Автор Тема: ЛЯПА - Львівський локомотиворемонтний завод  (Прочитано 559 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3220
  • Рейтинг 1245
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Юхуху!
Настав той момент коли ми заходимо на завод через головні ворота. Робочий! Інші враження)

Львівський локомотиворемонтний завод займається ремонтом магістральних електровозів, кар'єрних електровозів, ремонтом тягових електричних машин, допоміжних електричних машин, та ремонтом колісних пар.
Електровози як правило то це моделі ВЛ8, ВЛ10, ВЛ11, ВЛ11м/5, ВЛ11м/6, ДЕ1 а також ВЛ 80,60,40 та ДС3
Електровози модернізують як правило за трьома рівнями, від напростішого, до наймастабнішого, з заміною більшості вузлів та агрегатів, включно з сучасною кабіною машиніста, світлом, тощо.
Детально про ЛЛРЗ з 150 річною історією можна почитати тут

Цей завод такий собі острівець в мегаполісі, оточений вулицями з жвавим рухом. Кожного разу, їдучи чи від'їжджаючи з вокзалу ми бачимо будівлі цього великого підприємства. І ось, нам, пронирам випала можливість подивитися на залізничний двірець, але під іншим, не знайомим ракурсом. Скажу чесно, враження цікаві. Відчуття міста в місті, зі своїм особливим колоритом, незважаючи на невисоку огорожу.

Зустрів нас начальник охорони праці, згідно регламенту провів нам інструктаж з техніки безпеки на заводі.

І все, гоу на оглядини!
Заходимо в цех ремонту колісних пар.



Кожна деталь колісної пари розбирається та на окремих участках доводиться до ладу. Технічної інформації від мене мало, що з гуманітарія візьмеш :)


В цеху чисто, кожен займається своєю ланкою роботи. Гріє на серці від того, що це державне підприємство, та й працює. Після побачених розвалених заводів, враження виключно приємні.



Працює портальний кран


Зубчасте колесо в обробці






Наступний етап накладання бандажу




Ось і сам бандаж колеса


Газова грілка


Зварювальні роботи








Шліфування




Стружка. Метал від нагріву отримав майже спектральні кольори)


Поверхня готова


Тут монтують корпуси буксів


Змазка, а ля варена згущонка:)




Один з територіальних засобів перевезення вантажів


Заглянули в цех по ремонту електродвигунів


Струмознімачі






Теж розбитий по "відділах" - мийка, розбірка, пресовка, зварювання і т.д. Від і до.


Тут спеціальна камера, де перед початком робіт електромотор миють за допомогою їдкого натрію


Цех "по підшипниках", даруйте за необізнаність




Метал, метал, метал - і ту на тобі, милий зелений куточок, з вічними, "закальонними" вазонками


Якщо лампочки світять, значить струм для живлення крану подається, все ок.


Робочий процес


Логістика між цехами


Блогери поналазили! А звітність писати мені)


Найкращий інструмент всіх часів і народів


Бювет)




Після ремонту


Йде монтаж


Цех по обробці кузовів. Чистка, грунтування, фарбування.
Якраз там такі процеси проходили, видно по специфічному тумані.






Ця табличка стала для мене відкриттям, не знав)




Механізм з попередньої мийки, для виявлення дефектів у кузові, на момент протікання


Вітчизняний локомотив ДЕ1. Зважаючи на 2001 рік стан в нього не дуже.


Порадувала спеціальна ворсова накладка на підніжку)


Як в більшості різних депо, контактний провід тут не йде всередину, а закінчується біля будівлі. Тому вже черговий ЧМЕЗ виштовхує їх туди-сюди, при потребі.


Середньовідновлений ВладімірЛєнін10 готовий до видачі замовнику


А ці ще чекають своєї черги









Ось вони, незвичні ракурси і фотки на добру пам'ять






Дякуємо керівництву заводу за цікаву екскурсію та можливість заглянути за куліси!
Щиро надіюсь, що в найближчому майбутньому ми побачимо збірку новеньких, сучасних електровозів, родом зі Львова!

Обговорення теми
Всі фотки тут

Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2534
  • Рейтинг 459
    • Перегляд профілю
Дякую за організацію екскурсії.
Мої фото/мінізвіт: http://blog.uaid.net.ua/lvivlrz/







Усі фото
Розшарити F VK G+

bodyabighit

  • Користувач
  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 114
  • Рейтинг 116
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Добавлю трохи своїх фото.

























Розшарити F VK G+

STALKER

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 588
  • Рейтинг 231
  • Стать: Чоловіча
  • дослідник
    • Перегляд профілю
Насправді це якось було по особливому заходити на діючий завод, це було круто. Зустрів нас начальник по охороні праці, провів нам інструктаж. Та й пішли ми оглядати обєкт. Таки правильно написав Рой місто в місті зі своїм колоритом якимось таким особливим і неповторним. Нижче кину кілька фоток цього заводського міста:









































Також відео нашої екскурсії:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RcaWa_uGBmY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=RcaWa_uGBmY</a>

Хочу подякувати Рою, учасникам екскурсії, також працівникам ЛЛРЗ за гарно проведений час, і цікаву екскурсію.

А читачам і дописувачам форуму приємного перегляду відео.
Дякую за увагу.


Розшарити F VK G+

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3794
  • Рейтинг 493
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Дякую усім! Моцно плюсую. Бодю, зніми будь-ласка ту кривочереззадзроблену ватермарку із фото, або зменш її до розміру пікселя. Не варто засирати гарні фото
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

STALKER

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 588
  • Рейтинг 231
  • Стать: Чоловіча
  • дослідник
    • Перегляд профілю
Бодю, зніми будь-ласка ту кривочереззадзроблену ватермарку із фото, або зменш її до розміру пікселя. Не варто засирати гарні фото
Та чого Олеже нормальний надпис. Кидається в очі. Хіба зменшу шрифт у майбутньому, а тай хай буде, а то наші інтернет - видання люблять красти фото іноді.
Розшарити F VK G+