Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Теми - STALKER

Сторінок: 1 2 3 4
1
А ще ліпше хавчик носити з собою) і кеш можна зекономити)

2
Не малолєтки? А скільки тобі років?

3
Друга по рахунку зустріч-презентація під назвою: "Підземні річки України і не тільки" відбулася 7.06.2016 у приміщенні антикафе Come In.  Перша зустріч -8.12.2015 на тему: "Екстримальний туризм-двері у невідоме".
Розказували:
Bottlehunter про підземні річки Польщі і України;
Лесик про нашу рідну Полтву;
і я про Зубру сказав паро слів. Також я ще умудрився зняти відео, яке кидаю нижче. Загалом було класно. Дякую всім за компанію і  всім хто прийшов.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=yScb51_5-Ok" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=yScb51_5-Ok</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=zMtelBysyWI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=zMtelBysyWI</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=tVOvvg9ygFM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=tVOvvg9ygFM</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=FWmbDIPIyTc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=FWmbDIPIyTc</a>

P.S. Дякую знову Інтроверту за кінокамеру.

4
Зустріч-презентація під назвою "Екстремальний туризм-двері у невідоме" відбулася 8.12.2015 у кафе Come in на вул. Крушельницької 3. Розказували і відповідали на запитання Bottlehunter і Лесик. Нижче 4 відео з зустрічі. Відео трохи неякісні-стара камера і дуже мало місця було-не зміг розкластися. Але загалом уявлення про зустріч дають.

Частина 1:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Ga2KEy30ScM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Ga2KEy30ScM</a>

Частина 2:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Q5FQIhsmtEY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Q5FQIhsmtEY</a>

Частина 3:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9Vt6q5N6rGI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9Vt6q5N6rGI</a>

Частина 4:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=z4s4Sh5vCJA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=z4s4Sh5vCJA</a>

P. S. Дякую Інтроверту за відеокамеру. Всі хто робив фото-закидуйте нижче.

5
Обговорення основної теми нижче:

7
Гуляли ми якось із Soulstorm по Старому Селі. Надибали щось таке не то цегельний завод не то цегельну фабрику. Ну впринципі щось таке схоже. Обєкт наче нічим не особливий, але виглядає цікаво всередині.  Далі фото:



Труба:


Всередині овальна типу пічка чи ще щось таке, має кілька входів-виходів:


На її так би мовити дашку розсипано купу цегли:


Всередині все цегляне, цегла як бачите дико оранджева ну і аркові склепіння:


Купа таких дупел:


Так воно збоку:


Дупло в дашку:


Ось така цегла там зокрема була:


Будка на дашку:


Щитки:


З іншого боку ззовні:


І напевно підставки на яких цегла сушилася:


Знаходиться це за залізничною станцією-ось тут. Я вже і позначив на Вікімапії.
В кого які думки що воно таке? Обговорення тут. Ще пару фоток тут.

8
взагалі то мова на форумі українська!!!!!!

10
Обговорення основної теми нижче:

11
Зустрілися ми з Wolfom 31.08.2014 на Погулянці. Пішли спочатку на Винзавод. Трошки перейшлися там. Так як мені Винзаводу було мало, ми вирішили піти до водонапірної вежі на вул. Жасминовій-біля  Львівського Експериментального механічного заводу.  Можливо до нього та вежа і  подавала воду, можливо і до навколишніх будинків. Вежа знаходиться тут. Я на жаль не зміг полізти на вежу в звязку з тим що дуже боліла рука, а там тре було трохи підтягнутися. Поліз Wolf. Далі фото:

Сама вежа. Основа зроблена з залізобетонних балок. У Львові наразі такої схожої ще не бачив:




Далі фотки Wolfa.










Після того як Wolf спустився ми ще трошки дослідили територію насосної станції на якій знаходиться вежа.
Перший люк:


В ньому труби:


Другий люк з якоюсь так званою "скринею":


Люк глибокий:


Ще один люк:




Пиміщення в якому напевно знаходяться, або знаходилися  насоси:


За територією насосної станції знаходиться ось такий резервуар, призначення якого не відоме:


Трошки ще фоток тут. Wolfoві  дякую за компанію.
Обговорення тут

13
Перечитуючи  цю тему, а зокрема цей документ , мені вже давно хотілося сходити подивитися що там залишилося від вузькоколійок  і від самого Торфобрикетного заводу. Для початку трохи інфи з того самого документу. Цитую:
"Торфовозні залізниці. Даний вид промислових залізниць належить до тих, закриття яких в першу чергу має екологічні наслідки. Яскравий приклад –залізниця колишнього торфобрикетного заводу (ТБЗ) у Рясному (тепер м. Львів). Закриття підприємства не мало значного соціального резонансу, оскільки загальна чисельність працюючих складала~50 чоловік, з них 12 – пов’язаних з експлуатацією залізниці. З іншого боку, торфопідприємство та залізниця знаходилося між двох густо населених міських мікрорайонів Рясне та Левандівка. Відомо, що болота, зокрема торф’яні, які характеризуються особливою субфлорою і субфауною, є справді „зеленими легенями”, і недаремно багато з них,  мають заповідний статус різного ступеня. Саме собою створення ТБЗ на цій території наприкінці 60–70-х роках було виявом типової радянської,  непродуманої псевдоіндустріалізації. Як видно з карти, територія торфовища затиснена населеними пунктами, міською забудовою й зоною відчуження Національної залізниці та міського водогону є перспективно обмежена через віддаленість інших полів, ускладненість довозу і відсутність у плані розвитку станції примикання до залізниці загального користування, неправильне розміщення заводоуправління (на значній відстані від ст. Клепарів). В результаті інтенсивної розробки в 70–80-х роках торфовище практично було вичерпане як промислове на ? території, і на місці дикої рослинності, локальних ставків, ареалу проживання ряду тварин та птахів виникла спочатку дисгармонійна промислова зона. Після стагнації заводу на початку 90-х, погрому техніки та залізниці утворилося пустирище з „місячним” ландшафтом із руїнами заводу (фото 1-4)), яке повільно реновується власниками самозахоплених городніх ділянок. Нова влада через брак досвіду допустилася помилки, яка зараз повторюється на Волині та в інших регіонах. Саме тому аналіз Ряснянського „феномену” має бути повчальним для багатьох органів самоврядування тавиконавчої влади.  Отже, проведений нами аналіз свідчить, що будівництво підприємства на даній територіальній та сировинній базі було економічно невиправдане. Саме з цієї причини завод після переходу до ринкових умов господарювання перестав існувати. Хоча, як свідчить досвід такого зразкового підприємства, як ТБЗ у Лопатині, виробництво брикету може бути цілком економічно успішне. Для цього потрібно правильно спланувати розміщення підприємства стосовно сировинної бази, шляхів сполучення та раціонального використання вузькоколійної залізниці. Вигідним може бути також видобуток насипного торфу (крихти), який дає можливість існувати залізниці та видобувним підрозділам торфопідприємства у Стоянові. Повертаючись до ТБЗ у Рясному, абсолютно неконтрольоване закриття підприємства спричинилося до утворення величезного пустирища, на якому порушено екобаланс і яке слугує в значній мірі нелегальним і неконтрольованим звалищем різноманітних відходів. Втрата контролю над територією призвела до того, що в літній період виникають по-
жежі на колишніх торфополях, які суттєво ускладнюють екологічну ситуацію в довколишніх житлових масивах. Все розкрадено місцевим населенням і використано для будівельних цілей (виготовлення огорож, фундаментів, балок перекриття тощо). Хоча траплялися рейки цілком унікальні, які можна вважати об’єктами технічної спадщини. Приклад рейка кінної вузькоколійки довоєнного виробництва(фото 5-6)".

Фотоілюстрації до документу.
Залишки залізничних насипів.
Фото 1:


Фото 2:


Рештки виробничих корпусів.
Фото 3:


Фото4:


Рейка Р18 (а) та 16 мм рейка (б) кінної вузькоколійної залізниці в елементах огорожі у житловому масиві Рясне.
Фото 5:


Фото 6:


Також є інфа і фото тут. Цитую:"Торфовозна УЖД. Колія 750 мм. Неелектрифікована. максимальна довжина 5 км. Розібрана. Торфовище між мікрорайонами Рясне і Левандівка м. Львова інтенсивно експлуатувалося до кінця 70-х років. Зараз УЖД демонтована і розкрадена місцевими жителями. рухомий склад торфовозні вагони і локомотиви ТУ4 або ТУ6"
Фотоілюстрації.
Закинуті вагони ТСВ, торфовозна ВЗД в Рясному-2, передмістя Львова, 1995 рік:


Закинута торфовозка, Рясне-2, передмістя Львова, 1995 рік%


І от 19.07.2014 ми з моїм колегом трохи вирішили дослідити ту територію. Стартували з Левандівки. Прийшовши на місце зразу незорієнтувалися. Почали питати і один дядько нам дещо розказав. Територя заводу була невелика. Цех, КПП, адмінкорпус і склад автозапчастин, який потім став гаражем. На даний момент лишилися цех, гараж і бункер для торфу. Вся інша територія зайнята меншими якимись грубо кажучи підприємствами.
Карти:
Шматок листа М-34-084-Б-видно вузькоколійку з відгалуженнями-вусами. Стан місцевості на 1987 рік. видання карти 1988 року.


Вікімапія:


Червоним квадратом позначена приблизна територія заводу:

1-цех, що видно на старих фотках.
2-бункер для торфу.
3-залишки гаража.

І тепер мої фото.
Цех який видно на старих фото:


Всередині:


















Зі слів того дядька в цьому цеху колись стояла велика піч, яка працювала на солярці. Ця піч сушила торф.

А це здається транспортер, по якому торф подавася до цеху:


Бункер для торфу:




І сам гараж:






Ось так ми і погуляли. Як бачите з заводу дійсно мало що лишилося. А те що лишилося то далі руйнується. Насипи через зарослі майже нереально знайти. А може вже і з землею  зрівнялося.  Вузькоколійок і спраді давно нема. Розволокли ті рельси хто куди. Ось таке я на Левандівці і знайшов.
Вузькоколійна рельса на перехресті Широка-Низинна:


Рельси на перехресті Повітряна-Ловецька:




Обговорення тут
Трохи фоток ще тут

15
    Проїжджаючи якось по трасі M06(E372) в сторону до Рави-Руської нераз бачив невеличку територію, яка поросла зеленню. Серед того всього вдавалося розгледіти величезний обеліск, памятник чи то пак стеллу трошки вдалині  і руїни невеличкого будинку. Почав цікавитися трохи, що воно таке. Виявилося, що це був колись музей Петра Нестерова-льотчика, який перший в світі зробив так звану "мертву петлю".   
   Коротко про місце і яке відношенняя має Петро Нестеров до цього  місця. Був 1914 рік. 11 авіазагін в якому служив Петро Нестеров дислокувався у Жовкві. Нестеров і авіатори його загону здійснювали авіарозвідку території біля Жовкви. Так само і робив противник автро-угорський барон льотчик Фрідріх Фон Розенталь-щодня його біплан «Альбатрос» з'являвся над розташуванням штабу 3-ї російської армії. І от коли австрійський літак знову зявився над Жовквою, Нестеров на літаку "Моран" злетів у небо. Автрієць помітив наближення "Морана " і почав втікати. Але Нестеров наздогнав ворога і протаранив "Альбатроса" прямо в повітрі, від чого в літаку Нестерова лопасті пропеллера переломилися, і він почав падати. Також почав падати і літак противника. Так як парашутів тоді не було то всі пілоти загинули. Це відбулося якраз над тим місцем де тепер  руїни музею і обеліск. На місці загибелі П. Нестерова було насипано великий курган та споруджено хрест з написом: "Тут загинув штабс-капітан П.М. Нестеров 26 серпня 1914 року" (дату вказано за старим стилем) 3 серпня 1947 року на цьому місці було закладено обеліск, який відкрито 18 червня 1952 року (автор Л. Біганич). Поряд із пам'ятником 6 січня 1979 року розпочав роботу меморіальний комплекс, до складу якого ввійшли музей пілота та 45-метрова стела (автор Л. Біганич). На превеликий жаль, у кінці 1980-тих років музей почав занепадати. Вже у часи незалежності його було доведено до повної руїни.
     Побували ми там сьогодні з Sunkatalano. Місце дуже гарне. Не дивлячись на свою простоту і часткову знищеність, обеліск шикарний. На жаль такого не скажеш про приміщення музею. Там повний атас - стіни зруйновані,  усюди лежить сміття, вікна вибиті, експонати, звичайно ж, відсутні. В кращому стані хіба що купол над круглою кімнатою - він  частково зруйнований. Дах не тече, внаслідок чого зберігся малюнок на склепінні купола.
Місцерозташування:




Далі фотки.     
Обеліск:












Навколо все поросле ялинками а також іншими рослинами:


Досхочу нафоткавшись біля обеліска і нафоткавши сам обеліск ми пішли до руїн приміщення музею:


Купол:


Барельєфи на стіні під куполом:




















Під куполом:






Малюнок на склепінні купола:


Поїздка мені сподобалася. Дякую Sunkatalano за компанію.
Посилання на звіт дослідників із Польщі: тут
Стаття на Вікіпедії про Петра Нестерова тут
Паро інших фоток тут
Обговорення  тут

17
Обговорення основної теми тут

18
Отже рішили ми з Фоззі трошки перейтися в районі станції Скнилів. Стартували там же.
Ось приблизна карта нашої невеличкої прогулянки:

1) Типу колишне шляхобудівельне управління. Тепер належить фірмі "Онур".
2) Тунель за "Онуром".
3) Міст кільцевої дороги над залізницею.
4) Залишки залізничного моста над діючою залізницею.
5) Міст над потоком Водяним( який можливо якось входить в систему Південно-західного колектора).
6) Недобудова біля "Метро"-"галерея графіті".

Станція Скнилів:










Територія "Онура":




За "Онуром" є ось такий тунель:




В тунель заходяь ось такі якби труби:




Закидані згори землею:


Далі йде перегородка-невідомо що за нею:




Вид на "Онур" біля тунелю:


Далі пішли на територію дачного кооперативу:


Там тече ось така річка:


Вона впадає в потік Водяний, який по деяких версіях має звязок з Південно-Західним колектором:


Трохи походили біля дач і дійшли до залізниці:


Підійшли до моста кільцевої дороги, який на реконструкції:


Сама кільцева:


Міст з другої сторони:


Підійшли до розібраного залізничного моста про який Ботлхантер писав тут:

Як видно нема вже залізної секції моста-лишилися тільки бетонні елементи.

На обох частинах моста поставлено ось такі "паркани":


Ось так гарно видно джелізницю в сторону до Львова... Просто краса:


В сторону до Оброшина:


Протилежна секція моста:




Майже під мостом є ось такий тунель-перелив:




Після залізничного моста вийшли на кільцеву дорогу, пройшли до моста над ти самим потоком Водяним:


Далі пішли до "галереї графіті":


Деякі графіті фоткав, але викладати фотки не буду-вже є викладені. Трошки зсередини приміщення:








І трохи пейзажі з даху:


















На тому наша файна прогулянка закінчилася.  Більше фоток тут.
Обговорення тут

19
Література / Книжки про Львів
« : 25.04.2014 20:13:33 »
Відсканував кілька книжок про Львів з власної колекції. В подальшому планую відсканувати всі інші книжки про Львів, яких нема в неті. Так як це мої перші так би мовити релізи, то чекаю як позитивної так і негативної критики.

"Улюблена дільниця старого Львова". Ця книжечка надана паном Wolfom. 2002 рік:

Скачати тут

"Львівський ордена леніна політехнічний інститут"-фотонарис. Видавництво"Каменяр", місто Львів, 1978 рік:

Скачати тут

"Аптека-музей у Львові"-путівник. Видавництво "Каменяр", місто Львів, 1989 рік:

Скачати тут

Файли завантажені на сервіс google docs.  Не відкривається чомусь попередній перегляд на книжках про політех і аптеку-музей, але качати можна.

20
Купив колись на барахолці біля памятника Федорову фотки. Вчора відсканував. Львів. 90-і роки. Краса...

Памятник Міцкевичу і Будинок книги:


Преображенська церква зі сторони Вернісажу:


Університет ім. Івана Франка:


Оперний з клумбою:


Фонтан "Нептун" і універмаг на площі Ринок(на задньому плані зліва):


Собор Св. Юра:


Якщо хтось має якісь фотки Львова за 90-і  роки то викладайте.

Сторінок: 1 2 3 4