрійський манліхер, 1903 рік, завод Веллерсдорф. 2 гільза, схожа на французький Лєбель, але згідно клейма в-во Польщі, завод "Почиськ", Варшава. 3 патрон - теж Польща, завод в Скаржисько-Каменна.
Думаю, yar-79 поправить, якщо щось не так ;)

3068
Лови +
Дійсно, графіті заслуговують окремої уваги  :)

3069
2vstas: фото №87 зроблене на таперішній вулиці Стефаника, якраз видно ліве крило будівлі бібліотеки.

3070
Шкода,..стан не найкращий, може так догнити.
Доречі, працівники музею щось про цю вантажівку розповідали? Як опинилася там? Її подальша доля?
Трохи опис про модель тут


3071
Гарно! Постараюсь приєднатися до твого недільного шпацеру :)

3072
Гумор / Re: Смішні фотки 2
« : 22.03.2010 12:12:00 »
Ще один оригінальний плакат, висів донедавно на радіобазарі

3073
Найбільше цікавить що колись дозволяли фотографувати в машинному залі. Цікаво які події передували посиленню режуму ???
Мало того, ще є фото напів-розібраного турбогенератора. Можливо вони з недобудованого 3-го блоку? ???

3074
Пйут в громадському місці!
Курча, але то ми є... ;D Ми невгамовні, і ніц нас не змінить)))

3075
Постараюсь приєднатись до вас.

3076
Цитувати
Цитувати
- Яка електростанція характеризується більшим питомим викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище - атомна чи вугільна? Які екологічні  переваги атомної  енергії?

- Енерговиробництво - одне з головних джерел забруднення навколишнього середовища. Теплові електростанції (ТЕС) «відповідальні» за кислотні дощі, що різко знижують родючість земель і врожайність сільськогосподарських культур, спричиняють загибель лісів. Лише одна вугільна електростанція потужністю 1 млн. кВт викидає щорічно в навколишнє середовище близько 90 т миш’яку, 300 т барію, 20 т ртуті та інших токсичних елементів – усього близько двох мільярдів (!) смертельних для людини доз. Навіть радіоактивних речовин у викидах вугільних електростанцій у 2-5 разів більше, ніж у викидах АЕС.  Загальновизнано, що АЕС при нормальній експлуатації набагато (не менше ніж у 5-10 разів) чистіші в екологічному плані, ніж теплові електростанції (ТЕС).

Ці показники коливаються для різного виду вугілля в ту чи іншу сторону, а також і від способу спалювання. Проводиться для викидів в атмосферу (~5%(т.зв. "винос")*к-ть вугілля, яке подалося в паливню(витрата палива)*98-99%(ефективність електрофільтрів)) за нормальної роботи електростанції на номінальній потужності в базовому режимі. Такого практично немає, бо протягом доби навантаження ТЕС коливається для пилевугільних блоків без "підсвітки" мазутом чи газом в межах (70-100%), тому викиди менші+зупинки, аварійні і планові - це кагбе зменшує такі викиди.  Але часом електрофільтри виходять з ладу - це збільшує викиди.
Буду біля Бурштинської ТЕС, обов'язково походжу з дозиметром навколо, з цікавості.
P.S. Всім учасникам експедиції + в рейтинг та великий респект від мене! Дякую за чудову компанію та цікаво проведений час.

3077
Львівський технікум залізничного транспорту вул. Снопківська, 47
Взагалі й не тільки технікум. :)  В тій будівлі міситься коледж ім.Труша, ще кавалок будівлі належить Академії мистецтв. Протягом багатьох років між технікумом та коледжом ведуться палкі дискисії та суперечки, проте кому ж все таки історично належить будівля.
Будівля зведена в 1907-1909 роках (архітектори Вл. Садловський, А. Вейс)  у 1920-х р. добудували. По стилю - це хороший зразок віденської сецесії.
Побудований для художньо-промислової школи. У цій же будівлі від 1946 року була Львівська дитяча художня школа, опісля – училище прикладного мистецтва імені Труша. У 50-х роках утворене залізничне училище, згодом технікум.
 

3078
Було вражаюче!

Атомне місто - Нетішин, дуже схоже на сумнозвісну відселену Прип'ять. Подібна архітектура, принцип забудови, вулиці, педантично підстрижені кущі. Проходячи містом, в голові уявлялася Прип'ять, ті ж  будинки, сонце, діти... Є схожість, і також місто та станція розташовані в мальовничому місці, посеред соснового лісу. Приємне місто, захотілося мені залишитись надовше у ньому.
Цікаво було у тренувальній кімнаті БЩУ (блочний щит управління реактором), якраз застали тренування майбутнього персоналу, що нам дало можливість краще відчути процес побаченого. Дуже відповідальна робота, яка вимагає 100% концетрації уваги та міцних нервів. Ну і знань відповідно. Компенсує те висока зарплата, швидкий вихід на пенсію та різні премії й відпустки. Майбутній працівник БЩУ ретельно відбирається з кращих запропонованих кандидатів на місце. Мусить мати вчений ступінь. Загалом має пройти від 8 років (з початку навчання) до роботи, включно з річним тренуванням в БЩУ.
Гарно було в машинному залі 1 блоку. Звук, розміри, запах - створювали неповторні враження про цього атомного гіганта. На фоні турбогенератора, незвично для наших очей виглядала симпатична працівниця АЕС в оранжевій касці. Увага нашого хлопчачого товариства на мить сфокусувалося на ній, та й спровокувало не дуже пристойні фантазії :)

Загалом приємно було з того як до нас віднеслися та приділили увагу. Поїли, кормили, возили, були в ролі якоїсь важливої делегації. :)
Добрі та приємні люди були, на тому фоні ми собі файно релакснули. Таке тепер нажаль, рідкість.

P.S. Фотки та ще може й відео будуть чуть пізніше. Як писалось вище, були трабли в поїзді, які були розбавлені ГСМ'ом, та грубим порушенням техніки безпеки. Екстримально було, якраз в нашому стилі. ;D

3079
+1,  обов'язково дослідимо!

3080
Якщо то всьо змішати - то вийде БОМБА, у всіх значеннях  ;D
А той абсентик цікавий та унікальний!