Останні повідомлення

Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
81
Звіти / Re: Авіаремонтний завод у Львові
« Остання відповідь від Golem 14.09.2018 04:04:15 »
Дякую за крутий звіт! Було дуже цікаво почитати, особливо маючи певні знання в авіоніці. Три питання:

1) Вони там ремонтують тільки мехаінку чи наприклад ще оновлюють авіоніку до сучасної? Наприклад в тому ж МІГ-у 21 стоїть радар ще 2 покоління на лампах. Міняєш на новий і в тому ж кузові стає більш боєздатний літак

2) Чи правильно я зрозумів що ті всі літаки-гробіки що стоять рядком на їх подвірї вже роками і які так люблять фотографувати іноземці при взльоті літака це не металобрухт а жива черга на ремонт?

3) Яка потужність заводу в літаках на рік?
82
Звіти / Авіаремонтний завод у Львові
« Остання відповідь від stinger 14.09.2018 02:11:48 »
  Видалося побувати на Львівському Державному авіаційно - ремонтному заводі (ЛДАРЗ), під час екскурсії на підприємство, в рамках заходу "Дні Європейської спадщини у Львові".
 
 "Державне підприємство Львівський Державний авіаційно - ремонтний завод "ЛДАРЗ" - одне з найпотужніших підприємств Державного Концерну "Укроборонпром" , яке спеціалізується в галузі ремонту авіаційної техніки військового призначення.
Спеціалізація заводу - легкі фронтові винищувачі та винищувачі - бомбардувальники типу "МіГ".
На сьогоднішній день заводом опановано ремонт літаків
МіГ - 21 , МіГ - 23 , МіГ - 27 всіх модифікацій та МіГ - 29."

Офіційний сайт підприємства


    Логотип заводу

  На прохідній заводу нас зустрів пан Андрій, який будучи працівником заводу, по сумісництву проводить екскурсії. Під час екскурсії дозволялося фотографувати практично всюди, окрім деяких місць, все ж таки це оборонне підприємство, яке має свої секрети ;)
Перше що кинулося в очі на території заводу - це широкий плац та веселі яскраві електровантажівки, на яких перевозять вантаж по території.











Першим ділом ми відправились в музей заводу. В музеї представлена історія підприємства, починаючи від часів Польші та закінчуючи сьогоденням. Є велика колекція стендових моделей літаків, виконаних в різних масштабах. Фотографії на стендах розповідають про історію аеродрому у Скнилові та авіаремонтного заводу, а також про літаки, які там ремонтувалися. Крім того, представлені подарунки та нагороди підприємства.













Стендові моделі меншого масштабу виконані членами дитячого гуртка, організованого директором музею. А моделі більшого розміру виконані з бальзи одним з працівників заводу.























Міг-29





Міг-27



Міг-21



Також представлено макет території завода...



Ми в великій будівлі з червоним дахом :)





...і деякі зразки авіаційного озброєння.









На стендах можна дізнатися про історію аеродрома Скнилів





































Ця пам"ятна медаль була подарована в 2000-му році в честь відкриття пам"ятника Данилові Галицькому у Львові і має номер 01







Рухаємось до наступної точки нашої екскурсії.





За невисоким зеленим парканом від нас ховається Міг-21, поставлений у вигляді пам"ятника на честь 70-ти річчя підприємства :)



Фотографуємось та приступаємо до огляду)





















Літак повністю справжній, як і ракети встановлені на ньому, з них тільки вийнята бойова частина та поставлені заглушки на сопло. Мені як людині, яка займалася колись стендовим авіамоделюванням, було дуже цікаво доторкнутися до живої легенди, яку я свого часу клеїв в 72-му масштабі :D





Можна покрутити крила ракеті))







Далі направляємось до цеху-дільниці ремонту планера літака, де здійснюється ремонт силового набору планера за допомогою аргонодугового зварювання.



По дорозі бачимо один з історичних цехів підприємства.



А також песиків, які нас зустрічають))



І от нарешті ми в цеху! Тут все цікаве! :o





















Цеховий транспорт





Всі проходи між приміщеннями мають характерний виріз під силует фозеляжів літаків 50-х - 60-х років
 


А ще ми дізналися, що американська авіатехніка відрізняється від радянської тим, що на ній всі гвинти на обшивці залиті лаком до рівно вилизаної поверхні.



Далі нас ведуть через стоянку літаків до оглядового майданчика.









Підвісний підфюзеляжний паливний бак Міг-29



Консолі крил та стабілізатори Міг-29



Міги-29, які готують до ремонту.







Міг-29 УТИ





З оглядового майданчика добре видно старий та новий термінал аеропорта та взлітно-посадкову смугу.











Фоткаємось на пам"ять та йдемо до виходу ;)












83
В деякій мірі це роблять навмисно,хоча на цих кабельних трасах троха переборщили. Запас робиться для того,щоб  в разі вистрілу кінцевої муфти підтянути кобель і зробити наступну муфту
84
Інженерні Споруди / Re: Борислав Ригає
« Остання відповідь від Roy 13.09.2018 22:01:24 »
Юху, товариство! Тримайте пачку моїх фоток і коментарів з поїздки)

Всі разом, початок етноекспедишину, на фоні чоловічого відділу. Мерзості в якому, між іншим, кояться і по теперішній день.


Атмосфера легкої містики, легка тлінність старих будівель на фоні заростей та дерев - завжди тішить зір









Одне з дерев ефектно впало у вхідні двері будівлі


Приходилось пробиратись крізь густий заросляк з кропиви та ріп'яхів, щоб зробити такий кадр.


Стебник.
Романтична воронка, або інший погляд на техногенне лихо


Зсув породи не вдалось викликати, натомість викликали лише приємні емоції.


З відвідин Борислава, сподобались два моменти, один з них це обід на даху закидки, недобудованої лікарні. Гарні види, з одного боку гори під носом, а з іншої дністровська рівнина.




Імпровізований стіл з вітрівки Голема.


Нафтокачка в Бориславі, в міському парку звісно true! Особливо коли можна її запустити, покрутивши важіль.




Але, оскільки був день міста, кількість обмороків, однооких наркоманів та примар з 90, в светриках з міккі маусами трохи перекривляли враження від того.
Зате, чудове місце, покинута фабрика з гарною вивіскою радянського періоду вартувала того, щоб поїхати у Борислав.


Ну і заключні фото, де ми всі разом, біля пам'ятника, по дорозі додому.





Дякую учасникам поїздки. Гарно провів час з вами! До зустрічі, і, +1 до карми :)
85
Бардак з кабелями такий по причині того, що перш ніж добратися до дефектного кабеля потрібно зняти ті що перешкоджають доступу до нього, а ставити їх назад не завжди є можливість. Пізніше це все поправиться. На тій підстанції регулярно "стріляють" кабеля, тому до грінок тут всі ставляться як до буденного)
86
Зачот за фото! Це тільки в мене склалося враження що кабелі лежать так ніби після обшуку в квартирі? Замість того шоб йти акуратно собі попри стінку по прокладених для них опорах.

До речі, як відчуття були всередині? То ж якшо б пробила ізоляція були б грінки!
87
Кабельний колектор 6-ти і 10-ти кільвольтних кабелів ПС 110/10/6 кВ «Львів-11»



88
Плани / Re: Ліземо на деревацьку Вежу
« Остання відповідь від STALKER 13.09.2018 21:17:07 »
371 метр над рівнем моря.
371+73=444 метри загалом. Якби ті баняки відрубати гарна могла би бути точка для DX - інгу.)
89
Плани / Re: Ліземо на деревацьку Вежу
« Остання відповідь від Golem 13.09.2018 21:14:34 »
371 метр над рівнем моря. До 40-х років нашого століття на цьому місці стояв триангуляційний знак. Інфоормація від Андрія Книш-а
90
Плани / Re: Ліземо на деревацьку Вежу
« Остання відповідь від STALKER 13.09.2018 21:12:53 »
Супер! Слідкуйте також за погодою, щоб наступний раз на Новий Рік не припав

До речі, по дорозі додому заскочив і виміряв висоту верхнього майданчика(вежі по суті). Прилад показав 73 метри

Яка висота над рівнем моря на землі ? Не заміряв часом?
Сторінок: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »