Останні повідомлення

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Проблеми Львова та Навколо / Re: Підтоплення вулиці Торф'яної
« Остання відповідь від Golem Сьогодні о 17:47:24 »
Дякую за інфу! Хотілося б щоб у подібних дискусіях брали участь і люди шо знають проблему зсередини. Тобто ті хто там був і бачив все на власні очі. Та, на разі, Львівводоканал і далі продовжує заварювати входи в колектор. Ніякого огляду, профілактики чи очистки колектора не проводиться. А це зменшує його пропускну здатність і створює передумови для аварійних ситуацій.

Звісно шо потрібно модернізовувати та розширяти існуючу мережу. Але не забувати підтримувати і ту що є.

Як матимеш запис чи стенограму про що вони говорили - кидай сюди! Цікаво буде глянути.
2
РБМК враження що будували за таким самим методом як будинки з цегли. Наприклад Набережний квартал: звичайна цегла, бетонні плити, легко знайти персонал. Так само клали графіт по певній схемі, заливали все бетоном. Не потрібно дотримуватися чітко технологій, викоритсовувати дороге обладнання, високваліфіковану робочу силу.

ВВЕР активна зона знаходиться у металевій оболонці, яку виготовляють 36 місяців...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=JpMUgejDF8k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=JpMUgejDF8k</a>

Також за новими проектами додатково грязна зона реактора ще розміщена в гермокорпусі, і купол із напружених канатів захищає як ззовні, так із середини від впливу. Напевно через те щоб при максимальній проектній аварії все залишилося всередині гермооболонки.

Цікаво скільки коштує утртмувати військових із зенітними комплексами)
3
Проблеми Львова та Навколо / Re: Підтоплення вулиці Торф'яної
« Остання відповідь від Ser Gio Сьогодні о 17:32:44 »
У Львові говоритимуть, що місто може змінити, аби уникнути підтоплень вулиць і шкідливих викидів у повітря.

У дискусії візьмуть участь кліматологи, представник НУ «Львівська Політехніка» Володимир Жук, в. о. директора ЛМКП «Львівводоканал» Дмитро Ванькович, керівниця проектного офісу GIZ у Львові Оксана Олійник, заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко, головний архітектор Львова Юліан Чаплінський та голова Асоціації велосипедистів Львова Орест Олеськів.

http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_govorytymut_pro_prystosuvannya_mista_do_zmin_klimatu_de_podyvytys_101231.html
4
Військові Об`єкти / Re: Військова авіабаза 106-ВБАД (Київська обл.)
« Остання відповідь від Golem Сьогодні о 17:26:44 »
Гарний Звіт! В тебе получається шо раз цікавіше і цікавіше!

Маю питання: наскільки активно пиляють на алюмінь ті залишки літаків? Тобто чи воно там таке вже багато років погрижене, чи ше пару місяців і навіть того не побачити?
5
Дуже класний звіт! Кинув його знайомим шо возять буржуїв по наших електростанціях на екскурсії!

Маю одне наївне питання: Чому ВВЕР реактори так моцно захищають бетонієм і від падіння літаків, і від ще хто зна від чого. А РБМК, як на Чорнобилі, такого захисту не мають?
6
Візьмемо до уваги! Вилазка все ж таки відбудеться! Слідкуємо за погодою і пропонуємо підходящі дати!
7
Плани / Re: Печера під горою Піп Іван Чорногірський, 28-29 червня
« Остання відповідь від Golem Сьогодні о 13:54:55 »
Агов, невже ніхто не хоче повторити подвиг Віталіка?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bPBzdcFykzc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bPBzdcFykzc</a>

Це відео якраз з цієї гори і цього походу. Тільки не питайте чого ми тоді лишили Віталіка самого :)
8
Щоб не бути "зіпсутим телефоном" приведу відповідь свого київського знайомого стосовно дати на кисневому балоні:

"Итак, не зря я смутно помнил еще со времен своих занятий дайвингом...
Не знаю, как тгда в Германии, хотя думаю, все всегда было одинаково, но сейчас к маркировке баллонов у нас требования такие:

1.2. На верхней сферической части каждого баллона должны быть отчетливо видны  следующие данные:
— товарный знак предприятия-изготовителя;
— номер баллона по системе нумерации предприятия-изготовителя;
— фактическая масса порожнего баллона (кг); для баллонов вместимостью до 12 л включительно — с точностью до 0,1 кг, свыше 12 л и до 55 л включительно — с точностью до 0,2 кг; масса баллонов вместимостью свыше 55 л указывается в соответствии с ГОСТ или ТУ на их изготовление;
— дата (месяц, год) изготовления и год следующего освидетельствования;
— рабочее давление (Р), МПа (кгс/см2);
— пробное гидравлическое давление (П), МПа (кгс/см2);
— вместимость баллона (л): для баллонов, вместимостью до 12 л включительно — номинальная, для баллонов, вместимостью свыше 12 л и до 55 л — в соответствии с ГОСТом или ТУ на их изготовление;
— клеймо ОТК предприятия-изготовителя;
— номер стандарта для баллонов вместимостью свыше 55 л.

Как видим (смотри фото во вложении), 08.42 - это последняя, самая большая по хронологии, дата, и следовательно это дата следующего освидетельствования баллона.

Я, как и ранее, придерживаюсь версии, что это самолет 1941 года из 51-й KG"



9
Дерев'яна опора ЛЕП 10 кВ, яка дивом зберіглася після заміни ліній на бетонні.
Поряд сучасна опора, яка набагато нижча.

М. Боярка (Київська обл.).  По-моєму, зараз це єдина така опора. Раніше (до початку 2010-х) всі лінії 10 кВ були такими.

10
Спорядження / Re: Дозиметрія
« Остання відповідь від YserL Сьогодні о 11:10:57 »
При авіаперельоті із збільшенням висоти росте рівень радіаці з космосу. На фото природній фон на висоті 10300 метрів.




Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10