Де б походити з металошукачем

Автор Golem, 10.10.2009 22:38:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 2 Гості дивляться цю тему.

Golem

Порпоную тут викладати описи місць, де можна походити з металошукачем.

Перше місце - село Сприня старосамбірського району. На горі ДІЛ В кінці листопада 1943 р. відбувся досить великий бій Української народної самооборони (УНС) із німцями, на хребті є впорядкована могила полеглих повстанців. Сміття нема. Неподалік відновлена криївка.

Друге місце - Хребет Чорногори - Кукула. Залишків колишніх окопів - тьма. Тут пройшли лінії фронтів обидвох воєн.

"
Біля стовпчика № 3 зійшли з говерлянської стежки вправо та попрямували в бік гори Велика Кознєска. Все ще старим кордоном. Через півгодини ходу біля знака з позначкою 3/8 знову залишили стежку та попростували вліво через ліс. Метрів через 200 в лісі розташований цвинтар австрійських солдатів, що загинули тут 30 серпня 1916-го року. В той час тут тривали запеклі бої між військами двох імперій — Росії та Австро-Угорщини. (О, ледь не забув: на маршруті по Чорногорі зможете бачити залишки окопів та бліндажів часів першої світової. Майже всюди).

Колись тут була галявина, а потім цвинтар заріс лісом. Напевно, тому і добре зберігся, що його не так легко знайти. На кам'яних стелах можна прочитати імена та прізвища загиблих: Густав Мюллер, Лео Томассен, Едуард Бревер, Фріц Клозе, Едуард Козьмицький... Всього з півсотні військових. Народилися вони в різні роки, в основному були молодими, а загинули одночасно. То була війна...
"(с)

Третій - перевал легіонів. Перевал Легіонів, довжина близько 7км, Зєднує долини потоку Рафайловець і потоку Плаєць. В жовтні 1914року на місці маловиразної стежки саперами Другої Бригади легіонів розширили і пубудували фактично дорогу. Дорога і перевал міг вже використовуватись колісною технікою. На будівництві дороги працювало близько 1000 робітників. Збудовано було близько 14 мостів загальною довжиною 227м. Значна частина дороги була викладена каменем, що видно і сьогодні, в верхній перевальній її частині. Також використовувались колоди, що клались поперек дороги. Дорога була побудована за 5 днів!!!

Дорога-перевал був побудований у військових цілях і мав стратегічне значення.
Тоді АвстроУгорщина разом з Німччиною воювала з Росією. Ця дорога була однією з артерій постачання східного фронту. Зброя, припаси, облаштування довозилась потягом до залізничної станції Усть Чорна. Далі кінною тяговою силою через Брустуру і цей перевал на східний фронт. Бої проходили недалеко від перевалу Зелене, Пасічне, Молотків. На перевалі у 1931р було встановлено хрест в честь тих подій. Хрест стоїть донині. (c)

ПС: В додатку фото цвинтаря зроблене Коржиком.
Дігери всіх країн єднайтеся!

Zaval

Дякую за таку цікаву тему.
Ходити з мд можна в будь-якому місці де колись було людно, люди завжди щось губили, наприклад монети.
Поля, цікаво ходити лісовими стежками, на них трапляється багато хороших знахідок. Особливо то стосується Брюховичів та Вінників. Зтих лісів вже дуже багато цікавого підняли.

yar-79

Дуже цікава така інфа -як старовинні ярмарки та базари,покинуті або знищені села, можливо хтось бачив вздовж річок вали старовинних городищ! Тема зачотна!!!

Golem

Надибау багато цікавої інфи тут Є там згадки і про наш скромний сайт
Дігери всіх країн єднайтеся!

goom

Біля кожного сучасного моста колись знаходився якийсь старий, прикмети - куски деревянних опор тирчать з води, якщо течія не стрімка, реальний шанс знайти пару копійок, а може і більше. Є таке місто Сокаль, так от на його окраєні стоіть пару ДОТів з 1 СВ, коли трактор оре по полі то часто вивертає гільзи.

Yuriy

А окрім гільз, щось цікавіше попадається?
Історія мого життя складає частину історії моєї Батьківщини

ADVENTURE

yar-79

Незнаю, що вони будуть шукати під Бродами там все ще 10 років тому було перерито ;D, хіба з гарним глубінніком щось знайдеш...
А що за зноски на Explorer? В мене не відриваєси :(

Golem

Цитата: yar-79 від 14.11.2009 23:22:55
А що за зноски на Explorer? В мене не відриваєси :(

В мене всьо працює. Спробуй так http://reibert.info/forum/archive/index.php/t-872.html
Дігери всіх країн єднайтеся!

yar-79

Та нє, ти не так зрозумів! Я мав на увазі ті зноски на експлорер, що даються тими копачами..

Golem

Всі знають шо на Кукулі були шанці і всі знають шо вони копані-перекопані. Вчора Любко розказував як вони ходили з Кукула на Говерлу через Кознєску. Дорога там дуже паршива, завалена буреломом ще й з великими перепадами висот. Тому й не користується популярністю у туристів. Так от. Майже на початку цієї дороги вони бачили напевно шо місце табору військових. Бо є і колючий дріт і залізяки всякі. Лядик буквально відгорнув ногою листя і знайшов гільзи. Саме місце троха в стороні основних шанців шо йдуть хребтом, див приаттачену карту, знаходиться в районі стовпчика 10/7. Можу тому й більш ціле лишилося.

Добиратися якшо поїздом - то Івано-Франківськ-Рахів в Вороненку а звідти на хребет. На місці будете десь за 2-4 години. Автом - по дорозі на Заросляк за форельним господарством вверх біля біологічно-пізнавальної стежки. Будете на місці десь вдвічі швидше але з більшим перепадом висоти.
Дігери всіх країн єднайтеся!

explorer

Цитата: Golem від 23.04.2010 08:52:03
Всі знають шо на Кукулі були шанці і всі знають шо вони копані-перекопані. Вчора Любко розказував як вони ходили з Кукула на Говерлу через Кознєску. Дорога там дуже паршива, завалена буреломом ще й з великими перепадами висот. Тому й не користується популярністю у туристів. Так от. Майже на початку цієї дороги вони бачили напевно шо місце табору військових. Бо є і колючий дріт і залізяки всякі. Лядик буквально відгорнув ногою листя і знайшов гільзи. Саме місце троха в стороні основних шанців шо йдуть хребтом, див приаттачену карту, знаходиться в районі стовпчика 10/7. Можу тому й більш ціле лишилося.

Добиратися якшо поїздом - то Івано-Франківськ-Рахів в Вороненку а звідти на хребет. На місці будете десь за 2-4 години. Автом - по дорозі на Заросляк за форельним господарством вверх біля біологічно-пізнавальної стежки. Будете на місці десь вдвічі швидше але з більшим перепадом висоти.

+1 про херовість того переходу... теж раз намагався у травні пройти але через брак часу довелось сповзти. Йшли у протилежну сторону. При наявності часу там звичайно рити мало б бути просто ідеально. Хоча по всій довжині колишнього кордону можна зустріти масу всього, що лишилось з початку століття. Як мінімум я б походив ще старими райштоками у Горганах. Та по Чорногорі, правда там досить людно буває. Думаю організувати щось таке в найближчі місяці.

Стосовно лінків на експлорер з рейберт.інфо, то вони в основному у моїх (LLL) повідомленнях, і стосуються тем які перенесені на цей форум (винниківська залізнична гілка, старовинні джерела з гротами з винниківської та брюховицької сторони).

Ростислав

to yar-79

ті сноски на експлорер не відкриваються, бо вони ще не старий сайт 5-річної давності, коли ще форуму і близько не було

по тих сносках була стаття Експлорера з фотками фантомної залізниці на той час

onyx

Я коли малий був то на Кукулі часто бував, патрони копав))) Іноді і по 40шт находив.
От ще трохи лишилось.

Одного разу навіть снаряд невеликого калібру знайшов.

yar-79

Румунські позиції були...

bgonzo

yar-79 чому румунські? Ви там були? друга світова?

yar-79

Бо на фото набої до румунського манліхера...

bgonzo

а по монетам не підскажете, де можна походити?

yar-79

Зараз вже ніде, читай новий закон. Ми тепер тільки чермет можемо шукати і, напевно, метеоріти... Так що хувайте тему в "для своїх"!

onyx

На фото як мінімум 4 типи патронів, якщо я правильно розумію то:
1.Австрійські.
2.Чехословацькі.
3. ???
4.Мосіновські 1916р, Луганський завод.

yar-79

От, якраз перше фото ти неправильно розумієш. По другому набою-може він і чех(я не цікавився), але стріляли з нього австріяки.Третє-то німецький маузер по першій світовій.

163 Гості, 0 Користувачів