Капці легко-ступи, до Полтви, та потоків підземних)

Автор Roy, 09.04.2010 14:36:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Roy

Для мене проблема в колекторах - це слизькі бортики. Порою несу в руках фотік, штатив і світло. Одного разу чуть не пірнув з тим всім. Йдеш, полюєш за цікавим ракурсом, а під ноги якось вже увага і не звертається.

Тому придумав такий собі девайс на ноги. Накинув приблизний ескіз, як б вони мали виготовлятися та кріпитися. Може хтось із дописувачів має якісь ідеї та зауваження по конструктиву ?  Зокрема цікавить питання надійного кріплення до бахіл.
Meine Ehre heißt Treue

inkognito

 Ось-ось власне кріплення. Сама ідея дуже тру, але бачу тут найбільшу проблєму власне у кріпленні.
Resistance is futile

YserL

+ за контсруктив, я якщо використати шипи для шипування коліс?

Golem

За основу можна взяти боти від Борда, до них намертво прикріпити колючку. Вони, до речі, теж не промокають. Правда не надто високі.
Дігери всіх країн єднайтеся!

:-)

Маю прикрий досвід з використанням "липучок" у воді та в болоті. Після незначного забруднення вони перестануть ліпитися, а вода чомусь значно послаблює кріплення липучок.
Пропоную принципово інший варіант кріплення.

Цифрами вказано можливі варіанти кріплення:
1 - на підошві, за допомогою пришивання до верхньої частини підошви.
2 - в підошві, також пришивання до верхньої частини.
В запропонованій мною конструкції є недоліки:
Способи кріплення:
1 - зусилля "на відрив" діє безпосередньо на шов з найсприятливішим для відривання напрямком.
2 - частина стрічки, яка проходить по боці підошви буде обтиратися об перешкоди, що призведе до відносно швидкого руйнування. Зусилля "на відрив суттєво менше.
Спосіб регулювання - є досить незручний, отут показаний, як на мене значно кращий:


Для заднього кріплення можна застосувати або гумові розтяжки, якими кріплять вантаж до кравчучок, закріплені на нозі приблизно як на рисунку Roy'а  або так само як на малюнку зверху, але тоді має бути "задник", щоб девайс не сповзав вперед.

Щодо підошви: гуму на верх треба товщиною з сантиметр брати - краще буде реагувати на каблук, тобто майже не реагуватиме.
Цвяхи які виступатимуть на 9 мм то забагато: гнутимуться - треба не більше 7-ми діаметрів. 5 мм якраз норм як на мене.

Оце думаю, чи варто туди якийсь супінатор для жорсткості, з одного боку краще сприйматимуться нерівності поверхні без нього, що покращить зчеплення, з іншого, більша стабільність на нозі, хз, тре експериментувати.
Гуму такої товщини юзають слюсарі для прокладок і всіляких "подушок" (гг доводилося :) , але номенклатуру товщини вже не пам'ятаю(() та шевці для підошв. Ідеально підійшла б т.зв. "танкова гума", якщо хто має як дістати і нарізати так. Треба шукати по конторах, що торгують гуртом слюсарним приладдям і шевських магазинах.

P.S. І хай простить мене його креслярство AutoСAD за користування Paint'ом. ;D
Декольтем своїм мене манила.

inkognito

певно буде тримати моцно, але є і друга сторона медалі - а якшо таки звалитись у воду, треба передбачити можливість швидко скинути капці.
Resistance is futile

Skip

я б радив покрівельні цвяхи - вони при невеликій довжині (до 40 мм) мають діаметр 3,5 мм - такі точно не зігнуться

:-)

Цитата: inkognito від 09.04.2010 16:34:12
певно буде тримати моцно, але є і друга сторона медалі - а якшо таки звалитись у воду, треба передбачити можливість швидко скинути капці.
Агрі, видиратися по стінці із гнучкою гумою буде незручно.

Тоді можна піти 2-ма шляхами:
1 - поставити замість звичайних пряжок защібки типу "тато-мама", як на рюкзаках, але вони стануть слабким місцем - не є достатньо стійкими до ударів. Розташовувати їх доведеться специфічно, зміщеними до зовнішньої частини ступні - мають досить велику довжину, а нога все ж округла, навіть в бахілах.
2 - робити "легкоступи" вкороченими спереду, щоб носаки взуття виступали десь на 1-2 см, це буде позитивно, щоб відчувати краще відстань від носаків до перешкод, але буде відчуття "перекочування".

Зважаючи на те, що "легкоступи" вдягатимуться на бахіли, які теж гумові і теж ковзають/гнуться при видиранні по стінці, а не на звичайне взуття, навряд чи дане вдосконалення, як і знімання, буде слушним. ???


Skip - чудова ідея, площа головки більша - менше руйнуватиме верхній шар гуми, обрізати такі не проблема, але варто буде попередньо просвердлити під них отвори.
Декольтем своїм мене манила.

81 Гості, 0 Користувачів