Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - Extreme

Сторінок: « 1 2 3 »
21
А я виходить в 101 був чи в 102?

22
Приїхав вже  коли стемніло. Людей в селі ніц не видно, спитати не було кого, тому ледь знайшов шевченкову гору. На горі стоїть памятник, та метрів за 30 від нього зліва башта танка (теж памятник). За памятником шевченка обрив, метрів за 10-15 бачу укріплення. Спустився в середину приміщення площею метрів 15кв. Одразу при вході в приміщення шахта (глибина метрів 7-10, для чого призначена була не зрозумів - може хто знає...). Більше нічого цікаво немає. Трошки походив навкого гори, нічого не знайшов. За браком часу вимушений був їхати.
ОДним словом майже нічого не бачив. На обратній дорозі зустрів місцевого, який розповів як проїхати до ДОТ-а, але мусів їхати на Львів.
Хто там був намалюйте на карті де знаходяться ДОТ-и (або координати киньте), якщо нікого не зустріти в селі, то майже не можливо знайти за браком інформації.

23
Нажаль без фотіка, хіба з телефона щось назнімаю (і то буду там під вечір не знаю чи щось вийде)

24
Марічка, дуже дякую за оперативну допомогу.

25
Народ порадьте координати, де саме знаходяться біля Новоградволинська. Зараз в Житомирі, є можливість відвідати. Дуже потрібні координати до 15:00.немаю часу вишукувати.

26
Найбільш обємна стаття, яку я знайшов по "Надгоризонтные и загоризонтным радиолокационные станциям":
http://psiterror.ru/print.php?plugin:content.82

27
Хто знає пістрялівсюку РЛС розібрали чи ні? Там щось залишилось варте уваги?

29
Фотозвіт з аналогічної поїздки (вибачайте, що деякі фото не розвернули):
http://xball.lviv.ua/fotogallery/extreme_other/speleoturyzm/?s=0

30
По Чорному лісі я би радив пересуватись на машині по бетонці, вона в досить непоганому стані (видно що дорогу розчищають - біля дороги повалені і порізані дерева). Єдине не знаю чи є ще заїзди крім того через який попали ми (біля школи гарбівської).

В лісі так само повині бути криївки, про них треба розпитувати в місцевих.

31
Вчора видало помилку "назва такого файлу вже існує". При цьому я прикріпив 15 фото, яка назва існує з цих фото я  так і не зрозумів, довелось перейміновувати всі - не зручно. Зручніше щоб виводило назву файлу, який вже є на сервері.

32
Відносно гарний, на другому поверсі (мінус другому) вода стоїть (10-15см). Але на фотках Golema вона здається так само присутня.

Цікавий обєкт в Грабівці, той що я позначив як бункер №2.
Входу ми не знайшли. Спускатись по отворам, які присутні на поверхні, треба біля 4-5 метрів - ніякого обладнання в нас не було. Отже є ймовірність, що там більш меньш щось зберіглось. Хоча підвали будівель, які стоять поряд повністю затоплені - вони схоже були зєднані проходами з бункером.
Субєктивна оцінка - цей бункер здаться більшим ніж перший.

33
Після першого бункера прямуємо до другго. Часу обмаль тому в містечко не заїзжали.
Навколо другого бункера стоять дві двоповерхові будівлі, та одна одноповерхова. Ніяких шахт не побачили - можливо не туди дивились :-\. Зустріли ще якихось туристів, один з них сказав, що тут раніше стояли ракети (я так зрозумів, що стояли з пуском с землі). Входу в бункер не знайшли. З будинків здається входи були,але там стоїть вода. Спуститись можна через вентиляційні отвори, їх там досить багато.
Більше нам там робити не було чого. поїхала на Міжгіря.
Через Грабівку нема чого їхати. Місцевий в кінці села сказав, що є дорога через ліс, але там тільки Уралом. Майже в кінці села є ось такий екстрім-місток:
Щоб попасти в кінцеву точку довелось вертатись до Калуша, а далі вже користувались вказівками Golem. Виїхали з грабівки в 15:45, в 16:00 вже темніло. Тому намагались попасти до закату, щоб забратись на вишки. Дорого від Калуша до Міжгіря "файна", скакали по ямках як має бути.
На машині на гору не заїхали, довелось трохи поблукати поки вийшли до бази. На кінцевій точці були дуже мало - пізно прихали. Фоток на жаль зробили мало.


35
З Моршином закінчили. Після Моршина прямуємо на Калуш, далі на Грабівку. Чим ближе від Калуша до Грабівки тим меньше асвальта на дорозі - більше 50км не розженешся.
Майже в кінці Грабівки, біля школи, зявляєтсья бетонка (перший признак радянської ВЧ). Розганятись не раджу, в деяких місцях плити розїхались - можна і колесо залишити. Проїхавши біля 3 км по бетонці, минаємо перехресток на якому стоїть памятник Бандері - наліво пішла дорога до бази МЧС (так само з плит). До самої бази МЧС не їхали, проїхали біля 5 км в ту сторону і розвернулись назад за браком часу. По карті ця дорога виходить прямо на МЧС. Якість дороги, на рівень краща ніж в самому селі.
Від грабівської школи їдемо по бетонці 7-10км до Т-образного перехрестку. По праву руку пішла дорога до першого бункер, по ліву - дорога до другого бункера (минаючи два озера, та військове містечко).
Попрямували направо до першого бункера, дорога закінчується невеликою площадкою. Зліва від площадки пагорб- одразу і не скажеш що це бункер і що там 2 поверхи. На пагорб ведуть сходи, яких майже не видно (все заросло травою). Зверху вже видно вентиляційні споруди та залишки будівлі.
В бункер ведуть два входи. Спускаємось в перший. Попадаємо в обгорілу кімнату з відповідним написем на стіні - всього скоріше це була щось типу карантиної зони. Може хтось знає для чого були призначені дані виводи (труби, зараз на них стоять заглушки - фото). Сам бункер зустрічає коридором з розгалуженням з кімнат та проходів. Всередині трапляються місця с кусками видертого бетону - бажання треба було мати багато щоб так постаратись:
Другий поверх затоплений, де неде видно залишки сходів, залишки освітлення.

36
22.11 поїхали по маршруту Львів-Липівка-Моршин-Грабівка-Міжгіря.
На Липівку багато часу не витрачали, були вже неодноразово (фото не робили). Заїхали тільки подивитись чи все стоїть на місті - стоїть.
Далі Моршин. В Моршині шахти знайшли без проблем, дякуючи описам Golem у відповідній темі. Підїхали до шлагбауму, він був закритий якимось бревном, тому проблем проїхати далі в ліс в нас не було (з іншої сторони за нами наблюдали ДАЇшникі, але підходити їм видно до нас було лєньки - йти треба було метрів з 20). По дорозі їхати далі шлангбаума не раджу - проїхали метрів 200-300, цепляючи дном каміння плюс поцарапав праву сторону об гілки, далі всеодно довелось йти пішки метрів 700-800 (позашляховик би проїхав).
Дорога до шахт (на фото ділянка вже після того як кинули машину):
Будучи поряд з шахтою, не зауважувава, але дивлячись на фото дивуюсь як дерева ростуть
Після Бродів шахти не так вражають - більший рівень води та розрухи. Другий рівень (мінус другий) повністю затоплений:
Світ в кінці тунеля - люк шахти:
Навколо самої шахти не лазили бо стояло біля 10см води:
Після поїздки зауважили, що пропустили ВЧ, яка раніше обслуговувала дані шахти. Наскільки я зрозумів, на форумі дана ВЧ не прописана. З дороги на шахти її не видно - при заїзді в ліс, метрів за 50-100 повинен бути поворот наліво, координати ВЧ:
49° 6'23.35"  23°51'57.48"

37
З червоноградом все не можу зрозуміти, на всіх шахтах є вхід окремий в командний центр, в червонограді що зним?

38
Такі ліхтарі використовуютья для пошукових операцій. Будений користувач наврятче дозволить собі туку забавку - вартість таких ліхтарів починається від 500у.е. В приміщені так само таким ліхтарем на повну потужність не посвітиш - осліпнуть всі.
Відносно люменів - це одна з характеристик, яка напряму вимірює якість світла і практично тільки нею можна виміряти потужність освітлення ліхтаря (фактично потужність світлового потока):
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8E%D0%BC%D0%B5%D0%BD
Для прикладу звичайна лампочка 100Вт видає світловий потік в 1750люменів.

В спеціалізованих і якісних ліхтарях цей потік правильно сфокусований. Тому в них цілком достатньо для побутових потреб 150люменів і вище (ну це для мене достатньо, а так це моя субєктивна оцінка, кому як більше подобається:)).
Відносно енергоспоживання - такі ліхтарі використовують світлодіоти, вони досить  економні, видають потужний пучок світла плюс мають більший "життєвий" цикл (в світлодіодах CREE ресурс 50000годин - вистачить на все життя, ще й онуки будуть використовувати ).
Так само такі ліхтарі мають досить невеликі габарити, для порівння наведу приклад того самого  FENIX PD20, зверни увагу на розміри, потужність світла та час роботи в комплексі:
- светодиод CREE R2;
- размеры 78.5мм (длина) x 21.5мм (диаметр) - це 1,5 сірникової коробки;
- элементы питания: CR123A (Lithium) 1 шт.;
-  группы режимов:
-- основная группа - 4 режима: 9 люмен (35 часов) -> 48 люмен (7 часов) -> 96 люмена (2,8 часов) -> SOS
-- турбо группа - 2 режима: 190 люмен (1 час) -> Строб сигнал
За ссилкою нижче можна почиатти інші характеристикі, які вартуєть увагі (водозахищені, ударостійкі та інше.):
http://market.quest.ua/product_171.html

Сам користуюсь такою моделю:
http://market.quest.ua/product_135.html
ДУЖЕ задоволений, не шкодую, що витратив такі гроші, ліхтар дійсно їх вартий. Ходив з ним в Броди та Міжгіря - супер, достатньо одного такого ліхтаря для освітлення приміщення або коридорів. Брали з собою і інші ліхтарі - потужності не вистачало, коридор ними не просвітити до кінця - не зручно. В фонарях типу Фенікс є додаткові плюси - це аксесуари (дифузорні фільтри, лінзи розсіювання, кріплення на голову та інші. - дуже зручно). Не хочу, щоб я зараз виглядав як "рекламіст" торгової марки, просто пишу під враженням - фонарі дійсно вартують цих грошей (хоч і шкода з ними розставатись:), але це річ на все життя).
Для порівняння варто побачити роботу даного ліхтаря з тими, що в тебе зараз є, щоб його оцінити.


Можливо комусь буде цікаво - сайти з тестами ліхтарів:
http://fonarevka.lux-rc.com/
http://market.quest.ua/test/index.php


40
Тут 49° 6'23.35"  23°51'57.48" хтось був, це по дорозі до шахт під Моршином. Ми коли їхали не помітили будівель (схоже на частину, яка обслуговували шахти).

Сторінок: « 1 2 3 »