Останні повідомлення

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
51
1шт
Колір:сірий
Розмір XXL
Варіант :2
Нік: АНДРІЙ 74
52
1)Чорна, старий дизайн, Розмір M, 2шт
2)Хакі, новий дизайн, Розмір M

Стать Ч
Нік Sunnyman

Дякую
53
1шт М (жіноча на довгий рукав), варіант 1 (класичний), колір Black, нікнейм: Блондинка в кедах
Надписи на рукавах прошу зробити внизу, на зовнішній стороні рукава (над манжетом)
Lady Fruit Of The Loom Lady-Fit Long Sleeve ValueWeight T T-Shirt

1шт М (жіноча), варіант 1 (класичний), колір Grey, нікнейм: Блондинка в кедах

Дякую.
54
Варіант 1
Колір : Purple
Розмір : (М/S!?) порадьте з розміром бо. вмене є футболка з 16го року розміром L яка на Sку тяне по обєму..
55
Інженерні Споруди / за-ЛАЗ на «відновлене» Виробництво
« Остання відповідь від Golem 16.01.2019 00:47:51 »
Декого свербить ностальгія за колишнім гігантом – Львівським Автобусним Заводом. А я вам розповім з чим ЛАЗ асоціюється в мене.

1)   Це повільні та некомфортні автобуси 695 в які важко було залізти та вилізти. В далеких 90-х роках мене малого садили на коліна і ми всією сім’єю їхали на село. Вже навіть тоді всім було очевидно що ці автобуси є морально застарілі. Не кажучи про початок 2000-х з маршрутом 19А через все місто. Тоді завод нарешті остаточно вмер і припинив випускати цей хлам.

2)   Вбитий підземний перехід навпроти заводу. Вбитий настільки, шо пішоходи йдуть верхом, створюючи додаткові корки в ітак перевантаженому машинами місті. В масштабах заводу утримувати в порядку один перехід це нуль, це витрати на канцелярію. Але ж не робили гади…

3)   Вбитий пішохідний ходок коло ЛАЗ-у. Весь усіяний склом з його шиб. Один необережний крок на бруківку і з-під неї плюскає вода тобі на ногу.

4)   Виробництво тролейбусів до Євро -2012. Їх підлога нагадувала рельєф львівських пагорбів. Електроніку і кузов робили вони самі. Кузов гнив на очах, високовольтні перетворювачі підзбуджувалися при розгоні/гальмуванні та противно пищали на все місто. Решту комплектуючих до тролейбусів були пере-куплені в своїх же працівників. Кожен з них був ПП і продавав рідному заводу всякий хлам з Ali Express. Тому і не дивно шо ці тролейбуси прожили недовго.

5)   Костел Кармелітів. на його території. Сором і ганьба! Вже скоро тридцять років як нема Комуністів! Може досить церкви тримати як заводські приміщення?! Тим більше шо зараз на території ЛАЗ-у є купа інших вільних площ.

Мою думку Ви зрозуміли: ЛАЗ це як Львівське пиво. Яким би патріотом Львова ти не був, а воно все рівно кисле.

Хтось скаже: «та ми могли тоді все це зберегти і модернізувати!!!». Так зазвичай говорять люди які ніколи не були причетні до виробництва. Адже суть заводу не в станках і ласій земельній ділянці. Хоча без них і не обійтися. Справжня суть заводу в людях що там працюють та спільній ідеї: у виробничих процесах та культурі в колективі, у школі та нових кадрах. Якшо є ядро, є інженери, робітники, менеджери і вони скріплені однією ідеєю - то підприємство буде працювати і в степу. На жаль, згадуючи перших п’ять пунктів - виглядає що такого ядра та ідеї там не було. Тому розумні люди знайшли собі місце деінде. Завод закрили. Замість частини цехів звели житлові будинки. А от що робити з тим що залишилося?

Відповідь – індустріальний туризм! Львів, безумовно, туристичне місто. Але вам не здається що цей туризм якийсь дуже однобокий, якийсь гастрономічно-кічовий? Ми показуємо їм старі будинки, старі кафешки, граємо стару музику і стараємося продати якомога більше магнітиків з старими фотографіями. Але в той же час ми забуваємо що в нас ще є колосальний потенціал для розвитку сучасного та затребуваного іноземцями індустріального туризму. І в цьому плані ЛАЗ – це чи не один з найпривабливіших та найцікавіших об’єктів. Я вважаю ЛАЗ сміло міг би конкурувати з Екскурсією в Полтву або на дахи Львова, чи прогулянкою підземним ходом на Високий Замок(він існує 😉 ). Розвиток індустріального туризму у Львові цілком може претендувати на ту нішу чим займатися Експлорер наступних десять років.

А шоб не гадати а точно знати то Дослідники Львова вже вкотре подалися на територію ЛАЗ-у глянути як там поживає «відновлене» виробництво.

Ну ви з контексту вже напевно здогадалися шо ніякого виробництва там насправді немає. Почнемо з того шо ми знайшли повністю відкритий гавноЛаз на територію заводу. Він йшов з тротуару звичайної вулиці, там зіяла величезна дира в сітці огорожі, вона вела прямісінько на територію «Гіганта». А я справді, місця на карті він займає багацько.

Пройшовши не згинаючись протоптаною в снігу стежкою потрапляємо у білу пустку на карті Львова. Слідів на снігу від всяких планокурів багато, не тільки ми тут шляємся взад вперед. Але наша ціль обійти весь завод. Тому ліхтарики не вмикаємо, місто постачає достатньо світлового забруднення. Покидаємо "громадський простір", рухаємося слід у слід, стараємося не шуміти нашою лижною спорягою. Тут мене проймає дежавю з Шахтою. От шо не кажи, а тільки з Васічом по справжньому відчуваєш себе героєм Стругацьких.

«Цей паркан раніше стояв» - вказує Васіч на повалену опору з сіткою. Судячи з того шо нині йшов сніг і це все не присипане зверху, то проникнення сталося саме сьогодні. Ого! Але слідів далі не видно (хвала снігу). Тож ми в безпеці і по цілині йдемо далі.

Стоп!!! Тут Цілина??? А як же охорона, де її сліди? Також слідів шин автобусів будь-яких марок на пухкому снігу виявлено не було. Тобто автобуси не виїжджали, охорона навколо території не ходить.

По центру території ЛАЗ-у стоїть величезний заводський збиральний корпус. Той шо найбільший на західній Україні. Там всередині світиться, видно силуети людей що рухаються. Через вікна проглядаються відомі ще з 2013 року корпуси старих незібраних автобусів і тролейбусів. Прямо у їх коробках сидить охорона, напевно в ІнСтоГрамі або Фейкбуці. Чогось нового ми не помітили.

Троха палівно йти далі попри двері з лампочкою, тож ми рушаємо повз (увага) ! «Керамічне Ательє» що функціонує на самій території ЛАЗ-у. А ви думали що тут автобуси збирають? Там, у ательє, на відміну від цехів заводу, робота кипить. Взад вперед ходять люди і їздить техніка. Проте це бізнес, їм на нас пофіг і ми їх не цікавимо. Попри гавкіт собаки ми спокійно просочуємся в адміністративний корпус. Нашо тоді ті бідні собаки так надриваються?

«Ніпрутнясобі!» - ото я офігів побачивши найбільше в своєму житті нерозграбоване бомбосховище. Та тут одних вентшахт поза десяток, протигази лежать ящиками і навіть вентиляція вся ціла! Бомбік проходить під всім адмінкорпусом (~100 метрів в довжину) і по ідеї тут міг сховатися цілий колектив підприємства + дармоїдів. Міг би… Колись... Зараз бомбосховище в неприданому стані, найновішим засобам захисту 40+ років, всюди вода і сирість.

Оглядаємо сам адміністративний корпус. Тут колись сиділо конструкторське бюро і керівництво заводу. А зараз це будівля без опалення і з частково вибитими вікнами. Сумно насправді… Видно багато документації авід 70-х і ж до 2010+ років. Вона зроблена як на кульманах так і на орттехніці 90-х з п’яти дюймовими дискетами та SCSI дисками. В мене, бідного студіка що жив на одну стипендію, в ті часи і то кращий комп був. Бачимо макети панелей приладів, купи безкоштовних німецьких каталогів порнухи продавців автозапчастин. Хтось виламав двері до «Телекомунікаційної кімнати» в надії знайти шось цінне. Та старі факси в електровакуумні монітори хіба шо в музей годяться.

З вікон адмінкорпусу гарно проглядається закинута територія заводу. Подібні обєкти мають той свій характерний та непідробний шарм, створений пусткою та непотрібністю. Крім сторожки з телевізором і лампочкою коло входу ніде більше ні душі. Усе напівзігнивше та поросше берізками, що ціліше то його потроху догризає болгарка і матінка природа. Кілька незалежних охоронних фірм пильно стежить аби прості львівяни як ми ні в якому випадку не довідалися, що тут всередині, насправді,  нічого немає. Охоронці і напевно міська влада пильно бережуть міф про колишню велич гіганта ЛАЗ-у. Приховують правду шо весь цей завод - це просто великий фейк, це тінь минулої величі. І можливо чиєсь небідне життя на старість. ЦЕй міф існуватиме рівно доти, поки територію заводу не поділять між всіма зацікавленими сторонами. А нам залишається хіба що збирати та зберігати по краплинках ще одну сторінку історії Львова.

Додам кілька фото від себе з бомбосховища. Решта території є вже перефоткані в цій темі. З того часу ніц не змінилося. Фото без коментарів, тут ітак все ясно. Червоний колір тому шо вікна виходили на сторожів шоб нас не спалили :)

Ага, ще одне. Рано чи пізно вміст цехів розпродаватимуть за безцінь як колись було з Поляроном. Головне не прогавити це випорожнення ЛАЗ-у!













Два грибка, атомний і звичайний















Напевно діодна логіка на Д-226, германієві (теж цінний матеріал що йде на виробництво лінз тепловізорів)




Стоять КИД на випадок якшо хтось моцно пердне



Тут все 1976 року. Холодна війна майже закінчується а ми якраз готові до неї




Бомбосховище перетворили на склад непотрібних кульманів




Бардак Бардак. А якби ті всі лампи розбилися? Ртуті б було.


Справжня нержавійка!



Фірмова, ЛАЗ






Наглядна демонстарція наслідків атомного вибуху















Один з ходів назовні


Регенеративний патрон. ВИділяв противний смердючий кисень яким треба було дихати


Вентиляція








Навчальний Манекен що робити коли не можеш заснути сам і не хочеш шоб спали інші


І тут є капличка!




Затоплений хід в головний цех


















Дисковід на 1.2 Гб!!!










КМ-ки ящиками!!!




Хтось порядно похитав ці двері до нас


Надворі повний ЛАЗ-ець




Коли бачу що в 2011 році хтось малює на кульмані а не в AutoCad то дивуюся чого це я звіт набираю в Ворді а не на друкарській машинці




Колись буде капець який цінний раритет

56
2)Bottle green, старий дизайн, нік Dexter, Розмір L (сподобалось)

? ту хто ?

Шо є не так?)
Тіко не кажи, ще зелені футболки можна виключно модераторам\адміністраторам ?
57
О! А сфоткай бірку тієї футболки?







58
2)Bottle green, старий дизайн, нік Dexter, Розмір L (сподобалось)

? ту хто ?
59
Останні футболки, які ми друкували, за перепрошенням, починають нефайно пахнути після півдня носіння. Точніше, нефайно пахнути починаю я, хоча на бірці написано "100% котон". Зі всіма попередніми такого нема, і ще кілька "щасливих" власників це підтвердили.

Хто знає в чому тут справа і як попередити на наступне замовлення? Може є сенс просто не точно таку саму футболку замовити, тобто той самий Fruit of the Loom, але іншу тканину чи що там в них є.

Мені, будь ласка, Bottle green, старий дизайн і Хакі, новий дизайн. Розмір L, мій нік одним кольором.

До того в нас була еко серія, цього разу виберемо кращу тканину.

О! А сфоткай бірку тієї футболки?
60
1)Чорна, старий дизайн, нік Dexter, Розмір L
2)Bottle green, старий дизайн, нік Dexter, Розмір L (сподобалось)
3)Хакі, новий дизайн, нік Dexter, Розмір L
4)Azure-Blue (Жіноча Футболка), новий дизайн, Розмір M

Якщо можна
5) Хакі (Child T-Shirt Fruit Of The Loom Kids ValueWeight), новий дизайн, Розмір 92 (менших я не знайшов :( )
Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »