Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Roy

941
Нє, не внюхали, бо вхід знаходиться трохи в глибині ліс масиву.

942
Плани / Re: Шукаю компанію
« : 01.10.2014 23:39:50 »
Так, в планах вітається конкретика.
Але, так вже повелося, що експлорери переважно ставляться до новачків з закликом " а давайте сходимо кудись" скептично.
І немає тут нічого дивного, зважаючи на те, що товариш має бути провірений на вилазці.

Тому запорукою гарного старту для знайомства та вилазки, є пропозиція відвідин якогось цікавого об'єкту чи місцини.

943
Та така сама як в двох інших вона.. Сталкер сфоткав думаю.  :)

944
Основна тема тут

945
Як то так сталося, що двох-рівневий бункер, вузол зв'язку залишився поза увагою експлорерів? Ще й знаходиться він близько до центру Львова, 10-12 хв їзди без корків.
Бункер дещо схожий до того, що є у Винниках та у Гончарах. Проте, на жаль у значно гіршому стані.

Знаходиться він за периметром огорожі на території ВЧ, є охорона. Всередині, все пусто, викручено, вкрадено. Просто пусто. І не до порівняння з іншими аналогами, які є біля Львова - тому тут просто не дуже цікаво.
Збережені єдині сферичні гермо-двері, які є на двох входах.





Як бачите, розруха та ніц цікавого. Але дивно, що не було залишків теперішнього сміття, та діяльності діток-екстремалів, у вигляді банок рево, пляшок, чіпсів та бульбуляторів.

Цей напис троха здивував.


Як і інші наскельні малюнки у зображеннях ДМБ кінця вісімдесятих. Гм..Виходить, по ознаках в вузлі сталась пожежа, після того він фактично не функціонував.
Вже з настанням незалежності бункер був законсервований та не працюючий, згідно з кількох паперових знахідок звідти.





Хоча брешу, були таки артефакти сучасності, напис на стіні про януковича та азарова (навмисно з малої літери)


Координати бункеру - поки в приват.

Учасники експедишину: Сталкер, Рой та Стінгер (вже без лісапєда)

Обговорення

Далі, думаю суттєво добавить тему фотками Сталкер, він то любить  ;)

946
Афігєть)) під носом. Прошляпили таки.. ;D

А то премось кудись...
Тре зафоткати докладно.

morpex777 (+)

947
Схоже бункер?

Треба вибратися на розвідку, хто за?
іа

Ок. Тоді нам сюди.

948
Схоже бункер?

Треба вибратися на розвідку, хто за?

949
Матеріал зі сайту Українська Галицька Асамблея

Перша частина документального фільму Українського виробництва.
Рекомендую до перегляду.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bP5jMSaf_Vg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bP5jMSaf_Vg</a>

950
Місточок пішохідний це звісно, гарно, тим паче в такому місці. Але от чи ідея втілиться насправді, думаю що в реаліях, ні. Залишиться таким собі окозамилюванням.
Зміна напрямку дороги, певно додасть ще одного світлофора, тому час руху очевидно стане довшим на цьому відрізку.

951
Флудилка при теперішній активності? :)
Я б з радістю, якщо вона буде, значить і змістовні теми мають бути.
В принципі, тема обширна.

952
Як відомо, щодо останніх повідомлень, у Львові таки планують звести пам'ятник Андрею Шептицькому, та суттєво змінити площу Юра.
Що в свою чергу, викликало масові обурення у львів'ян. Так вже історично склалося, що кожні подібні зміни на полотні міста сприймається агресивно, особливо коли йде мова про вирубку дерев та кардинальні зміни в обліку.

Якщо розібратись, доволі велику площу закриють каменем (гранітом), що трохи пахне совковою монументальністю. Що ІМХО не надто пасуватиме місту, площі, та й зважаючи на діяльність А. Шептицького, який був простою, великодушною людиною, і не надто цінував подібну помпезність. Маємо приклад пам'ятника Степану Бандері...
Далі, це фактично перекрита вулиця Озаркевича, яка згідно з планом стане тупиковою.

Ось генплан і проект в цілому:


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=C2U9TPAfumE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=C2U9TPAfumE</a>

953
Новини / Створено новий розділ
« : 21.09.2014 14:24:00 »
Всім привіт. Створено новий розділ - "Проблеми Львова", з метою зібрання інформації про життя нашого міста, включно з будівництвом, дорогами, дурнями, проблемами, скандалами і всім тим, що є таким важливим для Львова та його околиць.
До розділу будуть перенесені існуючі теми, котрі стосуються даної тематики, і будуть створюватися нові, завдяки Вам, дослідникам і знавцям нашого міста.

Далі буде створений підрозділ вирішені проблеми Львова.  :)

954
Думаю краще сюди, щоб зберігся логічний ланцюжок досліджень.

955
Коротше-версій можна багато висувати. В мене навть ідея була-якось відкачати воду з тої насосної станціїї-тоді хоч трохи проясниться ситуація. Для того тре насос і бензогенератор з бензином. Як вам така ідея? І чи дуже воно по дурному виглядає? Через тиждень я планую ще раз залізти в ту насосну станцію, взяти якусь нормальну палицю і прозондувати дно, паралельно це все задокументувати на фото і відео. А потім знову по ходу траншеї до військової частини.

Та нашо тобі то? Троха не спортивно  :)

Візьми бахіли, або штани Л1, пройдися акуратно з ліхтариком.

956
На хвилях позитивних емоцій, назад нам теж гучно і весело їхалось, шо я аж захрип.


ну а коли з вікна поїзда побачили ось це,


тоді вже начальник поїзда пригрозив нас висадити на найближчій станції  ;D

957
Чьопачьом проживання в якій хаті локальній?

Хз, думаю недорого, оскільки регіон туристично не дуже розвинений. Ми ж з наметами були. Нам місцеві до прикладу казали приїжджайте так.. ;D
Думаю, сума в 50-100 грн. буде актуальною в цих краях. Не більше.

959
Одного літнього дня, ми в кількості чотирьох осіб таки потрапили на станцію Антонівка, щоб покататись по найдовшій вузькоколійці Європи - Антонівка-Зарічне.
Дійові особи: Student+жінка Наталя, SANECKA і моя скромна персона.





Випакувались з поїзда Львів-Київ о 04:00.
Прохолодний ранок недозрілого літа зустрів нас на станції, в якій власне прийшлося троха досипати. Десь так приблизно:


І десь трохи згодом до нас підійшов місцевий чолов'яга, котрий був спраглий за розмовами. Ну ми йому налили, ось там склянка на лавочці стоїть.


Благо, запивон за спиною, тільки ручкою покрутити верх-вниз, і вже вода з присмаком металу наповнює спраглий організм. Хм..Гарний початок, для насиченого дня був.


І дядько, поділився знаннями про унікальність вузькоколійки.

Вузькоколійка насправді унікальна не тим що, з часу її прокладення, а це орієнтовно 1895 рік, фактично "дожила" до наших днів. І тим, що її теперішні функції - це виключно трансфер мешканців серед поліських лісів.
До 90-х років на цій колії доволі успішно відбувалось вантажне перевезення, возили ліс. До початку 80-х була парова тяга, далі перейшли на тепловозну - з серії ТУ-2.
Було побудоване депо, велику розвантажувальну станцію. В дев'яностих почало все глохнути.
Стагнація триває і по тепер. Все що ми бачили, це все тримається на ентузіазмі місцевих, незважаючи на брак техніки, коштів та персоналу.

Отже, перед нами 106 км 750 міліметрового залізничного полотна, 4 годину в дорозі.

О сьомій ранку, по графіку "кукушка", саме так зазвичай прибуває на окремо відведену платформу у Антонівці.


Потяг складався з трьох пасажирських вагонів. Склад потягу обслуговувала одна провідниця.
У вагонах було чисто.

До речі про провідницю. Красива жіночка, у формі, на підборах була. Привітна та доброзичлива, в принципі , як і більшість людей, яких ми зустрічали.

Наш поїздок стартував. Настав час роздивитися його.

Найперша атракція для нас - це переходи між вагонами! На ходу, переходиш, висуваєш голову, порушуєш всі норми ТБ на залізниці, хоч розбивайся, випадай, прошу дуже!




SANECKA вижив)


Можна було піднятись й на вагон. Але кількість відпрацьованого масла, яке з вихлопом рвалося з тепловоза не давало нам змоги це зробити.


Перекур між вагонами, і на маєш, джелізова віспа)


В одному з вагонів був помічений туалет. Куди, я так зрозумів воду в бачок треба свою заливати.


Тамбір вузенький, але ровер "Україна" поміщається і пару тлумків з молоком та чорницями.


Дивлячись у вікно угледів унікальне явище. Перехрещені залізничні колії.


Судячи зі стану рейок, на них доволі жвавий рух.


А потім на поїзд раптово зупинився, не від'їхавши від початкової станції і 5 кілометрів. Кукушка повільно відкотилась в депо.

Одразу на в'їзді актуальні оголошення.


ТУ2 відчепився та попихкав в сторону депо. Люди ж залишились чекати...


Постоявши хвилин з десять обабіч вагонів, вирішили пройтися до депо, де стояв наший тепловозик і з під котрого долинали звуки кувалдо-подібного тону.



Розговорились з працівниками. Таких привітних співрозмовників годі шукати!
А щодо поломки, то виявилося що занадто сильно був затиснутий підшипник, після поточного ремонту. Процедура з інструментом для надтонких робіт зайняла не менше як півгодини.


Тим часом машиніст зі смаком їв вишні, ще й нас запрошував.


Піднялись на платформу


Перше, що кинулось в очі, то це сидіння машиніста та помічника. Заводські, відкидні табуретки були замінені на якісні анатомічні крісла. Спині легше, зважаючи на час маршруту.




Місце машиніста


Нехитрі прибори


Двигун


Маслянки. І ще там слизько. Ну. в принципі як і в більшості вітчизняних тепловозів.


Водопій)


На території депо був помічений снігоприбиральний локомотив. Корпус дерев'яний. Всередині буржуйка для обігріву. При снігових заметах, його штовхає інший тепловозик, котрий є запасним у депо.





За деякий час ТУ2 вже полагоджений прямував до одиноких вагонів


Нарешті відправились. Отримали від провідниці квитки по копійчаній вартості.


Один з вагонів, який розфарбований в рамках туристичного проекту. Стоїть на задвірках..


Хм..Бурштиновий шлях, це дійсно. Незадовго за вікном, чергуючись з поліськими лісами, з'явились буквально під колією місячні пейзажі - сліди стихійного вимиву бурштину з-під надр земної поверхні.
Поламані, як сірники дерева, відсутня рослинність, це звичне явище.


Все заради ось цього - в руках бурштину десь приблизно на 150 - 200 вільно конвертованих.


Але, як правило місцеві риють ями-копанки самостійно, лопатами, без додаткових інструментів. Зовні, не поверхні землі, ознак що десь залягає бурштин не має.  Троє чи четверо чоловік, вибирають місце, і риють квадрат, 2Х2 метри. Зачасту, ями доводиться рити і в пусту. А може трапитися невеликий або великий джекпот. А це шматок, чи шматки бурштину, 500 грам, 1000 грам і більше.
І без прикриття, бо охочих є багато, зокрема міліція, представники котрих наклали свою добрячу лапу на цей бізнес.
Цікава тема, гідна дослідження.

"Кукушка" доволі таки швидко котиться - кілометрів 40 -50 за годину.


Пісок, хвоя, гарно!




На кожній зупинці ось така табличка


Село, з вікна потягу



На одній з зупинок машиніст спеціально чекав на те, як довезуть молоду дівчинку на біциклі. Взагалі, графік там то річ відносна. "Зловити" потяг посеред лісу, чи наперед домовитись з машиністом про зупинку (десь там на озері такому то), то в порядку речей.


А тут поїзд на дерев'яному мості сторічної давності, на річці Стир




Краса




Так зазвичай виглядає зупинка в селі. Сходиш собі на травичку, коровки пасуться. Можна встигнути купити собі морозива в крамничці і заскочити в останній вагон. Романтика!




Колія старенька. Проте виглядає надійною.


Всюдисуща Львівська залізниця, не спить машиніст, провідниця))


Окремо про сон в поїзді, тобто у вагоні.
Це важко. Тісні, вузенькі лавочки, ногу під вікно не поставиш, на яку можна спертись. Ноги витягнути теж проблемно.
Отак сплять діти:


Тут хлопчина, зі збитими колінами. Падав, доганяв поїзд.


Але найкраще для сну можна використовувати свою половину)


Окрім ряду озер, є також багато річок, відповідно було достатньо мостів


Рай для рибаків


Якщо підбити підсумки з вражень, то ось так сидіти в тамбурі, звісивши ноги, та під стукіт коліс спостерігати, як змінюються пейзажі - то це було найкраще. Неймовірно.




Тільки треба пам'ятати про вихлоп. Вологі серветки must have.


Ось так нам зупинили потяг серед лісу. Ми відправились до озера, збираючи паралельно гриби та ягоди.


Озеро Чорне. Дике місце для відпочинку та рибалки. Незагаджена природа, тихо. Лише вночі, під час купання голяком, під місячним світлом перегукувались з іншими відпочиваючими: путін! -хуйло!


Розбили табір, смажили м'ясце, плавали.




Словом, відпочили душею і тілом.
І не сподівались, що наший відпочинок продовжиться на вокзалі Антонівки, в яку ми прибули о шостій, і до поїзда який відправлявся в десятій вечора, ми, в компанії місцевих побратимів чудово провели час.


Гарно ми тоді провели час.
З радістю б поїхав туди ще раз. Ні, не за враженнями від вузькоколійки, а за природою, грибами чи то просто відпочинком. Гарний тур вихідних днів. Судіть самі: зі львова виїзд поїздом Львів-Київ в п'ятницю ввечері, сб/нд ночівля, неділя назад. У Львові, правда в понеділок о 07:00 ранку. Цей чистий край вимагає ще уваги. І я туди повернусь. ;)


Всі фото тут.
Обговорення теми тут.

960
Юху! Мейбі +1

А назад добирання маршрутков?