Останні повідомлення

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
81
Олдскульна локація серед київських експлорерів. Старовинна підпірна стіна, що входила до складу Нової печерської фортеці в Києві. Таких підпірних стінок було дві. Одна розташована над другою. Верхня підпірна стіна опинилась біля літнього театру, який викупили бізнесмени. А Нижня підпірна стіна залишилась закинутою. (координати)

Збудували її у 1856 р.. Основне її призначення — охорона лавнцюгового мосту. Поміж тим, це була частина водогону. Через Нижню і Верхню підпірну стіни подавалась вода з водокачки на Дніпрі до військової комендатури і заводу "Арсенал". Кажуть, що існував не лише водогін, а й підземний хід.

Нажаль, ця "історичка" замала для повноцінного сталку. Та й до закинутих споруд ставлюся не надто прихильно.  Чому ж тоді обрав саме цей об'єкт? Та все просто! Втомився від мороки по роботі, перенервував через пригоди з котом, здоров'я своє і мами теж змушувало занепокоїтись. Ну і надодачу до цього неможна спокійно спостерігати як нові "слуги народу" влаштовують звіздець. Отож захотілося десь полазити. А нічого доступнішого в Києві, придатного для самостійної вилазки, не лишилось.


Вперше пройшовся до Зеленого театру. Не думав, що коли-небудь доведеться там побувати.


Зверху Верхньої підпірної стіни розташований майданчик.


Сама Верхня стіна за огорожею, бо літній театр, разом із укріпленням, викупили в приватну власність.


Тому Верхню підпірну стіну можна побачити лише крізь сітку.


Попід Зеленим театром йде алея до Нижньої підпірної стіни. І все б нічого, якби ж дорога не була під ухилом.


Довгий, крутий ухил в поєднанні з багнюкою під мокрим листям робили пересування неможливим. Поки йшов, ледве не посковзнувся.


Цікавість (і бажання посталкерити) розпирала, тому таки дійшов до Нижньої підпірної стіни.
Правда, не вершині стінки вдруге ледь не навернувся на багнюці.


Був вихідний день, тому на підпірній стіні тренувалися альпіністи. Я не ризикнув спуститись вниз.


Оскільки нових вилазок не намічалось, то менш, ніж за тиждень, повторив спробу. Недарма ж відкрив для себе нові закутки столиці?!
Тільки цього разу вирішив підійти не згори, а знизу — з набережної. Цей шлях більш довший, але сподівався, що з боку Дніпра, підступ до Нижньої стінки буде не надто різким.

На другий раз погода видалась менш комфортною. Холодно. Але шо ж поробиш?

Довго йшов вздовж колишньої трамвайної лінії.


І ось, нарешті, вхід до Нижньої підпірної стіни.


Алея до підпірної стіни колись була облаштована. Але зараз там руїни.


На підступах валяються залізобетонні уламки, які додають антуражу закинутості.


Поруч є вхід (відкритий!) у дренажну систему. А вгорі видніється Нижня підпірна стіна.


Не будемо відволікатись на дренажку — то зовсім інша тема. В цю вилазку я пішов заради підпірної стіни.




Складається враження, що споруда дворівнева. Але на другому ярусі — обманки. Справжні бійниці розташовані на нижньому ярусі.


Бійниці виконані у вигляді вузьких вертикальних щілин. Мабуть, рушницю туди можна було просунути.




Ну що, зазирнемо всередину?!


Всередині потрапив у величезний зал.


По обидва боки від залу тягнеться галерея.


Вигляд з центральнї зали в бік фасаду. Епічний фортечний краєвид. Особливо із спиляним деревом (спочатку подумав, що воно виросло всередині укріплення).


З тильної сторони зали є прохід.


Правда, там нічого нема.


Праворуч галерею перетинав водогін.


Струмок. Дренажка?
Можливо, це і є той самий водогін?


Без спалаху фотки фігові. Але виглядають цікавіше.


Права частина галереї в темряві.


І зі спалахом.


Ліва галерея трохи довша і нічим не перегороджена.


Всередині галереї темно. Але на знімках без спалаху виглядає епічно. Жаль, фотокамера милить в таких умовах.


Сходи нагору закидані цеглою.


На цих сходах можна запросто поламати кістки.


Вигляд зі сходів. Поки піднявся по сходам, ледве не підвернув ногу.


Бійниці розташовані одна до одної під кутом, утворюючи фігуру «V».


Ось і вся підпірна стіна!


Неподалік знайшов ще якусь споруду, яка схожа на закинуту.


Нагадує навіс.


Підсумовуючи скажу, що об'єкт незвичний. Але маленький.
82
Плани / Добромиль, Хирів, Нижанковичі на неділю 17 листопада.
« Остання відповідь від Roy 15.11.2019 17:51:39 »
Що в планах побачити? Добромиль, Хирів, Саліну, колишні маєтки в Передільниці, Нижанковичі і його шикарний палац Козловських. Полазити цими містечками, позапихати всюди свого носа.
Є поруч села, не менш цікаві.
Їдемо машиною. Одна вже сформована.
Якщо б хтось хотів з нами, пишіть нижче, чи в пп.
Буде весело і цікаво. Впринципі, як і завжди :)
83
Я знаю місце / Re: Розбитий літак у Горганах
« Остання відповідь від sergiy_007 14.11.2019 15:15:21 »
привіт, а можна детальніше про "Як 7 біля Франківська".
84
Посилання / Re: Всяке цікаве
« Остання відповідь від maxiWELL 14.11.2019 09:13:24 »
Тест-драйв на недобудованому  асфальтобетонному (або сміттєспалювальному) заводі в Києві.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=UFDGRsQXPOI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=UFDGRsQXPOI</a>



85
Посилання / Re: Прип'ять та Чорнобильська Зона Відчуження
« Остання відповідь від maxiWELL 14.11.2019 09:10:33 »
Про  екскурсії (легальні і нелегальні) у Зону відчудження.  https://www.the-village.ru/village/business/how/352583-tury-v-chernobyl

Скандали, сенсації, розслідування. Скільки заробляє Держагенство на туристах, про дозволи і кому належать тур-оператори. https://nv.ua/biz/economics/kto-zarabatyvaet-na-poezdkah-v-chernobyl-50027342.html
86
Про explorer.lviv.ua / Re: Пісенник Дослідника
« Остання відповідь від Golem 13.11.2019 12:43:47 »
От тільки не питайте яке це має відношення до Експлорера. В нас навіть є окрема телеграм група про Це. А ще купа тематичних фоток з «вилазок»

Я їду бухати

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vBcialVdAr8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vBcialVdAr8</a>

Я бачу навколо горілку і пиво,
Столи і стакани, і сало, і хліб.
Я буду чекати, я буду хотіти
Їх бачити знову і знову до них!

Я їду бухати, до тебе бухати,
Де гості знайомі і тости нові!
Я їду бухати, до тебе на хату...
Які ж вони добрі, ті ночі бухі!

А, знаєш, буває, коли я не можу
Піднятися далі з полону стола,
Але відчуваю, невидима сила
Мені наливає і знову і знов!

Я їду бухати, до тебе бухати,
Де гості знайомі і тости нові!
Я їду бухати, до тебе на хату...
Які ж вони добрі, ті ночі бухі!
87
Про explorer.lviv.ua / Re: Ми в Пресі
« Остання відповідь від Golem 13.11.2019 11:19:27 »
Нині ранком виступав на UA:Львів радіо. Мої пости про Полтву набули популярності. От і запрошують. Це ще один стимул писати звіти ;)

Нічого аж такого я не говорив. Стандартна тема про Експлорер. Але кому подобається як звучить мій голос то послухати можна тут.




88
Зверну вашу увагу на міст, який є не такий популярний, як у Ворохті скажімо, що в Карпатах. Цей міст є не менш красивим, який розташований на мальовничій річці Случ, з кам'янистими берегами та обривами.
Знаходиться він біля траси М06,  біля кільцевої дороги Новограда-Волинського, Житомирської області. Конкретно, ось тут.





Міст в дуже доброму стані, на фото це видно. Побудований в 1914-1915 роках. Його унікальність полягає у тому, що він пережив І та ІІ світову війни, та не зазнав ушкоджень.
Це дуже велика рідкість в цих краях, більшість подібних мостів була зруйнована, як не підривами, так авіацією. Єдиним втручанням в міст було зведення в 1930-х кулеметного ДОТу, зі сторони Коростеня. В кінці ХХ ст., у зв'язку з електрифікацією ділянки колії, на мості встановили електричні опори для контактного дроту.





Пишуть, що побудований без цементу, на спеціальному розчині на основі курячих яєць.  :)








Доволі фотогієнічний мостик. Ось схемка, як доїхати туди з траси. Інші з'їзди не розглядайте - вони для офроуду.







89
Всяке-Різне / Re: Ретро транспорт
« Остання відповідь від maxiWELL 12.11.2019 10:57:27 »
Там моделей було небагато. Це 601 Kombi ранніх років виробництва.
90
Всяке-Різне / Re: Ретро транспорт
« Остання відповідь від Bottlehunter 12.11.2019 10:47:35 »
Сфоткав недавно такий трабант універсал. Вкажіть модель, якщо знаєте.






Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »