Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

ZED

Цитата: Student від 26.12.2011 11:21:29
Якщо питання про фсф фанеру - повітряна 1, паркет депо, там знайти Андрія, подивитися на фанеру - якщо підійде - бо там сорт або тарна, або с\с, попробувати вибрати 3-4 кращих листа - там 2500\1250, або 2440\1220, то всьо про 10мм, якщо влаштує по якості, попросити, жиби набрали Студента - тоді то всьо буде на халяву - я фондую, та й ще привезуть куди тре, аби транспорт був би вільний. Якщо не буде транспорту, то Смайл знає мій номер - передзвоне - скаже де завезти - навечір може зроблю.
Пс. Якщо знайдете десь в іншому місці, то так само зможу завезти, але всже після 19, або в суботу після 15, бо буси службові.


Шойно був на складі, сам подивився, ну тре перебирати, бо то з одеку (виробник на рівенщині) найнижчий сорт, ну там є сучки, але можна перебрати, я вказівку дав, жиби пустили перебрати, ну а там далі розберемося, але тре, шоб двоє хтось прийшли, ну там її багато (фанери).
Крано дякуєм за таку можливість! Ми сьогодні із Stingerом під'їдемо після 16 і подивимось, чи підійде.

Student

Але склад до 18 працює, як будете на складі - дайте знати, може і я підїду сам, як буду вільний.

Alter

Приїхав з дому. Запчасті до лобзіка в наявності, а от шліфмашинка гигнула (не витримала лихої долі). Можу під'єднатись в любий момент включно до 30 грудня.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Alter

Ото подумав: раз фанера, раз плоскодонка, то для жорсткості на кутах можна дати по алюмінієвому профілю. Можна кутник. Важити буде мало що, зато моцніше буде. То так, для врахування в кошторис і до пошуку в гамазинах.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

Цитата: Alter від 28.12.2011 19:16:18
Ото подумав: раз фанера, раз плоскодонка, то для жорсткості на кутах можна дати по алюмінієвому профілю. Можна кутник. Важити буде мало що, зато моцніше буде. То так, для врахування в кошторис і до пошуку в гамазинах.

Я вже пропонував стики та кути закрити профілем від гіпсокартону. Він не сильно важчий за типовий кутник, але має більшу площу для з'єднання із фанерою. Ну то таке... потім розберемсі.

Тут головна новина місяця назріла: фанера є! І не просто щось десь там, а саме така, яка нам потрібна (ФСФ) і вже доставлена беспосередньо на "верф" :D За це тов. Studentу виголошується велика подяка та присуджується звання "Почесного меценату Полтвоплавання" ;D А якщо, серйозно, то величезне тобі дякую, бо виручив капітально та ще й "безвозмездно"!

Також порадилися стосовно хімії, якою будемо обробляти поверхню. І порекомендували нам використати автомобільний герметик та автолак (якщо правильно зрозумів), адже воно ідеальне до вологих та агресивних середовищ.

Alter

То при таких обставинах може все ж варто переглянути бюджет нашого судноплавного міністерства? А то надто він вже профіцитний виходить. Хіба що потім буде фест сильно п'янка :) Але в такому випадку виходить що ті, хто закинули дофіга, ставлять не матеріали, а поляну. Нерівномірно получаєццо. Же би хтось потім не зобидився. Ось...
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

От і я про то подумав. Жеби ніхто не ображався, пропоную збір коштів наразі не припиняти, а назбирати 800-1000 грн. (не враховуючи тої частки, що на хімію піде) на користь двигуна.

Student

Ну таки дякую.
Сподіваюсь, що пляшку шампани розіб`ю об борта, зважаючи на мої габарити, буде не зовсів вдало.
Стосовно каркасу - думаю, що здалося б його зварити, на що є все - і сварочник, і натхнення, тільки пиво, та й час, але думаю, що на ту ідею одну нічь можна викрити.
Стосовно використовування автомобільних фарб і шпакльовок то не моя ідея - то було сказано в бусі - я тільки підтримав.

Alter

ZED, ну ти що, дійсно хочеш туди мотор фігачити? НАЩО???? при тій-то нестабільній глибині і кількості барахла у коллекторі, йому дійсно прийде каюк. Тим більше зараз мова йде про спуск, а не про підйом. Чота я не розумію...
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Bottlehunter

На рахунок двигуна - давай спочатку спустим той чудо-корабель вниз (до речі, треба йому якусь робочу назву придумати). А там вже будем бачити.

Щодо профіцитного бюджету - левову частку грошей спонсорує Голем. Тому решту, думаю, варто буде віддати йому.

ZED, Alter і всі, хто збирається власне складати конструкцію - повідомляйте, будь ласка, час і місце, де будуть проводитися роботи. Я якщо буду мати час, то допоможу вам. Та і не тільки я, думаю.

Student, дякую за допомогу!!!
Най жиє Гуцулія!

Ioan85

Цитата: Alter від 29.12.2011 00:17:02
ZED, ну ти що, дійсно хочеш туди мотор фігачити? НАЩО???? при тій-то нестабільній глибині і кількості барахла у коллекторі, йому дійсно прийде каюк. Тим більше зараз мова йде про спуск, а не про підйом. Чота я не розумію...

По такому принципу можна ;D


Golem

Цитата: Bottlehunter від 29.12.2011 08:35:52
Щодо профіцитного бюджету - левову частку грошей спонсорує Голем. Тому решту, думаю, варто буде віддати йому.

Файно якби хтось зі мноу перетнувсі, бо катастрофічно не маю часу занести в Пивничку.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Stinger

Висловлюсь я, на рахунок човна, мотора та взагалі. Те що ми робимо човен для сплаву Полтвою, то звісно ж круто, але не хотілось би обмежувати все використання човна тіки одним сплавом, я вже наголошував на ідеї такого собі дослідницько-туристичного човна, і не тільки для Полтви, але і для інших місць, наприклад кому в літку не хочеться десь поїхати на озеро, або на кар'єр, або навіть проплисти по якійсь маленькій річці, як наприклад було в нас в Черлянах, сонце, літо, файно! Плоскодонка пройде в тих місцях, де не пройде кільовий човен, мотор має бути так чи інакше, полтва не береться в розрахунки. Також човен має бути власністю форума, так би мовити стояти на балансі в нас, і якщо шо, щоб ми могли взяти його, завантажити на дах машини, або ще як, навіть в електричці (тому і розбірний) та поїхати досліджувати водні простори хоча б нашої області  :) і то буде вже моцний інструмент для дослідження! :D

ZED

Цитата: Bottlehunter від 29.12.2011 08:35:52
На рахунок двигуна - давай спочатку спустим той чудо-корабель вниз (до речі, треба йому якусь робочу назву придумати). А там вже будем бачити.
Цитата: Alter від 29.12.2011 00:17:02
ZED, ну ти що, дійсно хочеш туди мотор фігачити? НАЩО???? при тій-то нестабільній глибині і кількості барахла у коллекторі, йому дійсно прийде каюк. Тим більше зараз мова йде про спуск, а не про підйом. Чота я не розумію...
Цитата: Ioan85 від 29.12.2011 11:52:08
По такому принципу можна ;D
Двигун це як варіант для апгрейду. Певна річ, шо перше плавання буде саме спуском із веслами. А щодо захисту двигуна та його робочих органів то вже є цікаві ідеї. Принцип глісера, думаю, не проканає: потрібна інша конструкція човна, перерозподіл ваги, більше мороки із ним, та й "ККД" водного гвинта набагато вищий. Ну і справді, спочатку сам човен!

Цитата: Bottlehunter від 29.12.2011 08:35:52
ZED, Alter і всі, хто збирається власне складати конструкцію - повідомляйте, будь ласка, час і місце, де будуть проводитися роботи. Я якщо буду мати час, то допоможу вам. Та і не тільки я, думаю.
Роботи наразі підготовчі. Зараз підемо зі Stingerом знімати точні заміри входу та ширини проходів. Розміри основних деталей човна з проекту відтворив у масштабі 1:10 з паперу, а тепер працюю над вдосконаленням дизайну. Потім перенесу розмітку на фанеру і от тоді вже потрібні будуть додаткові пари рук для повномасштабної роботи. Орієнтовно з 2-3 січня можна буде починати. А клепати будем в мене в підвалі (координати кину в приват).

Назва? Гм, може за аналогією із дирижаблем? ;D То вже щось придумаємо за келихом пива  ;D


Alter

Скинь розміри моделі, я трьохмірку 1:1 забацаю. Плюс її потім порахувати на міцність можна буде.
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

YserL

Недолік човна в тому що якщо перевернеться, то піде на дно, врахочуючи потік його може розвернути і заштопорити прохід.
Варто для підтримки по боках ролики із пінопласту, обтягнуті матеріалом цупким, заодно амортизація при зіткненням. Збільшиться стійкість на потоці.

А людина яка буде у човні, буде тільки у хімзі? При переверненні хтось буде весь у фекаліях.

Stinger

хтось ще і наїсться тих фекалійнмх масс))) в човні буде 2 людини, пропоную на секондах пошукати жовті камізельки як в робочіх, та понашивати на них великі кішені, в які вшити пусті пластикові пляшки півлітрові, це спрацює як жилет якщо шось, плюс через кожні 150-200 метрів течії тре буде порозставляти по 2 людини з мотузками, які могли б врятувати славних морячків  ;D

inkognito

Цитата: stinger від 29.12.2011 19:32:25
хтось ще і наїсться тих фекалійнмх масс))) в човні буде 2 людини, пропоную на секондах пошукати жовті камізельки як в робочіх, та понашивати на них великі кішені, в які вшити пусті пластикові пляшки півлітрові, це спрацює як жилет якщо шось, плюс через кожні 150-200 метрів течії тре буде порозставляти по 2 людини з мотузками, які могли б врятувати славних морячків  ;D

цілком слушно як для перших тестувань. Але курде, маєте бути в тру-морському одязі - що означає, що як мінімум морські футболки - смугасті такі, у біло-синю полоску. Із гальюном проблем на судні явно не буде, стаціонарного явно не треба  :)
Resistance is futile

Stinger

Перше тестування буде проводитись або в колекторі під городоцькою, або на озері, тут два варіанта, або на кайзері, на озері Стєкляшка, або на розі Стрийська-Наукова, там є велике озеро, і доїзд автобусом. Просто треба спокійна вода, щоб перевірити на протічку та вантажопідйомність.

ZED

Хлопці, от щойно протверезів і нарешті зрозумів, що мені вчора дід Мороз під ялинку поклав! Та це ж справжній трансформер Полтвотрон! Я ж про нього все дитинство мріяв! ;D Користуючись нагодою, вітаю всіх із святами, і бажаю завжди знаходити під ялинкою саме те, про що Ви мрієте! ;)

Це було ліричне відступлення, а тепер по темі:
Є модель човна в масштабі 1:5 (покращена та доповнена). Її можна спокійно розібрати на деталі із точними розмірами та з максимальною економністю розкласти на масштабних листах, а потім перенести вже на справжню фанеру.
Колеги полтвоплавці, якщо у Вас виникли зауваження то кажіть зараз, або мовчіть назавжди :D В цій моделі показані наразі лише дерев'яні конструкції, тому й Ваші зауваження на даному етапі мають стосуватися лише дерева.

Основні специфікації:
Довжина - 200 см
Макс. ширина - 108 см
Макс. ширина на рівні дна - 90 см
Висота бортів в міделі - 40 см
Мін. висота бортів 35 см
Ватерлінія - хз (думаю см 15-20 від днища)
Орієнтовна вантажопідйомність - 250 кг

Якщо всіх все влаштовує, то сьогодні ввечері розрізаю ниточки та компоную деталі в масштабі. Тоді завтра (3.01) потрібна буде допомога, щоб троха розчистити підвал (винести кілька мішків із будівельним сміттям), перенести розмітку на фанеру, та перетягнути саму фанеру у підвал.

385 Гості, 0 Користувачів