Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Теми - YserL

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
2
В кінці квітня соціальні мережі сколихнула інформація про пожежу на Рівненській АЕС, а ми давно планували заїхати на екскурсію. Тому вирішили організувати офіційні відвідини РАЕС.




При під'їзді до міста Вараш (до 2016 року Кузнецовск) нас здалека зустрічають градирні. Їх видно за десятки кілометрів, оскільки висота їх 150 метрів. Зразу асоціація із Спрінгфілдською АЕС. Білий димок це водяна безпечна пара.



Проїхавши 300 км за 5 годин вирішили провести контрольні заміри природного фону. Все в межах норм.



Офіційну екскурсію ми почали із інформаційного центру Полісся, у приміщенні колишнього кінотеатру.



Всередині нас зустрічають анімовані макети атомної електростанції.



Гарна деталізація основних компонентів і трубопроводів.



Тут знайомимося із типами ректорів. На станції використовується 2 типи водо-Водяних енергетичних реакторів:
ВВЕР-440: 1 і 2 блок (об'єднані в одному приміщення), теплова потужність 1375 МВт, мають 2 турбогенератора. При пошкодженні однієї турбіни, реактор може працювати на 50% на одну турбіну. Має 6 ГЦН (продуктивність 7100 м<sup>3</sup>/год). Має систему локалізація аварії (система камер справа на схемі).

ВВЕР-1000: 3 і 4 блок (окремо стоячі), теплова потужність 3000 МВт. мають по 1 турбогенераторі. Має 4 ГЦН (продуктивність 21050 м<sup>3</sup>/год). Ректор розміщено в гермооболонці, купол містить систему натягнутих канатів, здатний витримати падіння літака.


КПД енергоблоків біля 30%.

На стіні зустріли карту станцій моніторингу навколо станції. Про пости моніторингу читаємо далі у статті.



Є архівні фото, зокрема заливки градирень.



Працівники станції також брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Пропуск із найвищим рівнем допуску: ВСЮДУ.



Гарний артефакт: контейнер для перенесення рідких радіоактивних проб, зокрема із першого контуру реактора.



Йдучи по вулиці контейнер "взагалі не кидається в очі" )



Також віртуально побували всередині станції.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=BWa22COBumM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=BWa22COBumM</a>

Далі вирушили в навчально-тренувальний центр (НТЦ).

В холі поганяли борні стержні на ТВЕЛі.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=q0MxSy6NWHQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=q0MxSy6NWHQ</a>

З допомогою 3D принтерів, кожен може роздрукувати макет реактора.



Безвідповідально, раніше станції не мали тренажерів станцій, і навчання робилися на діючому реакторі. Тому зараз є вимога МАГАТЕ про наявність повномаштабних тренажерів, який 1:1 відповідає реальному. На ньому зміни відпрацьовують позаштатні ситуації. В НТЦ є тренажери ПМТ-440 (енергоблок-прототип № 2) та ПМТ-1000 (енергоблок-прототип № 3).



Цікаво, що за жовту лінію до щитів може перетинати тільки зміна, всі решта стоять за лінією, але не ми.



Величезна кількість лампочок, перемикачів, шкал. Червоний колір означає перекриту заслінку чи перемикач, зелений відкриту.



Ну десь так)



Панель, яка визначає потужність реактора. Присутнє дублювання.



А це пульт керування групами стержнів. Автоматика не дає розігнати реактор більше 103%.



На мнемосхемі відображаються положення стержнів. Вони використовуються для заглушення реактора. Сама потужність реактора керується наявність іонів бору (борної кислоти) у теплоносію.



Також на моніторі видно параметри активної зони реактора.



Кнопки захисту, використовуються в крайньому випадку, захищені ковпачками і пломбами.



Кожне табло має функціонал перевірки справності індикації, хоч лампи дубльовані, можуть перегоріти.



Є різне обладнання, різних виробників.



Мнемосхеми дають зразу орієнтуватися у процесі.



Усі електростанції працюють у одній мережі, і важливо дотримуватися сталої частоти. При відхиленні частоти, починаються каскадні відключення споживачів.



А це індикатор обертів турбіни.



Також параметри відображаються на комп'ютерах.



Непідготовлена особа зразу губиться у призначеннях кожного елементу.





Нам дали попрацювати на щиті, і ми емулювали пошкодження автотрансформатора 330 кВ. Так як було 29 квітня 2019 року по 21 годині соцмережами почалася розходитися інформація про пожежу на станції. ДСНС оперативно загасили, і опублікували повідомлення.



Загорівся автотрансформатор АТ-7 типу АТДЦ-125000/330/110 на 330кВ. Через збій систем 3 енергоблок РАЕС автоматикою систем безпеки було заглушено.



Отож відрізаємо енергоблок від об'єднаної енергомережі.



Системи не дали турбіні розігнатися, через втрату навантаження. Надлишок енергії пішов в градирні, також скидання пари спричинило шум на станції.



Далі відключив живлення трансформаторів внутрішніх потреб.



Автоматика успішно справилася, і блок працював у штатно доки дизель генератори виходили на режим.

Цікава комбінація шкали і кнопок.



Оскільки це емулятор, то відображенням даних керує комп'ютер.



Тисячі входів виходів, як дискретних  так і аналогових. При модернізації щитів, закупляється парна кількість: один комплект йде на реальних щит, а друга на тренажер.



Зустрічаються аналогові самописці із записом на папір у резерві.



Покидаємо тренажер, і роздивляємося куток дозиметрів.





Далі ми поїхали на територію захисного сховища № 1 біля станції.



Спочатку відвідали станцію радіоактивного моніторингу. Ззовні є лічильника гейгера.



Всередині стоїть спеціальний фільтр АФА-РМП-20, який 10 днів фільтрує повітря для аналізу. Саме тут було зафіксовано радіонукліди після Фукусіми, а також фіксуються викиди на росії.



Також стоїть автоматизований комплекс для відбору проб повітря. Запускається дистанційно.



Сурова промислова техніка.





А це система керування Remtech Doppler Sodar, який аналізує потоки повітря на різних висотах.



Промислова панель оператора.



Індустріальні конектори.



Метеорологічний комплекс "Sodar" PA5 станція зонування атмосфери до 3 кілометрів. Акустична потужність 60 ват, частота 1 КГц.



А це метеостанція MAWS-110.



Будка Вільсона для захисту сенсорів від нагріву сонця.



Датчик хмарності. Виглядає як НЛО.



А це каретка, яка фіксує кількість опадів. Є підігрів для снігу.



Ультразвуковий сенсор.



Далі ми зайшли в бункер. Сховище контрольних зразків радіонуклідів.



У радіологічній лабораторії здійснюють моніторинг забрудненості радіонуклідами фільтрів із станція, рослинності.



Досліджувальні зразки досліджують спектрометрами. Жовте це свинцевий контейнер, знизу є екранування свинцем від випромінювання землі. Під резервуари Дюара із рідким азотом для сцинтиляційних сенсорів.



Аналіз на бету і альфу виконують у MPC 9604.



А це рідкий сцинтилятор. До зразка води дадається люмініфор, вимірюється забруднення слабо активними ізотопами, наприклад тритію.



Далі ми спустилися на 5 метрів під землю. Купа гермодверей.



Повноцінний діючий бункер.



Тут розмістилися стійки із комп'ютерними серверами. Захищений міні дата-центр.



А це система радіаційного моніторингу.



Захищене робоче місце. Аналітичні системи, зокрема RODOS, можуть малювати в реальному часу карти забруднення, робити прогнози у разі надзвичайних ситуацій.



А це чорний ящик енергоблоків. Сюди весь час пишеться більше 2000 параметрів реактора.



У бункері створюється надлишковий тиск.



Є сучасні моніторингові комплекси.



А це ситуаційна кімната. Тут збираються все керівництво у разі ЧП.



Комплекс має два корабельних дизеля, для живлення у разі блекауту.



Є шлюзові камери, а також детектори забруднення людини.



А це в'їзд транспорту. Згадується Термінатор, де вони заїхали в гору.



Далі ми проїхали навколо градирень до 4 блоку, але там не можна робити фото і відео зйомку.



Тому ми зробили знімки біля стели.



Отож радіаційний фон менше ніж у Львові, можна спати спокійно.



Далі обід-вечеря, і назад додому.



Наша дружня компанія.



Висловлюю подяку керівництву РАЕС.

Посилання:
Офіційна веб сторінка https://www.rnpp.rv.ua/
Офіційна сторінка у Facebook https://www.facebook.com/rnpp.rv.ua/
Звіт у персональному блозі https://blog.uaid.net.ua/raes/

3
На даний час в Україні є діючих 15 енергоблоків ВВЕР на 4 діючих атомних електростанціях.


Запорізька АЕС
6x1000 = 6000 МВт
Хочемо потрапити туди

Південноукраїнська АЕС
3x1000 = 3000 МВт
Наш репортаж звідти

Рівненська АЕС
2x440+2x1000 = 2880 МВт
Наш репортаж звідти

Хмельницька АЕС
2x1000 = 2000 МВт
Наш репортаж звідти

Чорнобильська АЕС
4x1000 = 4000 Мвт - виведено з енергогенерування
Наш репортаж звідти

Дослідний реактор
Також відвідали дослідний атомний реактор Інституту ядерних досліджень Національної академії наук України
Оскільки, нам не дозволили там знімати, влаштували шмон та позабирали телефони, опис від київських колег про реактор прошу читати тут.

4
У зв'язку із актуальність теми РАЕС (глушіння блоку після пожежі автотрансформатора).
Відпишіться коли хто хоче відвідати (потрібно вказати терміни у листі).
На саму станцію кажуть не пустять, но тренажери мають.

Список:

  • YserL (?auto)
  • Golem  (auto)
  • Svyatodiy ? червень
  • Dima_Bear
  • Electri4king
  • Опілля
  • Fenriz
  • Fenriz +1
  • Drusja
  • Drusja +1
  • Roy
  • Stinger
  • Гандзя
  • Svyatodiy ?

Скиньте в приват ПІБ, ДН, Паспортні дані

Орієнтовна дата 24.05.2019

Автопоїздкка: Львів-Радехів-Луцьк-Ківерці-Оконськ-Полиці-Вараш 284км
Скоріш за все буду на авто (потрібно замінити систему охолодження).



5
У зв'язку із актуальність теми РАЕС (глушіння блоку після пожежі автотрансформатора).
Відпишіться коли хто хоче відвідати (потрібно вказати терміни у листі).
На саму станцію кажуть не пустять, но тренажери мають.

Список:

  • YserL (?auto)
  • Roy
  • Golem  (auto)
  • Svyatodiy ? червень
  • Dima_Bear
  • Electri4king
  • Опілля
  • Fenriz
  • Beliy_voron
  • Drusja
  • Drusja +1
  • Stinger
  • Гандзя
  • Sunnyman

Скиньте в приват ПІБ, ДН, Паспортні дані

Дата 24.05.2019 10:00

Автопоїздкка: Львів-Радехів-Луцьк-Ківерці-Оконськ-Полиці-Вараш 284км
Скоріш за все буду на авто (потрібно замінити систему охолодження).



6
Про explorer.lviv.ua / Нові віяння
« : 25.01.2017 11:55:49 »
Я тут так щось подумав, і пропоную:
1. Викинути авторизацію через мейли і т.д., залишити тільки через OATH через G+, Facebook, або дуже сильно заховати.
2. Переробити базу обєктів, додати інтеграцію із постом, позначки "Я тут був" і "Я хочу тут побувати".
3. Швидке створення вилазки по події (інетграція із G календарем) із нотифікацією по мейлу тих хто має позначку "Я хочу тут побувати" із пропозицією відвідати.
4. Ресерч нового CMS оскільки дана система не підтримується із 2010 року.

7
Якщо Ви ще не відвідали дендропарк Софіївка, Вам варто запланувати і відвідати його. Природа вражає!

Фото Drusya
В межах нашої мегапоїздки після музею Ракетних військ по дорозі до Києва ми заїхали у Національний дендрологічний парк «Софіївка», який розміщений біля Умані у Черкаській області.
Фотографій зробили мало, дощ в перемішку із вітром не дуже хотів сприяти фото ласканню.
Історична довідка: парк заснований 1796 року, періодично щось оновлювали, додавали, і відновлювали. Детальніше є у вікіпедії.
Після насичених днів і теплого автобуса всі виглядали приблизно так. Алея біля входу із різними палатками виглядає як краківський. Варто зробити стилізовані будки у дусі епохи 19 століття. Тут і кава, чай, глінтвейн, подарунки і, увага, дощовики! За це їм жирний плюс, а то довелося б мокнути під дощем.

Фото Andriy Royuk
Фото біля фонтану "Змія", вода йде самопливом із верхнього озера. Перепад рівнів верхнього і нижнього озер до 2,5 метрів, завдяки звуженню сопла вода викидується на висоту до 16 метрів.

Фото Andriy Royuk
Обов'язково варто включити у програму поїздку на гондолі підземним водяним тунелем (річка Ахеронт) довжиною 211 метрів, ширина 3 метри.

Фото Drusya
Ходили, роздивлялися, пили чай, періодично слухали гіда і історії. Давно всі знають що гіди розповідяють всякі АХ історії, щоб чимось забити час, і однією із таких була історія про радіоактивний камінь. Но не тут то було, в мене із собою був дозиметр Терра-П. Камінь не був радіоактивним, але природній фон значно вижчий ніж по Укрраїні через наявність гранітного щита під землею. Середній фон у парку 0,23 мкзв/год.

Тут не буду розміщувати безліч фото, яких є в інтернеті предостатньо, просто виділіть день і приїдьте із сімєю, повірте тут є що оглядати і захоплюватися технічними ріщеннями.
Фото із пташиного польоту:

Оригінал статті

8
Закордонні пригоди / Вільнюс
« : 30.12.2016 15:26:39 »
Оригінал: http://blog.uaid.net.ua/weekend-in-vilnius/

Якось спонтанно із співробітниками вирішили купити квитки у Литву за дуже смачною ціною від МАУ. Нас зібралося п'ятеро хто мав діючу шенгенську візу.

По дорозі у аеропорт сфотографував літак Антонов, який вивантжував 2 гелікоптери U.N. Фото на телефон на вулиці і на GoPro із терміналу.





Пройшли митний і паспортний контроль. Останні 3 роки питають по батькові і місце народження, через однофамільця/іменем/року. Народ заправився спиртним у дюті-фрі, при купівлі товарів сканують шрихкод із посадкового талону: PDF417, який називають BCBP, який містить прізвище, ім'я, референс замовлення, код аеропорту вильоту і посадки, номер рейсу, дату вильоту, клас, для доступу у лаунж зони, ряд і місце, номер пасажира на реєстрації, і службову інформацію. У нових версіях вже присутній цифровий підпис щоб унеможливити підміну інформації і відвідання зон бізнес класу.
M1PUPKIN/VASYA        EX7RMTN LWOVNOPS 0167 352S008F0067 31C&gt;2080      B0E             0

M1PUPKIN/VASYAMR      EX7RMTN VNOLWOPS 0168 353T017B0057 13B&gt;10B0  6353BPS 2956624042409280

Після посадки лишаються тільки корінці, дехто їх колекціонує.



Вилетіли рейсом PS167 Lviv (LWO) - Vilnius (VNO) на Boeing 737-8Q8, бортовий номер UR-PSP, летіли на ешелоні 350 (~10,7 км), тиск в салоні був на рівні 2,3 км.





При взльоті через поворот і нахил літака були відчуття як на атракціоні:



Прибули в аеропорт Вільнюса, вигрузили через трап і в автобуси. Різниці у часі немає. В однаковий час прибули літаки Lufthansa і руссофлоту.



Доки стояли в черзі з годину встигли зачекінитися, благо є wifi. Тихо завидували citizens-ам які проходили без черги. Пройшли паспортний контроль назвавши ціль візиту, показавши палець, бронювання готелю і зворотні квитки. На виході зловили таксі мінівен, і за 20 євро похали в готель Florens Boutique біля залізничного вокзалу.

Оцінили джакузі у номері і лягли по 2 ночі спати. Інтернет так собі.

Достатньо виспавшись почали досліджувати місто у суботу по 11-дцятій. Більша частина команди пішла у заклад для веганів Holigans, а я традиційно у McDonalds. Біг тейсті меню і є запас енергії на день. Також файний інтернет для IP телефонії.

Зразу на вокзальній площі розміщено несподівано залізничний вокзал.



В холі зліва розміщено макет реконструкції привокзальної площі. Дуже добре що зразу біля вокзалу розміщено автобусну станцію.



Справа макет якоїсь складної інфраструктури.



На станції чисто, купа інформаційних повідомлень.



Є каса міжнародного сполучення, каси у яких можна розраховуватися банківськими картками.



Є інформаційна служба із розкладами рухів, зокрема і в аеропорт, а в холі гарна ялинка.



На другому поверсі варто відвідати музей залізниці, який був закритий через корпоративи.

В країні дуже поширені банківські рішення для вендінгу від Nayax.



і Ingenico



Також є комплексні рішення для бізнесу на базі iPad від Revel.



Цікаво що у терміналах не дуже поширена підтримка NFC.

Гуляти містом, розглядали цікаві місця. Місто як місто, можете подивитися Орел і решку.



Дуже сподобалася ялинка із ярмарком.



Освітлення у формі шалаша робить приємну атмосферу.



Зразу на площі можна піднятися на дзвіницю.



У закордонних поїздках при відвідуванні музеїв дуже економить бюджет посвідчення журналіста.



Подивився на ярмарку/ялинку з висоти голубиного польоту.



На проміжній зупинці є атракція у вигляді поворотної камери із гарним зумом, можна заглядати у вікна.



Поруч розміщена вежа Гедиміна, і є фунікулер, який не працював.



Піднялися пішки.



Із середини фото не буде, не мають знижок для преси.



Краєвиди гарні, особливо вночі.



Далі вирішив прогулятися до хмарочосів.



Повечеряли, і на наступний день по обіді вирішили поїхати у Тракай подивитися на замок. На автовокзалі зразу біля залізничного голуби в перемішку із ручними воронами і горобцями клянчили перекус.



У середині автовокзалу інформативна дошка і графік руху.



На автовокзалі у Тракаї сподобалася ручний графік. Олдскул.



Ось і Тракайський замок.



Літом тут напевно дуже гарно. Лебеді і качки.



Зала, у якій 2 музиканти грали на музичних інструментах.



Дуже сподобалася експозиція печатей особливо із мінералів.



Атракція, яка дозволяє зачекінитися печаттю.



Була ідея пропечатати закордонний паспорт.



На вечір завітали у Акрополіс, найбільший торговий центр. Із вокзалу їздить швидкісний трансфер.



Вирішили із торгового центру їхати на таксі у аеропрот. Викликали Uber. Встигли.

В місті працює злагоджено система громадського транспорту. Для турсистів можна купити одноразові квитки в кіосках або у водія дорожче. А для жителів є безконтактна карта Vilniečio kortelė. Сайт доступний лише литовською мовою. Молодці. Купив собі сувенір за 1,5€, колекціоную проїзні nfc карти.



На зупинках встановлені інформаційні монітори із часом прибуття транспорту. Також продубльовані номери на паперовій інфотаблиці.



На жаль, не вдалося покататися і скористатися валідатором.



Як вирішують проблему голольоду: на зиму встановлюються контейнери для піску, яким посипають тротуари.



Актуальна тема для Львова: сортування сміття. Там цим займаються давно, навіть у торговому центрі 4 смітника: сміття, пластик, скло, папір.



На вулиці встановлені великі смітники:



При купівлі у супермаркеті продукції у пластику чи жестяній банці, до чеку плюсується депозит 0,1€, які можна повернути у пунктах збору.



Відволікся, приїхали ми у аеропорт. Пройшли реєстрацію. На митному контролі забрали старий талін (не можна провозити більше 100 мл в одній упаковці у ручні поклажі), посадка у літак. Випускали через гейт поруч із туалетом і гейтом на москву. Ну й контингент туди летів. Завантажилися у два автобуси і похали на стоянку літака. Простояли 20 хвилин, помилувалися аеропортом, і сіли у літак. Вилетіли із затримкою.

Верталися рейсом PS168 Vilnius (VNO) - Lviv (LWO) на Boeing 737-8HX, бортовий номер UR-PSC, летіли на ешелоні 300 (~9,1 км), тиск в салоні був на рівні 1,6 км.





Точка повороту біля Бібірки:





По прибутті паспортний контроль і похід з аеропорта додому.

9
Маю книжку
Сучасний Львів
Олена Степанів
Путівник Львова. Перевидання з 1943 р. Стереотипне. - Львів. Видавничий центр "Фенікс". 1992.-144 с.
ISBN 5-87332-004-7

думав сканувати років з 5, але натрапив на текст книги: http://www.lvivguide.info/sources/stepaniv1.html
Тепер думаю чи сканувати чи ні  :)

10
Смітник / Re: Покрови 2016 (14.10.2016)
« : 14.10.2016 10:26:07 »
на яку годмну можете бути?

11
Плани / Покрови 2016 (14.10.2016)
« : 12.10.2016 18:57:11 »
Отож в продовження традиції років 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.
Вибераємо місце і час. Відписуємося у темі.

12
Прохання не постити контент до переїзду на новий сервер.
Новий сервер: http://178.62.200.97/forum/index.php

13
Electri4king - попередження

14
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZE86wj6pX2E" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZE86wj6pX2E</a>
ТОВ "Самбірська сонячна станція" ЄДРПУО 36808350
Максим Козицький, 0977506145, 0673421833
https://www.facebook.com/maks.kozytskyy
Написав у фейсбук, ifno подзвоню.

15
Смітник / Re: Кулінарія
« : 12.08.2016 11:53:58 »
Скіко коштує і де можна взяти?

16
Дуже цікава подорож. Жирний плюс!

18
Усім дякую за компанію, отож починаємо розповідь.
Відповідно до теми Екскурсія аеродром Jagellon ці вихідні (9 або 10 липня) зібралися,
Zelya, Drusja, Блондинка в кедах, STALKER, ІНТРОВЕРТ 997, bodyabighit, Андрій і YserL. Пізніше приєднався до нас, пройшовши весь аеродром, Electri4king.

Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом. Назва взята від короля Ягайла, серце якого згідно легенди поховане у цих місцях.
На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!
Тут має бути групове наша фото( може в когось є

На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=IekxIzuCbD4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=IekxIzuCbD4</a>
Злітно-посадкова смуга
далі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VTsqblmvAwc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=VTsqblmvAwc</a>

Всередині краєвид теж супер:

Панорама смуги

Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.

В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році заміряли таврією довжина була 2 км.
На взліт готові!

Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги

Вітровказівник

Фотосесія Aquila A210
далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак Aquila A210. Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.

Решта займають фотозйомкою

Серцем є чотирьох поршневий Rotax 912 потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.

Амортизатор

Проблискові маячки

Диспетчерська вежа
Оскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.

Робоче місце диспетчера:


Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив

Спотерам: частота вежі 135.900 МГц
Ангари для зберігання і обслуговування літаків
Існуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.

Фото із будівництва: https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893








Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.

Залишки старої інфраструктури
Колишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009

тепер

Ідемо по руліжній доріжці

Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)

Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару

Такий непримітний холмик


Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):
- Початок парашутних стрибків
- Відкриття готелю для любителів авіа теми
- Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
- Авіаційний сервіс

Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам політати на літаку це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.

Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3uI0ZZM6qNY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3uI0ZZM6qNY</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=F6epNTO4AcQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=F6epNTO4AcQ</a>

Посилання:
Тема про військову історію аеродрома explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.html
Запис у нашій базі http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.html
Офіційний сайт Lviv Jagellon Airport http://jagellon.com/
Офіційна сторінка у FB Lviv Jagellon Airport https://www.facebook.com/jagellon.airport/
Мінісайт Черляни http://cherliany.at.ua/

Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (NATO Alphabet , раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)


До речі, до 15 числа маєте шанс виграти ознайомчий політ у розіграші "ХОЧУ В НЕБО!". Для цього потрібно вподобати сторінку Lviv Jagellon Airport у FB, лайкнути пост, і написати комент до поста.

Цікаві блоги пов'язані із авіацією:
Із сторони пілота http://denokan.livejournal.com/


Із сторони технічного персоналу http://lx-photos.livejournal.com/


Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав  :)

обговорення http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=7468

19
Запрошую на екскурсія на аеродром Jagellon (Черляни) на ці вихідні: 9 або 10 липня, час 16:00. День підберемо коли кому підходить.
В вихідни активний аерорух, тому буде що подивитися.
Доїзд своїми машинами, або маршруткою.
Зголошуємося коли кому підходить, вистарчає плюсика, якщо немає різниці по часу.

20
Потрібно 2 рації на 15 липня.

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »