Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - astrolon

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
201
В темі помилка: не 1987 році, а в 1986 році то було.
Фотки класні, але сумно, 90% тих, хто на фото вже мертві, напевно, мужик на даху стовідсотково вже не живий :(

фото які заливав я роблені влітку 1987 року,це точно


і ті люди які на моїх фотографіях живі-здорові

Якщо точно знаєш, що 87, тоді соррі, а люди не можуть бути здорові, особливо той, що на даху. Там зара сотні ренген фон, а тоді...

202
В темі помилка: не 1987 році, а в 1986 році то було.
Фотки класні, але сумно, 90% тих, хто на фото вже мертві, напевно, мужик на даху стовідсотково вже не живий :(

203
Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.

От знайшов один ключ ще.
І ще таке.
Мисля про ключ як залишок від чьогось копу мені теж спала на думку. І я вирішив перевірити місцевість навколо, прикинути де могли б копати, бо здалека не несли ясен пень. Але навколо ніяких слідів копу не знайшов, можливо копали дуже давно.
Повний фотозвіт у 3-х частях є тут: ftp://explorer:Railway@astrolon.mine.nu не дивуйтесь, якщо швидкість буде ніяка, канальчик слабенький :(

Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.

От знайшов один ключ ще.
І ще таке.

До посту нижче:
Хтось гуляв і помітив серед щебню, металхантери згубили, версій багато. Там ж стрілочного переводу поблизу наче б не було, одноколійка. Станція не близько.
І хіба ті що копають так палять ті всі місця?

На жаль не знайшов ніде в неті зображення того ключа, так би порівняли і розвіяли всі сумніви.
А я і не стверджував, що то ключ для стрілочного переводу, то VeNick стверджував, мені і так ясно, що то від якогось замка, тільки цікаво хто його туди приніс :)

204
А ключ просто так лежав на землі, нічим не прикритий ? Якщо так, то його могли викопати шукачі з металодетектором, і залишити як непотріб. Ми колись теж досить детально обстежували залишки залізниці, але ключів не знаходили :)
Ви забрали ключ з собою ? Якщо так, то чи можете зробити і викласти фотку цього ключа в крупному масштабі ?
Ключ був знайдений там, де показує фото, а саме на шматку моста.
Коли досліджували залізницю куди ви по ній максимально просунулись?

205
Сорі - судячи з верхнього посту це фото напевне не з музею тюрми.
Так, інструкція писана вже пізніше
Всі фотки з музею-тюрми!

206
на фото Key.jpg  ключ від стрілочного переводу, зараз це вже історія хоча на далеких маленьких станціях таку систему управління рухом можна зустріти. це з часів жезлової системи
Ось один з пунктів "ПРАВИЛ ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ"
    6.32. Пристрої   ключової   залежності   мають  забезпечувати
взаємне замикання стрілок та  сигналів  за  допомогою  контрольних
замків.
     Стрілочні контрольні замки мають допускати:
     виймання ключа тільки при замкненій стрілці;
     замикання стрілки  тільки  в  положенні,   яке   вказане   на
вийнятому з замка ключі,  за умови щільного прилягання вістряка до
рамної рейки.
     Не допускати  можливість  замикання  стрілки  при  зазорі між
притиснутим вістряком і рамною рейкою 4 мм і більше. Забороняється
застосування стрілочних контрольних замків однієї й тієї ж серії в
межах однієї станції,  а на великих  станціях  -  у  межах  одного
стрілочного  району  і  суміжних  з  ним  стрілочних  постів інших
районів.

Щось я там в тому районі навіть намьоку на стрілочний перевод не побачив, хіба той ключ хтось звідкись колись приніс туда.

207
to astrolon

+ від мене, фотки - супер.
А хто власне були учасниками цієї вилазки ?
Я і мій колега Butterman- яко штурман, знавець історії, картографії, залізниці (від дитячої до реальної), тощо.
Тут я виклав тільки невилику кількість фоток, а всі фотки потягнули на 2Гіга. Хто хоче переглянути всю коллекцію, пишіть.

208
Зачьотно сходили +ую ;D

209
Продовжую ходити кородиром і заглядаю в камери

210
вул. Степана Бандери 1
(вхід з вул. Брюлова)

1-й поверх - Національний музей-меморіал жертв окупаційних режимів
2-й поверх використовують як кінозал, де крутять тематичні фільми
А я ломанувся на 3-й який ще не оприлюднили і він має той вигляд коли в 1996 році тюрма перестала виконувати своє пряме призначення.

Кнопки дзвінка визова підмоги - розташовані по всьому периметру сходових клітин через кожних 2м

211
До розваленого моста ще можно бачити хоч якісь елементи залізниці попадаються шпали, стовби, насип :), тощо. Вже після моста нічого з цих елементів не попадається, таке враження, що коли колію розбирали все підмели. Єдине, що нагадує про колишню колію - це насип з щебню.
На шматках від розваленого мосту знайшли старого ключа, - дрібничка, але приємно :)
Там де колія заходить в Винники щебень зникає і насипу вже майже не видно. Він перетворюється в звичайну грунтову дорогу. Далі ми знайшли (можливе) місце станції. Водонапорна вежа,  спарений туалет типа сортір, стара воздушна лінія  наштовхнули нас на таку думку.

212
Я не знаю що то за рідина, але смердить добряче. Треба буде якось трохи її собі набрати для подальших аналізів :)
Доречі, недавно бачив там цистерни з написом "НЕФТЬ".
А ми бачили одну з написом "АМІАК"

213
Вирішили ми подивитись як залізниця далі могла проходити? На цей раз старт був з района дріжзаводу. За звалищем сміття ми зразу ж найшли насип і подекуди валялись шпали. Фоток я зробив надто багато тут викладаю насамперед фотки об"єктів так чи інакше пов"язаних (можливо пов"язаних) з фантомною залізницею.

214
З 1 червня цей маршрут знятий, РА буде тепер курсувати на Тернопіль з єдиною зупинкою в Золочеві

215
З цистернами, притому надписи на цистернах бувають різні. Чіткого графіка курсування тягача напевно там нема, та і нема мабуть в ньому потреби, бо цією віткою ніц більше не курсує практично ніколи тепер. Ходжу участком залізниці від кінця (де цистерни стоять) до Тракту Глинянського досить часто, деколи по 2 рази в день, і в різний час зустрічав поїзд.

Зараз викладу тут одне фото і одне відео кількарічної давності...

ФОТКА: http://elik.org/mv/temp/BOCHKI.JPG
ВІДЕО: http://elik.org/mv/temp/BOCHKI.AVI

З них видно що за цистерни там стоять і що з ними там роблять :)

Що за коричнева рідина виливається з цистерн?

216
бачив із вагонами 27.05 близько 16.00 в районі заправки, розклад, можливо, варто пробити на станції Підзамче
З вагонами чи з цистернами? Уточніть бдлск

217
Скільки там лазив ні разу на нього не попадав :( А цистерни досить загадкові на них написано "спирт" а в середені якась коричневата рідина

218
Недавно був там, який кайф постояти під тим мостом, коли ЧМЕ3 зверху повільно рухається.)))
А коли там проходить ЧМЕ3? Чи то так, випадково, получилось зазнимкувати?

219
Ітак, продовжуємо досліджувати таємничий об"єкт. Не всі цікавинки цього об"єкту були досліджені. Дещо залишили майбутнім поколінням :)

220
їх там дуже багато штук10 точно.В одному із них кажуть навіть пушка залишилась.Це вони будувались для того щоб напасти на німців, але вони перші по сталіну гопнули. по два поверхи донизу, там де я був все завалено. але тими дотами все поле всіяно...напевно гугл-мап то не побачить розширення не вистачить,,кооче хвайно замасковані
ДОТи будують не для того щоб нападати :), а для того щоб тримати оборону на певній ділянці

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »