Голосування

Де будемо спускати човен?

Стрийська - Наукова
17 (51.5%)
Алтайські озера
7 (21.2%)
Винники
2 (6.1%)
Погулянка
6 (18.2%)
Інший варіант
1 (3%)

Всього голосів: 33

Автор Тема: Ексклюзивний Полтва-Travel  (Прочитано 59837 разів)

1 гість дивиться цю тему.

Alter

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1061
  • Рейтинг 212
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Ексклюзивний Полтва-Travel
« : 06.12.2011 08:24:06 »
     Значить тут пропонується обговорення напів-брєдової ідеї по створенню нєкого плавзасобу для подорожей Полтвою.
     Свої ідей, фе-коменти і все подібне в тому дусі прошу дописувати нижче.
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • ****
  • Повідомлень: 3810
  • Рейтинг 493
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #1 : 06.12.2011 09:44:07 »
Ну ексклюзиву не вийде, бо Golem вже встиг поплавати човником  :)
Розшарити F VK G+
Resistance is futile

swordlord

  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 341
  • Рейтинг 48
  • Стать: Чоловіча
  • Лісовий партизан
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #2 : 06.12.2011 09:46:57 »
А чого ідя прикольна  ;D.

Тільки от потрібно знати декілька нюансів:
1) розмір найбільшого входу в Полтву, щоб прикинути якого максимального розміру може бути плав-засіб, щоб потрапити в Полтву без труднощів.
2) скільки чоловік планується одночасно на нього посадити.
3) яка мінімальна глубина Полтви, щоб "не сісти на мілину".
Розшарити F VK G+
Si vis pacem, para bellum.

ZED

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 257
  • Рейтинг 179
  • Стать: Чоловіча
  • Everybody lies!
    • Перегляд профілю
    • Vkontakte
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #3 : 06.12.2011 10:34:39 »
Ця ідея вже давно непокоїть мізки як мінімум чотирьох учасників форуму (може більше).
Розробку дизайну та частину виготовлення беру на себе.
1. Найширший (і стандартно найменш запальний) вхід маємо знову ж таки в парку Франка. Ширина ~120 см. (вже уявляю собі розкладну конструкцію плавзасобу :) ). Ну і найближча до Полтви "верф" або в мене, або в Stingerа 8)
2. Залежить від напрямку розвитку конструкції (імхо, 2 оптимально).
3. Мін. глибину треба буде заміряти (пункт в плани на наступне дослідження). Не думаю, що в руслі буде менше 30 см.
Тепер продовження переліку нюансів:
4. Матеріал? (раніше розвивав думки в напрямку пластикових пляшок, але останній звіт від VIRUSа та Onyxа заставив задуматись в бік пінопласту). Які ще можна матеріали застосувати, щоб не обтяжувати конструкцію? Поліуретанова піна?
5. Пристрої керування плавзасобом? (від весел, думаю, користі буде мало - треба щось на кшталт багра, щоб від дна відштовхуватися або зачепитися за берег в разі чогось), окрім цього на перших порах потрібні мотузки до "берегової команди", як було під час плавання Golemа.
6. Маршрут? (для пробного плавання центральну частину Полтви можна використати, там де міст. Але якщо наш плавзасіб добре себе зарекомендує, цікаво було б  поплавати там, де пройти неможливо, наприклад за з'єднанням із ПЗК. Що скажете?
7. Хто ризикне спробувати і вміє плавати серед кувелдиків ;D? Я вже двічі хрещений водами Полтви, так що я за ;)
Розшарити F VK G+

Fenriz

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 435
  • Рейтинг 63
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #4 : 06.12.2011 10:39:32 »
проблема буде не "сісти на мілину" а шоб дно було з чогось  такого, шо витримає, наприклад, совання по гострих як скло бортиках і перекатах.

Розшарити F VK G+

swordlord

  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 341
  • Рейтинг 48
  • Стать: Чоловіча
  • Лісовий партизан
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #5 : 06.12.2011 10:54:51 »
Наскільки бачу, то максимальна ширина плав-засобу 1м, за даного входу.
Пінопласт та поліестерол, щось надійністю від них не пахне. Хіба що накинути на ту конструкцію двошарове покриття з карбонового волокна та епоксидної смоли. Легке та міцне, правда недешеве. У плав-засобу мають бути гумові борти, думаю досвід баркасів з старими шинами тут підійде.
І так попередньо отримуємо 2-3 місне судно типу "торпеда".

В свою чергу пропоную оснастити його автомобільним акомулятором і декількома фарами, які б світили на стіни та вперід.  ;D Думаю заряду одного акумулятора на поїздку хватить.
Розшарити F VK G+
Si vis pacem, para bellum.

inkognito

  • Супер Модератор
  • Досвідчений Дослідник
  • ****
  • Повідомлень: 3810
  • Рейтинг 493
  • Стать: Чоловіча
  • <--Невсеремось!-->
    • Перегляд профілю
    • /dev/null
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #6 : 06.12.2011 11:28:15 »
Засоби індивідуального захисту? Маю на увазі надувні рятувальні жилети, вось такі наприклад:


Розшарити F VK G+
Resistance is futile

stinger

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1467
  • Рейтинг 464
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #7 : 06.12.2011 12:51:52 »
в першу чергу треба врахувати силу течії, а вона там добряча, тому і швидкість буде дебела, на такій швидкості пінопластовий правзасіб розлетиться в хлам на тій намуленій дамбі, де Едуард вирішив скупнутись, або на тій аномалії, яка вздиблює воду і має під собою велике скупчення каміння, а то якраз посередині течії, плюс врахуйте просадку плавзасобу під пасажирами, до дна дістане. Ну і на останок такий момент як очисні, куди в кінці винесе, там тре буде спочатку затормозити, а потім вилізти якось назовні, тому тре буде ще одна команда підтримки.
Розшарити F VK G+

onyx

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 318
  • Рейтинг 300
  • Стать: Чоловіча
  • Freedom! Forever!
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #8 : 06.12.2011 13:24:09 »
Впринципі, пінопласт міцніший ніж здається, і якшо його правильно закріпити на жорсткому каркасі то він витримає і більш екстремальні умови.
Розшарити F VK G+
Я ЗНАЮ КУНГ-ФУ-Ууу!

Alter

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1061
  • Рейтинг 212
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #9 : 06.12.2011 20:48:44 »
    Я б казав зробити збірний каркас із 3-4мм сталевого кругляка (елементи позварювати, а окремі вузли, же би не застрягли, збирати безпосередньо всередині. Форма каркасу має забезпечувати внутрішнє наповнення пінопластом (та учасниками "регати" ;D ), забезпечувати жорсткість навіть під час ударних деформацій (типу щоб пінопласт не погубити, а самим не булькнути).
    Дно пропоную зробити профільним (дуга), щоб можна було позволити більшу осадку. + Можна обшити алюмінієвою бляхою-півторачкою. На вагу то вплине несуттєво, а от захисні властивості зростуть на порядки. (тепер питання де її взяти стільки ???).
    Пінопласт в такому випадку краще брати утеплювальний. Божна і будівельний, но він важчий. Вільний простір можна зафігачити монтажною піною (то буде тримати як супер-клей), а для надійності дати стяжки через все тіло стінки.
    П.С. Єдине що турбує, так то вага каркасу. По прикидам виходить 30-45 кг чистого металу. Як замінник в принципі можна використати труби ПВХ, навіть великого діаметру, але тут проблємка в монтажі буде, і тут тра буде серйозніше кумекати про те, як то все докупи приклеїти. Хоча і можна.
    І ще турбує обшивочний матеріал. Я б казав щось металеве туда дати, бо резина на порогах гигне зразу, та і скло її поріже. Хіба би якісь грубі коврики туда примантити (такі радянські колись були, хто пам'ятає), або щось типу того.
     Ну і в результаті тра хоча б приблизно прикинути, чи не сяде те все на пузяку. Бо в такому випадку прийдеться, як би то не смішно звучало, гаратати туди якісь колеса.

Короч якщо те все не черговий пі*дьож типу "вау, як то круто, давайте замутим!!!", а потім мертва тишина, то краще далі і не триндіти. Якщо ж дійсно то планується, то я зі своєї сторони обіцяю допомогу у пошуку матеріалів, проектуванні ну і власне самому виготовленні.
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Alter

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1061
  • Рейтинг 212
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #10 : 06.12.2011 20:51:12 »
О, а що якщо купити пару баняків монтажної піни, і тупо заповнити нею потрібну форму? І дно чимось обшити. Дешево і сердито! А?
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

stinger

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1467
  • Рейтинг 464
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #11 : 06.12.2011 21:08:51 »
а чому б не зробити по системы катамарана як на каяках?
Розшарити F VK G+

onyx

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 318
  • Рейтинг 300
  • Стать: Чоловіча
  • Freedom! Forever!
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #12 : 06.12.2011 21:12:18 »
Alter, Як уявив собі ту конструкцію то відразу подумав шо там не хватає 105мм гармати і кількох крупнокаліберних кулеметів для відстрілювання щурів-мутантів ;D
Розшарити F VK G+
Я ЗНАЮ КУНГ-ФУ-Ууу!

Цезар

  • Свої
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 594
  • Рейтинг 182
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #13 : 06.12.2011 22:30:39 »
а якщо заюзати колесо ? додати дно вийде одноміний човник додати стерно і ніс можна доклейти щоб не крутило? Їх можня взяти два зліпити до купи і вийде двомісний транспорт, во!

Розшарити F VK G+
І рай, і пекло мають свої переваги. У раю чудовий клімат, а в пеклі – вишукане товариство.

onyx

  • Свої
  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 318
  • Рейтинг 300
  • Стать: Чоловіча
  • Freedom! Forever!
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #14 : 06.12.2011 22:39:15 »
А якшо серйозно, плавзасіб має бути максимально легкий, про металевий каркас і бронювання мови не може бути, думаю ідеально на 2 людини. Я би склеїв 2 блоки пінопласту, орієнтовно по 90л кожен, укріпив би деревом з боків і знизу, знизу дошки поперек( захист) і поліетилен. З верху теж декілька дошок, шоб міцніше трималось.
Цезар,  мені здається шо їх буде добре так крутити)
Розшарити F VK G+
Я ЗНАЮ КУНГ-ФУ-Ууу!

Цезар

  • Свої
  • Гуру
  • *
  • Повідомлень: 594
  • Рейтинг 182
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #15 : 06.12.2011 23:24:14 »
Краще дати два, і до першого причіпити трикутний "ніс" . Уже два не буде так крутити , а з носом має бути чотко)
Розшарити F VK G+
І рай, і пекло мають свої переваги. У раю чудовий клімат, а в пеклі – вишукане товариство.

Alter

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1061
  • Рейтинг 212
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #16 : 06.12.2011 23:28:40 »
Цитувати
Я би склеїв 2 блоки пінопласту.
2 onyx. Я, звісно, розумію, що дошки, скотч і пінопласт є вельми хороші і дешеві штуки, але у Полтві таке швидше за все не проканає. Воно для стоячої води годиться, а тут якщо на швидкості кутом черкане каменюку, то розсипеться у пух і прах. Хіба би у Франику продавали якийсь Мегамодний Скотч ;)

Цитувати
а чому б не зробити по системы катамарана як на каяках?

Осадка буде по бокам, тоді як глибина йде в центрі. Часто дерти буде, і, як наслідок - розвертати. Може)

Цитувати
Alter, Як уявив собі ту конструкцію то відразу подумав шо там не хватає 105мм гармати і кількох крупнокаліберних кулеметів для відстрілювання щурів-мутантів

     Ну так, металюга то явно перебір, погоджуюсь. Хоча чисто для концептуального варіанту (не для Полтви звісно ж) воно б згодилось. Але я всеодно за піддон з бляхи! Ну нема в Полтві необхідної стабільної глибини, щоб можна було точно сказати, що би будем саме плисти, а не пороти пузом. А коли так, то полюбому тра щось там запхати, інакше той матеріал розлізеться або зітреться нафіг.

    Цікава штука, якщо замутити комбінацію, де за основу береться 1-2 камери (як Цезар показував), а далі все монтажкою завалити під форму. Тут і проблема з'єднань пропадає, і жорсткість явно краща, і герметичність дна, що теж не маловажливо. Ну мені то бачиться самим тру-варіантом. Хіба ні?
Розшарити F VK G+
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

stinger

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1467
  • Рейтинг 464
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #17 : 06.12.2011 23:44:29 »
я теж за камери від камазу, а знизу можна прифігачіти дошку з дсп, тут вам і заміна бляхи, ще і плавучість якась ;D корочше плоскодонка

Ось до речі схожий плавзасіб 
Розшарити F VK G+

stinger

  • Свої
  • Дослідник
  • *
  • Повідомлень: 1467
  • Рейтинг 464
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #18 : 07.12.2011 00:20:17 »
Стаття 1 стаття 2 про заплив по каналізаціі  :P
Розшарити F VK G+

swordlord

  • Досвідчений
  • *
  • Повідомлень: 341
  • Рейтинг 48
  • Стать: Чоловіча
  • Лісовий партизан
    • Перегляд профілю
Re: Ексклюзивний Полтва-Travel
« Відповідь #19 : 07.12.2011 00:53:21 »
Мій + за каркас з металу (можна алюміній).
А на рахунок ваги, то вагу можна компенсувати і плавзасіб попливе, бо і бетонні блоки плавають, якщо підійти з розумом та розрахунком до питання.
А камери, Хм. ??? річ цікава, але на декілька "запливів" бо пару раз об дно потерти і вже навіть клеїти не буде що.
Можна спробувати труби ПВХ великого діаметру заглушками заглушити і будуть непогані "буйки" + вони надійніші за камеру, а плавучість приблизно та ж сама. Та ще й жорсткість конструкції на декілька порядків більша за камеру.

Ще можна плавзасіб зробити з фанери 10-ки і пофарбувати в декілька шарів, не промокне і плавучість нормальна.

Наскільки розумію в Полтві течія хороша і гарно понесе, тому потрібно ззаду конструкції прикріпити ще два "рулі управління". Повернувши обидва проти течії можна добряче знизити швидкість.

В кінці маршруту пропоную поставити загородження на яке набити шини, для більш мякого "приземлення". Але кінець маршруту тоді повинен бути у якомусь вужчому місці з двома бортами з обох сторін.
Розшарити F VK G+
Si vis pacem, para bellum.