Є ж акмуляторний інструмент і зарядні притрої для них, що живляться від бортової напруги 12В. Мотор при запуску і розкрутці ротора споживає набагато більше номінальної потужності, тому не варта. Для прикладу, в безперебійники категорично не рекомендується вмикати індуктивне навантаження, а в них є ті самі інвертори. Крім того, 600 Вт то є багато, акумулятора надовго не вистачить і прийденься або палити бензин, щоб зарядити його, або тягнути переноску для зарядного пристрою, або знімати акум. Що таке 600Вт для 12В? - то є 50А (якщо ККД інвертора =100%, а то нереально): автомобільний генератор не потягне: згорить запобіжник, або не вистачить напруги для запалювання. Акумулятора вистачить на годину від такого навантаження, а загальний ресурс його змешиться в рази.
То треба або акумуляторний інструмент, або, як багато хто робить, автономний генератор на 2кВ.