Незвичні транспортні засоби

Автор Anhorda, 21.06.2011 21:54:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Anhorda

Пропоную в цій темі викладати фото транспортних засобів: незвичайних; оригінальних; рідкісних; таких, які чимось вразили.

Ось цікаві колісні машини, які мені вдалося зазнимкувати на вулицях міста:






















Anhorda

Снігоприбиральний поїзд СМ-2

Призначений для прибирання з колій снігу і сміття, їх траспортування та вивантаження.
В кінці травня стояв на станції Клепарів.









На цьому сайті (російською мовою) можна прочитати більше про будову і принцип роботи.

Anhorda

Ремонт вул. Шевченка між Рясне-1 та Рясне-2 - катки за роботою:


Drusja

А таке чудо зустрів неподалік вул. П. Панча
Сорі за якість було темно і знімав телефоном
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Alter

Гм... Що незвичайного в машині із прикольною аерографією? Це ж має бути АПАРАТ! :)
Пропоную вашій увазі Агрегат власного виробництва, який на практиці досить шустро їздить, і тягає немалі вантажі.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Drusja

Гарна вооооолга їздить по Харкову.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

US5WEO

В мого друга Юрка є ось такий чудо електроровер) Сам двигун, контроллер до нього й зарядний пристрій для акумуляторів коштує приблизно 200 уо. Акумулятори й сам ровер треба купувати окремо  :) Швидкість розвиває 40 км/год +- 5 км точно вже не памятаю) Вистарчає на 35 км їзди! Акумулятори 12В по 12 А/г 4 шт. ввімкнені послідовно. Перед тим в Юрка був ровер Турист на якому стояло 2 двигуни на кожне колесо, можна було вмикати їх разом або окремо, стояла фара і бібкалка від жигулів)) Кізка була прудкенька але могла десь на ямці вклякти й друг придбав собі гірський ровер, поки зупинився на одному двигунці для нього. Також є рекуперація, можна котитися з гірки й підзаряджати акумулятори.

Roy

Пробуксовка на ровері цікаво дивиться :)

Ця система має якийсь захист від води?
Ланцюг мабуть таки був б потрібний, коли не задіяне в тязі заднє колесо.
Meine Ehre heißt Treue

US5WEO

Цитата: Roy від 26.08.2011 00:16:08
Ця система має якийсь захист від води?
Ланцюг мабуть таки був б потрібний, коли не задіяне в тязі заднє колесо.
Так розумію двигун дощу не боїться, бо потрапляння води всередину має певні перешкоди та й мабуть передбачено виробником якийсь мінімальний захист. Клеми акумуляторів навіть якщо будуть відкриті то дощ не спричинить їм великої біди. А на рахунок коробки контроллера то в інструкції запевняють що вона водонепроникна :) Якось й не чув від друга Юрка щоб він мав проблеми з дощем за пару років їзди:)

YserL

Справді чого зняди ланцюг із педалей? Можна крутити і менше енергії витрачатимиться?

inkognito

Дуже популярно і розгорнуто про електровелосипеди написано на Хабрі, раджу почитати!
Resistance is futile

Drusja

Чудова техніка!!! Але ланцюг, як на мене, полюбе має бути, заважати він не буде а от коли сядуть акумулятори то додому доїхати не складе ніяких проблем.
Цікаво скільки важить цей електроровер?
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

US5WEO

Цитата: Drusja від 26.08.2011 12:23:14
Чудова техніка!!! Але ланцюг, як на мене, полюбе має бути, заважати він не буде а от коли сядуть акумулятори то додому доїхати не складе ніяких проблем.
Цікаво скільки важить цей електроровер?
Юрко приїхав в Стрийський парк з Зимної Води і успішно потім повернувся назад, незважаючи на те що акумулятори старі і втратили частково свою ємність, як він розповідав. Ймовірно він не встиг переробити механізми перемикання передач які довелося зняти, а погода кличе покататися, або планує незабаром ставити ще один двигун на заднє колесо- я незнаю, чому ланцюга наразі не було, не поцікавився. Сам ровер не з нових, не з тих які наче з якогось алюмінієвого сплаву, а досить важкий, якась сталюка, плюс це все обладнання. Точно вагу не скажу, але втримати в руках йдучи поруч, потрібно докласти помітно більших зусиль в порівнянні з звичайним ровером.

:-)

Цікавить:
1 - яким чином реалізовано кнопку "вкл.-вимк."? І що це за кнопка? Чи манетки? Чи може така радість як в електровозах? Тобто чи є там різні позиції і т.п.?
2 - чи можна заряджати акумулятор перевівши ровер "на нейтраль" чи то пак підняти заднє колесо - коли там буде встановлено двигун.

Акуми переніс би  в "трикутник" рами - краще буде із центром мас як на мене, вести його поруч із собою точно. Але треба придумати як їх розташувати, щоб вузько це все було. Контроллер на місці теперішньому акумуляторів, або десь спереду рульової колонки.
Декольтем своїм мене манила.

US5WEO

Цитата: :-) від 26.08.2011 18:42:36
Цікавить:
1 - яким чином реалізовано кнопку "вкл.-вимк."? І що це за кнопка? Чи манетки? Чи може така радість як в електровозах? Тобто чи є там різні позиції і т.п.?
2 - чи можна заряджати акумулятор перевівши ровер "на нейтраль" чи то пак підняти заднє колесо - коли там буде встановлено двигун.
1 - В комплекті йдуть ручки насадки на руль, одна з них схожа на таку як в мопеді. Газуєш собі ручкою :) Датчик Холла наче стоїть.
2 - от другого питання не зрозумів) Я так розмію акумулятори він заряджає просто підміною клем на акумуляторах на клеми від зарядного пристрою. Думаю не відєднавши клем від контроллера акумулятор теж можна заряджати підєднавши паралельно йому зарядний пристрій.

:-)

Цитата: US5WEO від 27.08.2011 00:33:56
2 - от другого питання не зрозумів) Я так розмію акумулятори він заряджає просто підміною клем на акумуляторах на клеми від зарядного пристрою. Думаю не відєднавши клем від контроллера акумулятор теж можна заряджати підєднавши паралельно йому зарядний пристрій.
В плані якщо таки ланцюг вчепити і покрутити собі так зраненьку хвилин надцять.
І так протягом тижня то заряд який прямує до повного теоретично можливо туди загнати.
Декольтем своїм мене манила.

US5WEO

Цитата: :-) від 27.08.2011 00:37:46
Цитата: US5WEO від 27.08.2011 00:33:56
2 - от другого питання не зрозумів) Я так розмію акумулятори він заряджає просто підміною клем на акумуляторах на клеми від зарядного пристрою. Думаю не відєднавши клем від контроллера акумулятор теж можна заряджати підєднавши паралельно йому зарядний пристрій.
В плані якщо таки ланцюг вчепити і покрутити собі так зраненьку хвилин надцять.
І так протягом тижня то заряд який прямує до повного теоретично можливо туди загнати.
Рекуперація там передбачена, але нею доцільно користуватися коли котишся з гірки, плюс передбачено режим гальмування за рахунок рекуперації, а от заганяти заряд педалями швидко втомишся, но можливо :)

Drusja

Цитата: :-)
Рекуперація там передбачена, але нею доцільно користуватися коли котишся з гірки, плюс передбачено режим гальмування за рахунок рекуперації, а от заганяти заряд педалями швидко втомишся, но можливо :)
Ну китайці на рахунок раціоналізації полюбе перші по масовості після народних умільців  8) які за рахунок ентузіазму доводять такі проекти до максимальної досконалості наскільки дозволяє сімейний бюджет, а китайці підхоплюють ці ідеї у конвеєр.

P.S. Як на мене пора створити нову тему "Електровелосипеди" бо тут це трішки не доречно. ІМХО
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Anhorda

«Горбаті» на вулицях Львова:





SANECKA


402 Гості, 0 Користувачів