Lviv Jagellon Airport

Автор YserL, 13.07.2016 13:46:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

YserL

Усім дякую за компанію, отож починаємо розповідь.
Відповідно до теми Екскурсія аеродром Jagellon ці вихідні (9 або 10 липня) зібралися,
Zelya, Drusja, Блондинка в кедах, STALKER, ІНТРОВЕРТ 997, bodyabighit, Андрій і YserL. Пізніше приєднався до нас, пройшовши весь аеродром, Electri4king.

Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом. Назва взята від короля Ягайла, серце якого згідно легенди поховане у цих місцях.
На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!
Тут має бути групове наша фото( може в когось є

На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт

Злітно-посадкова смуга
далі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем


Всередині краєвид теж супер:

Панорама смуги

Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.

В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році заміряли таврією довжина була 2 км.
На взліт готові!

Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги

Вітровказівник

Фотосесія Aquila A210
далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак Aquila A210. Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.

Решта займають фотозйомкою

Серцем є чотирьох поршневий Rotax 912 потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.

Амортизатор

Проблискові маячки

Диспетчерська вежа
Оскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.

Робоче місце диспетчера:


Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив

Спотерам: частота вежі 135.900 МГц
Ангари для зберігання і обслуговування літаків
Існуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.

Фото із будівництва: https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893








Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.

Залишки старої інфраструктури
Колишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009

тепер

Ідемо по руліжній доріжці

Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)

Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару

Такий непримітний холмик


Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):
- Початок парашутних стрибків
- Відкриття готелю для любителів авіа теми
- Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
- Авіаційний сервіс

Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам політати на літаку це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.

Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport



Посилання:
Тема про військову історію аеродрома explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.html
Запис у нашій базі http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.html
Офіційний сайт Lviv Jagellon Airport http://jagellon.com/
Офіційна сторінка у FB Lviv Jagellon Airport https://www.facebook.com/jagellon.airport/
Мінісайт Черляни http://cherliany.at.ua/

Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (NATO Alphabet , раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)


До речі, до 15 числа маєте шанс виграти ознайомчий політ у розіграші "ХОЧУ В НЕБО!". Для цього потрібно вподобати сторінку Lviv Jagellon Airport у FB, лайкнути пост, і написати комент до поста.

Цікаві блоги пов'язані із авіацією:
Із сторони пілота http://denokan.livejournal.com/


Із сторони технічного персоналу http://lx-photos.livejournal.com/


Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав  :)

обговорення http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=7468

Drusja

Кілька фото від мене







Решту туй
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

ІНТРОВЕРТ 997

Було діло в неділю ближче до обіду . Здибалисі на привокзальній і гоп компанією поїхали на об"єкт ( було весело  пасажирам позаду , водій і пасажирка спереду ще думали наскільки вони влипли ) Неодразу знайшли ангари  ;D ( + 10 до топографічного кретинізму ) . Отримали перепустки ( оу ,  тепер ми візитери ) возимося десь при сотні км/год і шкіримося у всі об"єктиви , фотографуємо кінець злітно-посадкової смуги ( в кого був хвотоапарат ) дзвонить  Electri4king каже , що знайшов старий кінець злітно-посадкової  смуги ( стара має 3 км , а нова 1,5 км ) . Їдемо хвоткати літак  :P , кажуть , що можна і в диспечерську ( там календар за 2013 рік мені казали зараз ніби 2016  :o ) приходить Electri4king каже , що мене четвертує ( довго зшивали "текст відсутній") зайшли в новий ангар ( обговорювали з Зелею можливості змін в плануванні стін  ;D ) . Пройшлися залишками  величі "нерушимого" , трошки руфу , трошки інсталу і важкого металу ( в залізобетоні ) . Повсідалися в машіни і задиміли салон , весела ,  коротка недільна вилазка закінчилась ( завіса закрилася) .

П.С. Абияка склейка іменем ліні , всі незрозумілі коментарі включені . Сталкер закинь відео у звіт поки не зігнив твій жорсткий диск . І дуже вдячний усім за кумпанію ( лазити ліпше ніж винцем із віскі заливатись )
Тут могла бути ваша реклама...

STALKER

Інтроверт-там відиво дофіга тобі яке скинути то шо яи зняв у Зеліній машині чи безпосередньо з аеродрому? шо там шо там відео веселі))))))

Блондинка в кедах

Емблема аеропорту у вигляді серця короля Ягайла


Територія знаходиться під охороною. Візити лише за погодженням з адміністрацією



В"їзд зі сторони, де раніше проводили автогонки, перекрито шлакбаумом


ЗПС










Ангар






решта фото

350 Гості, 1 Користувач