Автор Тема: Re: Як роблять автобуси.  (Прочитано 835 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Estel_Shmidt

  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 63
  • Рейтинг 27
  • Стать: Чоловіча
  • questo sono io)
    • Перегляд профілю
Re: Як роблять автобуси.
« : 17.03.2012 02:50:50 »
незнаю як ті ЛАЗи виготовляють але якість мягко кажучи лайнова. Вже пару місяців після введення нових автобусів і трооейбусів на маршрут,  вони почали проявляти всі свої дефекти, тормоза дуже скриплять, краска відвалюється і заодно ржавіють подекуди...це при тому що вони недавно ввелися в експлуатацію. Був закордоном і бачив які там автобуси, як це не гірко але нам до того ще далеко, бо які б наші ззовні не були красиві всередині якість ніяка. Для прикладу в Італії оновили повністю всі автобуси Cotral (http://www.ilmondodeitreni.it/RomaBus/CoTraL/0003dep_vt.jpg) та  Atac (http://farm3.staticflickr.com/2675/3867330702_2aa4555480_z.jpg) , і не тільки автобуси але й систему оплати яка поділяється на часову, що діє на території міста, і кілометрову для автобусів міжміського рейсу (http://www.roninrome.com/wp-content/uploads/2001/07/biglietto_sup.jpg).

Ще хотів зауважити що зараз у Львові церкулює велика кількість польських та німецьких б/у автобусів, і це одразу нагадує плакат на стрийській про автобуси ЛАЗ до Євро-2012 з їхнім виглядом у Львові, Києві та Харкові. Виникає думка що щось не так пішло...або гроші не туда пішли..

доречі хтось може мені пояснити як в слово вставляти ссилку ;D...бо я в цьому темний!)
наперед дякую :)
Розшарити F VK G+