Автор Тема: Хто може допомогти у виготовленні плати?  (Прочитано 9295 разів)

1 гість дивиться цю тему.

YurM

  • Зацікавлений
  • *
  • Повідомлень: 13
  • Рейтинг 1
    • Перегляд профілю
Потрібна допомога у виготовленні прибору, а саме потрібно спаяти схему з SMD резисторів!!! Хто радіоелектронщик той знає як вони виглядають. Схему прибору і інші деталі дам в П.П.
Можливо хтось має знайомих у кого є вільний час та має розуміння в даній справі, можна давати контакти сюди.
П.С. Десь на форумі зустрічав повідомлення, що хтось займається даною справою.
Завчасно дякую за будь яку допомогу!!!
Розшарити F VK G+

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2530
  • Рейтинг 456
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #1 : 18.09.2010 23:26:27 »
Можу протравити і спаяти, маєш розведену плату? Які розміри?
Розшарити F VK G+

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3788
  • Рейтинг 493
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #2 : 18.09.2010 23:26:47 »
Golem, YserL (кого пропустив, прошу не ображатись  :) )
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

YurM

  • Зацікавлений
  • *
  • Повідомлень: 13
  • Рейтинг 1
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #3 : 18.09.2010 23:41:03 »
Можу протравити і спаяти, маєш розведену плату? Які розміри?
Дуже дякую Yserl за швидку відповідь!!! (незнаю, як подякувати на сайті "до репутації" ) Розмір плати приблизно 105*65мм Плату маю тільки в lay форматі та видруковану на листку. :( можна перебити і на текстоліт...
Розшарити F VK G+

Roman_P

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 5
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #4 : 27.09.2010 00:58:45 »
Якщо є потреба зробити друковану то один з варіантів звернутися на фірму ЗЮВС . Знаходиться в районі Наукової-Стрийської . http://yellow-pages.lviv.ua/organizatsiya/naukova-tekhniko-komertsiina-firma-zyuvs-tov . Сам до них не раз звертався . Вони роблять друковані плати методом фрезерування . Тобто береться склотекстоліт і станочок свердлить отвори а потім фрезою прорізає доріжки . Максимально може бути двостороння . З металізацією завжди якісь проблеми тому перехідні отвори треба пропаювати . Захисних масок і залуджувань контакних площадок нема . Точність і якість не надто але робиться відносно просто і швидко . Орієнтовна ціна 10$  за 1дм.кв. До них треба звертатися зі своїми файлами розводки . Наскільки памятаю , lay-файли то вихідні файли якогось CAD але точно зараз не скажу .

Ваш сайт-супер . Читаю - тащусь як удав .
Розшарити F VK G+

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2530
  • Рейтинг 456
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #5 : 27.09.2010 08:53:35 »
В ЗЮВСІ дорого виходить, були їхні тарифи, фрезерування дорого, традиційний метод беруть ще за запуск виробництва.
Розшарити F VK G+

:-)

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 813
  • Рейтинг 160
  • Жертва алкоголю, білка-істеричка
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #6 : 27.09.2010 09:02:36 »
Якщо є потреба зробити друковану то один з варіантів звернутися на фірму ЗЮВС . Знаходиться в районі Наукової-Стрийської . http://yellow-pages.lviv.ua/organizatsiya/naukova-tekhniko-komertsiina-firma-zyuvs-tov .
Надто дорого там і довго і якість, кароч зло. Знайомі до поляків звертаються - дешевше, швидше, якісніше.
Розшарити F VK G+
Декольтем своїм мене манила.

Golem

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2939
  • Рейтинг 430
  • Стать: Чоловіча
  • AlkoGolem
    • Перегляд профілю
    • Пікаса
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #7 : 27.09.2010 11:33:45 »
Ну ми (тобто фірма Сайпрес) вже коло 4 років робимо в Херсоні. 10 баксів за дециметр квадратний. 5 клас точності, зеленка, сілк. виглядає як нормальна плата масового виробництва. Термін тиждень або два. Єдине шо в них деколи запойні дні бувають і тоді проблеми з металізацією перехідних отворів. Тоді приходиться харитися і пропаювати їх вручну. Або посилати назад і чекати ше тиждень.

Boris Laktionov <pcb@cdmaua.com>

Приклади плат внизу.
Розшарити F VK G+
курча

Roman_P

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 5
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #8 : 27.09.2010 23:24:53 »
Якщо йдеться про виготовлення плат методом травлення то витрати на підготовку виробництва будуть полюбе . При фрезеруванні цих витрат немає . Виробники друкованих плат не дуже хочуть звязуватися з одиничними платами . Вони більше зацікавленні в великих партіях щоб завантажити обладнання . Попім пересилка , перерахунок коштів , узгодження і т.п. . З зювсом все набагато простіше і швидше . Всі питання вирішуються на місці . Хоча в жертву приноситься якість . З рештою хто як хоче так і плати робить .

Якщо можливо то прошу викласти контакти виробників друкованих плат (бажано багатошарові ) які б робити їх в одиничних кількостях з пристойною якістю в швидкі терміни . Деколи зювс не підходить  .
Розшарити F VK G+

Golem

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2939
  • Рейтинг 430
  • Стать: Чоловіча
  • AlkoGolem
    • Перегляд профілю
    • Пікаса
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #9 : 27.09.2010 23:44:48 »
Не все так погано, буржуї давно навчилися обходитися без підготовки. Саме так і є в Херсоні. Замовляєш плату сантиметр на сантиметр, платиш всього кілька гривень.

Якшо справді цікавлять контакти виробниців і ти в цій галузі новачок - заходь, подарую кілька випусків chip news, там зо 5 сторінок з рекламою, зокрема і всіх Українських мануфактурерів.
Розшарити F VK G+
курча

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2530
  • Рейтинг 456
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #10 : 28.09.2010 15:45:12 »
Дана плату, як просить замовник буде зроблено за ЛПТ. Звісно не буде зелеенки. Фото готового виробу викладу тут)
Розшарити F VK G+

Roman_P

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Рейтинг 5
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #11 : 29.09.2010 23:35:15 »
дякую за підказку стосовно журналів . Я маю де їх взяти .
Розшарити F VK G+

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2530
  • Рейтинг 456
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #12 : 06.03.2011 18:41:02 »
Паяв схему: перехідник TTL-com
Розвів схему, товщина доріжок 0,3мм


Надрукував на плівці з оракалу (настройки принтера: грубий папір, щільність тонера максимум)


Протравив у хлорному залізі:


Залудив використовуючи гліцерин:


Поставив мікросхему у корпусі SSOP-20:


to be continued...
Розшарити F VK G+

Golem

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2939
  • Рейтинг 430
  • Стать: Чоловіча
  • AlkoGolem
    • Перегляд профілю
    • Пікаса
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #13 : 07.03.2011 10:19:52 »
Молодець. Маєш золоті руки. Вийшло гарно. Для лудіння можна використати рідку каніфоль. Поливаєш нею плату, береш на жало дууууууже малу кількість припою і розтираєш нею якомога більшу площу. Результат - як заводське лудіння HASL, хіба що без зеленки. Плата матиме фірмовий вигляд. :)
Розшарити F VK G+
курча

linuxoid

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 674
  • Рейтинг 166
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #14 : 07.03.2011 14:42:14 »
Ще варіант лудіння припоєм РОЗЕ або ПОС-13. Темпиратера плавлення РОЗЕ, помоєму, 70*С. Кидається одна гранула припою в каструлю з рівним дном і зверху наливається розчином лимонної кислоти. Недоводячи до кипіння опустити плату вниз дорогами і дочекатись легкого кипіння. Лудить ідеально, як на заводі. Ага, і в каструлі не рекомендаю після цієї процедури варити їжу)
Щодо сплаву РОЗЕ, наскільки я пам'ятаю, його було досить важко дістати, як зараз не знаю. В мене він є, можу поділиться парою гранул (їх вистачить на доооовго).
Розшарити F VK G+

axizep

  • Користувач
  • Постійний Дописувач
  • *
  • Повідомлень: 102
  • Рейтинг 10
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #15 : 07.03.2011 20:59:17 »
я теж хочу спробувати лудити розе. купив його аж 2 пакети на радіобазарі (25 грн/пакет)
але от де лимонну кислоту дістати незнаю.
пробував лимонний сік сандора використовувати,але мідь трохи чорніла від нього (шютка юмара).
а серйозно,якшо хто знає де дістати лимонну кислоту,буду вдячний за пораду.
Розшарити F VK G+
Slavko

linuxoid

  • Користувач
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 674
  • Рейтинг 166
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #16 : 07.03.2011 21:12:46 »
я теж хочу спробувати лудити розе. купив його аж 2 пакети на радіобазарі (25 грн/пакет)
але от де лимонну кислоту дістати незнаю.
пробував лимонний сік сандора використовувати,але мідь трохи чорніла від нього (шютка юмара).
а серйозно,якшо хто знає де дістати лимонну кислоту,буду вдячний за пораду.
Я на базарі (звичайному) купив,  бутилочка жовта в формі лимона, без приколів, дійсно бутилочка. Ще РОЗЕ класно "вредні" дроти лудить. Думаю, замість лимонної кислоти підійде будь-яка, задача ж стоїть, щоб оксидну плівку зняти.
Розшарити F VK G+

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • *****
  • Повідомлень: 3788
  • Рейтинг 493
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #17 : 07.03.2011 22:10:38 »
     А я купував доволі раніше на базарі, у пакетику. Просто білі кристали. Згоден із Linuxoid'ом же підійде буль-яка кислота адекватної міцності --> концентрована соляна, сірчана чи азотна кислота мабуть тутка буде малопомічна  :)
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2530
  • Рейтинг 456
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #18 : 19.03.2011 20:47:47 »
Паяна плата:

І на бойовому чергуванні (лакована):
Розшарити F VK G+

YserL

  • Адміністратор
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 2530
  • Рейтинг 456
    • Перегляд профілю
Re: Хто може допомогти у виготовленні плати?
« Відповідь #19 : 22.04.2011 17:11:59 »
Плата очікує резисторів

Питання:
Яким чином гліцерин пли луджені плати допомагає приставати припою, і чи шкідливі пари гліцерину?
Розшарити F VK G+