Автор Тема: Львівський Троллпункт, Тролл депо чи Trolley-Ковбасне Депо! (Тролейбусне депо)  (Прочитано 650 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Golem

  • Адміністратор
  • Досвідчений Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 3444
  • Рейтинг 579
  • Стать: Чоловіча
  • Ein План, ein Звіт, ein Форум
    • Перегляд профілю
    • Фейкбук
В нас на форуму є звіт з Трамвайного депо але не було з Тролейбусного. Бо для більшості Львівян тролейбуси це якось не тру. А дарма, чи знаєте ви що основна маса тролейбусних ліній в світі вже давним давно не працюють? Тобто тролейбус стає унікальним видом транспорту який далеко не всюди можна побачити… А щоб їх ще і випускали нові та реставрували старі – таке може бути Тіко ві Львови! Скоро до нас будуть толпи туристів їздити на Тролейбусах кататися.

Завдяки Блондинці в Кедах ми дізналися про день відкритих дверей на 66 річницю заснування Львівського тролейбусного депо. Напевно кожен хоч раз проїжджав попри це місце між вулицями Володимира Великого і Стрийською? Це там де з вікна маршрутки чи авто видно кістяки поїджених часом, іржею та болгаркою рогатих корпусів? А ще зовсім недавно на всіх кінцевих Ряшівській, коло Ельшбети і так далі…. стояли бронетролейбуси з автономним ходом! Ото в дітей була цікавість шо там всередині. Місця аморального відпочинку кондукторів та водіїв. Ці бронетролейбуси були без вікон та дверей, всі обшиті залізом і ще й мали власний дизельний двигун, аби вернутися назад в депо своїм ходом навіть коли наступить атомна війна.

Що стається з водієм якшо він різко загальмував :)




Краса зупинила монстра


Міряємося В кого довший


А ми несподівано мусіли чекати цілу годину поза затишними капсулами власних домівок та автомобілів навпроти входу в троллдепо. Бо, виявляється, до нашого приходу вони не встигли всі пляшки прибрати і всі нагороди та грамоти роздати. ну нічого, у нас був час поспостерігати за цікавими дверима з асиметричними завісами. Ці двері без будь-якої пружини завжди самі вертаються в середнє положення. Дуже навіть патентабельна штука.

Проходимо всередину, ніхто у нас не перевіряє чи прокомпостовані квиточки, аж дивно. Першим ділом кидається в очі стоянка великих автобусів Неоплан навпроти входу. Це так вони заповнюють свою територію тіпа шоб під новобудови не відібрали. 😊

Далі оглядаємо закинуті корпуси сучасних тролейбусів і йдемо фоткатися в цехи. Бо, самі по собі, ці корпуси звичайно що цікаві. Але якось боляче дивитися в що перетворилося місце де ти колись вперше нечайно обняв свою дівчину ☹ Ніби нечайно а насправді…Ви затишно сиділи поруч, в проході нависали великі пузаті дядьки і від них тхнуло потом та спиртом. Вони були обернуті до вас півмісяцем своєї вилізавшої з-під штанів волосатої сраки. І треба було ж якось тобі скрасити цю ситуацію… 😊

Сів на раму




















На початках, чекаючи на Годо перед входом, настрій був не тойво, навіть розмова якшо і клеїлася то тільки про Переваги Кенона над Ніконом і Полтви над ПЗК. Це майже як в Англійців про погоду. Але тепер, в депо, всі були явно веселі, піднесені і сипали жартами. Троллдепо розташоване зразу навпроти ЛАЗу і, по суті, перейняло його функції. Нам показують кузова тролейбусів які зварені ними з нуля зі швеллерів. Ото Хімік би втішився такій роботі! Ходова теж відчищена та помальована, всі двигуни перемотані, виглядає як новий! По суті вони займаються навіть не реставрацією, а виробництвом нових тролейбусів. За шо їй честь і хвала.

Це справді були відкриті двері, ми лазили де хотіли і скільки хотіли!!! Далі були цехи з токарно-фрезерними верстатами, ігри в доміно за заводським столом і фоткання Ані у футболці Експлорера на фоні капель масла з переднього моста УРАЛ-у. Це та зелена махіна що тягне тролейбус додому навіть якшо він перепив води з Львівських калюж і не годен доїхати сам. Тягне попри заклинивші гальма в рогатого, водій УРАЛ-у цього не помічає.

Гм. А чи є тут бомбік??? Це питання ми навіть задавали нашому піонервожатому секскурсоводу. Але Васіч з Сегфолтом вже знали відповідь наперед і без нього. Є!!!, але лавки в ньому поскладані одна на одну як у ресторані шо вже закривається. Всередині тільки пилюка і кілька масивних гермодверей. Тобто по суті ніц цікавого нема.

Увага, далі буде 16+, Фото Тролейбуса знизу
























Любитель пози 69


Забув з ручніка зняти






Направду, в нас була змога доторкнутися до побуту і фолькльору троллдепо. Написи типу «Замок в Дверях поміняний, прохання не відкривати його викруткою» чи «Вимикач Освітлення першої канави» говорили про здорове почуття гумору і хорошу атмосферу в колективі.

У хащах депо ми знайшли затишний дворик обступлений з усіх сторін вишками багатоповерхівок. У дворику було кілька дуже старих авто, дроти з білизною, два куби сміття і старий фільтр від протигазу. А ще котики, з яких Васіч зі своїм довжелезним фотоапаратом висмоктував всю їхню няшність.











Тяговий двигун. Ліворуч шкода, праворуч ЛАЗ


Як я зрозумів деякі двигуни легше самому зробити ніж купувати


Зразу видно шо тут працює жінка














Напис "Воду злив". А як же тосол?


Карлсон


Тут є і свої очисні споруди, недіючі правда


Шестициліндровий двигун Любові




10 шарів фарби а під ними любі оку синьо-жовті кольори




Вівісекція трамваю і тролейбуса




Далі ми поїхали на Софіївку і побродити двориком майже закинутої лікарні. Найбільше нас здивував священник церкви на однойменному горбку що раптово накинувся на Роя зі звинуваченнями шо він краде Антикваріат! Що що?, тут є шо красти! – зразу зацікавилися ми 😊 Бо розвалина з прогнившим дахом більше була більше схожа на плейсхолдер аби тут не побудували чергову висотку, ніж на реальну будівлю.

Я тепер знаю де у Львові наймажорніше жити. Це на схилі парку стадіону Україна. Єдиностоячий будинок з власною дорогою від Стуса, на сотні метрів навколо тільки парк і нічого більше. Якби не Рой, то і того будинку ми б толком ніколи не знайшли. Він сховався високо на схилі над вулицею Стуса, дуже далеко від звичайних міських маршрутів. І краєвид звідси не гірший ніж з Високого замку. Колись тут був пан якому і належав кусок парку, а зараз живе кілька сімей. Буду тішитися якшо цей історичний будинок не пропаде та буде збережений у первісному стані.







У Васіча найкоротший :(




А знаєте шо найтяжкіше у вилазках? Це розходитися по хатам! Ми стояли десь хвилин 40 коло машин і ніяк не могли нікуди зрушитися з місця. Все говорили і говорили, ніби з дівчиною на першому побаченні. Коли нарешті заставили себе в салон то були повні планів та натхнення писати нові звіти.

Ну і ще кілька технічних деталей. Бронетролейбус лишився тільки один і той вже догниває свої дні. Штрих Шкод у Львові нема в принципі. І взагалі, майбутнє за батарейними автобусами. Один в нас вже є. Але я думаю що доцільніше буду купувати BYD з Китаю, там ними живуть 8-и мільйонні міста. Є серія, значить дешевше і все відкатаніше.

Аня помагала Рою виграти змагання обєктивів










PS: Сподіваюся вам сподобався звіт? Я старався врахувати фідбек трудящихся і давати поменше зайвих букав та не займатися самоствердженням через літературу. Викладайте свої фото і враження, збережемо троллдепо для історії поки його не зберегли в Архіві центру Львівської урбаністичної історії.
Розшарити F VK G+
курча

Блондинка в кедах

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 216
  • Рейтинг 164
  • Стать: Жіноча
    • Перегляд профілю
Процес реставрації тролейбуса



Вуаля, майже як новий.



Останній з могікан - вантажний тролейбус



Belshina


Можна годинами стояти і розглядати візерунки злущеної фарби, а обламувати її, мабуть, найкращий антистрес

Гумору в Трололо депо достатньо



Вони такі милі, гарненькі, різнокольорові...


Розшарити F VK G+

Roy

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3389
  • Рейтинг 1361
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мої фото
Що я хотів побачити, попавши сюди? Таке я питання собі задавав, ще перед прохідною, коли ми чекали на відкриття заходу, дня відкритих дверей.
І от, потрапивши на територію, я, та і ми всі разом, як справжні експлорери подались у самостійне плавання - на власне дослідження території депо.
Звісно, першою справою цікавили старі об'єкти, тролейбуси, залишки чогось, чогось тлінного та не дуже. Навіть, сіра похмура погода сприяла цьому.
Врешті, коли я переглянув кадри, які я назнімав, мені стало прикро. Що ж, все старе, облущене, знято з іншим ракурсом.

- "Але, нас офіційно запросили" - думаю про себе, та подумки заспокоююсь. Значить, комусь це треба, щоб внутрішня кухня потрапила у широкий загал львівшького медіаконтенту.

Що ми маємо:
+ депо, де обслуговуються та ночують тролейбуси;
+ цех по відновленню, ремонту та модернізації рухомого складу;
+ наявні робочі місця
- загальна застарілість практично всього обслуговуючого обладнання;

Переходимо до візуальної частини.

Прохідна



Тролейбус-притулок, для котиків





Тролейбус атакований експлорерами



Килим - неодмінний атрибут у оформленні громадського транспорту



Арештований тролейбус





Кажуть, головне щоб відро пустим не було :)



Шість типів тролейбусів, включно з електробусом, все що має Львів





Оригінальні вікна в ущільнювачах, у воротах до цеху



Ось так виглядає корпус старенької Шкоди в процесі ремонту







А потім кузов обшивають пластиком



Цех з станками. Так зрозумів, що там задні мости ремонтують.





В цьому ж приміщенні є кімнатка відпочинку, де можна зіграти в доміно :)



Завжди цікавило, якої якості ця вода? Звідки вона? Кип'ячена, з водопроводу?



Один тролейбус ремонтувався



Могутній пожирач палива напоготові! Чистенький, напуцований!





Можна подумати, що кадр з закинутого приміщення.



Цікаво й тепло було в електроцеху. Працівник якого, був позитивною особою, з радістю нам розказував цікаві історії та відповідав на прискіпливі питання!
Ну і, дивіться, як ще в Еуропі працюють люди. До того ж, в цьому приміщенні виготовляють електродвигуни (!)









На території попався ретро ГАЗончик.
Головне щоб не дали зігнити...



Спільна фотка - ну майже всі там)



Враження після відвідин двоякі. Є певне розчарування, через такий стан всього. Але, є і позитивний момент, в ентузіазмі, що є тут у людей.
Робота робиться, а це вже добре.
 


Опісля, як писалось вище, відвідали Софіївку, зокрема територію на пагорбі біля церкви, з однойменною назвою.





Розшарити F VK G+
Meine Ehre heißt Treue

Stinger

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1495
  • Рейтинг 482
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Додам трохи від себе.

Поки Рой задавав собі питання, що він хоче побачити в Трольдепо, я задавав собі питання, якого я взагалі в недільний ранок туди поперся, і невдовзі отримав відповідь: "щоб отримати приємні емоції". В трольдепо кожен з нас знайшов свою частинку цікавого, хтось теплий електроцех, хтось сидіння водія в старенькому тролейбусі, хтось важкого Урала, а хтось отримав можливість потрапити одночасно в закинуте і одночасно діюче електротранспортне підприємство, коли межа між вже мертвий та ще живий дуже тонка ;)

Зібралися



"Сігарєтка єсть?"



Котобус











Ой, шо там?))





Шось цікаве)







Кузов древнього динозавра















Місце роботи зварювальника





































Ще  один древній бензо-електричний динозавр


















Нічні сторожи














Де ВШ? От ВШ!!!








В закапелках







Чьот пріунил



















































Киць-киць-киць))






Розшарити F VK G+

Golem

  • Адміністратор
  • Досвідчений Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 3444
  • Рейтинг 579
  • Стать: Чоловіча
  • Ein План, ein Звіт, ein Форум
    • Перегляд профілю
    • Фейкбук
Де зараз Електрик в ТроллДепо?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ntC4tf7P8xk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ntC4tf7P8xk</a>

Ага, рулетка його знає! Думаю можна таке ж і для сисадмінів в ІТ компаніх повісити

До речі, приємно вражений кількістю дописів в цій темі. Давно в нас не було щоб стільки змістовного тексту, фоток і коментарів до них.

Агов Васіч, буде шось від тебе? ;)
Розшарити F VK G+
курча

Golem

  • Адміністратор
  • Досвідчений Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 3444
  • Рейтинг 579
  • Стать: Чоловіча
  • Ein План, ein Звіт, ein Форум
    • Перегляд профілю
    • Фейкбук
Завдяки наводці Хіміка що це нижньоклапанний двигун які давним давно не випускають я думаю зміг визначити типу двигуна внутрішнього згорання в тролейбусі. Він був від Газ-51/52

Фото з Вікі


Наше фото


Креслення

Розшарити F VK G+
курча