Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Romchick

#121
Цитата: Roy від 19.01.2012 10:40:54
От думаю, може нам якось зібратися, скинутися на харчі, ліки, взяти з дому якийсь старий одяг та поїхати туди. Провести таку акцію експлорером. Добре діло зробимо.

Як Вам таке?

Однозначно за! Думаю, варто створити відповідну тему в планах.

P.S. Завжди було цікаво, як виглядає притулок для тварин з середини. Дякую за цікавий звіт. Мега +.
#122
Все ж таки +1.
#123
+ Ich, якщо компанія не проти.
#124
Знайомий продає сухпайки української армії. Термін придатності до 9 грудня 2012. Ціна за один 60 грн. Решта в О.П.
#125
Вііітаааююю! Всього тобі найкращого.
#126
Плани / Велике катання
09.01.2012 21:37:34
Як шановне панство дивиться на пропозицію великою компанією поїхати в Карпати покататися на лижах/бордах/санках чи просто кульках BOSS. Як говорилось колись в політичній рекламі: "Багаті допоможуть бідним" так само ті хто вміє кататись допоможе тим, хто ще не вміє. Пропоную їхати в сторону Славська на цих вихідних при умові сприятливої погоди і снігу. 
Думаю найкращими місцями для катання будуть
1) Тростян. Найскладніша гора. Для початківців підходить слабо. Висока, траси в поганому стані - не трачені, з горбами. Зате підйомники швидкі і нема великих черг. Ціна - 15 грн. за витяг або 200 грн за денний абонемент.
2) Захар Беркут. Траси різної складності і доглянуті. Ціна - 180 грн за денний абонемент. Але підйомники дуже повільні через що є черги до витягів.
3) Плай. Мажорний комплекс. Гора маленька і полога, ідеальна для новачків. Працюють снігові гармати і ратрак. Правда досить дорого. 20 грн за витяг і денних абонементів немає. Щоб накататись треба з 500-700 гривень викласти. І трохи проблематично з добиранням.

Політехніку, Погар поки що не розглядаємо, бо ймовірність того, що там сніг буде дуже мала. Тисовець, Подобовець, Красію також не розглядаємо, бо топікстартер там ще не був.
Буковель відпадає тому, що дорого і далеко. Тим, хто не вміє добре їздити буде дуже невигідно їхати в таку даль. Яблуниця і Драгобрат відпадають по тих же причинах.

Бажаючі зголошуйтесь і вказуйте горб, на якому хотіли б покататись.
#127
+ Я. Але дійсно, за умови відсутності снігу.
#128
Обговорення основної теми .
#129
Дуже довго не наважувався на цей відчайдушний крок, але все ж таки вирішив його зробити. Вирішив я написати кілька слів про шахти і шахтарів з країни загниваючого капіталізму - Чехії. Не знаю, чи вибрав правильну для цього тему, але думаю модератори не образяться і поправлять.
Основною метою моєї поїздки до Чехії було навідатись в гості до станцій БАРСу. Але це виявилось не так просто. Без своєї машини, без GPS, їхнім транспортом мені не вдалося знайти їх. Хоча вони є. Можливо гарно охороняються і використовуються. Після повного провалу з БАРСом, що біля Оломоуца, я поїхав до міста шахтарів - Ґавіжева (Havirov як його чехи називають). Там спробував дослідити їх шахти і порівняти з Червоноградськими. Але в 99% випадків був виставлений охороною за територію. Важко в тому Євросоюзі експлорити.

1. Про індустріальний схід Чехії і особливості національного вуглевидобування.

Взагалі важка промисловість Чехії зосереджена на сході країни - такий собі маленький Донбас. Через металургійні заводи, більшість яких належить Міттал Стіл, часто стоїть смог. Особливо в прохолодну погоду, буває таке, що дихати на вулиці практично неможливо.
На сході країни зосереджені наймолодші міста. Власне Ґавіжев є наймолодшим, йому всього 50 років, а через 20 років його має нестати. Ці міста будувалися подібно до радянських "панельних" кварталів - швидко і ненадовго. Зумовлено це особливість добування вугілля. Пласт вугілля залягає неглибоко. Якщо не помиляюсь приблизно 300 м.  Для шахтарів будувалося таке "тимчасове" місто, біля нього шахти. Через неглибоке залягання вугілля, земля над виробітками постійно просідає, що є недопустимим в місті. Цікавим фактом є те, що виробітки не ведуться під залізницями, автомобільними дорогами і костелами. Після вичерпання запасів вугілля в шахтних полях, місто "переносять" в інше місце а на місці старого міста починають виробітку. Іншим цікавим фактом є повна відсутність териконів. Виявляється, що породу зразу ж висипають зверху над проходкою з на висоту розрахункового просідання поверхні. Зверху завозять родючий ґрунт і використовують як поля або засаджують лісом. І з часом ці пагорби осідають так, що ніхто і не скаже, що в цьому місці щось провалилось.

2. Про місто яке пішло під землю.

Коли мені розповіли, що біля Ґавіжова є місто, яке провалилось під землю, мені щелепа відвисла. Місто Орлова провалилося в порожнини, утворені шахтами. Про це звичайно ж було відомо, ще до початку деструктивних процесів і було збудовано місто Нова Орлова там, де просідання вже закінчилося і всі люди і виробництво було евакуйовано туди. Чесно кажучи, я розчарувався, коли побачив стару Орлову. З  міста залишився тільки костел на горі. Решта - поля і ліс. Ніякого натяку на те, що тут колись було місто з багатоповерховими будинками і людьми. Тільки неприємні відчуття мертвого міста, яке ніби кричало з-під землі, пробирали до кісток. А може це просто психологічний накрут, готувався ж побачити страшну картину.

Ось тут колись було місто:


3. Про місто Ґавіжов

Сказати чесно, абсолютно некрасиве місто. Виглядає як Левандівка, чи будь-який спальний район Львова. Повна відсутність архітектури ітд ітп. Зате дуже чисто і все добре огранізовано.  Є смуги для руху маршрутних тз, є доріжки для велосипедистів, доглянуті парки. Але дуже багато бомжів, циганів, алкоголіків, наркоманів і інших представників суспільства, яких моя добра душа розстрілювала і гноїла в концтаборах. Для шахтарів і їх сімей спеціально зробили дамбу на річці і побудували відпочинкові бази на березі водосховища.

На диво, дамбу можна було фотографувати скільки влізе. Охорона не протестувала. Але найбільше вразив тваринний світ - маса диких качок, яких ніхто не стріляє і риби, якої ніхто не ловить.









Першим ділом  я вирішив навідатись на очисні споруди. Знаходяться вони недалеко за містом, тому добрався до них без проблем. Огорожа виявилась більше ніж солідно. Високий 3 метровий подвійний паркан з колючим дротом і собаки, які бігали по  території. Тому вирішив спробувати зайти через прохідну. Там мене за дозволом направили до начальника, який чисто по-русски пояснив куди мені йти. Навіть через паркан не дали пофоткати. Все, що побачив, то те, що їх відстійники, чомусь в наземних спорудах, висотою поверхи так в 3-4. Обломаний пішов назад. По дорозі найшов головний колектор, відкрив люк, і знову обламався... Він був менший, ніж колектор Стефаника- Городоцька. Появилась думка, що люди там нічого не їдять.



Достоїнством міста є шалена кількість бомбосховищ. Будувалось воно в часи холодної війни, тому кожний будинок має своє сховище і багато їх просто по місті. Вентшахт там як грибів після дощу. Але вони нереально хитро закриті. За годину колупання все ж таки вдалося відкрити одну ВШ. Але і там мене чекало розчарування. Бомбік був затоплений так, що без Л-1 не пройдеш. Ясно, що його з собою я не брав.

Ось така штука стоїть в них на центральній площі.



Біля кожного будинку  є по 2 такі штучки.





А цю я зламав..


...а в середині халепа..


4. Шахти. Діючі і не діючі.

В надії побачити щось подібне до Бендюзької шахти я поїхав до найближчої непрацюючої вже багато років шахти Дукла. І знову розчарування. Всі корпуси шахти активно здаються під офіси і інші виробничі приміщення невеликим фірмам. Місце, де колись стояв копер і був глибокий ствол  заливається потужним бетоном, щоб ніхто не впав. Як я тільки зайшов на територію до мене зразу вибіг охоронець, який був на диво привітним. Зайти на територію можна тільки цієї шахти, бо там колись була аварія, в наслідок якої загинуло багато людей і було поставлено меморіальну доску.  Тільки через це мене охоронець провів по "дозволеній" території, показав де що було і дозволив пофотографувати.  На інших шахтах і такого не дозволяли.



Меморіальна дошка.


Залишки матеріалу для кріплення стелі. Вже багато років так лежить.




А тут, де рівна зелена трава колись стояв копер.


Решту шахт вийшло пофоткати тільки здалека. Зверніть увагу на конструкцію копрів. Вони набагато менші, ніж в нас і через них не качають повітря.









А це також копер, тільки той вже виконує функціє вентиляції.


А це - єдиний терикон біля збагачувальної фабрики. Але і його постійно забирають машинами.





Обговорення 
#130
Mr. Bottlehunter, вітаю тебе з днем народження! Міцного здоров'я, везіння, достатку, наснаги до нових вилазок, здійснення всіх мрій.
#131
Оживлю стару тему. Некромант я такий бан мені в писок. За досить довгий час існування цієї теми чомусь ніхто не написав про 100% правдиві слухи з самого Львова. А саме
1) Від Цитаделі глибоко під землею, під всіма секретними тунелями проходить величезний в діаметрі транспортний тунель до Яворова. За деякими непідтвердженими даними - до Новоєврейська. По цьому тунелі їздять навіть вантажні автомобілі і можуть їхати навіть танки.
2) Південно-Західний щитовий магістральний колектор глибокого залягання (ПЗК) - не проста каналізація. Насправді це стратегічний секретний військовий об'єкт. У випадку збройного конфлікту спеціальні шлюзи закривають потік води і органічних добрив, розчинених в ній, а по тунелю з танкоремонтного заводу на бойові позиції для оборони аеропорта, станції Скнилів, напевно 5-го парку і Левандувки мали виїжджати таки.
3) Колись мій дід розказував, що підземними тунелями з Цитаделі ходив до Високого замку. Як йому це вдавалося, поки що наука не може дати однозначної відповіді. Але точно пам'ятаю в якому місці він мені показував вхід до тунелю, що вів від Арсеналу до Високого замку. За пиво можу показати звідки можна починати копати.
4) Ще на першому курсі мені в деканаті розповідали, правда не впевнено, про те, що з підземних переходів між корпусами політехніки у випадку надзвичайної ситуації вів тунель в величезне міське сховище під парком Франка. Думаю ось це сховище.
5) Найсвіжіша чутка. Нещодавно її мені розповіли. Але через прогресуючий склероз не можу пригадати хто її розказував. Автор, якщо ти мене чуєш, відізвися!!!! Отже, з управління Львівської залізниці підземним тунелем можна добратися до головного вокзалу.  Напевно, для того, щоб можна було евакуювати управління Львівської залізниці при загрозі.  Я ще думаю, що евакуація мала би проводитись тими вагонами, що стоять в резерві в Брюховичх, і проводитись кудись подалі, наприклад на планету ім. Г. Кірпи десь в системі Наоба.
І ще багато чуток, про які зараз не можу нагадати, наприклад, що з мітлосховищ в підземних переходах можна попасти в секретні бункери.
#132
Ура!!1111 Вітаю! Молодці! Так тримати!
#133
Дякую! Відгукнувся Sunkatalano, маю з ним зустрітися і позичити. Тему закриваю.
#134
Help! Позичте на 1-2 дні зарядний пристрій для автомобільного акумулятора. В мене акум зовсім розрядився, хочу попробувати, чи йому зардне допоможе. Не хочу купувати нове, бо можливо, прийдеться купувати новий акумулятор.
З.І. Своєчасне "Велике дякую" великим пивом гарантую.
#136
Вітаю! Бажаю здійснення мрій і всього найкращого в житті!
#137
Зварювання під флюсом:) Щоб метал не окислювався його від повітря закривають шаром флюсу і варять мідним дротом. Ще й апарат, напевно, інверторний. Хороша цяцька.  Схабарити би :)
#138
Вітаю!! Всього най- най- най!
#139
Говорив щойно з Roy'ем. Отже, зустрічаємось завтра біля  церкви Анни на 10.00.
#140
Цитата: YserL від 15.11.2011 13:00:07
Цікаво як вони зроблять термозазор рейок на такій довжині)

Термозазор - в місцях зварювання. До зварки ще додають пластифікуючий припой. Сам зварний шов працює як шарнір. Хоча фіґ то правда, тому і маємо покручені колії. І ще є зазори на стику плит між закладними деталями, того достатньо для температурних деформацій.
І взагалі ремонт наших доріг, ущільнення асфальтобетону, основи під дорожнє полотно, бетонної підготовки під бруківку залишає бажати кращого. Але хоч на деякий час дороги будуть кращими, ніж були.