New Розділ, "Сірка"

Автор inkognito, 20.07.2009 16:28:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Кшися

від самого перегляду фотографій получила величезне задоволення...)
не уявляю, шо буде, якшо поїду туди))
ви дійсно молодці, що зїздили :)

Dexter

Для такого обєкта як Сірка тре було виділити літом хочаб тиждень часу щоб повністю його обійти=)))
Але й плюси є в тому шо ми літом його повністє не оглянули,самий більший в тому що можна вивчати Сірку частково зараз коли часу вже не так багато.ну й на мою думку таке вивчення принесе більше задоволення=)

Golem

Інформація про той антенний комплекс. Це була станція перехвату. Належав він колись КГБ-СБУ. Сиділи люди і слухали супутникові канали. Розшифровували то всьо і доповідали кому треба. Але за неньки там ніхто нічим особливим не займався, тільки пиятиками і доносами один на одного. Потім пункт перенесли у Львів а існуючі потужності віддали цивільним для звязку. Ця інформація від людини, шо там працювала і зараз надалі працює. Більше випитати не вдалося, але й то добре.
Дігери всіх країн єднайтеся!

inkognito

  Ось надибав, ще декілька на мою думку гарних фото із подорожі:
 1) Екскаватор крокуючий, той що добре зберігся на фоні колишнього сірчаного кар'єру (тепер болота зарослого травою та іншою заразою, гарно видно контури із супутника);
 2) Комплекс виробництва "складних хімічних добрив" здалеку + ще кавалок болота;
 3) Прапор Український (насправді терикон, дуже близько);
 4) Він же, але зафоткано троха далі;
 5) блакитне небо та легенькі перисті хмарки  :)

  Координати цілого крокуючого екскаватора -  49°27'19.48"N х 24° 6'57.64"E - видно кепсько, але цілком достатньо для однозначної ідентифікації. Трохи західніше, на відстані 100 метрів можна побачити залишки другого екскаватора. Кабіна водія була знята, поставлена на землю = тепер у ній мешкає сторож. Навіть товстезний електрокабель до його оселі йде
Resistance is futile

Golem

Тааааа, краєвиди аж за серце хапає :) Я одну фотку з твого дозволу вставлю в свій звіт :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

inkognito

  То ше не усе від мене, знайшов ще декілька фото із радару. Координти радару -  49°26'47.71"N х 24°12'50.00"E , понищеного - десь 700 метрів південніше, точніше  49°26'27.49"N х 24°13'5.03"E

 1) Ось і радар на повний "ріст";
 2) Троха ближче, сам купол;
 3) Тут усе має інвентарні нумери  :) ;
 4) Одскульний телефон;
 5) Понищений об'єкт - сторож казав, що супер секретний і не пустив нас досередини :)
Resistance is futile

I_am_name

Додам свою пачку спаму... в основному пейзажі. Було б добре, можливо, в окремій темі тільки фото написів звідти постити... їх так багато і всі вони цікаві.
Нарешті готово, усе тут.




inkognito

   Смію звернути вашу увагу на фото I_Am_Namе, котрі лежать тут. Це дійсно шедеври, окрім того він спромігся піднятись на найвищу трубу хімзаводу майже доверху і все зафоткати. Відписую тому, що Макс редагував своє повідомлення, а не створював нове - тому ймовірно багато хто міг не звернути на це увагу. Тру респект і уважуха!
Resistance is futile

Romchick

Фото I_Am_Namе просто витвори мистецтва!! Аж в грудях щось колихнулось! Просто мега супер красиві! Думаю, що варто би було щоб автор запостив і на форумі декілька фотографій. Мені найбільше сподобались ті чорно-білі з цеху з металевими сходами і фотки з висоти пташиного польоту, за що мега уважуха!!

inkognito

  Тема просто дійсно троха перевантажена фотографіями, тому власне просив автора залити фото на Пікасу і дати лінк на альбум. I_Am_Name, радий шо ти з нами!
Resistance is futile

Golem

Користуючись своїм правом адміністратора ставлю зразу два плюса. Один - за просто гарні фотки які я від нього і сподівався і від яких приторчау. Другий - за неабиякі фізичні досягнення по підйому на таку висоту. Хто лазиу - той знає ;) Макс, лазь з нами ще, тіко не забувай більше ліхтарик ;)
Дігери всіх країн єднайтеся!

KortS

Той червоно-білий "парашут" або точніше "напівсфера" - це радар центру супроводу літаків УкрАероРух. Сам радар, як об'єкт, "приписаний" до Миколаєва, але центр керування польотами знаходиться у Львові. Таких центрів по Україні є 5 штук. А радарів - вроді 9 штук. Один з них біля м. Дубно на Рівненщині (якщо точніше - близько 15 км на пд-сх від міста), який теж належить до Львівського центру керування польотами.
Точна його назва ТРЛК-10 (трасовий радіолокаційний комплекс). Він супроводжує повітряні судна на маршрутах у повітряному просторі, поки літак не заходить на посадку. Тоді вже керування передається на аеродромний радіолокатор. Дальність дії ТРЛК-10 становить 360км.
Сам радар працює в пасивному режимі, приймаючи лише сигнали від літаків. Однак в якісь визначені години його включають, як активний. В цей час біля нього краще не гуляти...  ;)
В приміщенні апаратної біля того радару є шафи з обладанням і монітор, на якому позначені літаки, які він супроводжує :)

Golem

гм, може тому й було так пусто? Дякую за інформацію. Значить СБУ-шний обєкт то був той розвалений збоку :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

YserL

Я не думаю що всі поховалися бо включили радар. Скоріш за все була якась пянка. Плюс радар має направлену дію, і під ним найменше випромінювання. А збоку я думаю то була калібровочна антена.

I_am_name

Inkognito, Romchik, Golem, дуже дякую!
Завтра запощу фотки того чану чорного, який виробляв сірчану кислоту.

Об'єкт дійсно чудовий, після його відвідин в мене зявилось натхнення читати Шекспіра. )

zelja


Golem

Гарні фото! А ти РЛС не фоткав? І мо ше виклади сюди фотки Пятничанської вежі. За фотографування слід було платити окремо з фотоапарата. І ми вибрали твій, як найкращий. Потім Інкогніто ходив і фоткав все тілько ним. :) Тому вони є тільки на твому фотіку.
Дігери всіх країн єднайтеся!

I_am_name

Оскільки Інкогніто по телефону мені передавав власні координати, які через 5 хв. були вже застарівшими ))), то не хотілось наздоганяти чи скорочувати невідомий шлях щоб наздогнати, отже я був предоставлений самому собі... ходив туда-сюда і завжди проходив повз гігантський чан, який був видимий з більшості місць. Можна сказати, що цей чан - дитя інженерної думки - центральна тема сірчано-кислотного комплексу цехів і силосів. Його найлегше знимкувати. Проте тому, хто там буде пізніше, ше залишиться достатньо цікавого.
Чан:





Судячи з протоптаної стежки в траві заввишки людського росту, яка веде до чану, тут постійно ходять в значній кількості люди (або не-люди):


На наступній фотці видно, що від чану відходить труба і йде через вишку (для цього вишки і побудували) на значну висоту. Схоже, таким чином відводили шкідливе випаровування, яке утворювалось внаслідок хімічних реакцій. Можна собі уявити колишній вигляд заводів з віддалі: вишки розсіюють дим на значну висоту, заводи було видно з великої відстані.


Один з силосів, ака "складской сборник":


Павутиння труб:


Вигляд на чан збоку і зверху:





А ось зал, стіна якого являла собою схему відображення стану і статусів чану під час продюсання сірчаної кислоти. Видно, що при склейці деякі частини були розмиті. Це через те, що в тому будинку, судячи зі всього, "проживає" сторож, його кімната - сусідня з залом-схемою, заставлена іконами. Я думаю, що ікони там хоч і на кожній стіні, але їх все таки замало, бо поки я там фоткав, через вітер постійно відбувалися якісь звуки типу стуку фанери чи тріск старих віконних шибок, через це руки під час фоткання по зрадницьки тремтіли, здавалось, що хтось підходить чи рухається:


В залі знаходяться різні панелі керування, в яких представлено достатньо червоних кнопок для "испытания тревоги" чи "пожар". Особливо цікава кнопка: "манипуляция":





















inkognito

  Як завжди супер-фото, дякую!
Resistance is futile

YserL

Голем, як там колесо? У звіті про нелюбителів машин не згадки.

529 Гості, 0 Користувачів