Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Stinger

#141
Скоріше фотодрочерство)) Роя треба з фотіком і гоу в лощину! Заодно кажанів провідаємо, привіт Руфусу ;)
#142
Прикріплю відоси :)













#143
Вирішив продовжити тему Зіфів своїм екземпляром :)

Мотовелосипед Зіф-77 (а точніше легкий мопед) випускався Пензенським заводом ім. Фрунзе з 1978 по 1987 роки і прийшов на зміну застарілій моделі МВ-18. Двигун Д-6 або Д-8, потужність 1 к.с.



Зіф-77



На сьогодні живих апаратів є досить мало, по Львову бачив всього 1 на продаж і по Україні всього 4 апарата, це тепер раритет.

Одже дістався мені цей раритет від одного друга, в розібраному вигляді













Рама була на ньому з відпиляним підсидільним, і помальовано було якоюсь грунтовкою, а ще не було нормального керма і частини запчастин вилки та іншого. Почав я ритися на Лохє і знайшов за 200 грн от такий металобрухт, десь в якомусь Кислодрищінську на сході, купив його.







З нього я взяв вилку (до речі довшу ніж в оригіналі, певно якась варіація була), багажник і кріплення переднього крила.
З цього всього я почав шось мудрувати







Виходила якась явна хрєнь, 28 колеса там не до місця, плюс знову ж таки не вистачало запчастин, і знову пошуки... Нарешті ще один донор, з батьківщини батька Махно ;D



Забрав, котив, тягнув...





Паралельно докупив ручки Гальм і щеплення



Зробив вихлопну (не вистачало флейти)





Почав далі ліпити... Попередня сідушка була відновлена, але забракована, і взята інша основа з пружиною







Колеса виявились в хорошому стані, навіть зберіглись одні барабанні гальма, другі гальма відновлював власноруч













Перебрав підшипники



Для початку вирішив зібрати без мотора, та перевірити як воно їздить









Таким мене бачив Зеля :)



Перший виїзд був досить вдалим







Далі була встановлення мотора та решти навісного









Вийшло шось таке





Світло робив з білого 3 ваттного світлодіода













В такому вигляді я виїхав перед самим новим роком на Критичну массу ;)



Далі був новий рік і наступного разу я виїхав вже весною







В літку було фарбування, фарбував я на роботі, пульвіком, звичайною фарбою ПФ-115 і балончиковим лаком
Процесу не знімкував, бо не було дуже шо фоткати, потім то все почав знову збирати













І перший виїзд на Високий замок  ;)










































#144
Вирішив продовжити тему і накатати звітик зі своєї літньої екскурсії на Тец-1. Екскурсія відбувалась в рамках тижня європейської спадщини у Львові в вересні 2015 року.

Одже буду описувати своїми словами, бо в термінології я не розбираюся, якщо шо - поправте в обговоренні :)
Багато фоток!

Прохідна. На прохідній ні кого не перевіряли, а просто завели великим натовпом на територію



На прохідній бачили от такі великі автоматичні рубильники



Територія і труби













Зал з котлами





Я так розумію це кімната контролю за котлами



Котли, котли, котли











Якісь насоси





















Перехід в машинний зал



В цьому залі зберіглося дуже багато раритетів та предметів старовини мабуть ще з часів Австрії



















Старовинні сходи застали ще парові машини





Генератори



























А ось це така собі камера схову, де ховалися працівники під час авіанальотів в часи війни (здається казали з ПСВ лишилася)













Сецесійна плиточка











Ящик з інструментами



Парова мінора :)











Далі був зал електроустаткування, де нам розповідали про роботу станції і як відбувається перетворення електроенергії від генератора до загальної електромережі





Стеля















Багато "історичного" обладнання та фурнітури















































Далі пішли на заднє подвір"я, але по дорозі заскочили на 2 поверх в зал зі старими рубильниками на мармурових дошках















Заднє подвір"я





Я так зрозумів з розмови, що ці котли на вулиці призначені для нагріву води для опатення і працюють тіки як водогрійні

















Ставок

















Пан екскурсовод показував нам шлях у світре електрифіковане майбутнє :)



Прямо туди



Всюди прохдять газові труби



















Стружка металева... веселі серпантини)

































Бомбіків на території помічено не було...



















#145
Де ви там плавати зібралися? Там гумаків з головою вистачає то гімно місити, але правда ліпше в бахілах
#146
Народ, а давайте зберемось хоча б на 11 ранку, а ліпще на 12, а то неділя, хочеться поспати ::)
#147
Цитата: Svyatodiy від 26.01.2017 20:09:52
І цей чудо-діггерський напій потрібно закусити "паштетом", який добувається методом зішкрябування з підошви бахіл і намазуванням на хліб ;D

Певно пан має великий досвід у вишуканих закусках ;D
#149
Маю кілька фото на телефоні. Двійка проклеймлена на всіх деталях







#150
Цитата: Андрій74 від 21.11.2015 17:07:53
А в якому стані цей агрегат,на фото не дуже видно.Чи можна реставрувати?
І що збираєшся з ним робити?

Агрегат достатньо живий, що правда усм має не всі деталі, немає спускового гачка і дужки яка прикриває спусковий гачок, бойова пружина робоча, барабан обертається, іржа майже не поїла, місцями навіть зберігся рідний хром, всі деталі розбираються, гвинти викручуються, на данний момент відправлений на роботу в майстерню, де проходить повну чистку, відмочується в керосині та кислотах, в подальшому скоріш за все буде відновлено спусковий гачок і доведено до робочого стану
#151
Інколи чердачний коп приносить дуже цікаві знахідки, особливо в старій частині Львова. Трапилось якось знайти схованку в стіні, а в ній ось цей екземпляр бельгійського Бульдога, судячи по клеймам був випущений до 1893 року :)





#152
+1, пропоную в неділю
#153
можна було ще далі піти, на висотку львівхімсільмаша :) я до вас не приєднаюся, буду десь на кайзері спостерігати
#154
А я от з осені почну реставрувати мотовелосипед ЗІФ-77

(Фото з нету)







Сьогодні от забрав моторчик Д8 з обвіскою, тимчасово буду юзати на велосипеді :)





є рідна зірочка



бензобак



і дві вихлопні труби, рідний огірок і від Риги кукуруза



ну і руль на додачу)



А ще недавно попався мені на Торпедо от такий поворотник від ГАЗ 57, вирішив його примастирити як задній габарит на Верховину, первісного стану не сфоткав, а це вже після відновлення







#155
який саме хід? уточніть пліз
#156
а де ти будеш порошкову покраску робити?
#157
а чим тебе не влаштовує оригінальна передня зірка? вона в досить гарному стані, почистити добре , змастити підшипники в педалі і буде як нова, ти краще нову втулку постав на пром підшипниках, то буде ліпше служити
#158
з техногенних об"єктів наближених до цього будинку, на вікімапії можна знайти такі об"єкти: Торговий комплекс Шувар, бойлерна (біля футбольного поля), і школа-гімназія з власним басейном, теоретично на цих трьох об"єктах мають бути насоси чи компресори
#159
цікаво, в мене мама деякий час жила на чукаріна 11, там де реліквія, але нічого такого не відбувалось, можливо джерело треба шукати біля будинку десь, або в підвалі, або в новобудовах поблизу, і пройтись вночі, десь в 3-4 годині послухати шум на районі, такі джерела техногенного шуму вночі дуже добре чути, в центрі вночі добре чути як на підзамче поїзди їздять
#160
Компи на разі продаються по 100 баксів за комплект