Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

641
Фестиваль Leopolis Grand Prix вже проводиться у Львові щорічно, протягом кількох років. Щоразу, з'являються цікаві моделі машинок.
Я забіг лише в перший день проведення фесту, побачив невелику частину доволі рідкісних авто.

Оглядини почав з СМЗ С3Д, в народі "інвалідки". Машинка, з одноциліндровим двохтактним моторчиком потужністю до 14 к.с., від мотоциклів ІЖ. Потужність на 500 кг. маси мотокаляски. Відрізнялась шумністю і прожорливістю)).
Що цікаво, виготовлялась в такому кузові до 1997 року. Наступницею стала "Ока".




Варіант з повністю ручним управлінням


Багажник. Крім корисного простору там розташована пічка.


А це попередня модель "інвалідки" - СМЗ С3А, вироблялась з 1959 по 1970 роки. Розганялась до неймовірних 60 км/год. Блок склоочисника розташований в салоні, з приводом лише на щітку водія.


Салон тісний, та ще більш спартанський, якщо порівнювати з наступником.


Моторчик розвивав всього 8 к.с. Гальма були лише задніх колесах.


ЗАЗ-965 - "горбатий" запорожець, суттєво з розширеним кузовом і причіпом-близнюком.





Бррр...Що це, спитаєте ви?
Так, я не відмовив собі посидіти в новенькому Mercedes-Benz S-class 350, оцінити салон та результати сучасних технологій.
Та й погодьтесь, цікаво пересісти з совіцької інвалідки одразу в авто такого класу, контраст ще той  :)


Дерево, шкіра та алюміній


Панель типу оптітрон вже не в моді, лише графічний дисплей.


Не зміг не звернути увагу на Mercedes-AMG CLS 63, в відомій комлектації з потужністю 557 к.с., де розгін до сотні займає трошки більше 4 секунд.








Як завіряв мені представник фірми Ріа-авто, цей двигун зібраний вручну, про що свідчить табличка з автографом майстра. Вручну. Але, по відчуттям якось "без душі".
Не відчув я в цих розцяцькованих мерсах попередньої надійності, "душі", відчуття, що авто зроблено на совість. Чого не скажеш про серії 123, 124, 126, 140...Взагалі, це якось стосується всіх авто до 2000-х років.
Ось такі враження.

Їдемо далі.

Volkswagen t1, доволі часто зустрічається на вуличках Львова






BMW 2000 1967 року, з автоматичною трансмісією




Volkswagen Karmann Ghia 1966 року. Мотор об'ємом 1,2 літри, потужність 34 кінські сили. Не густо, як для спортивного купе.
Машинка походить з Бразилії.




А от посадка низька, спортивна


Mercedes-Benz-CE 230 1980 року. Хотів б таку мати, красиве купе!




В салоні дуже затишно і зручно


М'ягкий велюр


Volvo BV 202 на гусеничному шасі. двигун бензиновий, дволітровий потужністю 97 к.с. Також є причіп. Машина працює в Карпатах, вивозить лижників на гору.








Дверей немає.




Газ -67Б, виготовлений у 1944 році. Використовувався під час ІІ св, возив полковника, згодом осів в одній із шкіл півдня Тернопільської області. Звідти попав на металолом.
Відновлений ентузіастом. Практично всі деталі автентичні.






Мопед Верховина, Львівського мотозаводу. Певно, готується до реставрації.
А от Стінгер міб б похвалитись кращим! ;)


"Трьоха", вона ж ВАЗ-2103. Непогано відновлена. Пасує наклейка знаку якості ссср






Москвич 401. Власника не було поряд, тому деталі реконструкції мені невідомі.




Якийсь довгий Каділак з п'ятиметровим кузовом. Власника не було.


Поруч стояло трійка Крайслерів, початку 70-х років. Скажу чесно, машини припали до душі. Величезний салон, з м'якимИ диванами, утворили колосальний затишок і комфорт.


 Можливо, дається взнаки відсутність звички до такого типу авто. Під капотом в них V8, в салоні є кондиціонер, магнітола, в якій дуже влучно звучить Charlie Rich, працюють електросклопідіймачі всіх вікон. Розкіш, порівнюючи з європейськими авто того часу.







 Звісно, на момент нафтової кризи в США, восьмициліндрові двигуни трохи дефорсовані, але тим не менше "булькають" приємно.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=mrRY8i4FMkc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=mrRY8i4FMkc</a>









Ідеально!  :)


В наших теренах ці машини екзотика, пропонуються на весільні кортежі.




А в Америці і 500 доларів можуть не вартувати. Хто згадає фільм Брат-2, - "For that car $500"? - американського далекобійника здивувала така щедрість))

Наостанок побачив такого дивного Лексуса, обтянутого а-ля крокодилячою шкірою.




Що ж, є і такі поціновувачі... :-\  Всі ми різні.  :)

642
Цитувати
Ще там є пагорб із загадковими дверима

Ех... Це сховище! є в нас тема (http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,3279.msg20906.html#msg20906)

644
Тим часом, реконструкція площі триває. Попри протести, вночі підрізають дерева, міняють комунікації і виглядає на те, що таки будуть переносити дорогу.


дошки з лавочок зірвані




позаду зупинки вирізані дерева


останній раз відкритий грунт перед собором певно був ще в 18-19 столітті, не рахуючи реконструкцій




робочий процес












рів викопали десь до 2 метрів


ехо минулого


дитячий майданчик


Сад позаду собору покосили та прибрали сміття


Гарно там



645
Церква св. Анни у Львові за свою історію існування, зазнала чимало спалень, грабунків та перебудов. До нашого часу не залишилось практично нічого з минулих днів існування костелу: було втрачено іконостас та розписи, демонтовано та вивезено дзвони, годинник і орган. За радянського часу, з костелом повелись більш гуманно, не зробили в ньому якийсь там склад хімікатів, а простіше - квиткові каси, а згодом вже меблевий магазин.
Теперішній вигляд вежі костел отримав у 1927 році - саме тоді за польської влади була остання перебудова костелу (польський архітектор Броніслав Віктор).

фото wikipedia


Підіймаюсь на вежу. Бачу пусті дерев'яні рампи, а на них лише один невеликий дзвін.


Спантеличені голуби від появи непроханих гостей, крилами з переляку почали підіймати засохлий багатоярусний їхній же послід)


А його там ой як багато. Просто нашарування! І скелетиків також доста. Такі собі цілі життєві цикли.




Цікаво, які причини виникнення цього напису? Невелика загадка. Втім, думаю настоятель храму чи ще хтось з парафії мали б знати.


Лізти на вершину куполу було так, чесно кажучи не вельми приємно, торкаючись фекальних осадів за трухляві перекладини.


Мене і deadmeat243 витримали.
Тому ми вже на вершині, в тісненькому куполі, де  ледь помістились.
Ранок вже почав переходити у фазу активного, трохи підпеченого сонцем літнього дня.


Початок Шевченка та поворот на Клепарівську вулицю.


Хтось зробив надбудову на поч. Шевченка, гадаю власники приміщення будуть мати непогану панораму на місто


Городоцька і вид на центральну частину міста


Городоцька у напрямку до гол. вокзалу. зліва приміщення театру ім. Лесі Українки (ПрикВО), далі височіє собор св. Юра


собор св. Юра ближче


сад собору та аварійна стіна


На передньому плані Залізнична лікарня, що на Огієнка. Правіше, управління Львіської залізниці.


Церква Єлизавети. Трохи лівіше вдалині видно вежу на вул. Любінській


Вид на В/Ч


Виглядає порожньою


Управління льв.залізниці


готель Дністер


Цю новобудову на Городоцькій, відносять до однієї з найкращих у місті.


Три покоління будинків по мірі зростання :)


Красива баня колишнього єврейського шпиталю що по вулиці Рапопорта, тепер пологовий будинок.


 За радянської влади назва вулиці була Джамбула Джабаєва ( то такий казаський поет був). Але стара назва вулиці вкорінилася у пам'ять львів'ян: -" Де ти родила?" - "та там, на Джамбула". Прізвище поета не так сподобалось Львівянам, як його нехарактерне для наших країв ім'я))
А позаду пологового будинку, хто не знав, був великий Єврейський цвинтар. Зараз там Краківський базар.
Зліва видно колишній шпиталь. Сьогодні на цьому місті гандлюють одягом, звіриною всякою та наїдками.



Десь так приблизно і падає зверху цегла


Ось як мало б виглядати покриття даху, справа вже сучасне.


Наостанок, трохи метушливої Городоцької.




Всі фото є тут

646
В деяких містах "Еуропи" з таким паркуванням набагато гірше, ніж  в нас  ;D

А так, Стефко правий. Хороший і дієвий культурний метод.

Можливо, зовсім невдовзі в нас буде явище центральної Європи!))) Сподіваюсь, на позитиві, якщо вилікуємось від совка та бидло-поведінки окремих соціальних елементів.

647
Мені пасує кінець червня та липень найбільше.

648
Заалюбки приєднаюсь, проте наразі не можу точно підтвердити свою присутність.
Скинь мені свій моб. в оп.

649
На обох 10 і більше поверхів  та ,що на любінській має забудовника авалон сіті чи якось так там одразу кілька кранів , на городоцькій бачив один кран , ту , що біля пам"ятника Бандері огляну завтра детальніше . Спосіб проникнення ситуативний , тобто огляд периметру на предмет слабких місць , далі мені дають копняка щоб перелетів огорожу і там уже як вийде ,щоб не збрехати .
П.С. Варто розглянути варіант галюценогенного впливу на охорону .
Мене лізти на кран не цікавить. Хотілось б познимкувати краєвиди на Городоцькій, тому варіанти інсталу бажані більш цивільні (штатив там, все таке, не зручно та не спортивно дряпатись з тим всім по парканах).

650
Гумор / Re: Смішне Відео
« : 08.06.2015 01:00:25 »
Може то вже страшний боян, але хто не бачив відеообзори Сані з Бібрки...словом насолоджуйтесь. Шедеврально!
Бібрка раз
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=yvW3w3uugEE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=yvW3w3uugEE</a>

Бібрка два
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=i_BG7Hy-1lo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=i_BG7Hy-1lo</a>

а цей шедевр окремо!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Pjh9IFjbTUg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Pjh9IFjbTUg</a>

Решта не менш цікавих відосиків знайдете в каналі.

651
Отже остання спроба когось залучити , середа 10.06.2015 нічний вело вихід ( скажімо з 22.00 або пізніше  )  вилазимо на одну з новобудов (або на всі  любінська 31 , городоцька 211 , і ще одна біля пам"ятнику Бандері ) , а також крани біля них ...
П.С. Вітається конструктивна критика та інше ... І ще одне мета споглядання нічного Львова та супутні для експлорінгу явища.
Маю такі питання:
1) Яка висота/к-ть поверхів городоцька 211 та любінська 31?
2) Який спосіб проникнення?

652
Цитувати
Гадюка звичайна (бувають зелено-чорні, чорні, сіро-чорні). А таких ще не бачив. Доволі шустра.

Є думка, що в гадюки цього кольору концентрація отрути найбільша, серед наявних в карпатських лісах.

653
Можливо створити нову тему, і там прописати стартову інструкцію для новачків?
Підтримую.

654
вони вийшли на мене через екскурсовода, якому я колись давав свій номер, він в тому не приймає участь)

Міша з ним говорив, то ескурсовод)

655
То походу через посередника все, через якогось львівського локального ескурсовода, який захтів слави полтвоексплорера за наш рахунок.
Тому імхо пропоную фтопку.
Якщо подібне, то напряму все.

656
Сань, в чім проблема, дай телефон, поговорю з ними, заодно ціну скажу. Ні-ні, так-так. Всьо просто.
Натяк на Коломойського не спроста ж ;D
Ще ICTV просилось. Масована атака))

657
Ми з Інтровертом поіхали, приєднуйтесь.
Супер! Чекаю звіту!

658
Думка завжди важлива, але в планах вітається конкретика.
Для обговорення є обговорення, даруйте за тавтологію)

659
8:37 з головного вокзалу відправляється дизель на Раву. О десятій прибуває до Жовкви.
Пропоную зустрітись перед входом на вокзал о 08:15.

660
Та, то знаменита знимка!


Хто власник цифромильнички і автор без сумніву чудового кадру? :)