Вчора ми дослідили німецький літак HE-111(Heinkel) коло Долини. Нам вдалося повністю ідентифікувати екіпаж, дату та обставини катастрофи. На місці загибелі встановлено пам’ятну табличку. Нас було тринадцять чоловік. Та навіть попри таку кількість людей ми не знесли і половини знайдених деталей. Стільки їх там було. Усі вони підуть в музей збитих літаків ДСВ в Україні. Роботи над створенням музею вже розпочато.
Наша команда
![]()
Частина чобота
![]()
Пам'ятна табличка загиблим людям
![]()
Перебираємо знайдені деталі
http://www.youtube.com/watch?v=Uw_XNNHwsnwЛітак
HE-111 був бомбардувальником. Він летів з Кросно (Польща) в Чернівці. В той день були погані погодні умови, снігопад. Радянські літаки не піднімалися в повітря взагалі. Екіпаж Хенкеля був молодий, найстаршому пілоту було лише 25 років. Вони врізалися в гору та загинули на
місці. Місцеві жителі розповідали про кістки яких багато знаходили навколо літака. На момент нашого приходу кісток вже не було.
Знайдений літак
![]()
Шильдик від літака
![]()
Бейджик пілота
![]()
По ньому і ідентифікували екіпаж
![]()
Ми уважно дослідили місце катастрофи. Серед знайдених речей був жетон пілота, деталі парашутної системи, генератор BOSH, елементи шасі, вихлопної системи і двигуна. Вони розкидані вздовж прямої падіння і мають ознаки горіння. Були також і підошви від взуття.
http://www.youtube.com/watch?v=IS1VNZ_7r4MУламки літака, чорний метал
![]()
Частина підошви
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
генератор BOSH
![]()
Бірка на генераторі
![]()
Поплавлені частини на дереві
![]()
Кожух від двигуна
![]()
![]()
![]()
![]()
Деталь від парашутної системи
![]()
Частина вихлопної труби
![]()
![]()
![]()
![]()
Частина поршня
![]()
І блок двигуна!
![]()
![]()
![]()
![]()
Обойма від пістолета
![]()
![]()
![]()
Стійка
![]()
![]()
Столовий ніж
http://www.youtube.com/watch?v=NCTHJtR0-RoЦя робота зайняла в сумі три роки. Саме стільки часу знадобилося Андрію Кірянову та Ярославу Бреславському щоб зібрати докупи всі деталі головоломки. На цій історії можна ставити жирну крапку. І продовжувати працювати далі над пошуками інших бортів. Дякую Ігору Івашківу, Андрію Сенишину, Цезару, Роману Андріїшину, Михайлу Палюху, Віктору Павліву, Євгенію , Руслану Марчаку і Андрію Шустіку за чудову вилазку!
Йдемо до місця падіння
![]()
Руфус
![]()
Akve i Віктор Павлів
![]()
Дорога в гори
![]()
Два турбо-двигуни
![]()
Літак падав так
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ярослав показав нам це місце
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Таким ми залишили місце падіння літака після себе
http://www.youtube.com/watch?v=8J6JUf_fykM![]()