Маю прикрий досвід з використанням "липучок" у воді та в болоті. Після незначного забруднення вони перестануть ліпитися, а вода чомусь значно послаблює кріплення липучок.
Пропоную принципово інший варіант кріплення.
![]()
Цифрами вказано можливі варіанти кріплення:
1 - на підошві, за допомогою пришивання до верхньої частини підошви.
2 - в підошві, також пришивання до верхньої частини.
В запропонованій мною конструкції є недоліки:
Способи кріплення:
1 - зусилля "на відрив" діє безпосередньо на шов з найсприятливішим для відривання напрямком.
2 - частина стрічки, яка проходить по боці підошви буде обтиратися об перешкоди, що призведе до відносно швидкого руйнування. Зусилля "на відрив суттєво менше.
Спосіб регулювання - є досить незручний, отут показаний, як на мене значно кращий:
Для заднього кріплення можна застосувати або гумові розтяжки, якими кріплять вантаж до кравчучок, закріплені на нозі приблизно як на рисунку
Roy'а або так само як на малюнку зверху, але тоді має бути "задник", щоб девайс не сповзав вперед.
Щодо підошви: гуму на верх треба товщиною з сантиметр брати - краще буде реагувати на каблук, тобто майже не реагуватиме.
Цвяхи які виступатимуть на 9 мм то забагато: гнутимуться - треба не більше 7-ми діаметрів. 5 мм якраз норм як на мене.
Оце думаю, чи варто туди якийсь супінатор для жорсткості, з одного боку краще сприйматимуться нерівності поверхні без нього, що покращить зчеплення, з іншого, більша стабільність на нозі, хз, тре експериментувати.
Гуму такої товщини юзають слюсарі для прокладок і всіляких "подушок" (гг доводилося

, але номенклатуру товщини вже не пам'ятаю(() та шевці для підошв. Ідеально підійшла б т.зв. "танкова гума", якщо хто має як дістати і нарізати так. Треба шукати по конторах, що торгують гуртом слюсарним приладдям і шевських магазинах.
P.S. І хай простить мене його креслярство AutoСAD за користування Paint'ом.
