Усім дякую за компанію, отож починаємо розповідь.
Відповідно до теми
Екскурсія аеродром Jagellon ці вихідні (9 або 10 липня) зібралися,
Zelya, Drusja, Блондинка в кедах, STALKER, ІНТРОВЕРТ 997, bodyabighit, Андрій і YserL. Пізніше приєднався до нас, пройшовши весь аеродром, Electri4king.
![]()
Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом. Назва взята від короля Ягайла, серце якого згідно легенди поховане у цих місцях.
На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!
Тут має бути групове наша фото( може в когось є
![]()
На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт
http://www.youtube.com/watch?v=IekxIzuCbD4Злітно-посадкова смугадалі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем
http://www.youtube.com/watch?v=VTsqblmvAwc![]()
Всередині краєвид теж супер:
![]()
Панорама смуги
![]()
Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.
![]()
В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році
заміряли таврією довжина була 2 км.
На взліт готові!
![]()
Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги
![]()
Вітровказівник
Фотосесія Aquila A210 далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак
Aquila A210. Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.
![]()
Решта займають фотозйомкою
![]()
Серцем є чотирьох поршневий
Rotax 912 потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.
![]()
Амортизатор
![]()
Проблискові маячки
Диспетчерська вежаОскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.
![]()
Робоче місце диспетчера:
![]()
![]()
Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив
![]()
Спотерам: частота вежі 135.900 МГц
Ангари для зберігання і обслуговування літаківІснуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.
![]()
Фото із будівництва:
https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893![]()
![]()
![]()
![]()
Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.
Залишки старої інфраструктуриКолишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009
![]()
тепер
![]()
Ідемо по руліжній доріжці
![]()
Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)
![]()
Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару
![]()
Такий непримітний холмик
![]()
Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):
- Початок парашутних стрибків
- Відкриття готелю для любителів авіа теми
- Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
- Авіаційний сервіс
Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам
політати на літаку це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.
Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport
http://www.youtube.com/watch?v=3uI0ZZM6qNYhttp://www.youtube.com/watch?v=F6epNTO4AcQПосилання:
Тема про військову історію аеродрома
explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.htmlЗапис у нашій базі
http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.htmlОфіційний сайт Lviv Jagellon Airport
http://jagellon.com/Офіційна сторінка у FB Lviv Jagellon Airport
https://www.facebook.com/jagellon.airport/Мінісайт Черляни
http://cherliany.at.ua/Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (
NATO Alphabet , раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)
![]()
До речі, до 15 числа маєте шанс виграти ознайомчий політ у розіграші "ХОЧУ В НЕБО!". Для цього потрібно вподобати сторінку
Lviv Jagellon Airport у FB, лайкнути пост, і написати комент до поста.
Цікаві блоги пов'язані із авіацією:
Із сторони пілота
http://denokan.livejournal.com/![]()
Із сторони технічного персоналу
http://lx-photos.livejournal.com/![]()
Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав

обговорення
http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=7468